HONDA fórum
2024. május 21. kedd, 12:27,  Konstantin Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Autóvásárlás topikja

#32089 patopal 0  2023. június 1. 09:54:13 re: #32088 (Mykee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Te nem szoktál a Mátrába járni, és nem egy halványkék N? Az automatára gondolok, párszor már belebotlottam a Parádi Patkó környezetében. Én is néha felmegyek, hol ezzel, hol azzal, (pl a lúddal) de az N mozgása hangja baromira tetszik ;)
2023. június 1. 12:23:00: megválaszolva Mykee +  által, → #32090 


Az eredeti hozzászólás
#32088 Mykee +  2023. június 1. 09:23:59 re: #32079 (patopal 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Az N-ben nincs késlekedés, ugyebár a szürkében nekem egy 8 sebességes olajfürdős duplakuplungos (DCT) váltóm van, és van a fehér N ami meg kézi 6 sebességes. A DCT majd 1 másodpercel gyorsabban van 100-on. Az automata ugyebár valami 0.3- másodperc körül vált felfelé sebességet. (Gearshifts are completed in about 0.2 seconds with...) Ráadásul vannak benne igen érdekes opciók is N Grin Shift, N Power Shift and N Track Sense Shift, valamint egy Knight Rideres "Turbo" fokozat :D :D :D [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] ( NGS gomb) amikor egy ideig van még 15-20LE plusz és a váltások is megváltoznak.
Az a helyzet hogy rohadtul automata ellenséges voltam, hisz van a családban többek között egy Ford Kuga 6 sebességes valami hulladék automatával, na az pont olyan mint amit @KawaBazsy írt. Rá kell készülni egy-egy kigyorsításra vagy besorolásra, mert baromi nagy a késlekedése, mert felbőg először, majd utána kezd el haladni :( . Isten átka a ford automata váltó.
Viszont már főleg az automata N-el járok mert nagyon jól kezeli a helyzeteket. Ha menni akarok és berakom Customba a városban szépen tartja a fordulatot 4-6 ezer között anélkül hogy nagy gázt adnék, van hogy leheletnyi gázzal tartom a fordulatot 4000-en hogy amint van hely kilövök/előzők. És nem vált fel , nem kapcsol bele, valahogy nagyon eltalálták. De ha mégse tetszene valakinek amit csinál, kézi módban tökéletesen teszi a dolgát akár. Ki lehet kapcsolni menüben a kúszást például és abszolút olyan mint egy kézi váltós. A hungaroringen nyílt napokon vagy az euroringen is van hogy automata módban megyek mert tudja a pályarajzot és amikor jön a kanyar nem vált feljebb hanem képes beforgatni a pirosba, hogy 1mp múlva ne kelljen leváltania. 1szómint100 :) a kézi váltó még mindig jó de már csak akkor ha élményautózásra vágyom és egy kis "bűvészkedésre". Ha az idő eredmény számít akár a pályán akár a gyorsulásban a DCT jobb, és a mindennapokban városi közlekedésben is perfekt. Ha elutazunk járjuk európát családdal 6.5-7 körül fogyasztok autópályán/autóúton így azért meg lehet tenni vele egyszerre 600 km körül , és nem kell sokszor megállni a kis benzintartály miatt.
2023. június 1. 09:54:13: megválaszolva patopal 0  által, → #32089 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 7 query