Hát az a 11g Civic pakolhatóságban nem vetekszik a kombikkal. Hogy mennyire tartós azt nem tudom, de újkorában iszonyú minőségérzet a beltérben. Próbáltam a 2.0 hibridet (és volt szerencsém a Type-R-t is, a Ricsiét), Zalaegerszegi szalonból vittük el egy 60-70km-es karikára (ez volt az első használat, 7km volt benne indulás előtt). Nekem nagyon tetszett ahogy megy, ahogy kanyarodik - viszont 11l feletti átlag jött ki a kör alatt. Nagypapi stiloban városi/elővárosi használatra jó, de sportos územre vagy 130+ autópálya használat mellett sokat fogyaszt.
Nekem a Type-R előtt 1.6D HR-V volt. Civic 9g 1.6D-t akartam venni, de amiben vállalható volt a km azt heroináron akarták adni, meg 1-1.5mFt-os haszonnal frissen behozva (nem fikció, mert én is néztem ugyanazt kint és láttam itthon) - elengedtem. Így lett a HR-V, semmilyen érzelmet nem vált ki az emberből de tökéletes közlekedésre alkalmas célszerszám. Bár lehet akkor annál kicsit nagyobbat akarsz. Utolsó útján letekertem vele egy Siena oda-vissza karikát egyseggel, a rövid ülőlap ellenére kényelmesen szálltam ki belőle, pedig csak 90-105-el hasítottam mert futót húztam. Ha elég a méret akkor nem rossz alternatíva.
Ilyesmiket nézegetek meg a 9 gen Civic kombikat. Sokan szidják a Mazdát a féktárcsa problémák végett meg egyéb nyűgök miatt (ami nekem nem lenne annyira), de fene tudja, hogy ezek mennyire jók...
Tudom, de Ferinél minden pont fordítva működik mint az átlag felhasználóknál!
Szidja a Kia-t, máshonnan meg csak jókat hallok.
Így elég nehéz jó döntést hozni.
De nézegettem már az új Civic-et is, lízinggel, cégre, de az meg hát... szomorú fájdalom az az ingerszegénység, holott lehet azt érné meg a legjobban. Tényleg teljesen tanácstalan vagyok.
Urak!
Mazda 6, 2.5i kombi lenne a legmegfelelőbb (vagy egy Accord 8g kombi, 2.4) a családnak. Van-e ennek a típusnak kimondottan különleges nyűgje-baja? A kopó az nem kérdés.
Előre is köszönöm.