Amayama, Japánból gyári cikk szám alapján elég olcsó eddigi tapasztalataim szerint a legtöbb alkatrésznél. Több gyári Honda és Nissan alkatrészt is rendeltem náluk többször negyed áron. Megbízhatóak és elég gyorsak.
Honda Élesből vagy Endrééktől szerintem megoldható, az is lehet változott a cikkszám. Nem tudom a Goldékkal mit is szeretnél, sík hülyék eleve az egészhez, és még köcsögök is. Illetve már jó ideje nem is Márkakereskedés
Ezt találtam én is, vagy ilyesmi oldalt. igazából csak ezek írják, hogy xy EURO, de ha utána meg beguglizom csak a cikkszámot (a változtatottat) és úgy keresem, akkor meg aggasztóan sok helyen írják, hogy nem tovább gyártott, meg elfogyott, meg nicsn... Hát, majd kiderül holnap
Mindenképp meg kell kérdezzem Gold-ékat.
Főtengely nyugvó kellene és ha nincs, akkor igazából kuka a projekt, mert van 1 csészém a 10ből, ami lekopott bronzig egy helyen és úgy nem rakom össze és újítom fel a mocit, hogy legalább az az 1 nincs kicserélve (vagyis 2 félcsésze)
Hát ok, de az még önmagában nem jelenti azt hogy nincs valahol EU-ban raktáron. Nemrég vettem EP1-hez gyári bázbovdent. Megszünt termék, de volt még a Belga raktárban.
Van valaki, aki esetleg tud segíteni gyári alkatrészek kedvezményes áron történő beszerzésében?
Egyelőre csak a gyári árakat tudom Unix katalógus alapján, hajtókar-, nyugvócsapágy, néhány tömítés kb 200ezer Ft. Megkérdezem majd HondaGold ot is, hátha adnak rá valamit, de rajtuk kívül..?
Sziasztok! (2.2 ctdi fr-v)
Világít a vsa-m, kivillogtattam 25 (2hosszú 5rövid) a hibakód, nem találtam mi lehet az.?
Illetve közben a motorvezérlő kivillogtatott 184 (18hosszú 4rövid) hibakódot, de ezt sem találtam.
Tud valaki segíteni mik lehetnek a hibakódok?
Köszöntem
Igen, de általában ami Hondához való ott vagy külön szívó és kipuf oldal van, vagy szettet adnak amiben fekete és fehér rugós is van. Amúgy a méret ugyanaz.
Én is sok mindent kipróbáltam, az egyik legjobb a Motul zsírspray-je volt, de ami a legjobban bevált az a szilikon.
De nem aeroszol formában, hanem szilárdabb, amolyan krém formában. Ilyen kis műanyag, felül nyitható "hengerben" kapható, mint a zsír maga kb., csak szilikon.
Ezzel persze nehezebben lehet odaférni, (nem tudod simán befújni) de nálam sokkal tovább tartott bárminél.
A WD40-et én amúgy nem ajánlom, mivel sokszor "megeszi" a műanyag és gumi alkatrészeket.
Sziasztok egy olyan kérdésem lenne hogy a kuplung pedált(munkahengert) elvileg honda betegség (civicnél és az accordomnál is előfordul) mivel szoktátok bekenni/sprézni hogy ne nyifogjon(rágjon) mert nekem az accordnál a wd40 nem sokáig birja
Tonx köszönöm a válaszodat, nekemis ez gyanús. Miskolc környékén nem tudsz valakit aki megvizsgálná ilyen füstgéppel? Sajnos nagyon nehéz korrekt áron dolgozó szakit találni
Lehet betöltő nyak, tanksapka, EVAP rendszer bármelyik csöve vagy akár maga a tank is. Nem tippelgetéssel kell megállapítani hanem füstgéppel megkeresni a hibát, kb. 5perc diagnosztizálni.
A tankszellőztetés esetleg kilyukadt? Ami előre megy az aktívszénszűrőbe? Vagy csak szimplán szétrohadt a betöltőcső teteje amit alulról nem látni, tankoláskor meg a pisztoly csöve mélyebbre megy és nem fossa ki az üzemanyagot. Nem a tied lenne az első ilyen autó.
a szerelő végig nézett minden kritikus pontot. Nem talált semmi rendellenességet, ekkor megállapította, hogy a tanksapka a hibás. Hazaérve a másik 7 gen. -es Civicem tanksapkájával megcserélve kizártam a tanksapka hibát.Itt tartok most. Üdv
Sziasztok! Mostanra sikerült majdnem minden problémát megoldani. Cserélve lettek: -vezérműtengely jeladó, -főtengely jeladó, - ha már ott volt az autó, akkor még - komplett vezérlés, -főtengely szimering,- gyertya,-fagyálló,-fék,és kuplung olaj ,- szelepfedél tömítés +szelephézag ellenörzés. A futómű, és az alja oké. Most már "csak" az autó körüli benzinszag maradt meg, arra nem találnak megoldást . ( tanksapka jó, mégsincs a tankban kinyitáskor se nyomás, se szisszenő hang. ) Nics meg, hogy hol van tömítetlenség. Valakinek ötlet? Üdv Tibi
Köszönöm a segítséget, amit találtam az is elvileg réz-nikkel.
Gyári cikkszám alapján lehet utánrendelni gyári csöveket (arany áron): Viszont a méretek coll-ban megvannak adva.
Azt átszámoltam mm-be, elméletileg megvannak a hosszok és van készre gyártott cső is, de azért végigmérem a hosszát az autón biztos ami biztos. Lehet az lesz a megoldás és akkor teljes hosszban csere, többet nem lesz vele szívás
Az 5m-es tekercs rövid mert a két cső ami hátra megy teljes hosszban összesen több mint 5,5m.
szóval két tekercs kellene akkor viszont árban ott vagyok mint az előre legyártott méretes cső.
Köszönöm mégegyszer a segítséget
A méret típus függő. A Toyotákon (de lehet, hogy a Hondán is) 4.75mm-es cső van. Veszel egy ilyen szerszámot: Szerszám (ha 4,75, akkor ilyen szerszámot vegyél, mert az ilyen befogós, rátekerős, tekergetős amit itthon árulnak ilyen 10ezer körül, azzal csak a szívás van. Haverom vett először olyat, aztán miután szétszívtuk a végződés készítést a celicáján, utána amikor az én lexusomat csináltuk, akkor kerestem meg ezt a típust olcsóbban, és megrendeltük, és a két dolog össze sem hasonlítható, ezzel ezerszer könnyebb és gyorsabb volt. (itthon ez a szerszám akkoriban 30ezer volt, ma már lehet, hogy van itthon is olcsóbban) Réz-nikkel csövet vehetsz, azzal nem nagyon kötnek bele még külföldi vizsgán sem, de letüsszented feketére, aztán senki nem mondja meg, hogy milyen cső. Csatlakozót meg amilyen kell. (Teszem hozzá, ez mindre igaz )
És megcsináljátok magatok. Az 5 méter cső kis autóhoz jó lehet, egy közepes-nagyobb autó esetén meg már csücskös. Mi haverommal 2 autón csináltuk meg, és a Celicáján simán elég volt kevesebb, mint 5 méter, viszont a Lexuson meg az egyik oldal több volt, mint 5 méter cső, pedig csak a motortér hátuljától (ott van a gyári elosztó) megy a hátsó tengelyig, csak itt elfordul, ott elfordul, úgyhogy autófüggő, mennyi kell.
Ha van itthon olcsóbb forrásod, akkor bátran meg lehet osztani, sosem árt, ha tudja az ember, hogy mit honnan.
Ne réz csövet vegyél, habár úgyis azt adnak itthon, hanem van réz vas ötvözet DIN valami szám legyen rajta. Azzal jobban jársz. Bár nehezebb meghajlítani de jobb. A hollandert meg úgy kell hogy a meglévő csövön lévő csatlakozóhoz passzoljon, de ha kivágjátok a rossz részt akkor vegyél hozzá megfelelő csatlakozókat hollander egyebet és úgy préseljétek a meglévő csövet hogy stimmeljen. Aztán összecsavarozni és ennyi.
Köszönöm a választ, akkor végülis 2 tekercs 5 méteres csövet veszek aztán vágjuk méretre.
A menete M10X1? mert a legtöbb csőnél ami készre van gyártva olyan hollandert találtam. Ez egységes vagy autónként van eltérés a menetet illetően?
Szia, teljes csere ha oxidált, legalább is mi így szoktuk csinálni kint (Ausztria, autókat stb vizsgáztatunk). Így magadat is megkíméled a késöbbi problémáktól. Méretetet nem tudok mert mi a régi méret alapján szoktuk "hozzá hajtogatni" a teljes hosszt.
Pénteken előműszakira vittem a kis béka hecsimet (ej9).
Hibalistára kerültek a korrodált fém fékcsővek amik a hátsó fékekhez vezetnek.
Mi éri meg jobban? toldóval menni hátrafelé vagy kompletten cserélni teljes hosszban?
Tudnátok méreteket adni? Amikre szükségem lenne:
- teljes csőhossz
- átmérő (kétfélét találtam 4,75-5,00mm)
- illetve a hollander menetének adatai.
Találtam készre szerelt csövet is amit csak cserélni kell és nem kell peremezni stb. stb. ez utóbbinak örülnék a legjobban.
Akinek van erről adata információja azt nagyon megköszönném ha leírná nekem.
Sziasztok!
Hátsó féknyerget kell vásárolnom a VTi-hez, fékrendszer tekintetében több fajta is van. Nissin, Akebono, TRW...
Kérdésem az lenne, hogy melyik való bele? Vagy mind1?
Aki őszinte és nem mismásol, nem felnagyít, nem nagyzol, nem talál ki valami oltári sztoryt csak azért, hogy mondjon valamit vagy épp nem mond ellent saját magának!
Aki imádja a hondákat és ért a diesel szervízhez is!
Lehet Győr környékén, Budapest vagy akár Miskolc környékén is.
Ezt még megnézem hogy merre írták a 60e-t. De tudom hogy 200e körül már kezd nagyon szarul váltani. Új olaj és a váltó megjavult. Első tulajdonos autó volt. És már nem az elsőt csináltuk.
Múlt héten volt nálunk az egyik Toyota szalon tulaja hogy cseréljük már ki az egyik ügyfelük autójának a váltójában az olajat mert ők nem szokták és tudják.
Hát első körben tudni kellene milyen értéket tud az autó. Aztán utána gondolkodni hogy mi legyen. De ha egy kicsit rugalmasabbak lennének akkor kézifékkel rásegítettek volna aztán picivel határérték fölé belövik az értéket és ennyi. Általában új betét tárcsa szokott segíteni, esetleg új munkahenger, vagy csak a csúszkákat megjáratni, fékbetéteket megmozgatni hogy könnyen csúszkáljon.
Kimondott fékerőszabályzó már az 5gen-ben sem volt, sőt ha jól emlékszem már a 4gen-ben sem. Fékerőhatároló van bennük amik a fékrendszerben a nyomást határolják ha jól sejtem akkor 50bar-ra hátra. Előre a max erőt adják. De a fékerő gyárilag is kevés volt már a 4-5-6gen-ben. Nem túl kevés hanem épp kicsivel a határérték felett tudott. Akkor szokott gond lenni ha hátulra dob helyett tárcsafék kerül, a dob azért jobb értéket tud produkálni mint a tárcsa.