grego köszönöm a segítségedet.Sikerült eljutni egy szakemberhez ( ma, szombaton ). Rácsatlakozott az autóra a laptopjával, és azt mondta, hogy szívóoldalnál a vezérmű tengely jeladó lessz valószínűleg a baj. Törölte a hibakódot, azt mondta, hogy egyre gyakrabban fog jelentkezni a hiba. Sajnos a következő időpontot 29.-ére tudta adni ((. Itt tartok most .
sziasztok!
A mai napon a 2003-as 1.4-es civicem kb. 20 km út után a legnagyobb melegben váratlanul leállt. Kb. 3 perc várakozás után pár másodpercre beindult, majd újra leállt. újra várakozás kb. 3percig, közben tanksapka leszedve, de a nagy forgalom miatt nem hallottam semmi "sziszegést", viszont az autó beindult, viszont világít a sárga motor ellenörző lámpa, ennek ellenére hazajöttem vele ( kb. 30 km ). Az autón minden kerbantartási munka el volt, van, végezve, benzinszűrő csere is. Tubnátok segíteni a kialakult helyzetbe? üdv! Tibi
6gen VTI-be (3 ajtós) szükségem lenne katalizátorra. Zörög, zavar. Sportkatalizátort ajánlottak többen is. Honnan, milyet, mekkorát? Check engine lámpával lehet gond? Ha igen, akkor olyan kéne, amivel nem lesz gond.
Köszi.
Tegnap este összeraktam a motort. Arp csavarokat 96Nm lehúztam, előtte a tömítéseket lefújtam ezzel a VHT sprével, eddigi tapasztalatom az, hogy megoldotta a problémát. Bubi nincs egyenlőre, mentem vele kb 100km rendesen nyelezve 7800-ig forgatva és szabályzáson váltva, bubi nincs. A tömítés jakoparts, szóval nem egy gyári tömítés, ezt szoktam betenni, ha nincs lehetőségem gépműhelyre, mert legalább nem ég át, használható vele a kocsi, az azbeszt kb 5e km után átég ha szar a sík és akkor már megy a víz az égéstérbe. De ez most így tényleg jónak tűnik, a szívósor tömítést (Bisimoto) is befújtam ezzel a cuccal és a kipufogó tömítését is. Azt gondolom, hogy eddigi tapasztalat alapján ajánlom 15€ volt sok van benne, ha lenne még 2t motorom simán csak ezzel raknám össze a hf-et de lehet az egész blokkot
honda.hu majd prospektusok és árlisták, majd alul a már nem forgalmazott modelle. És a kiválasztott típus prospektusa végén ott a lista hogy melyik felszereltséghez milyen extra tartozik.
Valójában meg kellene sikoltatnom a hf-et, de most erre nem volt lehetőségem. A fém tömítés nem ég át de a víztérbe belepufog. Van itt hon Cometic tömítésem is, de azt nem akartam beáldozni, mert egyébként azt azért tartogatom, hogyha végre lesz időm, akkor kap egy stage2 tengelyt szelepeket, szeleprugókat, prtot a hf, aztán had forogjon. Azért vettem ezt a VHT sprét, hogy hátha azt a pici egyenetlenséget ki tudom vele hozni, azt a pici hibát. Egyébként ilyen ragacsos felületet képez, biztos fognak majd örülni a gépműhelybe, majd mikor viszem
Én is megszoktam, hogy felfelé nyomni kell, tojtam megcsinálni vagy cserélni.
Ha nálad se le, se fel, akkor ez a rész teljesen elszállt, valószínűleg a modulban avagy a nyomtatott áramkörben mondott búcsút ^^
De amúgy valamiért egyszer az egyik CTR-emben is elment ez az automatikus kapcsolás. Az se nagyon érdekelt, aztán pár hónappal később egyszer csak megint lett.
Na azt nem értettem, de örültem.
Sajnos az enyém se le, se fel és úgy tűnik ez a végállás programozás sem oldotta meg. De amúgy szépen egyenletesen működik, nem tűnik úgy hogy szorulna, így nagyon nem fogom erőltetni, kibírom azt a pár másodpercet amíg nyomni kell a gombot.
Az enyémben is kicsit furán működött a dolog, lefelé tökéletesen működött az automata funkció, elvileg felfelé is, de mégis kb. középen megállt, majd visszaeresztette az ablakot szépen le, ha az automatát használtam. (volna ) De csak felfelé.
Ha viszont tartottam rajta az ujjam, akkor szépen felhúzta. (de nem benyomva az automatáig)
Elviekben tehát nem szorult az üveg.
Szóval szerintem hajlamos elfáradni az elektronika vagy ilyesmi. Ha tudod, nézesd meg valami okossal, pláne ha tényleg nem lehet az említett módszerrel "visszaprogramozni".
7gen Accordnál, ha a vezető oldali ablakemelőnek nem működik az automata módja, akkor az kapcsoló, vagy valami vezérlő hiba lehet? A kapcsolónál érzem, ahogy bekattan le is föl is amikor az automatát kéne kapcsolnia, de megáll ha elengedem.
Hirtelen az jutott eszembe, gőzöm nincs, hogy áll a váltórudazat, meg esetelg a bowden-ek - sosem volt bajom váltóval, meg ilyen hibával . de lehet, valami beleér valamibe kitekert kormánynál.
Jobbra tekert kormánynál olyasmi hang jön valahonnan, mintha bicajküllők közé gyorskötözőt tennék. Fura pattogós ropogós hang. CSAK 2. sebességfokozatban, terhelésre, motorfékkel és kinyomott kuplunggal is ugyanúgy fennáll a probléma. Mi lehet ez?
Én is 150.000km környékén vettem az Accord-omat és rommá volt használva benne a kuplung. (nem akartak rá költeni, ezért adták el akkor, gondolom)
Elvileg bírhatná tovább is, de ugye használat függő.
Enyém nem rázott, (azon a szakaszon túl volt már szerintem ) de semmi réteg nem volt rajta, szerencsétlen "csak" nyikorgott elindulásnál hűvös időben. (meg akkor nyilván csúszott is kicsit, de azért csak befogott még)
Köszi szépen én is erre gondolok. Nem ide írtam csak áthelyezték a kommenteket mert az accord fórumban ez volt a téma. Tavaly vettem az accordot elvileg 160e kmrel lassan esedékes lenne úgy érzem akkor még nem produkálta ezt a jelenséget.
Kérdés nem sok van, kuplung szett csere vár rád. Ezt a rángatást a 7gen 1.4-esem (Civic) produkálta, amikor elfogyott a kuplung, az első jel az volt, hogy egyenesen elindulva nem, csak emelkedőn megtartva rángatott a verda (rázott mint neked) de akkor nagyon.
Kuplung szett le lett cserélve, minden megjavult. (minő meglepetés)
ui: Felmentél simán egyesben egy emelkedőn és kuplung szag volt és azt írod, hogy LEHET csúszik mégis? Ne szórakozzál, az csúszik mint a sz*r.
Meleg motornál produkálja kuplung felengedésekor leesik a fordulatszám és azért rezonál a kocsi hideg motornál mivel magas a fordulat nem kell gázt adni és nem is remeg
Sziasztok ha már témánál vagyunk nekem 2ezres benzinesem van és az produkálja a kuplung, hogy amikor indulok el lassan emelem ki berezonálja a kocsit és ha nem adok neki egy kis gázt le is fullad. Mintha rágna. Ha nagyobb gázt adok akkor nem csinálja. Esetleg már fém a fémmel mehet. Csúszni viszont nem csúszik. De kB 3 hete lehet hogy megcsúszott mert nagyon meredek emelkedőn 1esbe mentem fel amikor felértem elég kuplung szag volt
Április elején elkészültek a gyártatott dugattyúk, a méretre munkált csapágyak és a gépmunka. A dugók szerintem szépen, precízen lettek legyártva, az öntőforma a gyári dugattyúk felhasználásával készült, így belül szinte tökéletes mása az eredetinek, kívül forgácsolással munkálták meg. Mivel alapméretes dugattyú volt a minta és 75,5-ös lett az új, ezért a palást kissé vastagabb, mint ha gyári lenne. Toyota 1zz gyűrűk kerültek bele, ezek ha jól emlékszem 1,5, 2, 2mm-esek, tehát a kompresszió és olajlehúzó gyűrűk vastagabbak, mint a gyári. A motort összeraktam, az illesztési hézagok 0,05 körülire lettek hagyva, mert azért mégsem gyári dugattyú hőtágulása. Az eddig megtett 500km alatt még nem sokminden derült ki, de motornak szép hangja van fordulaton is, alapjáraton pedig semmi, összességében csendesebb is lett, olajfogyasztásnak eddig nem látom jelét. Gazdaságossági alapon senkinek nem ajánlom a d14z6 felújítást, csak akkor kezdj bele, ha valójában te is csak a fájdalmat szereted.
Prelude 92 4ws első kormánymű felújításra szorul. Ha kibontjuk és felújítjuk , az hogy érinti az első futómű 4ws sensorait. Felújítás , vissza építés után elég lesz egy futómű állítás ?
Van valakinek ezzel tapasztalata ?
Sziasztok.
Megprobálom hát ha valaki tudna segiteni,esetleg tippet adni. Direktszürö van fent a Honda Civicemen,eddig gázadásra gyönyörüen volt fütyülős szivóhangja bizonyos fordulaton,most meg semmi,olyan mint ha nem is szivná a levegőt!alapjáraton fütyül,aztán kb ennyi,gázadásra már semmi szivóhang!szivosort cserélt a szerelő másrol nem tudok,lehet ennek valami köze hozzá?esetleg eltwkerhette a levegöcsavart?? Vagy valamit elálithatott???
Néztem már és kapcsol. A klímát már kétszer töltettem de nem volt annyi gáz elszivárogva, hogy indokolt lett volna, hogy néha meleget fúj a klíma. (másnap meg működik rendesen)
Youtube-on néztem, hogy valami biztosítékcserét is ajánlanak.
Üdv!
Ki cserélt már UFO-ban generátort?
247 000km van benne és fosok,hogy útközben lesz egy nagy áramszünet!Most van időm,meg kedvem is kicserélni,de után gyártottban van egy csomó féle.
Vízpumpa!Ki,mire esküszik ami nem műanyag kerekes!
Nézd meg,hogy a klímakompresszor tárcsája forog (elindul/megáll) ha valaki bent ki/be kapcsolja a klímát?természetesen járó motornál .
Lehet,hogy meg van kopva a klímakuplung és már nem húz be rendesen,el el csúszik.Pl. ha nagy a hézag.vagy behúz e egyáltalán a mágnes tekercs?Ez a probléma orvosolható a mágnestekercs cseréjével.otthon nincs,külföldön meg kb 40€,ha esetleg a klímás azt mondaná,hogy az egészet kell cserélni 120 000-től felfelé + töltés+szerelés.
Aztán ha ez oké,akkor érdemes egy klímással megnézetni van e elég gáz benne?
@Bulldog
köszi!
ez fura 1beesés lenne, ha így lenne. kb 20min, és el van állítódva ??? 1 próbát ez is megér. b@szki, ilyen drága kerékcserém sosem volt
@grego
pedig nem sz@r gumi(!!!),de én is erre gyanakodok. DOT0420
Szerintem csak egy futómű állításra van szüksége. Ha nincs olyan szervizelés, ami után egyébként is kell, én évente, de max. 2 évente gumicserénél elviszem állítatni és általaban, ha keveset is, de mindig állítanak is rajta valamit.