Ne réz csövet vegyél, habár úgyis azt adnak itthon, hanem van réz vas ötvözet DIN valami szám legyen rajta. Azzal jobban jársz. Bár nehezebb meghajlítani de jobb. A hollandert meg úgy kell hogy a meglévő csövön lévő csatlakozóhoz passzoljon, de ha kivágjátok a rossz részt akkor vegyél hozzá megfelelő csatlakozókat hollander egyebet és úgy préseljétek a meglévő csövet hogy stimmeljen. Aztán összecsavarozni és ennyi.
Köszönöm a választ, akkor végülis 2 tekercs 5 méteres csövet veszek aztán vágjuk méretre.
A menete M10X1? mert a legtöbb csőnél ami készre van gyártva olyan hollandert találtam. Ez egységes vagy autónként van eltérés a menetet illetően?
Szia, teljes csere ha oxidált, legalább is mi így szoktuk csinálni kint (Ausztria, autókat stb vizsgáztatunk). Így magadat is megkíméled a késöbbi problémáktól. Méretetet nem tudok mert mi a régi méret alapján szoktuk "hozzá hajtogatni" a teljes hosszt.
Pénteken előműszakira vittem a kis béka hecsimet (ej9).
Hibalistára kerültek a korrodált fém fékcsővek amik a hátsó fékekhez vezetnek.
Mi éri meg jobban? toldóval menni hátrafelé vagy kompletten cserélni teljes hosszban?
Tudnátok méreteket adni? Amikre szükségem lenne:
- teljes csőhossz
- átmérő (kétfélét találtam 4,75-5,00mm)
- illetve a hollander menetének adatai.
Találtam készre szerelt csövet is amit csak cserélni kell és nem kell peremezni stb. stb. ez utóbbinak örülnék a legjobban.
Akinek van erről adata információja azt nagyon megköszönném ha leírná nekem.