HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 03:42,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50670 Higany +  2018. december 21. 00:40:18 re: #50669 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szép. Akkor lehet elmaradtam én is az árakkal. :D De ahogy nézem, akár ebayről is meg van 40 ezer alatt simán.
2018. december 21. 00:50:33: megválaszolva degumentes 0  által, → #50671 

#50669 degumentes 0  2018. december 21. 00:38:08 re: #50668 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most néztem meg az importon, mert régen valami 27e körül volt, most 46-tól indul a D-s tömítés [SMIL:/smile2.gif] King csapágyazás lesz.
2018. december 21. 00:40:18: megválaszolva Higany +  által, → #50670 


2018. december 21. 00:39: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50668 Higany +  2018. december 21. 00:33:04 re: #50667 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sztem nem 50-60e egy olyan, hanem inkább 30 körül. Tudom az is sok, de nem több, mintha a túl nagy kompressziótól esetleg tönkremegy rövidebb úton a motorod. Ezért érdemes mérlegelni, meg jól kiszámolni a dolgokat. ;) Mert ha az npr p29 dugóval van összerakva, esetleg síkolva is van a fejből, netán blokkból, és ha a hajtókar tényleg hosszabb 0,5mm-el, akkor belefuthatsz az y8 tömítéssel egy 12-es kompresszió viszonyba, és te ezt akarod megfújni, még ha kicsit is. Ez még szívóban is nagyon erősen 100as benzines, hogy még értelmes előgyújtást lehessen neki adni.
2018. december 21. 00:38:08: megválaszolva degumentes 0  által, → #50669 

#50667 degumentes 0  2018. december 20. 23:58:40 re: #50666 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
50-60e nem adok tömítésre, amikor a gyári d16y8 fém tömítés 18e [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 21. 00:33:04: megválaszolva Higany +  által, → #50668 

#50666 Higany +  2018. december 20. 22:08:12 re: #50665 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az a dugó is vmennyivel a blokk síkja alatt marad gyári karral, ha minimálisan is. Összeérni nem fog, csak a kompressziód még nagyobb lesz, de vehetsz vastagabb tömìtést is, pl 1,3as cometicet.
Ezt a blokkot síkolták is, egy hajszállal ígyis a síkja alatt maradt az npr pupos dugó.

2018. december 20. 23:58:41: megválaszolva degumentes 0  által, → #50667 


2018. december 20. 22:12: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#50665 degumentes 0  2018. december 20. 18:54:06 re: #50664 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ennyi pénzért, úgy hogy ARP csavar van hozzá, nem lehet kihagyni. Az a 0.5mm, még ha gyári y8 tömítéssel is rakom össze, akkor is marad 0.3mm. Szóval jó lesz az, csak érjen ide.
2018. december 20. 22:08:12: megválaszolva Higany +  által, → #50666 

#50664 Higany +  2018. december 20. 18:21:24 re: #50663 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Aztán nem engem szidni, ha nem lesz jó.:D De biztos az lesz.
2018. december 20. 18:54:06: megválaszolva degumentes 0  által, → #50665 

#50663 degumentes 0  2018. december 20. 17:01:31 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Meg is rendeltem [SMIL:/smile1.gif]
2018. december 20. 18:21:24: megválaszolva Higany +  által, → #50664 

#50662 Honda imádó +  2018. december 19. 21:18:33 re: #50661 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
ja és amúgy arp csavarok vannak benne [SMIL:/mosoly.gif]

#50661 Honda imádó +  2018. december 19. 21:10:03 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyan ez van nekem is csak D16-hoz 137 mm hosszú [SMIL:/smile10.gif]
2018. december 19. 21:18:33: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50662 

#50660 degumentes 0  2018. december 18. 23:10:10 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez lesz, árban is baráti, főleg, hogy ARP csavarokkal van és még vámot se kell fizetni [SMIL:/mosoly.gif]

#50659 degumentes 0  2018. december 18. 23:01:38 re: #50656 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg utána is lehet még turbót felrakni, a kompresszor elé, de az már tényleg beteg.

#50658 degumentes 0  2018. december 18. 22:26:23 re: #50656 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akarok még egy snow performance water-methanol szettet hozzá, az visszahűti [SMIL:/smile2.gif]

#50657 Higany +  2018. december 18. 22:00:01 re: #50655 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
ha kb csak ilyet kapni hozzá, akkor lehet nem rossz. Nekem ha kellene, ilyet vennék, összeraknám a blokkot és kiderülne, hogy kilóg picit vagy nem. Ha kilóg, még mindig lehet levenni a dugóból is, vagy a tömítéssel játszani.

#50656 sh adam 0  2018. december 18. 21:52:18 re: #50653 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 18. 23:01:38: megválaszolva degumentes 0  által, → #50659 
2018. december 18. 22:26:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #50658 

#50655 degumentes 0  2018. december 18. 21:33:50 re: #50654 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez lehet jó. 0.5mm hosszabb, tömítéssel jó lehet [SMIL:/smile2.gif]
2018. december 18. 22:00:01: megválaszolva Higany +  által, → #50657 

#50654 Higany +  2018. december 18. 21:20:29 re: #50651 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ez nem jó?
2018. december 20. 17:01:31: megválaszolva degumentes 0  által, → #50663 
2018. december 19. 21:10:03: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50661 
2018. december 18. 23:10:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50660 
2018. december 18. 21:33:50: megválaszolva degumentes 0  által, → #50655 

#50653 degumentes 0  2018. december 18. 21:18:10 re: #50652 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy a polcon van egy jrsc [SMIL:/szetvert.gif] nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
2018. december 18. 21:52:19: megválaszolva sh adam 0  által, → #50656 

#50652 civic4d 0  2018. december 18. 20:53:34 re: #50640 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az ok hogy turbo kilőve?
2018. december 18. 21:18:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50653 

#50651 degumentes 0  2018. december 18. 16:01:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elkezdek majd keresgélni 134mm hosszban, hátha lesz valami. Ha nem, akkor veszek titán, aztán kifaragtatom itt a Liebherrnél [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 18. 21:20:29: megválaszolva Higany +  által, → #50654 


2018. december 18. 16:02: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50650 civic4d 0  2018. december 18. 15:48:42 re: #50649 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
igaz....és 3mm-rel

#50649 degumentes 0  2018. december 18. 15:42:48 re: #50648 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Árban amit ajánlottak az importnál az 90e körül lenne, de annál a blokkból le kéne szedni 2mm, azt meg nem szeretném. A Skunk2 nem néztem árba, De ha igaz amit Higany ír, az ki is van lőve mert 137mm és az is hosszabb 2mm-rel.
2018. december 18. 15:48:42: megválaszolva civic4d 0  által, → #50650 

#50648 civic4d 0  2018. december 18. 15:36:07 re: #50647 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
és azok milyen árban vannak? (hajtokar)
2018. december 18. 15:42:48: megválaszolva degumentes 0  által, → #50649 

#50647 degumentes 0  2018. december 18. 15:17:36 re: #50646 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az a hajtókar már nem kapható és nem is lesz. Egy másik hajtókart ajánlottak, illetve a skunk2-nek van egy ami 137mm hosszú, ezért is kérdeztem rá a hosszúra.
2018. december 18. 15:36:07: megválaszolva civic4d 0  által, → #50648 

#50646 civic4d 0  2018. december 18. 15:14:27 re: #50638 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
importos H hkar amit az 1.5 höz árulnak a gyári hkarnál hosszab asszem 2.7mm-rel viszont a vitara dogónak a tető-csapszeg mérete 2.4mm-rel kevesebb mint a pm3-é
nekem 0.1mm lett leszedve blokkból és a vitara dugó síkra jár
ha az importos hajtókarral és p29-el rakod össze ki fog járni a síkbol a dugó
2018. december 18. 15:17:36: megválaszolva degumentes 0  által, → #50647 

#50645 degumentes 0  2018. december 18. 14:52:34 re: #50643 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
NPR.

#50644 degumentes 0  2018. december 18. 13:23:46 re: #50642 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valószínűleg nincs meg a 11:1 cr., mert csak javító jelleggel lett hozzányúlva nálam 2x, de inkább számolok többel, mint kevesebbel. A szíjtárcsa is 100mm nem kérek 4".

#50643 Higany +  2018. december 18. 13:13:30 re: #50642 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg h gyári p29 vagy a kínai, mert nagyon nem mindegy.
2018. december 18. 14:52:34: megválaszolva degumentes 0  által, → #50645 

#50642 sh adam 0  2018. december 18. 12:49:38 re: #50640 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt azért jó lenne tudni, mennyi lett síkolva.
D-series compression calculator
2018. december 18. 13:23:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #50644 
2018. december 18. 13:13:30: megválaszolva Higany +  által, → #50643 

#50641 degumentes 0  2018. december 18. 12:45:59 re: #50639 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És azért szívó topikban érdeklődök mert az alap konfig elképzelésem inkább szívó, mint turbó, már töltéstől eltekintve [SMIL:/szetvert.gif]

#50640 degumentes 0  2018. december 18. 12:13:37 re: #50639 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
2018. december 18. 20:53:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #50652 
2018. december 18. 12:49:38: megválaszolva sh adam 0  által, → #50642 

#50639 sh adam 0  2018. december 18. 11:36:55 re: #50635 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
0.4barhoz H kar? Mekkora lehet a kompresszioviszonyod? 9.5:1? Ehhez gyári karral is mehetne még több is főleg, hogy ez kompresszor. (Szerintem) [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 18. 12:45:59: megválaszolva degumentes 0  által, → #50641 
2018. december 18. 12:13:37: megválaszolva degumentes 0  által, → #50640 


2018. december 18. 11:38: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50638 degumentes 0  2018. december 18. 08:47:13 re: #50637 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Melyik H-hajtókarral? Mert pl. amit az importtuningnál lehet kapni az 2mm lejjebb jár. Csak azért lenne jó a pontos méretet, mert két dolgot nem akarok, a blokkhoz nagyon hozzányúlni és egy 90e-es alkatrészt nézegetni a polcon [SMIL:/mosoly.gif]
2018. december 18. 15:14:27: megválaszolva civic4d 0  által, → #50646 

#50637 civic4d 0  2018. december 18. 08:23:55 re: #50633 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P29 h hajtókarral ne lesz jó.a dugó kijár a blokkból
2018. december 18. 08:47:13: megválaszolva degumentes 0  által, → #50638 

#50636 degumentes 0  2018. december 18. 01:15:09 re: #50635 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja és 100-as benya [SMIL:/mosoly.gif]

#50635 degumentes 0  2018. december 18. 01:08:22 re: #50634 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát [SMIL:/szetvert.gif] , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
2018. december 18. 11:36:55: megválaszolva sh adam 0  által, → #50639 
2018. december 18. 01:15:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50636 

#50634 Higany +  2018. december 18. 00:45:33 re: #50633 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.:)
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
2018. december 18. 01:08:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #50635 

#50633 degumentes 0  2018. december 18. 00:01:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tudja valaki pontosan, hogy a d15B2 hajtókar milyen hosszú? 137mm? H-hajtókarra akarom cserélni, de nem akarok blokkot faragni, P29 dugattyú lenne hozzá.
2018. december 18. 08:23:55: megválaszolva civic4d 0  által, → #50637 
2018. december 18. 00:45:33: megválaszolva Higany +  által, → #50634 


2018. december 18. 00:03: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50632 -Törölt felhasználó- 2018. december 13. 19:14:35 re: #50628 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet rosszul fogalmaztam vagy Te értelmezted rosszul, volt már rossz leömlőm meg volt egy xs power amivel semmi negatív tapasztalatom nem volt, nekem az bevált attól függetlenül lehet hogy szar minőség és ha olyat nem találok akkor viszont kellene valami ami minőségibb és nem reped el 1 év alatt.

#50631 sacaekvti 0  2018. december 13. 15:37:52 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Kínait ne vegyél, nekem az van,de van egy érzésem,hogy az rátesz egy lapáttal az autó hangjára... szerintem oylan 80-ért csinálnak neked egyet :)

#50630 sh adam 0  2018. december 13. 13:39:34 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
A héten beszéltem Slezakkal és Hamzaval.
Torsen 160-170e, lamellas csak Hamzanal van 230e.

#50629 SlaveDealer +  2018. december 13. 13:15:02 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
gearbox.hu

Slezák Miklós

#50628 Higany +  2018. december 13. 12:10:34 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Minőségi leömlő, mint pl XS Power?:D :D Akkor minden kínai leömlő is minőséginek számít.:) :)
2018. december 13. 19:14:35: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50632 

#50627 -Törölt felhasználó- 2018. december 13. 08:14:28 re: #50625 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg egy tri-y 4-2-1 nem erdekel?

#50626 -Törölt felhasználó- 2018. december 13. 08:13:59 re: #50624 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Rajta leszek. Hat kivancsi leszek milyen lesz. Kiakarom en is mereviteni majd a blokkot hogy tudjon forogni hat bizom benne hogy fasza lesz :)

#50625 -Törölt felhasználó- 2018. december 12. 20:40:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello. Abba szeretném a segítségetek kérni, hogy nem tudtok-e egy olyan embert aki váltó felújítással és sperr beépítéssel foglalkozik? (S4C) Ugyanitt eladó sperrt keresek.

B16A2-höz keresek valami jobb minőségű 4-1 leömlőt, új és használt is érdekel. (XS power előnyben) Köszi.
2018. december 13. 15:37:52: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50631 
2018. december 13. 13:39:34: megválaszolva sh adam 0  által, → #50630 
2018. december 13. 13:15:02: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50629 
2018. december 13. 12:10:34: megválaszolva Higany +  által, → #50628 
2018. december 13. 08:14:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50627 

#50624 sacaekvti 0  2018. december 10. 09:35:12 re: #50623 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi :) Portolást szerintem semmiféle képpen se hagy ki kb. 100E ft felújítással együtt( vittem szelepszár szimeringeket és 16db új szelepvezetőt), tudok ajánlani profi helyet! Kíváncsi leszek mit fog tudni a kis B18, csak ne add fel a költségek miatt! Kitartást!
2018. december 13. 08:13:59: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50626 

#50623 -Törölt felhasználó- 2018. december 10. 06:20:00    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Zsir jol nezki ez a gorbe szep teljesitmeny. En is ezert ajanlom mindenkinek a higanyt :) nekem is hasonlo a cel a b18on most szedem a cuccokat aztan megyek zaklatni kicsit higanyt hogy segitsen osszerakni :) kb ugyan ez lesz nekem is annyi hogy picit nekem nagyobb a tengely illetve van emeltkomlos dugom :)
2018. december 10. 09:35:12: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50624 

#50622 Higany +  2018. december 9. 22:33:58 re: #50618 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Meg egy integra váltó még bele vti negyedikkel! ;)

#50621 Higany +  2018. december 9. 22:32:03 re: #50617 (fonta + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Persze, mert mindenki a túrót nyomja, meg a nagyobb motorra cserét. Pedig ennek is meg van a maga feelingje, nem is kicsi!:)
És nem is olyan könnyű azért 200+-os (főleg ennyivel) B16-ot csinálni, sokak csalódtak már a jól kitalált konfigjuk elkészülte után, mert többet vártak.

 << eleje | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.38, 0.38, 0.52
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.096 mp, 10 query