HONDA fórum
2024. május 20. hétfő, 16:28,  Bernát, Felicia Legújabb regisztráltunk: vin1900 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50659 degumentes 0  2018. december 18. 23:01:38 re: #50656 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Meg utána is lehet még turbót felrakni, a kompresszor elé, de az már tényleg beteg.

#50658 degumentes 0  2018. december 18. 22:26:23 re: #50656 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akarok még egy snow performance water-methanol szettet hozzá, az visszahűti [SMIL:/smile2.gif]

#50656 sh adam 0  2018. december 18. 21:52:18 re: #50653 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 18. 23:01:38: megválaszolva degumentes 0  által, → #50659 
2018. december 18. 22:26:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #50658 

#50653 degumentes 0  2018. december 18. 21:18:10 re: #50652 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hogy a polcon van egy jrsc [SMIL:/szetvert.gif] nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
2018. december 18. 21:52:19: megválaszolva sh adam 0  által, → #50656 

#50652 civic4d 0  2018. december 18. 20:53:34 re: #50640 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az ok hogy turbo kilőve?
2018. december 18. 21:18:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50653 

#50645 degumentes 0  2018. december 18. 14:52:34 re: #50643 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
NPR.

#50644 degumentes 0  2018. december 18. 13:23:46 re: #50642 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valószínűleg nincs meg a 11:1 cr., mert csak javító jelleggel lett hozzányúlva nálam 2x, de inkább számolok többel, mint kevesebbel. A szíjtárcsa is 100mm nem kérek 4".

#50643 Higany +  2018. december 18. 13:13:30 re: #50642 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meg h gyári p29 vagy a kínai, mert nagyon nem mindegy.
2018. december 18. 14:52:34: megválaszolva degumentes 0  által, → #50645 

#50642 sh adam 0  2018. december 18. 12:49:38 re: #50640 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt azért jó lenne tudni, mennyi lett síkolva.
D-series compression calculator
2018. december 18. 13:23:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #50644 
2018. december 18. 13:13:30: megválaszolva Higany +  által, → #50643 

#50641 degumentes 0  2018. december 18. 12:45:59 re: #50639 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És azért szívó topikban érdeklődök mert az alap konfig elképzelésem inkább szívó, mint turbó, már töltéstől eltekintve [SMIL:/szetvert.gif]

#50640 degumentes 0  2018. december 18. 12:13:37 re: #50639 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.
2018. december 18. 20:53:34: megválaszolva civic4d 0  által, → #50652 
2018. december 18. 12:49:38: megválaszolva sh adam 0  által, → #50642 

#50639 sh adam 0  2018. december 18. 11:36:55 re: #50635 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
0.4barhoz H kar? Mekkora lehet a kompresszioviszonyod? 9.5:1? Ehhez gyári karral is mehetne még több is főleg, hogy ez kompresszor. (Szerintem) [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 18. 12:45:59: megválaszolva degumentes 0  által, → #50641 
2018. december 18. 12:13:37: megválaszolva degumentes 0  által, → #50640 


2018. december 18. 11:38: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#50636 degumentes 0  2018. december 18. 01:15:09 re: #50635 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja és 100-as benya [SMIL:/mosoly.gif]

#50635 degumentes 0  2018. december 18. 01:08:22 re: #50634 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd személyesen elmondom, ha megyek haza, aztán veszek egy grinics fát [SMIL:/szetvert.gif] , de 4" tárcsa mellet nem fog többet tölteni a jrsc 0,4-nél, ezért a p29 és a H-hajtókar.
2018. december 18. 11:36:55: megválaszolva sh adam 0  által, → #50639 
2018. december 18. 01:15:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50636 


Az eredeti hozzászólás
#50634 Higany +  2018. december 18. 00:45:33 re: #50633 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
134, de úgy vegyél hajtókart, amit ehhez árulnak és jó lesz.:)
H hajtókar p29 dugó? Nem értem a kombót, mit építesz? Szívóhoz felesleges a H kar, turbóhoz nem annyira illik a p29 dugó.
2018. december 18. 01:08:22: megválaszolva degumentes 0  által, → #50635 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.58, 0.38, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.017 mp, 21 query