Sztem nem 50-60e egy olyan, hanem inkább 30 körül. Tudom az is sok, de nem több, mintha a túl nagy kompressziótól esetleg tönkremegy rövidebb úton a motorod. Ezért érdemes mérlegelni, meg jól kiszámolni a dolgokat. Mert ha az npr p29 dugóval van összerakva, esetleg síkolva is van a fejből, netán blokkból, és ha a hajtókar tényleg hosszabb 0,5mm-el, akkor belefuthatsz az y8 tömítéssel egy 12-es kompresszió viszonyba, és te ezt akarod megfújni, még ha kicsit is. Ez még szívóban is nagyon erősen 100as benzines, hogy még értelmes előgyújtást lehessen neki adni.
Az a dugó is vmennyivel a blokk síkja alatt marad gyári karral, ha minimálisan is. Összeérni nem fog, csak a kompressziód még nagyobb lesz, de vehetsz vastagabb tömìtést is, pl 1,3as cometicet.
Ezt a blokkot síkolták is, egy hajszállal ígyis a síkja alatt maradt az npr pupos dugó.
Ennyi pénzért, úgy hogy ARP csavar van hozzá, nem lehet kihagyni. Az a 0.5mm, még ha gyári y8 tömítéssel is rakom össze, akkor is marad 0.3mm. Szóval jó lesz az, csak érjen ide.