HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 00:49,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#51002 Arijoni 0  2019. augusztus 22. 11:06:28    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Segítsègre lenne szüksègem,keresek egy olyan szemèlyt aki,a k20-as motor epitèsèben otthon van.
Keressen meg üzenetben.
Köszönöm!
2019. augusztus 24. 08:30:15: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51004 
2019. augusztus 22. 12:44:46: megválaszolva zolynet +  által, → #51003 

#51001 VizaTibi +  2019. augusztus 9. 14:07:40 re: #51000 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
B16B-be bele lehet B16A az rövidebb blokk

#51000 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 9. 10:55:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Tudnátok segíteni hogy b16-ba B18 főtengelyt és hajtókarokat bele lehet rakni?
Esetleg van-e értelme?
Köszi.
2019. augusztus 9. 14:07:40: megválaszolva VizaTibi +  által, → #51001 

#50999 dani1121 +  2019. július 25. 07:06:14    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!

Úgy fest az ej1 coupém teljesen hobbiautóvá fog válni, így pár átalakítást eszközölnék rajta.
Vacilálok még a turbó/szívó irányt illetően. Az alap motor egy felújított azóta már 40ezret futott d16z9.
Az érdekelne hogy a tuningmentes gyári motorra, amennyiben szívóban gondolkodom, milyen leömlő lenne jó ár/érték arányú választás? Érdemes lenne esetleg egy integra légszűrő rendszer az autóra? (jelenleg gyári van, direktszűrőt nem szeretnék).
50-es rendszer van az autó alatt, kb. jó ez az átmérő vagy nagyobbra kellene váltani?

#50998 sacaekvti 0  2019. július 24. 22:14:48    ‹›  0 | rejt
Hali! B16-ba ( adoatlapomon a setup ) szeretnék irridium gyertyákat rakni , kérdésem,hogy van-e egyáltalán értelme? és ha igen 11.0:1 sűrítési arányhoz melyiket ajánljátok? Télen be fog vele inudlni vagy ez valami urbán legenda,hogy irridiummal télen nehezen indul stbstb? Köszi a válaszokat!

#50997 tonyihun +  2019. július 18. 02:43:34 re: #50996 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Elméletileg a Stage 1-hez elég a gyári rugó. Az adatok fent vannak a Crower honlapján is. Szerintem ez alapján le tudják majd gyártani. Az árrol annyit tudok, hogy jelen pillanatban 360$ körül lehet kapni az USA-ban. Ehhez hozzá jön még a szállítás kb. 100$ és a vám 3%, talán még az áfa 27% is.
Valószínűleg ettől olcsóbb a gyártás.

#50996 sacaekvti 0  2019. július 17. 21:16:33 re: #50995 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szrintem nagyon ritka ez a veztengely és nem hiszem,hogy sok ember tunigol ilyen motort. Gaálék le tudnak gyártani mindent,de vigyázz azért, ha konzultálsz velük mond meg,hgoy milyen szeleprugókkal használnád,mert a túl nagy bütykű tengelyeket lehet a gyári sz.rugók nem fogják elbírni. Valószínűleg a Crower letesztelte ezt a veztengelyt amit írtál, nzéd meg,hogy kell-e hozzá másik sz.rugó vagy egyéb dolog, ha nem és anak a tengelynek megvannak az adatai, intake/exhaust centerline, szelepnyitás mértéke stb stb lehet érdemes lenne az alapján legyártani, de akkor már lehet ott vagy,hogy megvehetnéd ezt a leírt crower-t, ez az én véleméynem.
2019. július 18. 02:43:34: megválaszolva tonyihun +  által, → #50997 

#50995 tonyihun +  2019. július 17. 06:48:08 re: #50993 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Meglett a döntés. Marad a verda, megkapja az asszony. Viszont lenne még egy kérdésem.
Van valakinek eladó Crower D17a2 Na. Stage1 (63461) vezérműtengelye? Esetleg a gyári vezérműtengely átalakítható Stage1-re, olyan helyen ahol vezérműtengely gyártással és felújítással foglalkoznak? Pl. itt
2019. július 17. 21:16:33: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50996 

#50994 Tonx +  2019. július 14. 18:24:02 re: #22828 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Hát R18-at rakhatsz a helyére, vagy R20-at. De ezek már nem olyan egyszerűek mint a 90-es években gyártott autók.

#22828 -Törölt felhasználó- 2019. július 14. 17:56:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Érdeklődnék! Nekem lenne egy 2007-es 1.6 FD6-os civicem r16a-es motokóddal, hogy azt lehet-e esetleg swappolni?
Mert nem nagyon találtam semmi ilyesmit ehez a fajtához!
2019. július 14. 18:24:02: megválaszolva Tonx +  által, → #50994 

#50993 Tonx +  2019. július 12. 19:23:57 re: #50992 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem az eladom az EU8 rakok hozzá és veszek egy EV1-et irányba, majd amit rá akartál költeni alkatrészben az EU8-ra azt ráköltöd az EV1-re. Az átépítési költséget meg hozzárakod az EU8 árához. És ami megmarad abból meg boldogan autózol.
2019. július 17. 06:48:08: megválaszolva tonyihun +  által, → #50995 

#50992 tonyihun +  2019. július 12. 19:09:01 re: #50991 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyilvánvaló, hogy EV1 alkatrészeket kell vennem, nem pedig EU8-t. Azért akarom kideríteni, hogy melyik irányba iérdemes elindulni, mielőtt még bevásárolok alkatrészből.
Átépítsem EV1-re és akkor, ahhoz vegyem meg az új alkatrészeket + még ami kell. Vagy maradjon EU8 és az legyen felújítva. Esetleg legyen 9gen Civic [SMIL:/smile10.gif] , de akkor Csányi Sanyi bá'nak ki kell pótolnia a hiányzó összeget.
2019. július 12. 19:23:57: megválaszolva Tonx +  által, → #50993 

#50991 Tonx +  2019. július 12. 17:41:46 re: #50990 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Enyémet is hirdettem egy ideig, de még rá sem kérdeztek hogy milyen vagy mennyit engednék belőle sem próbakör sem alkudozás. Így hiába akarom eladni, nem tudom. Most a 6gen-t hirdetem hátha előbb elkel.

Ha eu8-hoz veszel nyelestengelycsapágyat az nem jó az ev1-be. A kerékcsapágyak sem jók a kuplung sem jó. a motortartó lemezek sincsenek a jó oldalon a váltóbowden sem jó a motortartók sem jók a fékek sem jók a kipufogó rendszer sem jó. Ha át akarod építeni akkor szinte karosszériáig szét kell szedni a mostani autódat a motor váltó tartó lemezeket át kell hegeszteni esetleg a bölcsőt is ki kell cserélni és így tovább....
2019. július 12. 19:09:01: megválaszolva tonyihun +  által, → #50992 

#50990 tonyihun +  2019. július 12. 14:47:54 re: #50986 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vennék, hahun jelenleg nincs eladó. Amik szoktak lenni, azok bőven 1 millió felett vannak és az állapotuk is hagy némi kivánni valót maguk után.
Az enyémen meg úgyis esedékes a futómű felújítás(csillapítók, pro kit stb), a kuplung is csere érett lett, de akkor már csapágyakat is cserélnénk a váltóban, mert egy ideje újra előjött a nyelestengely csapágy probléma. Ez mindenféleképpen több százezres tétel, akkor meg már mindegy, hogy Eu8-hoz vagy EV1-hez veszek alkatrészt. A másik autó ára, pedig szerintem bőven fedezné ezeket a kiadásokat. És akkor így legalább egy szinte teljesen felújított autóban ülök, nem egy ismeretlen állapotuban.
2019. július 12. 17:41:46: megválaszolva Tonx +  által, → #50991 

#50989 grego +  2019. július 11. 21:24:32 re: #50988 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Áh, ebbe mindig belefutok, nekem a 7 gen csak a 3D :D

#50988 Tonx +  2019. július 11. 21:23:51 re: #50987 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a 3 ajtósak és a vsa. A 4 és 5 ajtós 4 lyukú.
2019. július 11. 21:24:32: megválaszolva grego +  által, → #50989 

#50987 grego +  2019. július 11. 20:54:25 re: #50986 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A facelilft 7 genek már mind 5 lukúak, még az 1.4 is. Neki meg 2005-ös model van.
2019. július 11. 21:23:51: megválaszolva Tonx +  által, → #50988 

#50986 Tonx +  2019. július 11. 20:09:09 re: #50984 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De miért nem veszel rögtön egy k20a3-as civicet? Messze olcsóbb lenne mint átépíteni a komplett autót. Ugye nem csak motor váltó és tartóbakok kábelek ecu kipuf rendszer hanem első hátsó futómű is cserés, mert az 1.6 4lyuku a 2.0 meg 5. A két kocsi között kb 400-500e ft különbség van, ennyiből nem fogod átépíteni.
2019. július 12. 14:47:54: megválaszolva tonyihun +  által, → #50990 
2019. július 11. 20:54:25: megválaszolva grego +  által, → #50987 

#50985 grego +  2019. július 11. 19:18:51 re: #50984 (tonyihun + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez ok, de az 1.6 motortere pontosan a tükörképe a K20-as motortereknek, gondolok itt a bakokra, totál máshol vannak, mert a K20 másik irányba forog mint a D16. A váltó is a másik oldalon van.
Persze mindent meg lehet csinálni, de hogy mindent át kell pakolni a motortérben a másik oldalra az tuti.

2019. július 11. 19:19: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50984 tonyihun +  2019. július 11. 18:58:36 re: #50983 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És K20A3-ból K20A2-t épített már valaki itthon? Mert nekem az is egy opció lenne.

Van nekem egy 7g civicem D16v1-gyel. Nemrégiben írtam a FMKH-nak motorcsere ügyben. D16V1-ről K20A3-ra.
Ezt a választ kaptam.
"Az Ön által kérdezett D16V1 típusú motor helyett más motorkódú motor cseréje - a fentiek értelmében - átalakítási engedély köteles, azonban - műszaki tervezés és szakértői intézet vizsgálata nélkül - csak olyan változatra lehet adni átalakítási engedélyt, aminél igazolható, hogy az átalakított jármű létezik az adott típuson belül gyári változatként is, illetve biztosított az a feltétel, hogy a jármű környezetvédelmi tulajdonságai nem romlanak, tehát a beépítésre kerülő motorú változat legalább olyan környezetvédelmi osztályba tartozik, mint az eredeti motorú változat volt. Ez gyakran nemcsak a motor cseréjét, hanem ehhez kapcsolódóan esetleg más szerkezeti elemek cseréjét is jelentheti (pl. kipufogórendszer, hajtáslánc, fékrendszer, egyéb emissziót befolyásoló rendszerek).
A hatóságom rendelkezésére álló nyilvántartás alapján 2004-től lelhető fel olyan Típusbizonyítvány, amiben az Ön által kérdezett mindkét motorkódú változat megtalálható, tehát elviekben az átalakítási engedély megadható, azzal a feltétellel, hogy mindenben az EV1 típus és a K20A3 motorkódú változatot kell létrehozni.
Az átalakítási engedély-kérelmet még a tényleges átalakítás megkezdése előtt kell az illetékes közlekedési hatósághoz benyújtani. A kérelmet a jármű tulajdonosa, üzembentartója, vagy meghatalmazottja nyújthatja be, melyhez mellékelni kell a jármű forgalmi engedély másolatát, ill. a beépítésre kerülő motor típuskódját.
Az engedélyezés díja 11.800,- Ft, melyet készpénzben kell befizetni. A kérelemre a hatóság határozatot hoz, melyben – a fentieket figyelembe véve – dönt a motor beépíthetőségéről. Ezt követően az átalakított járművet műszaki vizsgálatra kell állítani, majd a kormányablakban lehet a hatóság által kiállított Műszaki Adatlappal a forgalmi engedélyben megváltozott adatokat átvezettetni.
Továbbá tájékoztatom, hogy motorcsere esetén érdemes arra is figyelni, hogy a regisztrációs adóról szóló 2003. évi CX. törvény értelmében, motorcsere esetén is keletkezhet adófizetési kötelezettség abban az esetben, ha a jármű az „új” motorral más adókategóriába kerül és emiatt magasabb adót kellene fizetni. Ilyenkor a két adókategória közötti különbség a befizetendő."

Ez alapján szerintem simán bedobhatok egy K20A3-mat a civicembe, minden sallanggal együtt és csak egy sima műszaki vizsgára kell vinni.


2019. július 11. 20:09:09: megválaszolva Tonx +  által, → #50986 
2019. július 11. 19:18:51: megválaszolva grego +  által, → #50985 


2019. július 11. 18:59: Szerkesztve tonyihun +  által, megtekintés

#50983 LINSZTER +  2019. július 10. 22:01:01 re: #50982 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt a plusz 10LE-t "kisebb" módosításokkal talán el lehet érni. Szerintem senki nem próbált még ilyet, hogy R18-ból R20-at
2019. július 11. 18:58:36: megválaszolva tonyihun +  által, → #50984 

#50982 tonyihun +  2019. július 10. 21:44:51 re: #50976 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mármint úgy értem, hogy maga a blokk maradna(a motorszám végett), ha egyforma az r20-al. A szükséges dolgok lennének átrakva pl. hajtókar, dugó, hengerfej stb. Már feltéve, ha nem írtam nagy hülyeséget.
Elvileg így nem kell papírozni, vagy igen? Turbózáshoz viszont tuti, hogy papírozni kell, ha legálisan akarom.
Az r18a 140 LE-hez képest, így meglehet az r20a 150 LE-je vagy kicsit több is. Ha esetleg mégsem lenne elég a gyári teljesítmény, akkor gondolom össze lehet rakni tuning alkatrészekkel is.
De nyugodtan javítsatok ki. Nem igazán értek a témához.
2019. július 10. 22:01:01: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50983 


2019. július 10. 21:46: Szerkesztve tonyihun +  által, megtekintés

#50981 LINSZTER +  2019. július 10. 19:04:57 re: #50980 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Magas kompos dugó valóban nincs. Tengely, hajtókar, szívósor van :D


#50980 sacaekvti 0  2019. július 10. 13:37:58 re: #50979 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Alkalmasság alatt értem én itt az előre legyártott, gyártók által tesztelt alkatrészeket elérhetőségét, pl R18-hoz nem gyártanak másik szívósort, magas sűrítési arányú dugokat, komolyabb vezérműtengelyeket stb stb, sokkal költségesebb ,mint ,mondjuk b16hoz amihez van minden és csak emg kell venned és felrakni [SMIL:/smile2.gif]
2019. július 10. 19:04:57: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50981 

#50979 LINSZTER +  2019. július 10. 09:15:12 re: #50978 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb ugyanannyira alkalmas szívó tuningra mint bármelyik másik motor és ugyanúgy egyszerűbb turbósítani is :)
2019. július 10. 13:37:58: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50980 

#50978 sacaekvti 0  2019. július 10. 08:46:17 re: #50975 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szívó tuningra túlzottan nem alkalmas bár a skunk2 árul tuner stage2 tengelyeket hozzá,de kb ennyi. Turbózni viszont jó és van hozzá kovácsolt belső.
2019. július 10. 09:15:12: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50979 

#50976 admin +  2019. június 17. 06:36:35 re: #50975 (tonyihun + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Biztos kivitelezhető lenne, de mennyit nyernél vele? 10-15 LE-t? Mindez mennyibe is kerülne? És még csak be se tudod egyszerűen papírozni.
2019. július 10. 21:44:51: megválaszolva tonyihun +  által, → #50982 

#50975 tonyihun +  2019. június 17. 00:24:50    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Abszolút laikusként kérdezem, vagyis inkább csak elmélkedek rajta, hogy vajon egy 8 vagy 9 gen civicben lévő r18a-t át lehet építeni r20-ra?
2019. július 10. 08:46:17: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50978 
2019. június 17. 06:36:35: megválaszolva admin +  által, → #50976 

#50974 sh adam 0  2019. június 16. 16:06:17    ‹›  0 | rejt
RDX tulajok vagy aki már rakott B-be! Most akkor kell hozzá cap vagy nem? [SMIL:/smile3.gif]

#50972 Higany +  2019. május 29. 08:08:15 re: #50970 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztos nem 80%-on megy az injektor főleg nem az erősebben, de 210-215Le kijön a gyári injektorokból, itt meg egyik se több annál.

#50971 SlaveDealer +  2019. május 28. 14:55:10 re: #50970 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem mi mondjuk, hogy elegek az injektorok hanem akik összerakták a 2 motort (HHC és Thunder), nem tudunk mást tenni mint hinni, mert nem most kezdték a motorépítést.

#50970 sacaekvti 0  2019. május 28. 13:19:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
https://www.youtube.com/watch?v=utG5X6ctn_U stock b20+b16 itr leömlő + nagyobb kipu 185LE.

A tiéd tök reális szerintem. De az az érdekes számomra, hogy a gyári injektorok elegendőek számotokra, amikor az én B16omnak elfogynak 8000-től.
Amúgy lehet nem jó helyre van vtec váltás berakva és azért esik be a görbe, utolsó hubdyno-s progizáson, ahol nem az én autómat,hanem másokét csinálta csoki ott volt olyan,hogy 200-300 fordulattal odébb beesett a teljesítménygörbe és vtec feljebb rakásával megjavult.
DE ahogy Higany írta, újramérések az alkatrészek cseréjével kiderül mi a hiba, csak kérdés,hogy megéri-e.
Minden esetre injektorokat biztos kicserélném, a gyári üa. pumpa a stock turbo vti-ben is elég szokott lenni 250-300LE-ig.

CAI tesztek: http://www.themotorhood.com/themotorhood/2018/4/23/seeking-pe
rformance-perfection-honda-intake-testing

2019. május 29. 08:08:15: megválaszolva Higany +  által, → #50972 
2019. május 28. 14:55:10: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50971 

#50969 SlaveDealer +  2019. május 28. 09:42:48 re: #50966 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Amúgy ugye az én autóm mérése a 191.5
Namarmost a leggázabb láncszem a kipu.rendszer, az egy HASPER álltal gyártott NEM rozsdamentes rendszer 2012-ből ami 60-as (kb. 57 belső átmérő) mivel csúnyán rohad szeretnék egy rozsdamentes rendszert PROEX-nál 63.5 csövezésből aminek a belseje kb. 60 lenne végig mindenhol.

Talán még az jót tehet neki ..... vagy éppen pont nem :) :D

#50968 SlaveDealer +  2019. május 28. 09:35:11 re: #50967 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
76mm csövezés mind2 autónál és az AEM V2 mintájára legyártva.
Érdekes feltételezés, pedig semmi extra kirívó alkatrész nincs, több tíz ilyen és ehhez hasonló setupok készültek már B16-on B18-on is.

2019. május 28. 09:37: Szerkesztve SlaveDealer +  által, megtekintés

#50967 sh adam 0  2019. május 28. 08:28:55 re: #50955 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mindkét mérésnél csak annyi van írva CAI. Ez alatt mit értünk? Mekkora átmérőkről és milyen hosszról van szó?
Simán elképzelhető, hogy nem optimális a leömlő ezekhez a konfigokhoz....vagy a cai, vagy a szívósor.
2019. május 28. 09:35:11: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50968 

#50966 Higany +  2019. május 28. 07:44:31 re: #50965 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Látod, kár volt leméretni. Edidig lehet tök happy volt mindenki, most meg majd bassza a csőröd, hogy mitől ilyen és hogy lehetne kiszedni a gödröt. De csak kísérletezéssel, dolgok csereberélésével és mindig újraméréssel. Nem ér annyit az egész.
2019. május 28. 09:42:48: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50969 

#50965 SlaveDealer +  2019. május 28. 00:27:27 re: #50962 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De mi lehet?
Ami kopp ugyan az a Skunk2 leömlő a 60as rendszer meg a Blox VelocityStack+Szűrő

Nekem Aebs szívósor neki ITR
Nekem Vti pillangó neki ITR
Nekem gyári B20 PHK dugattyú (84.00) neki második túlméret (84.50)

Injektorok gyárik, benzin pumpa gyári
2019. május 28. 07:44:31: megválaszolva Higany +  által, → #50966 


2019. május 28. 00:29: Szerkesztve SlaveDealer +  által, megtekintés

#50964 grego +  2019. május 28. 00:10:09 re: #50963 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Megcsúszott a pad :D

#50963 SlaveDealer +  2019. május 28. 00:08:35 re: #50962 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fejtsük meg srácok mert 5 éve van B20 a gépben és lehet ezidáig nem stimmelt valami [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/okoska.gif]

2019. május 28. 00:10:09: megválaszolva grego +  által, → #50964 

#50962 Higany +  2019. május 28. 00:05:02 re: #50961 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ami közös a két építésben esetleg? Leömlő?:) :)
2019. május 28. 00:27:27: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50965 
2019. május 28. 00:08:35: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50963 

#50961 grego +  2019. május 28. 00:03:19 re: #50960 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Najó de mi? :D Ezt neked tudnod kell :D
2019. május 28. 00:05:02: megválaszolva Higany +  által, → #50962 

#50960 Higany +  2019. május 28. 00:02:09 re: #50958 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vmi nem passzol vmivel, érdekes, h mindkét motoron kb ugyanazon a tartományon.
2019. május 28. 00:03:19: megválaszolva grego +  által, → #50961 

#50959 Higany +  2019. május 27. 23:58:35 re: #50957 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sztem azt furcsálja, h mindegyik "elgyengül" kb 5ezertől, és fura, h a tuningoltabb gyengébb kb 5,5-7ezerig.
Amúgy van egy külön topik a méréseknek. ;)

#50958 grego +  2019. május 27. 23:57:55 re: #50957 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A második lapon 5000-7000-ig beesik a nyomatékgörbe. Miért?
Tökre szépen mehetne ugyanúgy mint 5000 alatt és 7000 felett. Ha összekötjük a két pontot pont azt a meredekséget kapjuk mint alatta meg felette. Nekem ez így fura.
2019. május 28. 00:02:09: megválaszolva Higany +  által, → #50960 

#50957 SlaveDealer +  2019. május 27. 23:55:23 re: #50956 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kapcsol a Vííítakkk ...

Nem tudom, mit kell nézni?
2019. május 27. 23:58:35: megválaszolva Higany +  által, → #50959 
2019. május 27. 23:57:55: megválaszolva grego +  által, → #50958 

#50956 grego +  2019. május 27. 23:46:54 re: #50955 (SlaveDealer + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi történik 5000 és 7000 között?
2019. május 27. 23:55:23: megválaszolva SlaveDealer +  által, → #50957 

#50955 SlaveDealer +  2019. május 27. 23:03:23    ‹›   →  ↑  0 | rejt






a két mérés egymáson






2019. május 28. 08:28:55: megválaszolva sh adam 0  által, → #50967 
2019. május 27. 23:46:54: megválaszolva grego +  által, → #50956 

#50954 SlaveDealer +  2019. május 27. 22:23:57    ‹›  0 | rejt
Mai mérés srácok.
Stock B20 vs. kicsit hegyezett B20




#50953 Byrne +  2019. május 26. 08:51:53 re: #50952 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi :) az lesz :) már csak egy 4 mmes ék kellene :D és rakhatnám össze :)

#50952 Higany +  2019. május 26. 01:12:11 re: #50951 (Byrne + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó jelhez nézted. Ez ilyen, nem tudod jelre rakni, vagy fél fogat siet vagy fél fogat késik. Én siettetni szoktam inkább, úgy jobb a motor karakterisztikája. Vagy veszel egy fokolókereket és beállítod vele 0-ra.
2019. május 26. 08:51:53: megválaszolva Byrne +  által, → #50953 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.35, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.104 mp, 9 query