Nem rossz a kompresszor. Ha valaha s2000 vagy gt86 lesz a tulajdonomban én biztos kompresszort raknék rá. Maradjon a szivohoz hasonló karakterisztika és a hangja.
A jrsc gyengeje, hogy nincs Cooler. Meleg időben az iat el tud mászni rendesen. Vidd ki majd a szűrőt a lökös mögé. Ja és ne 50es szivoszalat
Hogy a polcon van egy jrsc nem egyébként nem az, régebben egy 4gen I-vt szerettem volna, nagyon tetszenek a B-s motorok. Aztán nem találtam olyat, amit lehetett volna építeni, vagy nagyon lepukkant volt, vagy olyan amin már sokmindent nem kell csinálni mert kész van. Aztán elkezdtem faragni az 1,4 dualcarb automatát és valami egyedit akarok csinálni, nem versenyre kell, valami különlegeset. Aztán jött ez a beteg ötlet. Kompresszor, automata váltó, emeltkompresszió. Sokan le akarnak beszélni róla, hogy nem lesz jó, de azért pár ember megerősített, hogy járható dolog, amit kigondoltam. Tudom, hogy aturbóval többet ki lehet hozni, de nem az a lényeg.
Valószínűleg nincs meg a 11:1 cr., mert csak javító jelleggel lett hozzányúlva nálam 2x, de inkább számolok többel, mint kevesebbel. A szíjtárcsa is 100mm nem kérek 4".
P29 emelkompos dugó, y8 hf tömítés, d16z7 hf és síkolva van. Szerintem bár nem lett kiszámolva, de inkább 11:1 körül van(lehet hülyeséget írok, majd kijavítanak). A lényeg az, hogy nem szeretném ha kikönyökőlne a hajtókar. Azért nem akarok kompresszió csökkenteni, nyomás növelni, mert az eaton m45 kicsi, ezért sokat kellene forogni, az meg nem egészséges neki. Turbó meg nem szeretnék.