HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 21:51,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50720 civic4d 0  2019. január 1. 18:34:56 re: #50719 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez a dugattyú gondolom úszócsaposhoz is ok.
2019. január 1. 20:44:07: megválaszolva sh adam 0  által, → #50725 
2019. január 1. 18:45:48: megválaszolva degumentes 0  által, → #50721 

#50719 degumentes 0  2019. január 1. 18:09:52 re: #50718 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Marad az NPR P29, ami most benne van. Meg King csapágyat kapnak a hajtókarok.
2019. január 1. 20:58:36: megválaszolva civic4d 0  által, → #50727 
2019. január 1. 18:34:57: megválaszolva civic4d 0  által, → #50720 


2019. január 1. 18:11: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#50718 civic4d 0  2019. január 1. 17:57:09 re: #50717 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
jó az árú!...milyen dugattyúval rakod össze?
2019. január 1. 18:09:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50719 

#50717 degumentes 0  2019. január 1. 14:40:02    ‹›   →  ↑  +1 | rejt


Megjött Pollynak az ajándék [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 2. 07:24:24: megválaszolva nbinszky +  által, → #50730 
2019. január 1. 17:57:09: megválaszolva civic4d 0  által, → #50718 

#50716 sacaekvti 0  2019. január 1. 12:09:59    ‹›  0 | rejt
BUÉK,minden szívó tuning őrültnek a fórumon!

#50715 sacaekvti 0  2019. január 1. 12:09:35 re: #50714 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát az biztos. Ja hogy NSX-be lesz ;) Hajrá!!

#50714 Rodney Mullen 0  2018. december 31. 16:29:58 re: #50712 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de ahhoz nincs NSX kábelköteg meg minden. Azt legyártani stb...
Ehhez járt így minden hogy csak plug and play. :) Sőt még van hozzá NSX alap program is, meg külön howto hogy mit hogyan. (Mert az AEM rosszul veszi automatán a vízhőfokot, ezt ujra kell konfigolni stb)
2019. január 1. 12:09:35: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50715 

#50713 LINSZTER +  2018. december 31. 07:01:48 re: #50711 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A papírdobozok kerültek ennyibe meg a user manual :D

#50712 sacaekvti 0  2018. december 30. 23:52:43 re: #50711 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem drágább,mint egy motec :)
2018. december 31. 16:29:58: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #50714 

#50711 Rodney Mullen 0  2018. december 29. 13:58:03 re: #50710 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pssszt, ok meg nem tudjak milyen draga ez a "femdarab" es kabelek.
2018. december 31. 07:01:48: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50713 
2018. december 30. 23:52:43: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50712 

#50710 grego +  2018. december 29. 12:36:45 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És te ezért a pár kábelért meg egy műanyag dobozért adtál ennyi pénzt? :D
2018. december 29. 13:58:03: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #50711 

#50709 sacaekvti 0  2018. december 29. 12:18:37 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
lehet tudni mihez lesz az infinity ecu ,milyen setuphoz? Vadállat cucc :)

#50708 sh adam 0  2018. december 29. 09:16:47 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mégis lesz itb? [SMIL:/smile3.gif]

#50707 ewqewq 0  2018. december 29. 06:28:44 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jézus szeret téged [SMIL:/nevet/laugh8.gif]

#50706 ewqewq 0  2018. december 29. 06:25:27 re: #50705 (Rodney Mullen 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Menő cucc!

#50705 Rodney Mullen 0  2018. december 29. 01:58:47    ‹›   →  ↑  +2 | rejt

2018. december 29. 12:36:45: megválaszolva grego +  által, → #50710 
2018. december 29. 12:18:37: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50709 
2018. december 29. 09:16:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #50708 
2018. december 29. 06:28:45: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50707 
2018. december 29. 06:25:27: megválaszolva ewqewq 0  által, → #50706 

#50704 grego +  2018. december 25. 23:29:32 re: #50694 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
WHOOPS, OUR BAD...
The page you requested was not found, and we have a fine guess why.
If you typed the URL directly, please make sure the spelling is correct.
If you clicked on a link to get here, the link is outdated.

#50703 grego +  2018. december 25. 23:28:56 re: #50691 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
De, jogos, de mégis ezt írja a Hondata, és a többi gyártó, hogy helyezd át az injektorok testkábelét a szívósorról a HF egyik csavarjára.

#50702 sh adam 0  2018. december 25. 22:59:40 re: #50700 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez vidék! Itt alacsony az ingerküszöb! Honda? Bünös!

#50701 degumentes 0  2018. december 25. 22:33:12 re: #50699 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amúgy az ülések számának ideiglenesen csökkenthető, azért pont nem szólhatott volna senki. Nekem akkor volt probléma, mikor az 50-es átmenő rendszert a rendőrök előtt toltam el 8000-ig [SMIL:/szetvert.gif]

#50700 degumentes 0  2018. december 25. 22:17:06 re: #50699 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi volt az ok, hogy megállítottak? [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 25. 22:59:40: megválaszolva sh adam 0  által, → #50702 

#50699 sh adam 0  2018. december 25. 22:14:08 re: #50698 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért a turbós 4g-vel volt meleg helyzet! Amikor megkérdezte miért nincs se kárpit se ülés....mondtam mert haveromat koltoztettem és nem akartam, hogy kiszakadjon! [SMIL:/szetvert.gif]
Forgalmi vagy 20e?
20e? Tanulok, az éléletben nem volt ennyi pénzem!
Tanuló? Akkor feljelentés!
Dolgozok mégis!
Na ekkorra már bepsáltak.Akkor legyen 10e!
2018. december 25. 22:33:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50701 
2018. december 25. 22:17:06: megválaszolva degumentes 0  által, → #50700 

#50698 degumentes 0  2018. december 25. 22:03:55 re: #50696 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon kicsi az esély, hogy kihúzzák alólad az épített verdát, ha csak nem csinál az ember valami hülyeséget, akkor meg már egy felnin is bukhat a dolog [SMIL:/mosoly.gif] az meg, hogy mennyit fogyaszt az autó, szarni bele.
2018. december 25. 22:14:08: megválaszolva sh adam 0  által, → #50699 

#50697 DeathAdder +  2018. december 25. 22:00:47 re: #50696 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Engem zavar, én nem sufnituningolni akarok, és bedugózi a bypass meg a pcv szelepet. Nem értek hozzá, de szerintem nem is egészséges ha bentmarad és nyomás keletkezik a motorban. De ha nem is árt neki, semmit sem vesz el, vagy ad hozzá a teljesítményhez, de ők eldöntötték hogy lehagyják ezeket, aztán oldjam meg a többit tuner jóska módjára, mert szerintük nem menő visszavezetni a kartergázt :D

A kat kiiktatása azért hoz nem kevés teljesítményt, ezért érthető, én hozzá sem nyúlnék ha a katnak maradnia kéne [SMIL:/szetvert.gif] sok mással nem szennyezem a környezetet ami másoknak napi rutin, kb. az autózás az egyetlen ilyen káros szenvedélyem, ezért a legkevésbé sem érdekel, sem pedig a fogyasztás :D na jó, az a finom édeskés katalizátoros szag azért hiányzik :D

Csak nevetek magamban azokon akik hőbörögnek a fogyasztásomtól -mert nem hazudok róla- főleg olyanoktól akikről tudom hogy nyáron 18, télen 30 fokos lakásban vannak, és fejenként napi 2 doboz dohányt elfüstölnek :D

#50696 sh adam 0  2018. december 25. 21:13:16 re: #50695 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet! :D
2018. december 25. 22:03:55: megválaszolva degumentes 0  által, → #50698 
2018. december 25. 22:00:48: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50697 

#50695 DeathAdder +  2018. december 25. 12:33:46 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).

Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..

fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét [SMIL:/szetvert.gif] egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük :D

Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban :D
2018. december 25. 21:13:16: megválaszolva sh adam 0  által, → #50696 

#50694 Honda imádó +  2018. december 25. 11:36:01 re: #50693 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Grego!!!! Nálam jó [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 25. 23:29:32: megválaszolva grego +  által, → #50704 

#50693 Higany +  2018. december 25. 11:28:18 re: #50692 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem jó a link.
2018. december 25. 11:36:01: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50694 

#50692 Honda imádó +  2018. december 25. 11:23:26 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
próbáld ki, én már itthonra is ilyeneket hozok magamnak [SMIL:/smile10.gif]
itt középen találsz 3 féle erősségű gumi sörtés fejet és a habszivacs fej is jó [SMIL:/smile5.gif]
2018. december 25. 11:28:18: megválaszolva Higany +  által, → #50693 

#50691 Tonx +  2018. december 25. 08:28:14 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De a szívósor csavarok nem fémből vannak? Vagy azok nem vezetik az áramot?
2018. december 25. 23:28:56: megválaszolva grego +  által, → #50703 

#50690 grego +  2018. december 25. 00:31:15 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen. Egy 0.4-0.5 mm vastag sajtolt fémlemez. Ezen keresztül kap testet az összes injektor is, ha ezt kicseréled a gyári testkábelt át kell kötni direktben a hengerfejre.
2018. december 25. 12:33:46: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50695 
2018. december 25. 08:28:14: megválaszolva Tonx +  által, → #50691 

#50689 Higany +  2018. december 25. 00:26:42 re: #50685 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K-s motorban fém a gyári tömítés? Régi B-s D-s H-s F-es... motorokban nem.
Kieg.: parafától is távol áll vagy vmi irgalmatlan nyomással préselik olyan simára, keményre? De nemtom milyen anyag pontosan, inkább mondanám vmi másnak. De undorító, ha sok év alatt rágyógyul a felületekre, alig lehet levakarni.:D
2018. december 25. 11:23:26: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50692 
2018. december 25. 00:31:15: megválaszolva grego +  által, → #50690 


2018. december 25. 00:30: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#50688 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:40:13 re: #50687 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Bocsi, amúgy ez hasznos infó ,lehet nézek én is a blox szívósoromhoz,úgy is le akarom majd szedni mert az nincs portolva MÉG :D köszi!

#50687 grego +  2018. december 24. 23:30:05 re: #50686 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2001-től fém. A K20 motorokról van szó.
2018. december 24. 23:40:14: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50688 

#50686 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:29:06 re: #50685 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Most raktuk össze a B16-ot gyári szívósor tömítéssel és az parafa volt :D
2018. december 24. 23:30:05: megválaszolva grego +  által, → #50687 

#50685 grego +  2018. december 24. 23:22:12 re: #50684 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen. A gyári ugye fém tömítés.
2018. december 25. 00:26:42: megválaszolva Higany +  által, → #50689 
2018. december 24. 23:29:06: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50686 

#50684 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:19:53 re: #50679 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a thermo vs gyári chartja? :) Ennyi különbség lenne a kettő közt?
2018. december 24. 23:22:12: megválaszolva grego +  által, → #50685 

#50683 -Törölt felhasználó- 2018. december 22. 07:40:38 re: #50675 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mire gondolsz melyik resze hullik szet elobb :) ?

#50682 grego +  2018. december 21. 22:56:08 re: #50681 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az a legrosszabb ha állsz és jár a motor. Mint Lacházán a sorban, mire rád kerül a sor szépen elmelegszik minden aztán ugrott a jó 1/4 mérföldes idő. Ezért is jó, ha tolod a sorban és nem jár a motor :D

#50681 Honda imádó +  2018. december 21. 22:53:27 re: #50679 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
na akkor ezt rosszul tudtam, vagyis nem gondoltam volna, h városi használatnál alacsony légáramlásnál ezt eredményezi [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 21. 22:56:08: megválaszolva grego +  által, → #50682 

#50680 Honda imádó +  2018. december 21. 22:48:39 re: #50678 (DeathAdder + )  ←  ‹›  0 | rejt
ha a gyári honda tömítést ráteszed a tuned szívósorra és nem kisebb a tömítésen a keresztmetszet mint a szívósoron akkor jó, mert nem lesz lépcső benne, nem tudom, h K-s motornál hogy van, B-s D-s motornál skunk2 esetén szerintem 99%, h nagyobb a szívósor kilépő csatorna "keresztmetszete" mint a gyári fej gyári "belépő csatorna keresztmetszete" (tekintsünk el most attól, h nem kör alakú ezen a ponton a csatorna)

#50679 grego +  2018. december 21. 20:38:26 re: #50677 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sajnos nagy hatása van a teljesítményre az hogy átmelegszik. A töltési fok leromlik és ezt semmilyen keverékképzést "segítő" hatás nem kompenzálja.
Ugyanakkor ha megkergeted a Hringen akkor jéghideg lesz a szívósor, pedig az ember azt gondolná hogy tűzforró mert a motortér átforrósítja. Pedig nem. Dugóban araszoláskor melegszik el a francba, aztán amikor lámpánál ki kéne lőni torpan a kocsi meg nincs erő.


2018. december 24. 23:19:54: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50684 
2018. december 21. 22:53:27: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50681 


2018. december 21. 20:39: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50678 DeathAdder +  2018. december 21. 20:26:51 re: #50677 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Motortér hőjét is simán átveszi, akkor meg nem tudom van-e bárminemű haszna ennek a "szigetelésnek", egyedül attól tartok nehogy deformálódjon, hondata tömítésekre olvastam már ilyen panaszt, de egyébként nem nagyon témáznak erről sehol :)

k20a2-re lesz egyébként, nem portolok fejet, így jó lenne a gyári tömítés is :)
2018. december 21. 22:48:39: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50680 

#50677 Honda imádó +  2018. december 21. 20:12:28 re: #50676 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
2018. december 21. 20:38:26: megválaszolva grego +  által, → #50679 
2018. december 21. 20:26:51: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50678 

#50676 DeathAdder +  2018. december 21. 19:04:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.

Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..

Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.

Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?

Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári [SMIL:/szemforgat/rolleyes.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 21. 20:12:28: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50677 

#50675 Higany +  2018. december 21. 16:26:07 re: #50674 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bírnia kell persze. Nem ez a része fog elsőnek széthullani a motornak.:D Rengetegen rohangálnak npr dugóval épített tuningolt motorokkal gond nélkül. Nekem sem volt vele gondom soha.
2018. december 22. 07:40:38: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50683 

#50674 -Törölt felhasználó- 2018. december 21. 14:20:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hat igazabol csak annyira hogy milyen minosegu. Nagyobb tengellyel egyutt szeretneklm osszerakni es birja e.nem akarom ejjel nappal nyelen menni az autoval csak neha neha egy gyorsulason menni par kort
2018. december 21. 16:26:07: megválaszolva Higany +  által, → #50675 

#50673 Higany +  2018. december 21. 09:48:26 re: #50672 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Konkrétan mire? Sztem sokan raktak már B-s motorba ilyet tuning gyanánt.

#50672 -Törölt felhasználó- 2018. december 21. 08:45:19    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. Erdeklodnek hogy hasznal e valaki npr pct dugot b18c4be. Tapasztalatokra lennek kivancsi.koszonom
2018. december 21. 09:48:26: megválaszolva Higany +  által, → #50673 

#50671 degumentes 0  2018. december 21. 00:50:33 re: #50670 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Blokk egyszer volt síkolva, a hf 2x, utoljára 0.08mm lett leszedve, ez amit biztosra tudok. Szerintem 0,3mm belül van. Egy biztos, hogy fém tömítést akarok, mert a grafit szerintem nem bírná sokáig.

 << eleje | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.45, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.119 mp, 9 query