HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 09:23,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#299062 ewqewq 0  2019. január 18. 06:29:48 re: #299058 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha most ez azt jelenti, hogy z7, és y8 vtec-je ugyanaz akkor két dologra merek gondolni, hogy miért nem jön létre az y8-nál "Lean burn"....y8-nál a másodlagos bütyök nagyobb, vagy a vtec, vagy a befecskendezési progi más.
Vagy engedjem el a témát, és maradjon Honda titka.


ööööö, de nem tudom elengedni [SMIL:/harcol/hammerhead.gif]
2019. január 18. 09:15:46: megválaszolva degumentes 0  által, → #50809 
2019. január 18. 06:47:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299064 

#299061 degumentes 0  2019. január 17. 23:11:57 re: #299054 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi alapján lehet a hengereket külön progizni, hogyan lehet egyesével monitorozni? Lehet teljesen hülyeség, amit kérdezek. Miden leömlőben van egy afr, gondolom nem, de akkor hogyan? Csak felületesen érdekel a dolog, hogy legyen valami rálátásom [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 18. 06:45:28: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299063 

#299058 LINSZTER +  2019. január 17. 21:02:01 re: #299057 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2019. január 18. 06:29:48: megválaszolva ewqewq 0  által, → #299062 

#299057 ewqewq 0  2019. január 17. 19:54:58 re: #299053 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A célom, megszeretném érteni, illetve tudni szeretném ( Pl. d16y8-nál is három bütyök van a vezérműtengelyen)
mi a különbség a D15z7, és D16y8 vtec között ?
2019. január 17. 21:02:01: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299058 

#299056 sh adam 0  2019. január 17. 18:56:59 re: #299055 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pénz Egészség legyen, a többit megvesszük! :D [SMIL:/szetvert.gif]

#299055 grego +  2019. január 17. 18:53:19 re: #299054 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó így igen ha a körítést is hozzá módosítod. Ehhez már a szivósort komolyan módosítani kell.
2019. január 17. 18:56:59: megválaszolva sh adam 0  által, → #299056 

#299054 LINSZTER +  2019. január 17. 18:51:40 re: #299050 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy Motec vagy komolyabb ECU-val hasonlót amúgy meg lehet oldani.
"Hi-Lo or secondary injection mode
Each cylinder is wired to two injectors, requiring two injector drivers per cylinder. A typical installation would consist of one set of injectors located close to the inlet valve and targeted at the back and the second set located upstream in the inlet port."
2019. január 17. 23:11:57: megválaszolva degumentes 0  által, → #299061 
2019. január 17. 18:53:19: megválaszolva grego +  által, → #299055 

#299053 grego +  2019. január 17. 18:45:19 re: #299052 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak a régi CVCC motorokról tudok.
Szerintem amit te mondasz az inkább a 3 stage VTEC-el operál és úgy éri el a lean burn képességet. Ha ez nincs akkor te pusztán befecskendezéssel egy másik motoron ezt nem hiszem hogy megoldod úgy, hogy üzembiztos legyen és elérd a célt. Ami mi is?
2019. január 17. 19:54:58: megválaszolva ewqewq 0  által, → #299057 


2019. január 17. 18:47: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#299052 ewqewq 0  2019. január 17. 18:44:14 re: #299050 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szerintem a d15z7-ben ilyen van!
2019. január 17. 18:45:19: megválaszolva grego +  által, → #299053 

#299051 ewqewq 0  2019. január 17. 18:41:42 re: #299049 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
akkor jó [SMIL:/nevet/laugh8.gif]

#299050 grego +  2019. január 17. 18:40:27 re: #299048 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Elvileg pont ezt csinálják a közvetlen befecskendezéses motorok. Azokkal ezt meg lehet oldani, viszont szívócső befecskendezéssel szerintem nem.
2019. január 17. 18:51:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299054 
2019. január 17. 18:44:14: megválaszolva ewqewq 0  által, → #299052 

#299049 LINSZTER +  2019. január 17. 18:33:06 re: #299048 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze :D :D :D
2019. január 17. 18:41:42: megválaszolva ewqewq 0  által, → #299051 

#299048 ewqewq 0  2019. január 17. 18:20:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már régóta megszeretném kérdezni, tudnál olyan befecskendezést programozni, vagy már esetleg csináltál már ilyet, hogy szívóütemben három befecskendezés lenne, és sűrítéskor úgy nézzen ki a hengerben a töltet, hogy a dugattyúnál szegényebb, és egyre felfele haladva dúsulna a keverék?
2019. január 17. 18:40:27: megválaszolva grego +  által, → #299050 
2019. január 17. 18:33:06: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299049 

#50807 degumentes 0  2019. január 10. 00:27:24 re: #50806 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Stimmel [SMIL:/smile2.gif]

#50806 -Törölt felhasználó- 2019. január 9. 20:27:03 re: #50805 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
12251P2J004 a cikkszáma igaz?
2019. január 10. 00:27:25: megválaszolva degumentes 0  által, → #50807 

#50805 degumentes 0  2019. január 9. 20:05:56 re: #50804 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Honda szalonba megrendeled 18e. Esetleg még a jakoparts, mert előfordul, hogy gyári alkatrészt csomagolnak, de az is 16e.
2019. január 9. 20:27:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50806 

#50804 -Törölt felhasználó- 2019. január 9. 18:45:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
sziasztok!

szeretnék venni egy híres D16Y8 3 rétegű hengerfej tömítést. azt szeretném kérdezni hogy ebből csak a gyarit szabad venni? és ha igen, honnan?

olyat is olvastam hogy a 3 réteg közül kiveszik a kozepsot és úgy rakják fel a fejet. csináltatok már ilyet?

köszi!
2019. január 9. 20:05:56: megválaszolva degumentes 0  által, → #50805 

#50803 sacaekvti 0  2019. január 9. 11:40:36 re: #50802 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, amúgy épp ezért filóztam a csináltatáson, engem az a 4-5kg pluszba nem számítana, de bebandázsolom aztána többivel nem foglalkozok, a mocitető kiemelésen már gondolkoztam én is :)

#50802 sh adam 0  2019. január 9. 10:26:06 re: #50785 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Minden jobb leömlő ciceregni fog, mivel elég vékony anyagból csinálják, ezért is baráti a súlyuk! ;) Nem rozsdamentes patentívekből szabogatják össze mint idehaza amiből talán 1.5-2mm a legkisebb falvastagságú.
Picit tompítani fog a bandázs biztos. Emeld ki a mocitető + rakhatsz hőtükröt is a cai-ra ha nagyon belemerülsz.
Az biztos, egy jól működő bevált rendszert én nem bolygatnék! :)
2019. január 9. 11:40:36: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50803 

#50801 LINSZTER +  2019. január 9. 10:06:49 re: #50800 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jó neked. Nálam az "X HUF sok", "más olcsóbban csinálja", "ennyiért inkább veszek egy komolyabb CAI-t", "nekem nem kell semmi csak durrogjon" és hasonlókból jut rengeteg :D
Persze van mozgástér, lehet játszani az üzemenyaggal, gyújtással, de akkor drasztikus változás nem lesz fogyasztásban max sokkal szarabbul megy :D

#50800 Dep 76 0  2019. január 9. 09:50:45 re: #50799 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Minden nap beépítek egy napelem rendszert , minden nap másnak.
Ott az emberek 2,5 - 8 millióig fizetnek a rendszerért. Szinte semelyik nem ért hozzá, de ennyi pénzért már lehetnek kérdéseik, érthetően.
Minden nap gyorstalpalót kell tartanom. Tudom miről beszélsz.
Kellő alázattal megoldom.
A félreértésem abból jött, hogy egy gyári ecuval is szép " nyomatékfennsíkot" tartanak a teljesítménymérő padon, adott fordulatszám tarto.ányon belül.
Ebből gondoltam ,hogy egy p28- al van bizonyos mosgástered. Most már így összekapartam ,hogy ahhoz komolyabb cuccok kellenek hogy a mozgástered szélesedjen.
Azzal is tisztában vagyok hogy ha csak teljesítmény kellene ,akkor kompresszió- több levegő- több benzin- leömlő stb...
Több levegőhöz több benzin kell, több teljesítményhez.
Pont azért választottam , egy gyári swappot , mert ez erőben jobb mint az enyém, de gyárilag lehet takarékos is.( nyilván használatfüggő)
Hibáztam ,hogy azt gondoltam ,van lehetőség egy adott motoron belül is más " profilu programot " írni. ( most itt nem a jó, és a szar program közti külömbségre gondolok.) Hanem a jobban megy ,és a kevésbé ,de takarékos köztire.

2019. január 9. 10:06:49: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50801 

#50799 LINSZTER +  2019. január 9. 09:01:18 re: #50798 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A "lehetőségekhez képest takarékos maradjon" az nem feltétlen attól függ, hogy milyen a program hanem attól is milyen a motor, mik a változtatások ...stb. Az a baj, hogy leírsz valamit amiből totál lejön, hogy nem igazán értesz a motor működéséhez sem, majd aztán még le is írod, hogy "nem értek hozzá, de úgy gondolom hogy". Nekem nem azzal volt a gondom, hogy úgy próbálod összerakni, hogy takarékos is legyen hanem, hogy majd a program úgy lesz megírva, hogy az legyen.
Programozáskor van valamekkora mozgástér, de én spec nem úgy programozok, hogy legyen takarékos mert azt kérted. Én törekszem arra, hogy minden paraméter a lehető legideálisabb legyen, ne legyen se túl dús, se túl szegény a keverék.
Hidd el néha te is cinikus lennél ha X év alatt sok olyan emberrel vitatkoznál akik "nem értenek hozzá, de úgy gondolják hogy" :D Ajánlom néha a facebookon a 8G Civic vagy Accord Club csoportot ha tuning téma van. Ott napi szinten előjön a "szívó autót felesleges programozni" téma :D
2019. január 9. 09:50:45: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50800 

#50798 Dep 76 0  2019. január 9. 08:42:48 re: #50789 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én annyit írtam" hogy szeretném , hogy a lehetőségekhez képest takarékos maradjon" ,máskor: " gondoltam ,hogy ezzel a változtatással ,nem nő meg számottevően a fogyasztásom. "
Sehol nem írtam olyant , hogy 6,5 maradjon mindenképp.
Azt most már értem, hogy adott ,, összeépítéshez írtok egy programot ,ahol beállítjátok az ideális üzemanyag levegő keveréket. A teljesítmény lesz amennyi lesz. Én fogyasztásban a legjobban ezzel fogok járni. A többi használatfüggő.
Abban hibáztam ,hogy azt gondoltam egy ilyen program megíráskor ,alapból több a mozgásteretek.
Nem tudom ,mert nem ezzel dolgozom. Azért kérdezek itt mert gondoltam segítséget kaphatok.
Annyira hülye viszont nem vagyok ,hogy power gombot rakassak valahova.
Viszont ha körülnéztek a neten, ugyanezzel a névvel ,sok oldalon fent vagyok, sok- sok hozzászólással. Főként olyan témákban amihez én értek. Abban biztos vagyok ,senki nem tud beidézni ide olyan hozzászólást amiben cinikus lennék.
Én csak simán tájékoztatok valakit ,ha félretájékozott.
Elismerem a szakértelmeteket, azért jöttem ide segítségért. Viszont az gondolom itt ,ez már nem a segítségnyújtásnál jár.
Ezért itt én most be is fejezem.
2019. január 9. 09:01:18: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50799 

#50797 degumentes 0  2019. január 9. 08:07:26    ‹›  0 | rejt
Vagy a kormány duda gombjára kell bekötni a vtec-et [SMIL:/szetvert.gif]

#50796 Higany +  2019. január 9. 07:59:42    ‹›  +2 | rejt

Nagyon jó a műsor srácok, folytassátok!:D :D :D

#50795 degumentes 0  2019. január 9. 07:56:11 re: #50794 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
De legalább látom hogy jó a keverék, normál utazónan 14,7 körül ugrál.

#50794 LINSZTER +  2019. január 9. 07:51:56 re: #50793 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hiába van ott nincs ECU ami arra szabályozzon.
2019. január 9. 07:56:11: megválaszolva degumentes 0  által, → #50795 

#50793 degumentes 0  2019. január 9. 07:50:50 re: #50791 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor én a 2%-on belül és még azon is belül vagyok [SMIL:/szetvert.gif] mert nekem a karbik mellett is ott van az AFR [SMIL:/smile2.gif]
2019. január 9. 07:51:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50794 

#50792 degumentes 0  2019. január 9. 07:48:23 re: #50790 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vtec controller, meg egy apexi vafc II, aztán lehet játszani [SMIL:/szetvert.gif]

#50791 LINSZTER +  2019. január 9. 07:45:14 re: #50790 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kb 2 alkalommal használná az ember. :D :D Amúgy ha jobb "precízebb" fogyasztás kell akkor min. egy szélessávú lambdaszonda és arra szabályozzon az ECU. Ha mégjobb akkor mellé egy komolyabb standalone ECU. Saját tapasztalataim azt mutatják, hogy akiknek programozni kell azoknak kb 2%-a aki hajlandó 60ezret kiadni egy szélessávúra, nem hogy egy komolyabb ECU-ra :D
2019. január 9. 07:50:50: megválaszolva degumentes 0  által, → #50793 

#50790 Tonx +  2019. január 9. 07:34:32 re: #50781 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egyszerű, csinálni kell egy kapcsolót amivel a gázpedál végállását változtatod egy mágnesszeleppel pl, tehát amikor spórolás ON akkor csak félig tudja benyomni a gázt ha spórolás OFF akkor meg max. És kész a kapcsolható program:)
2019. január 9. 07:48:23: megválaszolva degumentes 0  által, → #50792 
2019. január 9. 07:45:14: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50791 

#50789 LINSZTER +  2019. január 9. 05:18:35 re: #50788 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van különbség a “nem biztos hogy többet fog enni” és az “azt akarom, hogy 6.5-et egyen” között. Remélem így érthető
2019. január 9. 08:42:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50798 

#50788 sacaekvti 0  2019. január 8. 23:15:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
"Nem a lóerő max a cél, hanem hogy tartós legyen, vtec alatt ne egyen sokaf. Vtec- től aztán már mehet."

Amúgy szerintem egy ESI HF swappal nem biztos,hogy többet fog zabálni vtec alatt autópályázánál,ahol az illető használná, vagy mik a tapasztalatok?
Meg ahogy írta VTECtől mindegy ott az a élnyeg,hogy menjen neki.
2019. január 9. 05:18:36: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50789 

#50787 Dep 76 0  2019. január 8. 21:57:48 re: #50786 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ok , most már értem.

2019. január 8. 22:02: Szerkesztve Dep 76 0  által, megtekintés

#50786 LINSZTER +  2019. január 8. 21:23:38 re: #50783 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"Amennyire én tudom szoktak ezekre olyan programot írni amivel( leömlő, direktszűrő) akár 135 le is elérnek. Nálam nem ez a cél.
Mert nyílván itt már nő a fogyasztás is. Én szeretném ha megmaradna lehetőségekhez képest takarékosnak. Nem az utolsó le kinyerése a cél."

Az a 135LE az egy adott pontban 135LE. Padlógáznál és mondjuk 6800rpmnél. Ahol te használnád ott meg lead mondjuk kb 15-20LE-t vagy annyit se. Persze meglehet csinálni, hogy elszegényíted meg elveszed a gyújtást csak rohadtul semmi értelme. Programnál törekedni kell az ideális üzemanyag arányra és a megfelelő gyújtásra.
2019. január 8. 21:57:48: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50787 

#50785 sacaekvti 0  2019. január 8. 21:19:20 re: #50778 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaz, ezen is gondolkodtam,hogy megér-e ennyit, a bajom a mostanival,hogy nagyon leér, hangbuzi vagyok és nem adja ki skunk2 rendszerem azt a hangot amilyet vártam tőle és szerintem azért nem, mert vékonyabb anyagból van.
Még teszek egy próbát,hogy jól bebandázsolom,hátha az tompítani valamennyit a leömlő rezgéseit,meg amúgy is szeretném csökkenteni a hőt a motortérben!
Most lesz ITR fékszettem szóval azt se spórolom ki,pályázgatni szeretnék az autóval :)
Köszi a véleményt!
2019. január 9. 10:26:06: megválaszolva sh adam 0  által, → #50802 

#50784 degumentes 0  2019. január 8. 21:15:10 re: #50783 (Dep 76 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gyári d15z6, az megyis meg nem is fogyaszt, használat függő! [SMIL:/szetvert.gif] ha már tuning és 10l alatt marad a fogyasztás, akkor teljesen jó [SMIL:/smile5.gif]

#50783 Dep 76 0  2019. január 8. 21:05:39 re: #50780 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mint írtam nem a max lóerő kinyerése a cél.
Pont azért írtam ,hogy nem akarok teljesítményre kihegyezett programot, és egyebeket. Vtec hf , gondoltam nekem ad elég pluszt ami nekem kell. A gyári esi nekem kb elég.
Most napi melóba járni 6,5 a fogyasztásom. Ez jobbára autópálya , és fő út. Minden esetben vtec nyitás alatti haladás. Azért gondoltam ,hogy ezzel a változtatással normál haladásnál nem lenne sokkal több a fogyasztás , viszont ha elrúgom neki akkor élménydúsabb lenne a mostaninál. Azzal tisztában vagyok , hogy a fogyasztásom ,használatfüggő. Ez eddig is így volt, ha kentem neki , nem 6,5 volt. Nem tudom ez mennyire hibás gondolatmenet.
Elismerem ,hogy sokkal tapasztaltabbak vagytok. Javítsatok ki ha félre gondolom!
2019. január 8. 21:23:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50786 
2019. január 8. 21:15:10: megválaszolva degumentes 0  által, → #50784 

#50782 Dep 76 0  2019. január 8. 20:49:19 re: #50780 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az a baj ,hogy nem személyesen beszéljük ezt meg.

#50781 LINSZTER +  2019. január 8. 20:18:32 re: #50777 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
tschokker sajna elég sokan úgy gondolják, hogy ez így működik. Még mindig vannak olyanok akik kapcsolható programot szeretnének. Lekapcsolva ne menjen és ne fogyasszon, felkapcsolva fogyaszthat bármennyit de menjen mint egy turbós és sok esetben ezt egy szinte gyári motoron szeretnék :D
2019. január 9. 07:34:32: megválaszolva Tonx +  által, → #50790 

#50780 LINSZTER +  2019. január 8. 20:16:46 re: #50779 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Birom az ilyen "tuningolni akarok de ne fogyasszon" hozzáállást. Van az ideális gyújtás meg benzin-levegő keverék és a szar szerintem. A fogyasztás nagy részben attól függ hogyan vezetsz nem a programtól.
A vtec-esítésnél meg nem feltétlen csak a vtec adja a többletet, hanem a kompresszió változása, égéstér és szelepek mérete...stb...stb.
2019. január 8. 21:05:39: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50783 
2019. január 8. 20:49:19: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50782 

#50779 Dep 76 0  2019. január 8. 19:32:27 re: #50777 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bocsi.
Félreérthető volt.
Arra gondoltam ,hogy most ugye, egy non vtec d16y7 - t hajtok.
A " tuningomnak " az a lényege , hogy vtec- esítem. Nyílván a plusz teljesítményt a mostani motoromhoz képest a váltás adja, normálban min 15 le.
Amennyire én tudom szoktak ezekre olyan programot írni amivel( leömlő, direktszűrő) akár 135 le is elérnek. Nálam nem ez a cél.
Mert nyílván itt már nő a fogyasztás is. Én szeretném ha megmaradna lehetőségekhez képest takarékosnak. Nem az utolsó le kinyerése a cél. Napi 200 km,t megyek vele munkába oda vissza.
2019. január 8. 20:16:46: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50780 

#50778 sh adam 0  2019. január 8. 19:20:36 re: #50776 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Tény, nem olcsó, de inkább 100-120e egy jó leömlőért, mint 60-80e egy bizonytalanért, ami vagy jobb a jelenlegitől vagy nem.
Mi is a jelenlegivel a problémád? Ér +60-120e-t az, hogy nyersz 5 esetleg 10lovat a mostani 4-1-hez képest?
Ezt a pénzt inkább költsd el 4 jó gumira vagy 4 jó betétre és élvezd! :)
2019. január 8. 21:19:20: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50785 

#50777 tschokker +  2019. január 8. 19:02:02 re: #50750 (Dep 76 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Figyi! Ez konkrétan mit jelent? Mi ez a többes szám? Mert ezek alapján egyikötök sem túl hozzáértő.
Értem, hogy mit akarsz meg mi a célod, de ez a szöveg amit írtál nagyon nem így működik a valóságban.

"Programot olyant tervezünk íratni hogy csak vtec - től induljon be jobban. Az alatt amennyire lehet , maradjon takarékos is."

2019. január 8. 20:18:32: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50781 
2019. január 8. 19:32:27: megválaszolva Dep 76 0  által, → #50779 

#50776 sacaekvti 0  2019. január 8. 19:00:19 re: #50774 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, filóztam már ezen is, hogy veszek egy legyárott leömlőt,VISZONT próbálok költséghatékony lenni, mert egy iylen termékre rávágnak akpásból 30-40E ft vámot és akkor a szállítási költség is ott van még :D ott járunk ,hogy 120E Ft. Vagy,ha van európai oldala akik árulnak ilyet normális árban és nem akasztanak rá vámot ,azt elfogadnám, talán a fullcartuning ilyen..
2019. január 8. 19:20:36: megválaszolva sh adam 0  által, → #50778 

#50775 civic4d 0  2019. január 8. 15:38:58 re: #50770 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
sory.

#50774 sh adam 0  2019. január 8. 15:31:49 re: #50772 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
B-s motorhoz annyi van mint égen a csillag. Inkább vegyél, mint csináltatsz. Rákoltenél ugyan annyit mintha vennél egy már beváltat és a végeredmény meg kérdéses. Itt a PLM van pár variációja. [SMIL:/smile5.gif]
2019. január 8. 19:00:19: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50776 

#50773 civic4d 0  2019. január 8. 15:28:03 re: #50771 (Honda imádó + )  ←  ‹›  0 | rejt
kicsit értetlenkedek a hozzászólásodon a hangsúly azon volt hogy a nagyobb krafthoz több levegő kell tudod ennek egyik feltétele hogy mennyit tudsz bejuttatni..... két hf.közül az erre alkalmasabbat érdemes használni nyiván ha az ember komolyan akarja csinálni millió egyéb módosítás szükséges
Ha vetted volna a fáradtságot és az elejétől elolvastad volna az aktuális témát akkor értenéd hogy miért jött az átmérő.két opció volt és mivel a nagyobb teljesítény a cél szerintem nem kérdés a választás...persze a d16z6 hengerfej esetében kell a kompviszonyt is növelni valamelyest hogy azon a szinten legyen legalább mint a gyári setup (síkolás vagy dugócser) ezek nem bonyolult dolgog ha már meg van bontva a motor.

#50772 sacaekvti 0  2019. január 8. 14:38:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, gondolkozok idén ,hogy kéne egy normális kipufogó leömlőt csinálni B16-ra, tudtok ajánlani valakit?
2019. január 8. 15:31:49: megválaszolva sh adam 0  által, → #50774 

#50771 Honda imádó +  2019. január 8. 13:21:00 re: #50769 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a tuningnak egy nagyon kis része, rendszerben kell gondolkozni, a nagyobb szeleptányérhoz a légszűrőház bemenetétől el is kell juttatni a több levegő a másik oldalon meg ki is. De lentebb megtárgyaltuk, h nem ez lesz....
2019. január 8. 15:28:03: megválaszolva civic4d 0  által, → #50773 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.14, 0.25, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.055 mp, 9 query