HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 10:19,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#50685 grego +  2018. december 24. 23:22:12 re: #50684 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen. A gyári ugye fém tömítés.
2018. december 25. 00:26:42: megválaszolva Higany +  által, → #50689 
2018. december 24. 23:29:06: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50686 

#50684 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:19:53 re: #50679 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a thermo vs gyári chartja? :) Ennyi különbség lenne a kettő közt?
2018. december 24. 23:22:12: megválaszolva grego +  által, → #50685 

#50679 grego +  2018. december 21. 20:38:26 re: #50677 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sajnos nagy hatása van a teljesítményre az hogy átmelegszik. A töltési fok leromlik és ezt semmilyen keverékképzést "segítő" hatás nem kompenzálja.
Ugyanakkor ha megkergeted a Hringen akkor jéghideg lesz a szívósor, pedig az ember azt gondolná hogy tűzforró mert a motortér átforrósítja. Pedig nem. Dugóban araszoláskor melegszik el a francba, aztán amikor lámpánál ki kéne lőni torpan a kocsi meg nincs erő.


2018. december 24. 23:19:54: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50684 
2018. december 21. 22:53:27: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50681 


2018. december 21. 20:39: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50677 Honda imádó +  2018. december 21. 20:12:28 re: #50676 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
2018. december 21. 20:38:26: megválaszolva grego +  által, → #50679 
2018. december 21. 20:26:51: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50678 

#50676 DeathAdder +  2018. december 21. 19:04:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.

Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..

Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.

Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?

Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári [SMIL:/szemforgat/rolleyes.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 21. 20:12:28: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50677 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.16, 0.23, 0.23
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.01 mp, 11 query