HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 11:59,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#50701 degumentes 0  2018. december 25. 22:33:12 re: #50699 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amúgy az ülések számának ideiglenesen csökkenthető, azért pont nem szólhatott volna senki. Nekem akkor volt probléma, mikor az 50-es átmenő rendszert a rendőrök előtt toltam el 8000-ig [SMIL:/szetvert.gif]

#50699 sh adam 0  2018. december 25. 22:14:08 re: #50698 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért a turbós 4g-vel volt meleg helyzet! Amikor megkérdezte miért nincs se kárpit se ülés....mondtam mert haveromat koltoztettem és nem akartam, hogy kiszakadjon! [SMIL:/szetvert.gif]
Forgalmi vagy 20e?
20e? Tanulok, az éléletben nem volt ennyi pénzem!
Tanuló? Akkor feljelentés!
Dolgozok mégis!
Na ekkorra már bepsáltak.Akkor legyen 10e!
2018. december 25. 22:33:12: megválaszolva degumentes 0  által, → #50701 
2018. december 25. 22:17:06: megválaszolva degumentes 0  által, → #50700 

#50698 degumentes 0  2018. december 25. 22:03:55 re: #50696 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon kicsi az esély, hogy kihúzzák alólad az épített verdát, ha csak nem csinál az ember valami hülyeséget, akkor meg már egy felnin is bukhat a dolog [SMIL:/mosoly.gif] az meg, hogy mennyit fogyaszt az autó, szarni bele.
2018. december 25. 22:14:08: megválaszolva sh adam 0  által, → #50699 

#50696 sh adam 0  2018. december 25. 21:13:16 re: #50695 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy "motorsport" cuccon miért lenne kartergáz visszavezetés cucc? Ez csak itt a fórumon (néha úgy érzem tengerimalacklub) akkora probléma. Kétszer annyi ló legyen, ne fogyasszon többet, inkább kevesebbet és persze még az nkh vizsgán is átmenjen a simán.
Egy katalizátor kiiktatás felvetésére egyenes boszorkányüldözés kezdődik!
Természetes egy leömlő sem lesz kompatibilis egy gyári rendszerrel. Miért is lenne? Ha valaki ilyen dologba kezd, szinte biztos kalandba keveredik. Ha ehhez nincs idegrendszer, az nem a világ hibája.
Én tisztában vagyok vele bármikor kihúzhatják alolam az autót de vállalom! Nem fogok sírva fakadni, ha a rendőr közli ennyi volt. Köpök egyet aztán tehet egy szívességet! :D
2018. december 25. 22:03:55: megválaszolva degumentes 0  által, → #50698 
2018. december 25. 22:00:48: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50697 

#50695 DeathAdder +  2018. december 25. 12:33:46 re: #50690 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezt jó tudni. Érdekes hogy erről (sem) tesznek említést, ahogy arról sem hogy vastagabb és ahogy a motor mozog szinte biztos hogy beleér a zárhídba a szívósor (ha nincs bent motortartó bak inserter).

Nekem ez a skunk 2 mint gyártó egyre antipatikusabb..

fn2-re nem volt pontos a leömlő, ep3-nál is totál más a kilépőnél a csatlakozó (nyilván tudatosan), szívósornál a kartegrgáz visszavezetésre nincs lehetőség, air bypass csatlakozó le van dugózva (és nem is ott van ahol a gyári), még a féktartály takaró zoknijuk is foszlik szét [SMIL:/szetvert.gif] egyedül a váltógombjukra nincs -egyelőre- személyes panaszom, de cserébe legalább rohadt drága mindenük :D

Nálam olyan iphone szindróma van velük kapcsolatban :D
2018. december 25. 21:13:16: megválaszolva sh adam 0  által, → #50696 

#50690 grego +  2018. december 25. 00:31:15 re: #50689 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen. Egy 0.4-0.5 mm vastag sajtolt fémlemez. Ezen keresztül kap testet az összes injektor is, ha ezt kicseréled a gyári testkábelt át kell kötni direktben a hengerfejre.
2018. december 25. 12:33:46: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50695 
2018. december 25. 08:28:14: megválaszolva Tonx +  által, → #50691 

#50689 Higany +  2018. december 25. 00:26:42 re: #50685 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K-s motorban fém a gyári tömítés? Régi B-s D-s H-s F-es... motorokban nem.
Kieg.: parafától is távol áll vagy vmi irgalmatlan nyomással préselik olyan simára, keményre? De nemtom milyen anyag pontosan, inkább mondanám vmi másnak. De undorító, ha sok év alatt rágyógyul a felületekre, alig lehet levakarni.:D
2018. december 25. 11:23:26: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50692 
2018. december 25. 00:31:15: megválaszolva grego +  által, → #50690 


2018. december 25. 00:30: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#50685 grego +  2018. december 24. 23:22:12 re: #50684 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen. A gyári ugye fém tömítés.
2018. december 25. 00:26:42: megválaszolva Higany +  által, → #50689 
2018. december 24. 23:29:06: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50686 

#50684 sacaekvti 0  2018. december 24. 23:19:53 re: #50679 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a thermo vs gyári chartja? :) Ennyi különbség lenne a kettő közt?
2018. december 24. 23:22:12: megválaszolva grego +  által, → #50685 

#50679 grego +  2018. december 21. 20:38:26 re: #50677 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sajnos nagy hatása van a teljesítményre az hogy átmelegszik. A töltési fok leromlik és ezt semmilyen keverékképzést "segítő" hatás nem kompenzálja.
Ugyanakkor ha megkergeted a Hringen akkor jéghideg lesz a szívósor, pedig az ember azt gondolná hogy tűzforró mert a motortér átforrósítja. Pedig nem. Dugóban araszoláskor melegszik el a francba, aztán amikor lámpánál ki kéne lőni torpan a kocsi meg nincs erő.


2018. december 24. 23:19:54: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50684 
2018. december 21. 22:53:27: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50681 


2018. december 21. 20:39: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#50677 Honda imádó +  2018. december 21. 20:12:28 re: #50676 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
2018. december 21. 20:38:26: megválaszolva grego +  által, → #50679 
2018. december 21. 20:26:51: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50678 

#50676 DeathAdder +  2018. december 21. 19:04:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.

Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..

Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.

Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?

Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári [SMIL:/szemforgat/rolleyes.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2018. december 21. 20:12:28: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50677 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.26, 0.34, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.015 mp, 18 query