Sajnos nagy hatása van a teljesítményre az hogy átmelegszik. A töltési fok leromlik és ezt semmilyen keverékképzést "segítő" hatás nem kompenzálja.
Ugyanakkor ha megkergeted a Hringen akkor jéghideg lesz a szívósor, pedig az ember azt gondolná hogy tűzforró mert a motortér átforrósítja. Pedig nem. Dugóban araszoláskor melegszik el a francba, aztán amikor lámpánál ki kéne lőni torpan a kocsi meg nincs erő.
ez thermo dolog meg, h átadja a szívósornak a hőt és ettől meleg levegőt szív a motor, ilyen alapon nyáron a motortérben is meleg van és mivel a szívósor alu (a gyári biztos) ami jól vezeti a hőt így magában a forró motortérben kavargó levegőtől is átmelegedne, át is melegszik a motor által is de a teljesítményre ez szerintem nagyon kis hatással van , sőt igazából a keverékképzésre még jótékony hatással is lehet....
Szerintem a skunk2-hoz tartozó tömítés simán jó lehet, nagyon meglepődnék, ha egy ekkora márka ilyen silány tömítést adna a termékéhez amivel az általad leírtak történnek.
a gyári tömítés esetén fennállhat az esély, h a tuning szívósor nagyobb csatornáiba belelóg, emlékeim szerint D-s motor esetén nem nagyon volt ráhagyása tömítésnél, feltételezem össze lesz portolva a hf a szívósorral!?
Kicsit tanácstalan vagyok, beszéltem néhány emberrel, a vélemények megoszlanak, gondoltam ide is beírom, hátha van itt is valakinek tapasztalata.
Gondban vagyok, hogy a skunk2 szívósorhoz járó skunk2 thermo tömítést használhatom-e, vagy inkább vegyek külön egy gyárit..
Van az a szöveg ugye hogy ezek a thermo tömítések jobban szigetelnek, így kevesebb hőt ad át a motor, ez által kevésbé meleg levegőt szív be....ez még ha nem is lenne igaz sem nagyon érdekelne, de vannak olyan félelmek hogy ez lévén nem fém, hajlamos deformálódni és akár belógni szívócsatornákba.
Van valakinek ezzel pozitív, negatív tapasztalata?
Skunkot nem kellene megvennem, mert kapok a szívósor mellé, de nem szeretnék szívni vele, ezért hajlok afelé hogy inkább vegyek külön egy gyárit. Nem tudom mennyire lehet szar, neten bogarászva a skunk közel 3x annyiba kerül mint egy gyári