"You missed one quirk doug. The Clock. If you press in on that door, The clock will light up bright. You can check the time without needing to turn on the key. "
15 év alatt ne vettem észre, hogy az óra ajtaját meg is lehet nyomni és akkor világít...
rendszám kitakarást nem komplikálták túl. Nem is tudtam, hogy a sárga Type-R -hez sárga ülés dukál, ilyet még nem volt eddig szerencsém (élőben) látni. Üdv.Gergő
Remélem nem lövöm le a poént, de egy gyönyörű ITR a napokban kicsit még szebb és jobb lesz!
Gratula a tulajnak, gyönyörű a gép, és remélem elégedett lesz az újdonságokkal!
Elérkezett a pillanat, hogy valamit kezdenem kell a kormánykerék bőr felületeivel. Leginkább benned bízom DC2310!
Vajon vállalná a restaurátor barátod az én kormányom javítását is?
Ha igen, nagyon megköszönném az elérhetőségét.
Van esetleg más valaki is, aki sikeresen javíttatta - esetleg maga javította - már a momo kormányát? Minden jó megoldás érdekel!
Előre is köszi.
Nem azt mondtam, hogy keveset hoz, csak ha százezreket teszel bele, de a végén a JDM szett nem megy rá, vagy csak éppen de 20 milis pogácsákkal, akkor is megéri?
2018. június 19. 09:57:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32866
1250kg az EP3, van róla mérés a Civic csoportban. Talán pont Szecsei Ádi rakta be. Integrát nem tudom, de akkor ezek szerint 1150. Akkor 100kg a difi. Cserébe van rajta nagyobb nyereg - igaz kisebb tárcsát fog.
Nekem pl. az Accordon , Legend 2 dugattyús nyereg van már elég régóta, ebben az esetben is ellenkezőleg kellett felrakni a nyergeket, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam a kb. 300ekm alatt, még csak félrekopást sem.
Gondi Peti azt mondta simán megoldható a légtelenítés az EP3-ason, mert arra is 'fordítva' kell felrakni ha ilyet akar valaki. Akkor gondolom Integrára is. Légteleníteni meg nem kell azért hetente, hogy akkora problémát jelentsen. De ha Te lebeszéltél az EP3-ra rárakni, akkor minek a 150kg-al könnyebb DC2-re? (nekem remélem a héten/jövőhéten megjön körbe a Stoptech Sportstop tárcsa + DS2500 betét)
az mondjuk igaz. én pont a dugattyúk miatt írtam. simán félrekopik a betét, ha fordított a forgásirány. a légtelenítő nem szerelhető át? az enyém nem DC5-ről való, és ott simán megoldható a fordítás.
A légtelenítő csavarok alulra esnének és úgy viszonylag nehéz végrehajtani a művetet.
Hozzáteszem arról nem írnak mennyire jó ez a fékhatás szempontjából. Ugye 2x36 és 2x40 mm a dugattyúk átmérője és azok most pont fordíva lesznek a forgásiránynak.
Elméletileg átmérőbe elfér a jdm szett alatt, bár a súlyok lehet beleérnek, de ET számban bizony bajban leszel. Mindenképpen kell nyomtávszélesítő, itt egy kép a paramétereiről, számolj utána. Ja és ahogy előttem írták is s2k tárcsa + a jobbost nyerget balra, a balos jobbra kell tenni.
The DC5 and DC5R knuckles and rotors differ. The DC5R knuckles backset the caliper mounting position by about 10mm to provide greater clearance for the outboard pistons.
OP, this has been done. Yhe DC5R calipers are directional, which is unfortunately opposite of what you need (bleeders will point down). Those calipers and S2000 rotors may work on the DC2 with the 5-lug. Your choice of wheels is going to be limited by the outboard caliper clearance.
Fórumos árulta tavaly talán 3.5mFt-ért és TALÁN csepelen. Nem vágom az Integrás tulajok neveit, talán Krisszz - de nem biztos. A lényeg, hogy fórumon ebben a topikban ismert az autó és az eladója.
Ahogy a hirdetésben leírta a mostani tulaj tényleg ráköltött kb.7-800eFt-ot a 'patika' autóra miután megvette és talán ha 2-3000km-t ment vele, le van állítva egy garázsba. Rákívánt egy másik autóra (10g Type-R/Focus RS/A45 AMG) de 2 játszósa van és ezt áldozná be inkább mint a másikat azért hirdette meg.
Üdv mindenkinek, szeretnék érdeklődni hátha valaki már kisérletezett vele, dc2 16” gyari felni alá befér a dc5 brembo nyereg, és ha igen akkor kell valami átalakitás vagy csak simán kompatibilis.
2018. július 31. 11:12:39: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32872 2018. június 17. 08:24:55: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32852