Nem gondoltam, hogy fontos mivel, ez nem 1 DC2 és társai, ez csak amolyan nekem való öreg szar! Ahogy az otthoniak mondják," tudjak már egy bontót nyitni vagy roncs kereskedést"!
Nem tudom, hogy egyre gondolunk e de, kb 3 éve hirdették először na akkor az első tulaj hirdette, 81.000 mérfölddel most már én a 3. vagyok 82.000-rel!
Ezt a fórum motorja tette automatikusan (nem moderátor volt), figyeli a dupla hozzászólást a spam elkerülésére. Ebben benne van, hogy néha olyat is tilt, amit nem kellene, de a moderátorok feloldanak, nem kell a szívedre venni a dolgot.
Nagyon köszönöm a válaszokat mindenkinek!
Sajnos le voltam tiltva, ugyanis legutóbbi hozzá szólásom, nem csak egy sor lett volna, csak annyi jelent meg. Ezért újra megpróbáltam a teljes szöveget elküldeni. Miután azt nem lehet hogy 2x küldöm el! :-) (egyszer sem jelent meg)
Kaptam levelet, hogy le vagyok tiltva. De ha írok moderátornak, akkor esetleg felold.
Azt gondoltam , hogy egy manapság kihalóban lévő típus , szűk körét inkább támogatni kéne, mint kitiltani ha valamit véletlenül 2x akar megjelentetni. Majd megadom elérhetőségemet, ha valami szűk körű megmozdulás tervben lenne. Lehet ki leszek tiltva...
plusz egy szavazat a gyari ITR hatso dobra, nekem is van az van a VTi alatt. Engem hosszabb tavon (300 km) sem zavar annyira, igaz meg csak 27 vagyok. Mondjuk ha ebbol a 300bol 200 autopalya lenne mar lehet nem esne olyan jol.
Ezzel a hangtompító betéttel valahogy olyan nyomi kinézetre és hangra is. Az nélkül viszont nagyon zsivány.
Nyilván egyet tudok érteni vele, hogy ha valaki napi több száz km -t megy az autójával ilyen dobbal, annak zavaró lehet, de gondolom én, hogy mára ezek az autók igencsak második, harmadik autóként vannak használva, tehát arra a pár 10km -re inkább élmény, mint hátrány.
Üdv.Gergő
Jó nagy seggfej a csávóka, h szélvédő nélküli "autóban" robogóbukóban tolja neki. Egyszer ver fel az előtte levő a képébe egy nagyobb gumidarabot, kavicsot, akármit... lehet utána átgondolja a sisakkérdést.
Nekem Greddy rendszer van alatta.
nagyon szeretem, bár a is igaz, hogy ritkán megyek vele. és így az élmény szinten megmarad.
ha mindennap használnám, akkor lehet zavaró lenne.
Nagyon örülök, hogy az autón szinte új gyári dob van. Nekem így nem hangos, inkább halk. Ami hangosnak mondható a motor zaja, hiszen autópályán az hallható.
Ezért gondoltam rá, hogy egy pici sportos hang jöhetne a kipufogóból is. Üvöltőt nem szeretnék, mert azt már nem bírnám, és az utcát sem szeretném beüvölteni.
Nekem nincs ITR, EK4 tulaj vagyok... nekem cat back Skunk2 (original) van, ha kiveszem a hangtopito furulyat a hatso dobbol elegge hangos tud lenni, meglepo modon egy adott fordulaton tartva az autot elcsendesul, de akkor ha tenyleg nem mozdul a labad
Szoval ez elegge olyan mint a NEDC-ciklus nem eletszeru.
Beszerelt allapotban furulyaval az en fulemnek vallalhato, szoktam vele autopalyan utazni akar egyszerre 1000km is.
Lehet mar megszoktam, nem tudom... elkepzelheto mas nem igy gondolja, de hat nem vagyunk egyformak.
Ugyan ilyen a hangja:
nekem az autó felújítás alatt (még mindig, mert beelőzte egy másik projekt), de a kérdés nekem is aktuális lesz, mert cserélnem kell a hátsó dobot, sajnos ez biztosnak tűnik. Úgyhogy én is szívesen olvasom a hozzászólásokat ebben a témában, ki milyet használ, milyet ajánl.
Üdv.Gergő
Szia Zsolt! Igen, nálam van még. :-)
Az itthoni Pilkington-tól kértem már ajánlatot és 56.660 az üveg + 6600 a szélvédőkeret + 10.000 munkadíj és ragasztó ajánlatot adták. Gyári új árát még nem kérdeztem...beszélek Imivel.
Köszi az infót. Üdv!
2018. január 3. 10:32:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32735
Külföldi 200€-ért utángyártott új Pilkington
Nem tudom, hogy egy gyári kb. 150+ezret futottnál nem jobb-e egy új utángyártott
Mennyi a gyári új, arra kíváncsi lennék, de ha az nem fér bele a költségvetésbe, ezt az utángyártottat idehaza lehet, hogy mégolcsóbban is meg lehet találni.
Ezek szerint még nálad van az autó
2018. január 3. 10:19:51: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32734