HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 04:08,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#32866 -Törölt felhasználó- 2018. június 19. 09:57:19 re: #32865 (kviktor 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A jdm szettet masgel evig kutattam alá, hogy sikeruljon, de a brembo nyergekkel is szemezek jó egy éve

#32865 kviktor 0  2018. június 18. 21:15:28 re: #32864 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem azt mondtam, hogy keveset hoz, csak ha százezreket teszel bele, de a végén a JDM szett nem megy rá, vagy csak éppen de 20 milis pogácsákkal, akkor is megéri?
2018. június 19. 09:57:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #32866 

#32864 -Törölt felhasználó- 2018. június 18. 20:33:54 re: #32854 (kviktor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon szepen koszonom, akkor ha jol ertelmezem kevesebbet hoz mint amennyi szopassal jar
2018. június 18. 21:15:28: megválaszolva kviktor 0  által, → #32865 

#32863 grego +  2018. június 18. 20:24:26 re: #32862 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor vagy a Honda hazudik vagy a mérés.
EP3 hivatalosan 1195-1210 között van, felszereltségtől függően.

#32862 DózeR +  2018. június 18. 18:29:27 re: #32860 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1250kg az EP3, van róla mérés a Civic csoportban. Talán pont Szecsei Ádi rakta be. Integrát nem tudom, de akkor ezek szerint 1150. Akkor 100kg a difi. Cserébe van rajta nagyobb nyereg - igaz kisebb tárcsát fog. :)
2018. június 18. 20:24:26: megválaszolva grego +  által, → #32863 

#32861 admin +  2018. június 18. 18:00:22 re: #32858 (Max007 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem pl. az Accordon , Legend 2 dugattyús nyereg van már elég régóta, ebben az esetben is ellenkezőleg kellett felrakni a nyergeket, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam a kb. 300ekm alatt, még csak félrekopást sem.

#32860 grego +  2018. június 18. 17:13:07 re: #32859 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A DC2 nem 1150 kg? Szerintem csak 50 kg a különbség max.
2018. június 18. 18:29:27: megválaszolva DózeR +  által, → #32862 

#32859 DózeR +  2018. június 18. 17:07:41 re: #32858 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondi Peti azt mondta simán megoldható a légtelenítés az EP3-ason, mert arra is 'fordítva' kell felrakni ha ilyet akar valaki. Akkor gondolom Integrára is. Légteleníteni meg nem kell azért hetente, hogy akkora problémát jelentsen. :) De ha Te lebeszéltél az EP3-ra rárakni, akkor minek a 150kg-al könnyebb DC2-re?:) (nekem remélem a héten/jövőhéten megjön körbe a Stoptech Sportstop tárcsa + DS2500 betét) :)
2018. június 18. 17:13:07: megválaszolva grego +  által, → #32860 

#32858 Max007 +  2018. június 18. 14:54:48 re: #32857 (kviktor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az mondjuk igaz. én pont a dugattyúk miatt írtam. simán félrekopik a betét, ha fordított a forgásirány. a légtelenítő nem szerelhető át? az enyém nem DC5-ről való, és ott simán megoldható a fordítás.
2018. június 18. 18:00:22: megválaszolva admin +  által, → #32861 
2018. június 18. 17:07:42: megválaszolva DózeR +  által, → #32859 


2018. június 18. 14:55: Szerkesztve Max007 +  által, megtekintés

#32857 kviktor 0  2018. június 18. 13:47:22 re: #32856 (-koca- + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A légtelenítő csavarok alulra esnének és úgy viszonylag nehéz végrehajtani a művetet. :D
Hozzáteszem arról nem írnak mennyire jó ez a fékhatás szempontjából. Ugye 2x36 és 2x40 mm a dugattyúk átmérője és azok most pont fordíva lesznek a forgásiránynak.
2018. június 18. 14:54:48: megválaszolva Max007 +  által, → #32858 

#32856 -koca- +  2018. június 18. 13:01:13 re: #32855 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de a bekötés miatt ami ott jobbos annak itt balosnak kell lennie.
2018. június 18. 13:47:22: megválaszolva kviktor 0  által, → #32857 


2018. június 18. 13:02: Szerkesztve -koca- +  által, megtekintés

#32855 Max007 +  2018. június 18. 11:33:46 re: #32854 (kviktor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
miért kell megcserélni a 2 oldal nyergeit? a forgásirány ugyanaz attól, hogy a nyereg hátul van a dc5-ön. [SMIL:/egyeb/wide-eyed.gif]
2018. június 18. 13:01:13: megválaszolva -koca- +  által, → #32856 

#32854 kviktor 0  2018. június 17. 20:32:48 re: #32852 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Elméletileg átmérőbe elfér a jdm szett alatt, bár a súlyok lehet beleérnek, de ET számban bizony bajban leszel. Mindenképpen kell nyomtávszélesítő, itt egy kép a paramétereiről, számolj utána. Ja és ahogy előttem írták is s2k tárcsa + a jobbost nyerget balra, a balos jobbra kell tenni.



Itt a kép forrása: honda-tech.com
2018. június 18. 20:33:54: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #32864 
2018. június 18. 11:33:47: megválaszolva Max007 +  által, → #32855 

#32853 Rodney Mullen 0  2018. június 17. 15:21:40 re: #32852 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
The DC5 and DC5R knuckles and rotors differ. The DC5R knuckles backset the caliper mounting position by about 10mm to provide greater clearance for the outboard pistons.

OP, this has been done. Yhe DC5R calipers are directional, which is unfortunately opposite of what you need (bleeders will point down). Those calipers and S2000 rotors may work on the DC2 with the 5-lug. Your choice of wheels is going to be limited by the outboard caliper clearance.


Az eredeti hozzászólás
#32852 -Törölt felhasználó- 2018. június 17. 08:24:55 re: #32848 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Annyival kiegészíteném, hogy dc2 re menne a fék
2018. június 17. 20:32:49: megválaszolva kviktor 0  által, → #32854 
2018. június 17. 15:21:40: megválaszolva Rodney Mullen 0  által, → #32853 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.4, 0.38
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.108 mp, 22 query