Nem azt mondtam, hogy keveset hoz, csak ha százezreket teszel bele, de a végén a JDM szett nem megy rá, vagy csak éppen de 20 milis pogácsákkal, akkor is megéri?
2018. június 19. 09:57:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #32866
1250kg az EP3, van róla mérés a Civic csoportban. Talán pont Szecsei Ádi rakta be. Integrát nem tudom, de akkor ezek szerint 1150. Akkor 100kg a difi. Cserébe van rajta nagyobb nyereg - igaz kisebb tárcsát fog.
Nekem pl. az Accordon , Legend 2 dugattyús nyereg van már elég régóta, ebben az esetben is ellenkezőleg kellett felrakni a nyergeket, de semmi rendellenességet nem tapasztaltam a kb. 300ekm alatt, még csak félrekopást sem.
Gondi Peti azt mondta simán megoldható a légtelenítés az EP3-ason, mert arra is 'fordítva' kell felrakni ha ilyet akar valaki. Akkor gondolom Integrára is. Légteleníteni meg nem kell azért hetente, hogy akkora problémát jelentsen. De ha Te lebeszéltél az EP3-ra rárakni, akkor minek a 150kg-al könnyebb DC2-re? (nekem remélem a héten/jövőhéten megjön körbe a Stoptech Sportstop tárcsa + DS2500 betét)
az mondjuk igaz. én pont a dugattyúk miatt írtam. simán félrekopik a betét, ha fordított a forgásirány. a légtelenítő nem szerelhető át? az enyém nem DC5-ről való, és ott simán megoldható a fordítás.
A légtelenítő csavarok alulra esnének és úgy viszonylag nehéz végrehajtani a művetet.
Hozzáteszem arról nem írnak mennyire jó ez a fékhatás szempontjából. Ugye 2x36 és 2x40 mm a dugattyúk átmérője és azok most pont fordíva lesznek a forgásiránynak.
Elméletileg átmérőbe elfér a jdm szett alatt, bár a súlyok lehet beleérnek, de ET számban bizony bajban leszel. Mindenképpen kell nyomtávszélesítő, itt egy kép a paramétereiről, számolj utána. Ja és ahogy előttem írták is s2k tárcsa + a jobbost nyerget balra, a balos jobbra kell tenni.