Ha nem indiszkrét a kérdés, hol bőröztetted a kormányt?
(Nekem azt mondták, hogy nem tudják megcsinálni ugyanolyanra mint a gyári, de ez egész' jó lett. - Kár, hogy nem simább bőrrel csinálták a külső részt, és a varrás sem kellett volna a "küllők" fölötti lyukacsos bőrre, akkor tökéletes lenne.)
sajnálom, hogy eladod...
kétség kívül ez Magyarország No.1 integrája...
két dologtól tartok...
-elkerül az itthoni hondás közösségből...
-a következő tulajban lesz-e annyi tisztelet és alázat az autó iránt, hogy ilyen állapotban megtartsa...
Jól láttam, h te árulod az integrádat?
Te is úgy csinálsz, h elláttad minden földi jóval, utána gyorsan eladod???
Az a baj, hogy aki nem ismeri innen konkrétan, az el sem tudja képzelni, hogy mi mindent megtettél ezért az autóért.Remélem gyorsan találsz neki ugyanilyen jó gazdát.
Bár nagyon régen voltam pályán (még a múlt évtizedben), de a Pannóniaring sokkal élvezhetőbb pálya és legfőképp sokkal kevésbé büntet. Az ugye motoros pálya hatalmas bukóterekkel.
A Hungaroringen nem nagyon vannak. Ha benézed jobban valamelyik kanyart akkor könnyen a falban találod magad. A másik, hogy az aszfalt minősége a Hungaroringen egy nagyságrenddel jobb (valszeg jobban fel van gumizva) emiatt a fékek nem bírják. Nem tudom milyen az új aszfalttal de régen nekem egy kör alatt teljesen nyúlósak lettek a fékeim.
Martin: volt utasom igen, az első meneten voltam csak egyedül de akkor 23.8 volt a legjobb.
A 15-ös időt nem tartom elképzelhetetlennek, de nekem ahhoz még többször kéne mennem
Higany: ja nem volt annyira rossz a fékem csak nem volt megfelelő olyan volt mintha párnát tapostam volna, szerintem a fékolaj is elforrt mert tuti nem dot5.1 van benne, meg a betétis annxira eltűnt hogy ilyet még nem láttam, sztem nagyon puha lehet. Jövőre meglesz a 2:20 alatti
Pannóniaring meg sokkal élvezhetőbb volt nekem de persze ízlések és pofonok.
Zoli: köszi egy próbát azért teszek majd ezzel a kipakolással mert imádom ha indul a segge és merni kell összefele. Tudom a köridő rovására, de nekem az nagy feeling majd egyszer szeretnék hátsókerekest is kipróbálni, de az nem mostanába lesz mert az integra nekem nagy szerelem
2016. október 15. 00:58:49: megválaszolva Kard 0 által,
→ #32404
Elsőre az egy kiváló idő, gratula!
Remélem a köv etapon találkozunk. (jövőre)
Beszámolókat a drag topikba várjuk.
Ha nagyon kipakolod a hátulját akkor nem hoz a konyhára az a -60-80-100kg, mert elkönnyül.
Nekem a vti segge már a hátsó üléssor kipakolása után elkönnyült. Inkább azért kellett küzdeni hogy az úton maradjon.
Aug 19-én ezért csak az anyós ülést vettem ki.
Hja, hkgy a048. Azért egy kopott a048 is fényévekkel jobb, mint bármilyen sima jó utcai gumi, hát még egy gagyinál. Meg a féked se lehet olyan szar. Hát igen, jó semislickkel meg olyan fékkel, ami nem melegszik el, 20-on belül lehetne pirítani egy intivel simán. Ezt megpróbálom én is elérni a bömbivel, de nem lesz könnyű.
Vkinek ez a pálya vkinek meg az tetszik jobban. P.ring se rossz, motoroztam párszor ott is, de a H.ringet jobban szeretem. Aztán lehet kocsival más az, nemtom. Slovákiaring tuti qrva jó, de oda nem jutottam még el. Majd egyszer!
Köszi én nagyon elégedetlen vagyok az időmmel, arra számítottam, hogy a 2:20-at elérem. Jövőre lesz jó fék, új A048-ak kellenek mert a mostani már kuka közeli. Úgyhogy ha ezek meglesznek úgy számolgattam, hogy a vezetésembe és a féktávokba benne van minimum 5 másodperc + új A048 és ledarált A048 között is elméletileg van 1,5-2 másodperc + ha nem ül be utas és kipakolom a hátulját (-100kg) az még kb mínusz 1-1.5 másodperc
Kb.
Aztán majd kiderül, lehet nem is hungaroringre fogok menni hanem pannóniaring (sokkal jobb), meg slovakiaring.
Mi anno , mikor full utcai autóval mentünk... nyilván teljesítmény függő is, de felváltva gyors és lassú köröket próbáltunk autózni. Így kímélve főként a féket, mert leghamarabb az fogyott el.
Ha elég szar a gumi és fél kör után elmelegszik a fék akkor úgy nehéz lenne pedig. De igen, az nevezhető elég nagy bajnak. Amúgy normál esetben tényleg baj lenne, ha nem menne 30 alá.
2:22? Mit akarsz, az nagyon jó idő! Ahhoz azért kell normál gumi (milyennel mentél?) meg valamennyire fogó fék is, ezek nélkül még 30 alá is nehéz bemenni.
Én mentem mögötte .... dudáltam villogtam h állj meg ,állj meg de elvitte a hév, csúnya ködöt hagyott maga után szegény !!! Amúgy örülök h találkoztunk, jó volt Köszönet a képekért
Később jött egy 5. integra, cooler figyelgetett rajta
A fekete MBC tulajával beszéltem, és nem rég volt motorgenerálon. Sajnos elfelejtettem megkérdezni, hogy kinél csináltatta, mert oda nem viszem wz enyémet, de van egy tippem..
Amúgy nekem nagyon tetszett annwk ellenére, hogy a hungaroringet nem szeretem annyira, de az autó viselkedése ezt kompenzálta, isteni az időm elég fos lett, de az egyrészt a fékek miatt, másrészt a vezetésembe is van még jónéhány másodperc. Jövőre lesz fékfejleszés is. 2:22.4 volt a legjobb idő így csak sajnos, de az érzés kárpótolt érte a sperr, ahogy jön a hátulja, futómű, váltó, és az abs-e valami kurva jól van hangolva..
Benzinfogyasztással is elégedett voltam, a sokat emlegetett 35 liter helyett nálam 26,7 volt, szerintem tökéletes.
Húbazdmeg! Mond hogy elfékezte! De akkor lehet az MBC vagy milyen rendszámú volt az az irgalmatlan füstgép? Arra emlékeztem, hogy fekete volt, hátulról kék. Szegény, ilyen állapotban nem biztos, hogy pályán gyilkolnám, kezdeném egy generállal.
Kik voltak kint tegnap H.ringen intivel? Volt vmi hpu vagy milyen rendszámú fekete. Ha jól emlékszem szegény nagyon csúnyán füstölt. Intikkel milyen időket mentetek?
Azzal ne foglalkozzatok hogy betelt az online regisztráció! Simán lehet menni a ringen anélkül is, igazából még sosem foglalkoztak olyannal hogy ki az aki beregisztrált, meg azt sem nézik ki melyik menetre megy fel és hogy a kategóriájának megfelelőbe azt sem!
Én is lekéstem a regisztrációt, nem jutott már szabad hely.