HONDA fórum
2024. április 28. vasárnap, 22:52,  Valéria, Vitalia Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: JAGER 10 + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 

Téma információk
Specifikáció és technikai információ (angol)
Integra Type-R Introduction (DOC angol)
Honda Integra Type R - 1998-2000 Brochure (UK)

Ajánlott irodalom:
Team Integra...

Team Integra Performance Articles...
Team Integra Maintenance Articles...
Team Integra Projects Articles...
Team Integra Detailing Articles...
Team Integra Information/FAQs Articles...
#33400 Wagonist 0  2021. augusztus 12. 16:19:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt



2021. augusztus 15. 15:57:36: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #33401 

#33399 Energie +  2021. augusztus 10. 00:59:28 re: #33396 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!
Nekem jó lenne a CR-V-hez,hova kell menni érte?
2021. augusztus 31. 09:43:03: megválaszolva Kard 0  által, → #33402 

#33398 grego +  2021. augusztus 9. 23:09:26 re: #33395 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
CRX.et 2018 decemberben végleg eladtam.

#33397 grego +  2021. augusztus 9. 23:08:48 re: #33396 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát mert USA-ban létezett sima Integra is (GS, LS, RS), de a Type-R-é más.

ITR gyári cikkszám: 19200-P72-013 ennek megfelelője a GWHO-46A

A GWHO-40A meg a CRV és a sima Integra aminek meg 19200-P75-003 a cikkszáma.

#33396 Kard 0  2021. augusztus 9. 21:59:57 re: #33395 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Közben látom CRV-t írtál.
Amúgy ahogy látom az ebayes hirdetéseket CRV és Integra. Fura...mindegy ha kell valakinek vigye.
2021. augusztus 10. 00:59:28: megválaszolva Energie +  által, → #33399 
2021. augusztus 9. 23:08:48: megválaszolva grego +  által, → #33397 

#33395 Kard 0  2021. augusztus 9. 21:44:18 re: #33394 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg? Nahát, akkor rosszat küldtek 15 éve amikor rendeltem és végül nem használtam el. Ettől még vihető. Neked nincs már meg a CRX-ed :D :D :D ?
2021. augusztus 9. 23:09:26: megválaszolva grego +  által, → #33398 
2021. augusztus 9. 21:59:57: megválaszolva Kard 0  által, → #33396 

#33394 grego +  2021. augusztus 9. 21:37:00 re: #33393 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A rajta lévő szám szerint ez 1 gen CRV.
2021. augusztus 9. 21:44:18: megválaszolva Kard 0  által, → #33395 

#33393 Kard 0  2021. augusztus 9. 21:21:00    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Van egy ilyenem
GMB Waterpump, elvileg Integrához való, új, de lehet vagy 15 éves. Régen rendeltem aztán nem lett felhasználva.
Ingyen adom, aki elsőre jelentkezik érte az viheti (de vigye is el és ne lefoglalózza aztán hónapokig nem jelentkezik :) )

2021. augusztus 9. 21:37:00: megválaszolva grego +  által, → #33394 


2021. augusztus 9. 21:22: Szerkesztve Kard 0  által, megtekintés
2021. augusztus 9. 21:21: Szerkesztve Kard 0  által, megtekintés

#33392 rewind +  2021. augusztus 9. 14:30:28    ‹›  +10 | rejt
[SMIL:/szeret/love.gif]


#33391 Czimby +  2021. augusztus 8. 16:54:37 re: #33390 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen akkor még korrekt áron volt hirdetve, és ha igaz volt az adásvételire írt összeg mégjobb volt a vételár.

#33390 Tonx +  2021. augusztus 6. 20:32:16 re: #33383 (Czimby + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy éve még gondolkodtam rajta de nem volt meg úgy a kedvem, most hogy meglenne már kurva sokba kerül. Sosem lesz ilyen autóm.
2021. augusztus 8. 16:54:37: megválaszolva Czimby +  által, → #33391 

#33389 integra_type_r 0  2021. augusztus 6. 17:05:38 re: #33381 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
rövid volt a szerelem...
az enyém 16 éve van meg... [SMIL:/nevet/teethshine.gif]

#33383 Czimby +  2021. augusztus 5. 14:31:07 re: #33381 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
1 év alatt majdnem duplázódott az ára [SMIL:/smile3.gif]
Ilyen ez ha celeb lesz egy autóból, hisz benne volt a totalcarban [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2021. augusztus 6. 20:32:16: megválaszolva Tonx +  által, → #33390 

#33382 LZITR 0  2021. augusztus 5. 14:11:08 re: #33381 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Majd rákérdezek nála mi a terv :)
kb igen, tavaly év elején vitte el...

#33381 integra_type_r 0  2021. augusztus 5. 12:46:26 re: #33380 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
itthoni piacra sanszos...
kintre meg meglátjuk...bár ahogy néztem kinti oldalakon még nincs fent...
1 éve volt nála...?
2021. augusztus 6. 17:05:38: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33389 
2021. augusztus 5. 14:31:07: megválaszolva Czimby +  által, → #33383 
2021. augusztus 5. 14:11:08: megválaszolva LZITR 0  által, → #33382 

#33380 LZITR 0  2021. augusztus 5. 12:37:35 re: #33379 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy kicsit túlárazta... [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2021. augusztus 5. 12:46:26: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33381 

#33379 integra_type_r 0  2021. augusztus 5. 08:31:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt

Honda Integra Type R...5,2 millió Ft


2021. augusztus 5. 12:37:35: megválaszolva LZITR 0  által, → #33380 

#33378 grego +  2021. július 16. 14:29:26 re: #33377 (-koca- + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mi a problem?

#33377 -koca- +  2021. július 16. 06:39:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
[SMIL:/szomoru/Coucou22.gif] [SMIL:/szomoru/cry.gif] [SMIL:/szomoru/cry2.gif] [SMIL:/szomoru/cry4.gif]


2021. július 16. 14:29:26: megválaszolva grego +  által, → #33378 

#33376 Kard 0  2021. július 4. 14:28:43 re: #33375 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Projektnek tetszetős, de szerintem ezzel az Integra lelkét vették el. Pont a kettős mivolta miatt annyira jó az motor.

#33375 integra_type_r 0  2021. július 4. 07:49:54    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2021. július 4. 14:28:43: megválaszolva Kard 0  által, → #33376 

#33374 Kázmér +  2021. június 22. 14:08:11 re: #33373 (Rickk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
15 millió forintnyi dollárért kelt el egy integra.


Kelt volna, mert jól összetörte az ökör eladás előtt.



#33373 Rickk +  2021. június 6. 14:18:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Megfordult a fejemben, hogy megválnék imádott integrámtól???? amennyiben lenne rá komoly érdeklődő, és amíg megvan a kiszemelt méltó utód.
Hibája: csomagtér teleszkópokat cserélni kell mert elgyengültek, nem tartja meg a csomagtérajtót.
Teljesen gyári, a futómű kivételével (Ksport)
Kasztni, futómű, fék, gumik, motor, váltó, kuplung rendben. Röviden.
Komoly vételi szándék esetén érdeklődni privátban, vagy +36306773099
Irányár: 3,2M

https://youtu.be/qXfOzHe9mSc
2021. június 22. 14:08:11: megválaszolva Kázmér +  által, → #33374 

#33372 rewind +  2021. május 2. 21:06:51    ‹›  0 | rejt
Valakit érdekelne JDM--> EDM csere?



#33371 integra_type_r 0  2021. április 18. 08:15:16    ‹›  +2 | rejt


#33370 grego +  2021. április 15. 18:09:40 re: #33369 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A két sárgával? :D

#33369 Kázmér +  2021. április 15. 13:07:02 re: #33368 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ahogy nézem, én is boldog tudnék lenni mindkettővel... [SMIL:/smile2.gif]
2021. április 15. 18:09:40: megválaszolva grego +  által, → #33370 

#33368 integra_type_r 0  2021. április 10. 10:57:48    ‹›   →  ↑  +6 | rejt

happy owner... [SMIL:/nevet/smoker.gif]


2021. április 15. 13:07:02: megválaszolva Kázmér +  által, → #33369 

#33367 delmarco 0  2021. április 3. 23:11:16 re: #33366 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most ez lehet, hogy egy szelsoseges pelda, de egy darton huvely megoldas lehet.

#33366 Kard 0  2021. április 3. 19:17:16 re: #33362 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért ennek is van egy határa a két henger közti vékony hengerfal. Alapvetően a motorok nem arra vannak tervezve, hogy felfúrják őket. A speciális hengerfal bevonatot meg úgyse tudod visszavarázsolni ami az Integra hengerfalán van/volt.
Ezért írtam el kell fogadni, hogy tökéletesre már nem tudod újraépíteni, örülni kell ha csak csipegeti az olajat.
2021. április 3. 23:11:16: megválaszolva delmarco 0  által, → #33367 

#33365 integra_type_r 0  2021. április 3. 08:52:55    ‹›  +4 | rejt


#33364 rewind +  2021. március 18. 15:36:40 re: #33360 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Erre meg volt egy "segítő" megoldás a dezaxiált csapszeg a dugattyúkban, bár 100%-osan ugye ez sem oldotta meg a problémát.

#33362 delmarco 0  2021. március 14. 00:25:36 re: #33361 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kimondtad a varazszot itthon :)
Azert ez eleg szomoru, hogy idehaza nincs egy rendes gepmuhely ahova elviszed a motort es nyugodtan hatradolsz mert tudod na ott ezek tutin megcsinaljak.
Ehelyett van a reszketes vajon mit b@sz..k el, ha barhova megis elvinned.
2021. április 3. 19:17:16: megválaszolva Kard 0  által, → #33366 

#33361 LasiIS250 0  2021. március 13. 20:08:53 re: #33360 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg ha túlméretesre van fúrva a motor és új túlméretes dugókat kap... De engem a nagy 4age guruk erről lebeszéltek, 4age motornál itthon ez még jól nem sült el.... arról nem is beszélve, hogy csak tengerentúlról lett volna horror összegért új tólméretes dugószett !
2021. március 14. 00:25:36: megválaszolva delmarco 0  által, → #33362 

#33360 Kard 0  2021. március 13. 19:24:28 re: #33359 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Erre próbáltam rávilágítani én is. Nincs olyan, hogy tökéletesre megcsinált motor, mert nem lehet a dugattyúk hengerfalra történő erőhatásai miatt. Az mindig hordósra kopik, egyszerűen ilyen a dugattyús motor mert a hengerek természetes kopása a dugattyúcsapszegre merőleges irányban nagyobb, mint a csapszeggel megegyező irányban. Ezt a kopáskülönbséget a hajtórúd ostorozó mozgásából eredő tömegerők és a dugattyúra ható gáznyomás oldalirányú komponense okozza.
2021. március 18. 15:36:40: megválaszolva rewind +  által, → #33364 
2021. március 13. 20:08:53: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #33361 

#33359 LasiIS250 0  2021. március 11. 06:59:27 re: #33354 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Egy full újra építettet egészséges motorral sem mentek volna egetverően jobb időt.... ha több kört mennek, lehet 1-2 tized még meglett volna, de ez is nagyon jó időnek számít egy szívó 1.8 as tól!

Pl. Én az AE86 ot nem annyira sajnálom, kopott motorral kapták meg , és mint kiderült utólag a vezérmű szíjfeszítő patron megadta magát és elugrott a vezérlés 3 foggal, ez mellé bejátszott hogy a szelepek már nem zártak szépen és a VVT kerék is hol dolgozott, hol nem... mikor milyen kedve volt :D a kocsiban vagy 130le maradt a 165 helyett hasraütésre.... Jani és Csabi is megjegyezte, hogy marha jó a kocsi.. csak kurva gyenge,ennek jobban kellene mennie de így is 49,8 as időt tudtak vele.

Tavaly csavarra szét lett borítva a motor! Voltak benne meglepik, csúnya részek... 600K ból lett felújítva és eszi most is az olajat, nem tudunk mit kezdeni vele, hordósra van kopva a motor és túlméretes gyűrűkkel lett összerakva! Az erő visszatért, de el kell fogadni ez sosem lesz már 0 km es blokk! :)

Szóval az a kis kék pamacs lófszt nem jelent, ennyiért tuti nem borítanám szét.... legyen benne jó olaj, legyen jó a kenés azt néha rá kell nézni a nívóra, sok olajat meg lehet venni a felújítás árából! :D
2021. március 13. 19:24:28: megválaszolva Kard 0  által, → #33360 

#33358 delmarco 0  2021. március 10. 22:55:22 re: #33355 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze mert az ITR szivo es anno azert sokkal tobb minden volt szivo plussz az erosebb autok sem nagyon voltak tobb mint 210-220lo gyarilag azokat meg lehetett fogni, kivetel persze volt pl.: EVO vagy STI
Manapsag mar mindent megfujnak, (lassd 1.0 Ecoboost-tol kezdve 2.5 TFSI ) ha egy ITR kap egy turbot akkor minden mas azert korbenezhet ;)

https://youtu.be/RyulF51zi3Q?t=109

Nem veletlen a CTR is turbomotort kapott, csak a nyomatek [SMIL:/szetvert.gif]

Lassan elszaladt a vilag egy hulye iranyba es manapsag minden hothachbe 300 loero kell mert szamhaboru van.

Pedig egy Civic EF i-VT vagy Golf I. GTI-vel olyat autozol, hogy lepetezel es nem kell hozza 310 loero!

#33357 delmarco 0  2021. március 10. 22:33:41 re: #33327 (LZITR 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mikor neztem a videot orultem, hogy azt mondtak a videoba, hogy egy jo alapotu ITR, aztan a video kozben meg fustol...?
Egy jo motor nem futsol keken. Alairom kivulrol nagyon csili vili szep auto.
Nekem 250.000km futott EK4 van es semmit nem futol se VTEC valtasnal se tiltas koruli fordulaton biztosan sokat szamit, hogy en vagyok az auto 2 tulajdonosa, de ettol fuggetlenul nem valtoztat a tenyen itt egyszeruen valami elfaradt es helyre kene rakni.

#33356 Kard 0  2021. március 9. 21:58:40 re: #33355 (sh adam 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Jó de miért féltsünk egy ilyen autót? Én hajtottam az enyémet, sokat. Vittem pályára, mentem vele rendesen. Használtam, élveztem. A végére tényleg el lett használva mikor eladtam (nem is kértem érte sokat, akinek van kedve felújítani az foglalkozzon vele). De tényleg mi értelme van tartogatni egy ilyet?
Kb. mintha lenne valami jó nőd és nem dugnád meg mert "kopik". Aztán szépen megvárod míg megöregszik.
Szerintem teljesen természetes, hogy egy ennyi idős autóban sok kilométer van, az azt jelent sok élvezettel megtett kilométer van benne.

Én például csak néztem amikor kint voltunk a Pannoniaringen és a Ferrari F360-al szarabb kört ment a tulaj mint én az Integrával. "Mert vigyáz rá". Hát akkor mi a pélónak vettél ilyen autót, ha még meghajtani sem mered.


#33355 sh adam 0  2021. március 9. 09:46:50 re: #33354 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Aki annyira félti az nem adja oda, mert még maga se rúgja csak néha ujjalgatja. :)
Itt legalább tisztességes gumi volt rajta!

S2000 vagy a Civicek? Az mi volt? Fika gumival mind! [SMIL:/smile9.gif] (Ez igaz amúgy a többi márkára is sajnos...)

Mellékesen el kell fogadni, hogy mai viszonylatban már ezek az autók nem akkora BUMM-ok! Maga idejében és még utána elég sokáig egyeduralkodók voltak de ma már nem fog tőle letérdelni az ember. Elismerésre méltók ma is, de már nem vernek mindent a maguk kategóriájában.
2021. március 10. 22:55:22: megválaszolva delmarco 0  által, → #33358 
2021. március 9. 21:58:40: megválaszolva Kard 0  által, → #33356 

#33354 White +  2021. március 9. 09:31:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olvasgatva itt a hozzászólásokat, egy dolgot furcsállok, hogy nem tudott a magyar hondás közösség a műsornak adni egy normális, jó állapotú integrát, hogy leteszteljék.
A feketén a motorja volt full gatya, ennek a fehérnek a motorja kicsit + váltó hiba.

Én személy szerint imádom az integrát, ez a pici kanyargós pálya köré van teremtve. )Egy hosszabb ringen elvérezne a gyengesége miatt.)

Tényleg kíváncsi lennék egy jó állapotú integra milyen időt menne... de azokat a kincseket az értéküket tudván nem valószínű, hogy valaki felkínálja tesztre.
2021. március 11. 06:59:27: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #33359 
2021. március 9. 09:46:50: megválaszolva sh adam 0  által, → #33355 

#33353 LZITR 0  2021. március 9. 09:16:35 re: #33350 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Örülök, hogy hozzászóltál, kíváncsi voltam a véleményedre. :)

#33352 MarciCB3F20A5 +  2021. március 9. 07:09:43 re: #33351 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
persze. mindenki hibázhat. Na de itt a javítási szándék (gyere, hozd vissza!) sem volt meg. [SMIL:/smile1.gif]
na mindegy.

#33351 Tonx +  2021. március 8. 21:31:34 re: #33347 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is állítottam már be úgy hogy utána csattogott. De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
Az elkurvulás szerintem azért van, mert már nem kell ügyfelek után futkosni hanem jönnek maguktól, és már inkább több van mint elegendő. Aztán a tömeg nyomása miatt elkezdenek kapkodni majd rájönnek hogy elég a 90%-os munka is akkor is visszajönnek, majd 80% aztán szép lassan beállnak egy önfenntartó szintre és azon elvannak. Ahogy anno a Hondában a fényező is. Az elején tökéletes munkát végzett, de tényleg. 5-6 évvel később már úgy elkurta a színeket hogy nem 2 árnyalatni különbség volt közte hanem másképp is hívták a színeket. A félig elkészült autókat tárva nyitva hagyta gyújtáson az udvar közepén amit elkészült már nem rakták teljesen össze csak beszórták a maradék csavarokat egy dobozba oszt vidd.
2021. március 9. 07:09:43: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33352 

#33350 integra_type_r 0  2021. március 8. 20:43:41 re: #33348 (LZITR 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
én nem láttam messze ennyire drámainak a dolgot...
volt kis ködölés, de nem konzitensen (mint a fekete), bizonyos kanyarban csinálta néha meg nem...
ráadásul állandóan a felső fordulatszám tartományban ment, a váltó probléma miatt...
valószínű fogyogat az olaj, de ezzel kontrolláltan még akár simán lehet együtt élni...(utcai tempónál még inkább)
az autó ettől függetlenül tényleg korrekt időt ment és hozta azt az élményt amiért csinálták...
és végül is erről szól ez az egész...
2021. március 9. 09:16:35: megválaszolva LZITR 0  által, → #33353 

#33349 Csizi 0  2021. március 8. 20:37:38 re: #33348 (LZITR 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nézd, én őszinte ember vagyok, nem fogok udvariasságból csápolni valamire a közösség kedvéért, amiről nekem egyáltalán nincs túl jó véleményem vagy benyomásom.
Volt már jópár saját autó és motor is a portámon, és nagyon sok autóval, motorral kapcsolatos tapasztalatot gyűjtöttem az elmúlt 24 év alatt, mind a saját, mind mások járműveivel kapcsolatban. Ha felpattintom a géptetőt, egyből látszik az autó előélete. Mindent elárulnak a nyomok. Látszik az is hogy csak eladásra lett hirtelen kipucolva, látszik az is ha babusgatva volt az autó. Meg az is ha szartak az egészre nagy ívben. Ha fekete fék- és kuplungfolyadékot látok, akkor az kb azt jelenti hogy az utolsó 10 évben tuti nem cserélték. Ha egy ilyen filléres dolog nincs megcsinálva az autón, akkor felmerül az emberben hogy az egyéb, fontosabb szervizek miként lettek végrehajtva. Általában egy ilyen autóba ha mélyebben belemerülök, jönnek elő a szépen csontvázak. Persze lehet én vagyok túl igényes. Igen, kiröhögtek már párszor hogy takarításkor még a pedálokat is subickolom az autómban, de a röhögőknek már gyulladt ki a kocsijuk, meg szívnak állandóan a különböző hibákkal, robbannak le menet közben az autójukkal. :) Egy Interga birtoklása feltételezné hogy a tulaj egy szinttel magasabb fokon áll mint egy átlag USER, egy Integrát birtokolni és vezetni inkább már autóbuzéria. Újonnan is lényegesen drágább volt mint egy átlag autó, aki anno ezt megvette (de a soron következő többi tulajra is érvényes szerintem), szintén egy magasabb műszaki intelligenciát feltételezne, és egy ilyen kocsi azért úgy hiszem hogy az átlagosnál komolyabb törődést igényelne.

2021. március 8. 20:42: Szerkesztve Csizi 0  által, megtekintés
2021. március 8. 20:39: Szerkesztve Csizi 0  által, megtekintés

#33348 LZITR 0  2021. március 8. 19:38:33    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Youtube videó alatt szebb hozzászólások vannak mint itt a Honda fórumon, pedig a youtube komment szekciója aztán gyakran tele van gyökerekkel. Szomorú...
Inkább bele sem megyek a felújítás részleteibe, nem adok újabb támadási pontot az okostojásoknak, úgyis tudnak látatlanban mindent. :)
Az, hogy kurvajó időt ment az autó nem számít, a lényeg, hogy a motor a halálán van és akad néhány rozsdás csavar a motortérben... [SMIL:/smile2.gif]
2021. március 8. 20:43:41: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #33350 
2021. március 8. 20:37:38: megválaszolva Csizi 0  által, → #33349 

#33347 MarciCB3F20A5 +  2021. március 8. 19:35:34 re: #33346 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is volt egy hondás, nagyon jó szerelőm. szelephézagállítás után csattog a motor... majd beverődik - volt a válasz. Na akkor tanultam meg beállítani a hézagot [SMIL:/szetvert.gif] - és jó lett. Nem értem, miért van ez, amit írtál, de valós.
Ja, azelőtt meg hibátlanul dolgozott.
2021. március 8. 21:31:34: megválaszolva Tonx +  által, → #33351 


2021. március 8. 19:38: Szerkesztve MarciCB3F20A5 +  által, megtekintés

#33346 Tonx +  2021. március 8. 19:20:20 re: #33345 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azt tudom hogy egyre több a kókler Hondás szerelő. Egyik elrakja a vezérlést 1 foggal komplett motorfelújítás után, majd mondja hogy az új olajjal megszűnik a kopogás, a másik 4liter helyett 5-t rak bele mert tuning motor és alapjáraton kell annál nézni az olajszintet. Harmadik olyan leömlőt rak fel ami lyukat üt a karter aljára de úgy hogy még meg sincs húzva a csavar de már összeér, kb 2mm-t kellett leköszörülni a leömlőből és a karter alját felütni kalapáccsal hogy legalább legyen egy mm rés de úgy, hogy nem volt a közelben másra lehetőség tehát se új leömlő se más karter és volt rá kb 1 órám. Ugyanennél a kocsinál a kipuf rendszer majdnem 100e volt úgy hogy a lányom 12 évesen szebben hegesztette volna meg a csöveket. Amikor kihagyják a fém lapkákat a fékbetétnél aztán kopog a fék, amikor a frissen felújított motorból döl az olaj. Amikor a fékcső rossz helyen megy el és szépen dörzsöli a lengéscsillapító mert 3 perc alatt jó helyre lehetett rakni. És a legjobb amikor sajnálják a 200ft-ot egy új tömítőgyűrűre az olajleresztőnél, Volt hogy 3db volt már összepréselve. És ez csak pár autó a múltból amit javítanom kellett.
2021. március 8. 19:35:34: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33347 


2021. március 8. 19:21: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés

#33345 sh adam 0  2021. március 8. 16:59:46 re: #33340 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem tudom ki és miből rakta össze konkrétan ezt az ITR-t DE azért azt tegyük tisztába idehaza milyen viszonyok is uralkodnak. Itt ahol nincs betyár becsület még hondás a hondást is átb@ssza. Mitöbb az anyját megb@szná mindenki 1ft-ért ha lenne még 1ft , de sajnos már nincs ( tisztelet a kivételnek! ). Volt nem 1 nem 2 eset mikor vagy be se került vagy nem az amiről szó volt. Konkrétan egy ITR-nél is volt így. Mikor a következő tulajnál derült ki szétbontásnál, hogy közel sem tartalmazza azt amit tudott az eladó. Vagy mikor szerviz után már nem voltak benne azok amik előtte! :D
Innentől kezdve, hogy melyik autó valójában milyen általános szervízt vagy generált kapott nehéz megmondani.

Ettől függetlenül még mindig úgy érzem elbeszél itt mindenki egymás mellett.
Itt a vita a füst pamacsból indult. Akkor még szó nem volt arról mennyi km-es vagy, hogy mit kapott vagy sem.
Korából és ebből adódóan vélt futásához lett mondva az, hogy mi olyan meglepő azon ha van egy kis pamacs?????
Én nem vagyok véres szájú hondás, SŐT az ITR-t mai viszonylatban irreálisan drágának és túlmisztifikáltnak tartom (tartottam mindig is), DE ez a nincs kicsattanó egészségeben kicsit erős volt számomra. :)
1 kezem sok ahhoz, hogy megszámoljam mennyi féltve őrzött ITR van itthon. A legtöbbet már új korától taknyosra rúgták. Már 2007 táján (név nélkül) volt amiben B16 motor + váltó volt mivel szétrúgták és hát akkoriban kokain árban volt hozzá minden így maradt a B(16) terv. Ezért mondom azt, hogy ki vagyunk feszülve mikor egy X-edik gazdás 200e fölötti futású 20éves autó pamacsot küld? :D

2021. március 8. 19:20:20: megválaszolva Tonx +  által, → #33346 

 << eleje | 651 | 650 | 649 | 648 | 647 | 646 | 645 | 644 | 643 | 642 | 641 | 640 | 639 | 638 | 637 | 636 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.32, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.102 mp, 9 query