HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 18:55,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#33352 MarciCB3F20A5 +  2021. március 9. 07:09:43 re: #33351 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
persze. mindenki hibázhat. Na de itt a javítási szándék (gyere, hozd vissza!) sem volt meg. [SMIL:/smile1.gif]
na mindegy.

#33351 Tonx +  2021. március 8. 21:31:34 re: #33347 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is állítottam már be úgy hogy utána csattogott. De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
Az elkurvulás szerintem azért van, mert már nem kell ügyfelek után futkosni hanem jönnek maguktól, és már inkább több van mint elegendő. Aztán a tömeg nyomása miatt elkezdenek kapkodni majd rájönnek hogy elég a 90%-os munka is akkor is visszajönnek, majd 80% aztán szép lassan beállnak egy önfenntartó szintre és azon elvannak. Ahogy anno a Hondában a fényező is. Az elején tökéletes munkát végzett, de tényleg. 5-6 évvel később már úgy elkurta a színeket hogy nem 2 árnyalatni különbség volt közte hanem másképp is hívták a színeket. A félig elkészült autókat tárva nyitva hagyta gyújtáson az udvar közepén amit elkészült már nem rakták teljesen össze csak beszórták a maradék csavarokat egy dobozba oszt vidd.
2021. március 9. 07:09:43: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33352 

#33347 MarciCB3F20A5 +  2021. március 8. 19:35:34 re: #33346 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is volt egy hondás, nagyon jó szerelőm. szelephézagállítás után csattog a motor... majd beverődik - volt a válasz. Na akkor tanultam meg beállítani a hézagot [SMIL:/szetvert.gif] - és jó lett. Nem értem, miért van ez, amit írtál, de valós.
Ja, azelőtt meg hibátlanul dolgozott.
2021. március 8. 21:31:34: megválaszolva Tonx +  által, → #33351 


2021. március 8. 19:38: Szerkesztve MarciCB3F20A5 +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#33346 Tonx +  2021. március 8. 19:20:20 re: #33345 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azt tudom hogy egyre több a kókler Hondás szerelő. Egyik elrakja a vezérlést 1 foggal komplett motorfelújítás után, majd mondja hogy az új olajjal megszűnik a kopogás, a másik 4liter helyett 5-t rak bele mert tuning motor és alapjáraton kell annál nézni az olajszintet. Harmadik olyan leömlőt rak fel ami lyukat üt a karter aljára de úgy hogy még meg sincs húzva a csavar de már összeér, kb 2mm-t kellett leköszörülni a leömlőből és a karter alját felütni kalapáccsal hogy legalább legyen egy mm rés de úgy, hogy nem volt a közelben másra lehetőség tehát se új leömlő se más karter és volt rá kb 1 órám. Ugyanennél a kocsinál a kipuf rendszer majdnem 100e volt úgy hogy a lányom 12 évesen szebben hegesztette volna meg a csöveket. Amikor kihagyják a fém lapkákat a fékbetétnél aztán kopog a fék, amikor a frissen felújított motorból döl az olaj. Amikor a fékcső rossz helyen megy el és szépen dörzsöli a lengéscsillapító mert 3 perc alatt jó helyre lehetett rakni. És a legjobb amikor sajnálják a 200ft-ot egy új tömítőgyűrűre az olajleresztőnél, Volt hogy 3db volt már összepréselve. És ez csak pár autó a múltból amit javítanom kellett.
2021. március 8. 19:35:34: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33347 


2021. március 8. 19:21: Szerkesztve Tonx +  által, megtekintés



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.6, 0.4, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.066 mp, 10 query