Persze mert az ITR szivo es anno azert sokkal tobb minden volt szivo plussz az erosebb autok sem nagyon voltak tobb mint 210-220lo gyarilag azokat meg lehetett fogni, kivetel persze volt pl.: EVO vagy STI
Manapsag mar mindent megfujnak, (lassd 1.0 Ecoboost-tol kezdve 2.5 TFSI ) ha egy ITR kap egy turbot akkor minden mas azert korbenezhet
Aki annyira félti az nem adja oda, mert még maga se rúgja csak néha ujjalgatja.
Itt legalább tisztességes gumi volt rajta!
S2000 vagy a Civicek? Az mi volt? Fika gumival mind! (Ez igaz amúgy a többi márkára is sajnos...)
Mellékesen el kell fogadni, hogy mai viszonylatban már ezek az autók nem akkora BUMM-ok! Maga idejében és még utána elég sokáig egyeduralkodók voltak de ma már nem fog tőle letérdelni az ember. Elismerésre méltók ma is, de már nem vernek mindent a maguk kategóriájában.
Olvasgatva itt a hozzászólásokat, egy dolgot furcsállok, hogy nem tudott a magyar hondás közösség a műsornak adni egy normális, jó állapotú integrát, hogy leteszteljék.
A feketén a motorja volt full gatya, ennek a fehérnek a motorja kicsit + váltó hiba.
Én személy szerint imádom az integrát, ez a pici kanyargós pálya köré van teremtve. )Egy hosszabb ringen elvérezne a gyengesége miatt.)
Tényleg kíváncsi lennék egy jó állapotú integra milyen időt menne... de azokat a kincseket az értéküket tudván nem valószínű, hogy valaki felkínálja tesztre.