HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 03:18,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#33367 delmarco 0  2021. április 3. 23:11:16 re: #33366 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Most ez lehet, hogy egy szelsoseges pelda, de egy darton huvely megoldas lehet.

#33366 Kard 0  2021. április 3. 19:17:16 re: #33362 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Azért ennek is van egy határa a két henger közti vékony hengerfal. Alapvetően a motorok nem arra vannak tervezve, hogy felfúrják őket. A speciális hengerfal bevonatot meg úgyse tudod visszavarázsolni ami az Integra hengerfalán van/volt.
Ezért írtam el kell fogadni, hogy tökéletesre már nem tudod újraépíteni, örülni kell ha csak csipegeti az olajat.
2021. április 3. 23:11:16: megválaszolva delmarco 0  által, → #33367 

#33364 rewind +  2021. március 18. 15:36:40 re: #33360 (Kard 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Erre meg volt egy "segítő" megoldás a dezaxiált csapszeg a dugattyúkban, bár 100%-osan ugye ez sem oldotta meg a problémát.

#33362 delmarco 0  2021. március 14. 00:25:36 re: #33361 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Kimondtad a varazszot itthon :)
Azert ez eleg szomoru, hogy idehaza nincs egy rendes gepmuhely ahova elviszed a motort es nyugodtan hatradolsz mert tudod na ott ezek tutin megcsinaljak.
Ehelyett van a reszketes vajon mit b@sz..k el, ha barhova megis elvinned.
2021. április 3. 19:17:16: megválaszolva Kard 0  által, → #33366 

#33361 LasiIS250 0  2021. március 13. 20:08:53 re: #33360 (Kard 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg ha túlméretesre van fúrva a motor és új túlméretes dugókat kap... De engem a nagy 4age guruk erről lebeszéltek, 4age motornál itthon ez még jól nem sült el.... arról nem is beszélve, hogy csak tengerentúlról lett volna horror összegért új tólméretes dugószett !
2021. március 14. 00:25:36: megválaszolva delmarco 0  által, → #33362 

#33360 Kard 0  2021. március 13. 19:24:28 re: #33359 (LasiIS250 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Erre próbáltam rávilágítani én is. Nincs olyan, hogy tökéletesre megcsinált motor, mert nem lehet a dugattyúk hengerfalra történő erőhatásai miatt. Az mindig hordósra kopik, egyszerűen ilyen a dugattyús motor mert a hengerek természetes kopása a dugattyúcsapszegre merőleges irányban nagyobb, mint a csapszeggel megegyező irányban. Ezt a kopáskülönbséget a hajtórúd ostorozó mozgásából eredő tömegerők és a dugattyúra ható gáznyomás oldalirányú komponense okozza.
2021. március 18. 15:36:40: megválaszolva rewind +  által, → #33364 
2021. március 13. 20:08:53: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #33361 

#33359 LasiIS250 0  2021. március 11. 06:59:27 re: #33354 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Egy full újra építettet egészséges motorral sem mentek volna egetverően jobb időt.... ha több kört mennek, lehet 1-2 tized még meglett volna, de ez is nagyon jó időnek számít egy szívó 1.8 as tól!

Pl. Én az AE86 ot nem annyira sajnálom, kopott motorral kapták meg , és mint kiderült utólag a vezérmű szíjfeszítő patron megadta magát és elugrott a vezérlés 3 foggal, ez mellé bejátszott hogy a szelepek már nem zártak szépen és a VVT kerék is hol dolgozott, hol nem... mikor milyen kedve volt :D a kocsiban vagy 130le maradt a 165 helyett hasraütésre.... Jani és Csabi is megjegyezte, hogy marha jó a kocsi.. csak kurva gyenge,ennek jobban kellene mennie de így is 49,8 as időt tudtak vele.

Tavaly csavarra szét lett borítva a motor! Voltak benne meglepik, csúnya részek... 600K ból lett felújítva és eszi most is az olajat, nem tudunk mit kezdeni vele, hordósra van kopva a motor és túlméretes gyűrűkkel lett összerakva! Az erő visszatért, de el kell fogadni ez sosem lesz már 0 km es blokk! :)

Szóval az a kis kék pamacs lófszt nem jelent, ennyiért tuti nem borítanám szét.... legyen benne jó olaj, legyen jó a kenés azt néha rá kell nézni a nívóra, sok olajat meg lehet venni a felújítás árából! :D
2021. március 13. 19:24:28: megválaszolva Kard 0  által, → #33360 

#33358 delmarco 0  2021. március 10. 22:55:22 re: #33355 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze mert az ITR szivo es anno azert sokkal tobb minden volt szivo plussz az erosebb autok sem nagyon voltak tobb mint 210-220lo gyarilag azokat meg lehetett fogni, kivetel persze volt pl.: EVO vagy STI
Manapsag mar mindent megfujnak, (lassd 1.0 Ecoboost-tol kezdve 2.5 TFSI ) ha egy ITR kap egy turbot akkor minden mas azert korbenezhet ;)

https://youtu.be/RyulF51zi3Q?t=109

Nem veletlen a CTR is turbomotort kapott, csak a nyomatek [SMIL:/szetvert.gif]

Lassan elszaladt a vilag egy hulye iranyba es manapsag minden hothachbe 300 loero kell mert szamhaboru van.

Pedig egy Civic EF i-VT vagy Golf I. GTI-vel olyat autozol, hogy lepetezel es nem kell hozza 310 loero!

#33356 Kard 0  2021. március 9. 21:58:40 re: #33355 (sh adam 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Jó de miért féltsünk egy ilyen autót? Én hajtottam az enyémet, sokat. Vittem pályára, mentem vele rendesen. Használtam, élveztem. A végére tényleg el lett használva mikor eladtam (nem is kértem érte sokat, akinek van kedve felújítani az foglalkozzon vele). De tényleg mi értelme van tartogatni egy ilyet?
Kb. mintha lenne valami jó nőd és nem dugnád meg mert "kopik". Aztán szépen megvárod míg megöregszik.
Szerintem teljesen természetes, hogy egy ennyi idős autóban sok kilométer van, az azt jelent sok élvezettel megtett kilométer van benne.

Én például csak néztem amikor kint voltunk a Pannoniaringen és a Ferrari F360-al szarabb kört ment a tulaj mint én az Integrával. "Mert vigyáz rá". Hát akkor mi a pélónak vettél ilyen autót, ha még meghajtani sem mered.


#33355 sh adam 0  2021. március 9. 09:46:50 re: #33354 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Aki annyira félti az nem adja oda, mert még maga se rúgja csak néha ujjalgatja. :)
Itt legalább tisztességes gumi volt rajta!

S2000 vagy a Civicek? Az mi volt? Fika gumival mind! [SMIL:/smile9.gif] (Ez igaz amúgy a többi márkára is sajnos...)

Mellékesen el kell fogadni, hogy mai viszonylatban már ezek az autók nem akkora BUMM-ok! Maga idejében és még utána elég sokáig egyeduralkodók voltak de ma már nem fog tőle letérdelni az ember. Elismerésre méltók ma is, de már nem vernek mindent a maguk kategóriájában.
2021. március 10. 22:55:22: megválaszolva delmarco 0  által, → #33358 
2021. március 9. 21:58:40: megválaszolva Kard 0  által, → #33356 


Az eredeti hozzászólás
#33354 White +  2021. március 9. 09:31:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Olvasgatva itt a hozzászólásokat, egy dolgot furcsállok, hogy nem tudott a magyar hondás közösség a műsornak adni egy normális, jó állapotú integrát, hogy leteszteljék.
A feketén a motorja volt full gatya, ennek a fehérnek a motorja kicsit + váltó hiba.

Én személy szerint imádom az integrát, ez a pici kanyargós pálya köré van teremtve. )Egy hosszabb ringen elvérezne a gyengesége miatt.)

Tényleg kíváncsi lennék egy jó állapotú integra milyen időt menne... de azokat a kincseket az értéküket tudván nem valószínű, hogy valaki felkínálja tesztre.
2021. március 11. 06:59:27: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #33359 
2021. március 9. 09:46:50: megválaszolva sh adam 0  által, → #33355 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.35, 0.39, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.105 mp, 16 query