HONDA fórum
2024. május 14. kedd, 02:00,  Bonifác, Bonis Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve

#33351 Tonx +  2021. március 8. 21:31:34 re: #33347 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is állítottam már be úgy hogy utána csattogott. De odamentem és ott a helyszínen újra beállítottam és utána jó lett.
Az elkurvulás szerintem azért van, mert már nem kell ügyfelek után futkosni hanem jönnek maguktól, és már inkább több van mint elegendő. Aztán a tömeg nyomása miatt elkezdenek kapkodni majd rájönnek hogy elég a 90%-os munka is akkor is visszajönnek, majd 80% aztán szép lassan beállnak egy önfenntartó szintre és azon elvannak. Ahogy anno a Hondában a fényező is. Az elején tökéletes munkát végzett, de tényleg. 5-6 évvel később már úgy elkurta a színeket hogy nem 2 árnyalatni különbség volt közte hanem másképp is hívták a színeket. A félig elkészült autókat tárva nyitva hagyta gyújtáson az udvar közepén amit elkészült már nem rakták teljesen össze csak beszórták a maradék csavarokat egy dobozba oszt vidd.
2021. március 9. 07:09:43: megválaszolva MarciCB3F20A5 +  által, → #33352 


Az eredeti hozzászólás
#33347 MarciCB3F20A5 +  2021. március 8. 19:35:34 re: #33346 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nekem is volt egy hondás, nagyon jó szerelőm. szelephézagállítás után csattog a motor... majd beverődik - volt a válasz. Na akkor tanultam meg beállítani a hézagot [SMIL:/szetvert.gif] - és jó lett. Nem értem, miért van ez, amit írtál, de valós.
Ja, azelőtt meg hibátlanul dolgozott.
2021. március 8. 21:31:34: megválaszolva Tonx +  által, → #33351 


Nem találtam megfelelő információt a szerkesztésekhez.



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.28, 0.3
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.187 mp, 8 query