Vegyes érzelmeim vannak be kell valljam töredelmesen. Véleményem szerint a II. VB cím bebiztosítása után kutya kötelessége lett volna támogatni Checot a II. hely elérése érdekében mert kurvára megérdemelte volna a mexikói. De ennek szikráját sem tudtam felfedezni ebben a derék holland fiatalemberben. Sőt, lehet rosszul látom de mintha felvette volna ezt a pökhendi kihaénnem viselkedést amiért olyannyira utáltuk Hamiltont. Teszem hozzá gyorsan az utóbbi meg manapság teljesen normális(nak tűnik).
Úgyhogy Honda fórum ide vagy oda, én szurkolok hogy jövőre Maxikát valaki jól bassza pofán a pályán.
HAM was the quickest in turn 1, VER the slowest!
-VER had the highest approaching speed, but also the lowest minimum speed
-VER had to brake the soonest and for the longest; the opposite for HAM
-The 3 drivers went full throttle almost at the same exact point!
When quali arrived, Mercedes lost their advantage in lateral grip.
The W13 was slower in both slow, medium and high-speed corners!
The Ferrari and RB reached the same maximum lateral acceleration (6.5g), but the latter was better at lower speeds
#F1 #AbuDhabiGP
Talks in the paddock is that Honda will sign up [F1 2026] separately and not enter into a partnership with RB Powertrains develop a complete PU on their own and enter with a different team.
Helmut Marko recently hinted that there were other interested parties for a cooperation besides Honda
Apparently a new, clear favorite has emerged
Ford.
Ez meg a másik fele. A szurkolók. Persze mindig is voltak súrlódások pl a Senna és Prost fanok között, stb... De ami most megy az már tényleg kezd elfajulni. Tetszik, nem tetszik ez bizony Hamiltonnal együtt jött a F1-be.
Már rég eldőlt és sok-sok éve látjuk hogy térdeplő négert sosem büntetik meg..... semmiért.... szánalmas.
De szeretem hogy csak a hamika fanok cslóznak folyamatosan
Majd a sors megint megbünteti, mint tavaly. Sajnos így is eléri, hogy minden róla szóljon. Az összes VB csatás képen ott vigyorgott pl. Mindig rivaldafényben van... Behozták totókutyussal a politikát az F1-be, onnantól komédia az egész.
A versenyirányítás végül a telemetriai adatokra hivatkozva úgy döntött, hogy nem bünteti meg a britet, ugyanis amikor meglátta a piros zászlós jelzést, azonnal elvette a gázról a lábát.
Typical Friday: Aerodynamic sensors at Red Bull and Aston. In Williams, a camera monitoring the work of the rear suspension, in Alfa, a thermal camera directed at the rear tire. You can also see the additional wiring, covered with tape #ElevenF1
"This end-of-season Formula 1 driver get-together was originally Lewis Hamilton's suggestion, I'm told, and he picked up the bill. And they all had as good a time as it looks they did..."
Jó kis fotózás.
Látom Perez fizeti a számlát
Maxot hátrakergették Latifi mellé, csakhogy ne feledje, kinek köszönheti az első vb címét
Ricciardo ép azt meséli, hogy a fotózás után ráhajt Alonso csajára
Norris meg ép azon gondolkodik, hogy megnyalja-e Russel fülét
De a 27% mit láthatott? Ezt tényleg nagyon maximum versenybalesetnek lehet mondani, de Verstappen hibának...?
De a 27% még egy dolog, de a bírák mit láttak? vicc kategória...
Én nagyon örülök ennek. Az elején nem igazán csíptem, de beérett szerintem. A"B" kategória top pilótái közül az egyik. Nálam Perez is "B" kategóriás, ahogy pl. Button, Ricciardo stb. Belőlük hiányzik valami a top kategóriához, de egész jók. Persze tartom, hogy ez az én magánvéleményem ????
Kis sumi meg nem nagy sumi, ezt mindenki tudta/tudja. Sajnos túl nagy volt a hype körülötte, és óriási az elvárás. Nem kellett volna rohanni a f1-be, hanem maradni még kisebb kategóriában, aztán kivárni egy jó ajánlatot,ha fel tud mitatni valamit még az 1 cím mellé. Sajnálom őt, de nem a név vezeti az autót. Szerintem jól döntött a Haas.
#F1 with latest rumours about Ferrari management change, let's look at Team Principals seniority in current roles:
> RedBull & AT leads - 18y for Horner and 17y for Tost
> Merc is 3rd with 10y with Toto Wolff
> shortest: Aston Mike Krack & Alpine Otmar Szafnauer - 1y each
Az SC miatt feltomorult volna a mezony igen, viszont ha Perez nem vedekezik ugy ahogy, akkor Hamiltonnak lett volna ideje kijonni gumit cserelni. Igy nem volt illetve nem mertek kihivni, emiatt lett vegul Verstappen vilagbajnok. Az, hogy elotte mi tortent...ez egy tobbtenyezos egyenlet es az a vedekezes kellett ahhoz, hogy a mar ismert eredmeny jojjon ki.
A bajnoksag jelenlegi allasat figyelembeveve ez (e hetvegi) a viselkedes kritikan aluli, gyerekes, szerintem. Ilyen esetekben is megmutathana valaki, hogy mekkora szemelyiseg, hat ez nem tortent meg
Mar amikor kineveztek is sokan elleneztek mondvan o egy rohadt jo mernok, de nem csapatvezetonek valo. Hat ez kokemenyen be is bizonyosodott. Egy kompetensebb CEO mar reg levaltotta volna errol a poziciorol, bortrany ahogy a Ferrari operal es a nyilatkozatai...
Szerintem Perez jól nyomta a tavalyi utolsó futamot. Nagy odatette magát. Már nem emlékszem minden részletre, de szerintem az SC miatt amúgy is tömörült volna a mezőny, de ezt leszámítva sem hiszem, hogy Perez miatt lett volna világbajnok Verstappen. Verstappen egy jobb csapattárssal már előbb is össze tudta volna rakni a VB címet, nem az utolsó futamra kellett volna hagyatkozni. Checo idén sem volt éppen ádáz.
Aztán én azt a részét már passzolom, hogy kire és hogyan fejlesztik az autót, és ez mennyire kedvezett inkább Verstappennek, mennyire vetette vissza Perezt. A Monaco-i incidens is passz. Ha tényleg direkt csinálta Checo, akkor egy pöcs. De ezt sosem tudjuk meg.
Illetve Brazília... Perez elengedte Verstappent? Szerintem meg körbeautózta volna Max. Viszont én azon az állásponton vagyok, hogyha a csapat ezt kéri, és márpedig ez a csapat érdeke, akkor hajrá, el kellett volna engedje Perezt.
Hamilton egy pojáca. Kilökte Verstappent, és a végén még rendesen azt nyilatkozta az ütközésről, hogy "hát ja, ismerjük Max-et" ez mekkora egy gyíkarc.
Kihozták Verstappent vétkesnek, Hamiltont meg a nap versenyzőjének?
Érdekes egy világ
Verstappen mellé meg rakják be Alonsot!
Leclerc édes volt, ahogy rinyált. Kis cukor.
Bár idén ilyesmi picsogást több versenyzőtől is hallhattunk. Meg ahogy egymást jelentgetik fel, mint az oviban "elhagyta a pályát"
Kíváncsi vagyok a jövő évre. A merci nekem továbbra sem rokonszenves, úgyhogy remélem ez a mostani nagy feltámadás nem tart ki a következő szezonra.
"Annak a bizonyos monacói Perez időmérő körnek a telemetria összehasonlítása, amit tegnap este óta sokan Verstappen valós indokaként emlegetnek az elengedés megtagadására.
A görbék kétségtelen furcsa dolgot mutatnak, nem csak Perez gázpedál kezelése, de az ezzel párhuzamos kormányzása is éppen az ellenkezője annak, amit normál esetben látnunk kellene. Az értelmezhetetlenül nagy gázfröccsbe ugyanis ugyanabban a pillanatban bele is kormányzott, miközben addig laposabban indult a kanyarcsúcspont felé, mint az előző körében.
Ha így is történt, a kérdés leginkább a miért, hiszen abban a pillanatban a 3. helyen állt, igaz pont Verstappen előtt, aki így nem tudott elé kerülni. Hogy Pereznek ilyen fontos volt-e a csapaton belüli kedvezőbb rajtpozíció, mintsem az esetleges javítás azt csak ő tudná megmondani, azonban másnap ennek köszönhetően került olyan helyzetbe, hogy megnyerje a versenyt.
Bármi is legyen az igazság, régóta dolgozó feszültség került felszínre tegnap a befutót követően a Red Bullnál."
Valahol igazad van ezzel az elengedéses dologgal, hisz Max. még úgy is verte Perezt, h tök hátra esett vissza miután Ham jól összetörte, és onnan ledolgozva is előtte végzett. (hagyjuk, h Perez itt elengedte vagy sem, lazán lenyomta volna így is, úgy is) Magyarul Checonak ez is egy jó szar futama volt . (de attól én bírom őt) De nem lett volna Max kisebb tőle, ha a végén előre engedi, nem szült volna felesleges feszültséget.
Ráadásul nem azért volt mellette, mert egyszer csak kamikaze módjára fékezés nélkül oda becsapódott, hanem már egy ideje ott kanyargott mellette, nem érhetett senkit sem meglepetésként az előzési kísérlete. Botrányos volt az előző sok év amiben mindent annak rendeltek alá, h Ham nyerjen, de nem igaz, h ennek sosem lesz vége.
-Mercedes 1-2 in pace too, but SAI almost matched them...
-The RB got the setup wrong: VER wasn’t much better than PER, and @alo_oficial bridged the gap! He was the driver who improved the most throughout the race...
-Great BOT and VET consistency...