Pedig egy újabb bizonyítéka lett volna a riválisok felé, hogy kivételes tehetség, és kimagaslik a mai autósport pilótái közül (nem mintha szüksége lenne rá). Érdekes Ham nem mer elindulni még egy gálaest szerű RoC-on se.
Amúgy csodálkozom, hogy sem a merci, sem a renault nem állt be melléjük. Végülis már mindegy, azóta rendezte a honda a helyzetet, aláírt a ferrari is ... Nincs itt semmi látnivaló, csak a szokásos uborkaszezon.
The 2022 International Racing Car of the Year...
Winning a staggering 17 out of 22 races, the RB18 led the team to its first Constructors’ Championship since 2013...
Despite their problems, Ferrari made an incredible improvement over '21, which was already miles better than their terrible '20
Will their internal turmoil prevent further progress in '23?
Mercedes lost less than 100 points compared to '21! (Less than McLaren and AT!!)
1. Max Verstappen - $40 million salary, $20 million bonus
2. Lewis Hamilton - $55 million salary
3. Fernando Alonso - $30 million salary
4. Sergio Perez - $10 million salary, $16 million bonus
5. Charles Leclerc - $12 million salary, $11 million bonus
6. Sebastian Vettel - $15 million salary, $2 million bonus
7. Daniel Ricciardo - $15 million salary, $2 million bonus
8. Carlos Sainz - $8 million salary, $7 million bonus
9. Lando Norris - $5 million salary, $6 million bonus
10. George Russell - $3 million salary, $7 million bonus
"Az a bizonyos első etap Abu Dhabiban, ami Leclerc számára később a siker kulcsának bizonyult. Az első 5 kört szándékosan óvatosan kezdte Perez mögött, majd fokozatosan kért egyre többet a gumiktól, a kiállása előtti utolsó 3 körben már Verstappennél is valamivel gyorsabban autózva.
Perez tempója hozzájuk képest már a 8-9. körtől bezuhant, számára így nem is lehetett opció az egykiállásos stratégia - habár láttuk, nem sokon múlt a dolog kettővel sem."
"A Ferrari büszke rá, hogy beugratta a Red Bullt Perez második kiállásánál, miközben eleve csak egyetlen kiállást terveztek. Az örömük ezúttal jogos, a lehetőséghez azonban Perez visszaeső tempója is kellett, ami miatt Leclerc 6,8 mp hátrányból 1 másodpercre megközelítette Checot a 33. körre.
Az egésznek a 6 körrel eltolt első kiállásuk ágyazott meg, ám Leclerc-nek ezzel együtt is úgy kellett jó tempót autózni, hogy tudta, nem lesz több kiállása a verseny végéig. Ennek fényében kimagaslóan erős teljesítményt nyújtott a versenyen, a pénteken még a Pirellikkel szenvedő és kímélő motorbeállításokkal megáldott Ferrarival.
Ez az év a legkevésbé sem rajta múlt, egy jó autóval az év végéig versenyben lehetett volna."
Race Pace Analysis for the #AbuDhabiGP!
-Each top team had a one-stopper (VER, LEC, HAM) and a two-stopper (PER, SAI, RUS)
-Those who did one stop had a slightly worse pace, as expected, but finished better (HAM too before retiring)
-OCO and NOR very quick and almost matched!
Szerencse, hogy visszaolvastam, gyk. ugyan ezt szerettem volna leírni!
Ha, már elment, bekerült közéjük Lec, mi a fenét tudott volna csinálni Ver, ha Perez még komolyabb támadó közelségbe sem került a kopott gumikkal futó Lec.-hez? A frissebb gumikon futó Perez min. 2x hibázott üldözés közben.
Szerintem is Lec. megérdemelte a VB.2.helyet, Perez meg örüljön a RB.-nek, hogy legalább 3. lett.
Ja, ezen a versenyen semmi mást nem kellett volna tennie, csak lekövetnie VER.-t a 2. helyen, de nem tudta megcsinálni.
Ja, en sem tudom nagyon hova tenni a jelenlegi helyzetet. Azt tudom, hogy amikor eloszor elkezdtem Forma 1et nezni akkor a piros autonak szurkoltam. Most, hogy nyert a Honda 2x egymas utan teljesen boldog lennek ha jovore vegre Ferrari nyerne a vegen. Mondjuk ha mar lehet valasztani akkor inkabb Sainz legyen az. Amit Leclerc lemuvelt iden...botrany. A brazil radios uzengetese a csapattal tette fel az i-re a pontot.