Még egy kis összeesküvés, ezúttal nem tőlem, hanem Hornertől:
Hornernek az sem tetszett, hogy az FIA éppen akkor adta ki a technikai direktíváját, amikor a csapatok többsége még Bakuból utazott Montrealba, és nem érti, hogyan reagálhatott a második padlólemez-merevítő engedélyezésére ennyire gyorsan a Mercedes.
„Megvan a módja annak, ahogyan ezeket a változtatásokat be kell vezetni, és különösen szomorú volt látni azt, ahogyan a második merevítőt engedélyezték.”
„Egy ilyen elemről a mérnököknek kell döntenie, és látszólag ezt éppen azért engedélyezték, hogy egyetlen egy csapat problémáit orvosolja – azét, amely már azelőtt elkészítette a második merevítőjét, hogy az FIA közölte volna a technikai direktíváját. Mindenki vonja le erről a saját következtetését.”
How will the @FIA know what vertical loads an #F1 car is suffering when porpoising/bouncing?
Its the SDR (Safety Data Recorder) box
Theres one in every cockpit with internal & externally mounted accelerometers. This will record and save the force/frequency of the hits...
Ja ja! Mondjuk én csak mióta visszajött kezdem megkedvelni. Igen, azt sajnálom, hogy nem igazán versenyképes autóban van, de így is azt kell mondjam, jó hogy itt van!
Basszus, Alonso-t nagyon csipázom. Sajnálom, hogy már esélye sincsen, hogy egy versenyképes autóba ülhessen. Mit nem adnék érte, ha láthatnám, ahogy a fiatalokkal, nagy csapatokkal csatázik. Szerintem ma is tudná. Aztán az is lehet, hogy csak elfogult vagyok. Nekem mindig rokonszenves volt. Nekem úgy rémlik, hogy többek között Vettel, de főként Hamilton is sokat rinyapinázott. Alonso-nál nem emlékszem ilyesmire. Már azzal is elégedett lennék, ha néha dobogóra állhatna.
Nyilván nincs gond, 2x-es világbajnok... csak hát, szerintem nagy tehetség. Sok volt még benne. "Mindig" rosszkor volt rossz helyen.
Silverstone. Ott sok kérdésre fogunk választ kapni. Miként fogják ezt a hasmagasság szabályt alkalmazni? Vajon a Ferrari lesz majd a nagyobb vesztese az antidelfin szabálynak vagy a Merci? Mi lesz az ékszert viselőkkel? Jobban várom azt a hétvégét, mint a mostani kanadai futamot
Pillanatnyilag hátrányosan érinti, de ha aztán végül külső segítséggel a nagy beígért Silverstone-ra hirtelen megjavul a merci, akkor ne lepődjetek meg. Vagy már túl sok összeesküvés elméletes filmet láttam?!
Ezzel a merci házhoz ment a pofonért.
Nem azért mert Verstappen mondja, de absz egyetértek vele! Ez szégyen! Az egy dolog, hogy a RB ebből valószínűleg jól fog kijönni, de hogy ha egy csapat nem tud egy műszaki problémát megoldani és ezért szabályt hoznak ... vicc ... hab a tortán, hogy a versenyzők sírtak, hogy erre rámehet az egészségük. Ó szegénykéim, mindjárt sajnálni fogom őket ... ja, nem. Alonso volt csak aki tökösen beleállt, és mondta, hogy részéről rendben van. Senki nem kényszeríti őket. Van más sokkal veszélytelenebb munka is a világon. Menjenek mekibe krumplit sütni ...
Hozzanak már egy olyan szabályt is, hogy akinek több az X kromoszómája az igazoljon át a W sorozatba!
"Az FIA pedig két technikai direktívát vezetett be, amelyeknek célja, hogy rövid távon javítsanak a helyzeten, eközben pedig a csapatokkal is tárgyalnak arról, hogy közép távon hogyan csökkenthetik tovább vagy szüntethetik meg a delfinezést a Forma-1-ben."
Tehát közösen, ergo külső segítséggel siettetik a megoldást. Nem maguknak kell rájönni.
"A delfinezésre vonatkozó határokat még a harmadik szabadedzés előtt fogják meghatározni, és ha egy csapat nem tud biztonságosnak ítélt beállításokkal szolgálni, akkor 10 mm-t kell emelniük a hasmagasságon. Ha pedig így sem éri el a határértéket valamelyik kocsi, akkor azt ki is zárhatják."
Szerinted mennyire fog működni az az autó ha ennyire meg kell emelni? Elárulom, semennyire.
Magyarul ha bármelyik érintett csapat nem olyan autót tesz le az aszfaltra szombat délelőtt, kizárják őket. Ezzel nem segítettek egyik csapatnak sem, csak védik a pilóták egészségét.
Szerintem Hamilton nem erős középszerű.
A top pilóták közé sorolnám. Ott viszont sorrendet felállítani elég lehetetlen, hisz nem lehet összehasonlítani őket, ha más-más autóban, csapatban versenyeznek és a körülmények sem mindig azonosak.
Hamilton nem csak gyors, de győztes típus is - ahogy Verstappen is. Meg van benne a plusz, amit azért már sejteni lehetett akkor is, amikor Alonso mellett versenyzett.
Kimi, Button pl nem ilyenek, de sokkal szerethetőbbek, de szerintem nem is olyan gyorsak.
Verstappen, Leclerc, Russell, Alonso, Hamilton, Norris (?) akik TALÁN a legjobbak most - Vettel egy nagy kérdőjel nekem.
Egy erős középszerű pilóta, aki nagyon ügyesen használja a fekete kártyát, meg a politikát. Illetve nagyon tud színészkedni, hogy neki milyen nehéz, hogy mennyit küzdött, és bevette szinte mindenki ezt az az elázott kutya tekintetet, akit megsajnáltak, bármit is csinált. Csak most úgy látszik, hogy mindenki megcsömörlött tőle.
Utólagosan kijelentették, hogy a legtöbbször mocskosmód le volt tekerve a motor nekik, hogy ne körözzenek le mindenkit. Ez egy FIA általi kérés volt, mert szar volt a nézettség. Mondjuk olyan, mintha most pl. a ferrari nem talált volna be, és a RB csak körözgetne. Ilyen autóval könnyű előadni a nagyhalált. Mintha ovisok közt indulnék futóversenyen, és verném a mellem, hogy én vagyok a legjobb futó
Ha ennyire hiányzik:
- Elcsalt világbajnok megint csalással csalva csalta magát az első helyre.
- Masi hibája minden.
- Ham csak tesztel.
- Ham hagyja Rus-t, nem akarja rögtön földbe döngölni
- a, merci és ham direkt csinált ilyen autót, mert már unták, hogy mindig nyernek. Ham külön kérte, hogy harcolhasson most már, mert unta magát az élen.
- harcsaszájúnak mindig az ölébe hullik...
- rohadt rasszisták, nem engedik el ham-t, hogy nyerjen.
-mindenki rasszista. Undorító ez a világ.
Tééényleg, és nem azért szóltak neki a versenybírók hogy vegye le mert veszélyes, hanem már tudták hogy 3kg arannyal nem lesz a leggyorsabb Szegények csak segíteni akartak, erre a duzzogása miatt nem lett elég gyors.
Persze, totókutyus azért ilyen szomorú, mert a kis szoknyás kedvence lett erősen a másodhegedűs és a sok adatgyűjtős autókázás közben túlságosan megfájdult a háta.
Ez a luíííz maximum középszerű versenyző volt mindig, most meg jönnek pluszban az öregedés jelei is, szerintem időszerű lenne az összes idejét kizárólag a szoknyás bohóckodásoknak szentelni.
A legszomorúbb, hogy totókutyus nem is örül RUS sikereinek (kb. a csapat se), csak HAM előtt esdekel, hogy bocsásson meg neki, hogy milyen szar autót adtak neki.
Jó, hát de így könnyű! Ő ült a gyorsabb és jobb autóban! Hamiltoné le volt "csavarva" teljesítményben, meg az egy tesztpéldány volt, teljesen más beállítással, hogy fejlesszék Russelnek az autót 2025-re.
Jövök én.....Igaz 187 olvasatlan hsz-nél van a könyvjelzőm, de remélem hamarosan lesz időm bepótolni, és visszaolvasni!
Addig is itt az igazság, amit már régóta ecsetelgetünk itt, és ezt egy merci mérnök mondja (mégha próbálja ezt finoman is tenni) :
"Idén küszködik a hétszeres világbajnok. A Mercedes egyik korábbi mérnöke, Philipp Brändle szerint erre létezik egyszerű, bár Hamiltonra nézve nem éppen hízelgő magyarázat.
“Lewis olyan versenyző, akinek arra van szüksége, hogy nagyon magabiztosnak érezze magát az autóban” – mondta Brändle. “Neki nincs meg az a technikai tudása, ami Michael Schumachert és Nico Rosberget jellemezte. Neki magabiztosság kell, vagyis egyszerűen az, hogy legyen egy gyors autó alatta.”
Az Isten tartsa meg a jó szokásukat 5-6 bajnoki cím után is. Cipőcsináló óta tudjuk, hogy a csúcson, elég magányosak a versenyzők. Majd a Max személyiségi változását a harmadik, negyedik vb cím utánra várnám, ha eléri azt.
Hehe, anno Kambodzsából visszafelé hasonló szitu volt, csak kisbusszal. A sofőr tolta neki, 1-2 turista meg be volt szarva, s reklamált. Én csak röhögtem.. :-)