HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 22:13,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50851 PelyV(T)i +  2019. február 7. 14:34:26 re: #50850 (czizs + )  ←  ‹›  0 | rejt
High brightness and high definition OLED display
NO need for expensive "DF" control unit
Includes all electronic sensors
Includes own control unit
Can display up to 10 functions
0-100km/h and 0-200km/h measurements
Equipped with sequential indicator, 8 LED's
Opening / closing ceremonies
Mounting bracket for multi-angle display

This product can display eleven base functions:Volt,Water/Oil/Exhaust Gas Temperatures,Oil/Fuel Pressure.RPM.Speed.Turbo,IN-MF.P and A/F

Applicable number of cylinders:1.2.3.4.5.6.8(4 cycle)

Kit Includes

High quality Advance ZD display unit
ZD Control unit
Adjustment control unit
Mounting bracket
All sensors for: Boost (sensor, hose and t-piece), 2 x pressure sensors, EGT (Pyro) sensor, 2 x temp sensors.
3 x signal wires
All other wiring to function
English instruction manual


Estére teszek még fel képeket az oldalamra.

#50850 czizs +  2019. február 7. 13:35:16 re: #50849 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Valami ilyesmire gondoltam igen, a formája mondjuk lehetne kompaktabb, de ezzel még lehet, hogy meg lehet barátkozni. A kérdés, hogy a 60ezer forintos árban lévő szenzorok mennyire megbízhatóak?:) Van hozzá valamilyen bővebb leírás, hogy milyen funkciói vannak?


@Linszter kicsit szerintem félreértettél (vagy a te általad beírtakat keresgélve jutottam hibás következtetésre). Toyotához keresem, és nem is feltétlenül akarok OBD-t kiolvasni, inkább csak "hagyományos" adott esetben utólagos szenzorok jeleit megjeleníteni és arra reagálni.
2019. február 7. 15:23:33: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50852 
2019. február 7. 14:34:26: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50851 

#50849 PelyV(T)i +  2019. február 5. 07:48:17 re: #50847 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
PL egy ilyen???

Link

Hamarosan lesz akciós 60eFt környékén.

Minden szenzor adott hozzá, gyorsulás mérés, változtatható, előre beállítható kijelző formátum, warning mód, adatrögzítés, stb....


2019. február 7. 13:35:16: megválaszolva czizs +  által, → #50850 

#50848 LINSZTER +  2019. február 4. 15:52:36 re: #50847 (czizs + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pl ezek jók OBD1-hez, de a speckó inputokhoz NeptuneRTP kell:
TunerView 2 Small



TunerView 2 Large




Vagy fogod magad, csinálsz egy kijelzőt és visszafejted a komplett ECU protokollt ha ilyen speckók az igényeid. :D
Telefon szvsz a legkönnyebb és legegyszerűbb módja, hisz nem kell faragni, és kiveszed amikor nem használod.



#50847 czizs +  2019. február 4. 15:39:19 re: #50834 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én egy olyan megoldást szeretnék, ami nem ilyen nagy, mint ez a fire tablet, és nem is olyan mint egy analóg órákkal teleaggatott karácsonyfa, és nem is a telefonom.

Valami olyan bevállt megoldás lenne jó, ami obd2 nélküli autóban utólagos szenzorokból, turbónyomás, olajnyomás, olaj/vízhőfok, stb. tudja megjeleníteni az értékeket egy kb 1/4 akkora kijelzőn, mint az általad linkelt fire tablet, és beállíthatom rajta, hogy bizonyos határértékek elérésekor jelezze, hogy azt elértük. Pl. zöld fény, ha az olaj eléri a 90 fokot, sárga fény, ha az olaj 120fokos, és pl. piros fény, meg villogás meg hangjelzés, ha az olajnyomás leesik 1 bár alá, vagy a vízhőfok túl magas, vagy ilyesmi? Van erre megoldás?
Elég lehet, hogy egyszerre mondjuk csak 3-4 dolgot tudjon mutatni, csak lehessen közöttük lépegetni, és fontos a határérték esetén a jelzés.

Itt meg egy karácsonyfa, hogy feltűnőbb legyen:D

2019. február 8. 09:38:34: megválaszolva fonta +  által, → #50853 
2019. február 5. 07:48:17: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #50849 
2019. február 4. 15:52:36: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50848 

#50846 degumentes 0  2019. február 3. 20:59:56 re: #50843 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
De ez azért nem kis összeg, még akkor se, ha magad csinálod és csak a gépműhelyt meg az alkatrészeket fizeted. Bőven bele lehet szaladni egy 300-500e történetbe.

#50845 degumentes 0  2019. február 3. 20:51:52 re: #50843 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
De lehet portolni a hengerfejet, szívósort, esetleg lehet még ITB-ben gondolkozni, bár az már feltűnő lehet.

#50844 degumentes 0  2019. február 3. 18:35:39 re: #50843 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor azzal szokott kezdődni a dolog, hogy d16z6 hengerfej, de álltalában ilyenkor ki szokott bukni a dolog, hogy meg kell furni a motort is, mert amint kap egy felújított hf-et, valószínű füstölni fog, bár nem tudom milyen állapotban van a motor. Ha furni kell, akkor emelt kompresdziós p29 dugattyú, de ekkor már érdemes, az 1.3-as blokkot átfűzni 1,5-re d15b2 főtengely+hajtókar. Aztán kipufogó rendszert 4-2-1 leömlő 50-es rendszer. Aztán a karbit lecserélni injektorra, motortéri és utastéri kábelköteg csere+ tank csere, P28 ecu obd0-obd1 átalakító kábel. Ez így még átmegy műszakin [SMIL:/smile5.gif] 120-130le körül lesz. Aztán még esetleg nagyobb vezérműtengely. Majd kiegészítik a többiek, ha kihagytam valamit.

#50843 -Törölt felhasználó- 2019. február 3. 18:19:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
szívesen szánok rá pénzt mert a korához képest nagyon jó állapotban van és ezért nem veszek bele erősebb motort,kevés benne a km er is,de nem akarom kinyírni sem rövid idő alatt
2019. február 9. 09:43:12: megválaszolva Honda imádó +  által, → #50854 
2019. február 3. 20:59:56: megválaszolva degumentes 0  által, → #50846 
2019. február 3. 20:51:52: megválaszolva degumentes 0  által, → #50845 
2019. február 3. 18:35:39: megválaszolva degumentes 0  által, → #50844 


2019. február 3. 18:21: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#50842 -Törölt felhasználó- 2019. február 3. 18:15:13 re: #50840 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia utcán használom,úgy hogy nem tudom mi fér bele a műszakiba ami tudod átmegy még,vagy olyan verzió érdekel ami nem jár komoly bontással,érdekel a 5 10 20 le is

#50841 -Törölt felhasználó- 2019. február 3. 14:03:09 re: #50836 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mindenkepp csereld a rugokat. Egy idoutan megoli a gyari a rugokat a tengely. Haveromnak 2szer esett igy szet mire berakta a duplarugokat

#50840 degumentes 0  2019. február 2. 20:50:03 re: #50838 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mit szeretnél, egy kicsit jobban menyjen vagy, ki akarod hegyezni teljesen? Meg hogy mennyi pénzt szeretnél rászánni?
2019. február 3. 18:15:13: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50842 

#50839 grego +  2019. február 2. 19:54:45 re: #50838 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Semmi baj. A kérdésed az autód tuningolására vonatkozott, és mivel van külön topik a szívó motorok tuningolására ezért ide raktalak át, itt előbb kapsz választ a kérdésre. Ha turbósítani szeretted volna akkor a Turbó topikba tettelek volna át. Ezért kérdeztem hogy Szívó vagy Turbó.

#50838 -Törölt felhasználó- 2019. február 2. 19:51:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
meg még nem ismerem az oldalt sosem fórumoztam látom hogy írtad megyek a szívótuning topikba le írnád ez mit jelent köszönöm a kérdésed és a válaszaid:) jófej vagy:)
2019. február 2. 20:50:03: megválaszolva degumentes 0  által, → #50840 
2019. február 2. 19:54:45: megválaszolva grego +  által, → #50839 

#50837 -Törölt felhasználó- 2019. február 2. 19:49:07 re: #177669 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
bocs a kérdőjelet véletlen nyomtam

#177669 grego +  2019. február 2. 19:44:38 re: #177668 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A célra vonatkozott a kérdés. De akkor mész a szívó tuning topikba.
2019. február 2. 19:49:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50837 

#177668 -Törölt felhasználó- 2019. február 2. 19:43:19 re: #177667 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szívó? karburátoros
2019. február 2. 19:44:38: megválaszolva grego +  által, → #177669 

#177667 grego +  2019. február 2. 19:28:56 re: #177666 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Turbó vagy szívó?
2019. február 2. 19:43:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #177668 

#177666 -Törölt felhasználó- 2019. február 2. 19:23:49    ‹›   →  ↑  0 | rejt
sziasztok érdekelnének tuning tippek D13B2 motorhoz mivel tudnék növelni lóeröt,mi a maximum amit ki lehet hozni belőle,minden érdekel
2019. február 10. 12:34:09: megválaszolva ólomlábú +  által, → #50859 
2019. február 2. 19:28:56: megválaszolva grego +  által, → #177667 

#50836 sacaekvti 0  2019. február 1. 10:50:08    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! EK9 tengelyeket gyári b16a2 szeleprugóval 8200-ig forgatva lehet használni, vagy a rugó nem bírja el ezt a szelepnyitást?
2019. február 3. 14:03:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #50841 

#50835 degumentes 0  2019. január 22. 15:12:38 re: #50834 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
A te szemszögedből nézve teljesen igazad van.

#50834 LINSZTER +  2019. január 22. 13:11:03 re: #50833 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Melyik olcsóbb, 3-4db műszer vagy 1db 50USD-s Amazon Fire tablet?

2019. február 4. 15:39:19: megválaszolva czizs +  által, → #50847 
2019. január 22. 15:12:38: megválaszolva degumentes 0  által, → #50835 

#50833 degumentes 0  2019. január 22. 13:06:25 re: #50831 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok. Te nyertél! [SMIL:/szetvert.gif] de a szaros iphone se kijelzőjén, nem sok mindent látnék úgy se, meg gondolom egyébként is androidra van az app írva. [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]
2019. január 22. 13:11:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50834 

#50832 LINSZTER +  2019. január 22. 08:14:24 re: #50830 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Válts programot. Az nem is lesz fejlesztve már.

#50831 LINSZTER +  2019. január 22. 08:13:17 re: #50828 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Legyenek műszerek. Rakj be légyszi egy műszert az IAT-ra is, PWM duty-ra, injektor befecsire :D
Én meg telón látom egyből a hibakódot, tudok logolni és Neptune-nál "csak" ennyit látok jelenleg. Jah és mindenhez low/high alarm...stb:
Neptune
- RPM
- Speed
- Engine Coolant Temperature - Intake Air Temperature
- MAP
- O2
- Throttle Position
- Battery
- Ignition
- PA Sensor
- Gear
- ELD input
- EGR input
- B6 input
- PWM Duty
- Injector
- TPS Volt
LED indicators:
- Output 1
- Output 2
- Boost Control Output 1
- Boost Control Output 2
- Boost Control Output 3
- Full Throttle Launch Active
- Full Throttle Shift Active
- Output1 Input Active
- Output2 Input Active
- Clutch Input
- Secondary Maps
- PWM Hi Active
- VTEC Map
- FuelCut
- PSP
- VTP
- Service Connector
- AC Switch
- Brake Switch
- AC Clutch
- Evap Purge
- Alternator Control
- FAN Out
- IAB Out
- VTEC Out
- O2 Heater Out
- MIL Out
- Ignition Cut Active
- Anti-Theft Active
- On Board Logging Active
- Fuel Pump Relay Out
- Starter Signal Switch

2019. január 22. 13:06:25: megválaszolva degumentes 0  által, → #50833 

#50830 sh adam 0  2019. január 22. 08:12:33 re: #50829 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Version 2.2.082714 [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 22. 08:14:24: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50832 

#50829 LINSZTER +  2019. január 22. 08:08:46 re: #50827 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A régi program vagy az új?
2019. január 22. 08:12:33: megválaszolva sh adam 0  által, → #50830 

#50828 degumentes 0  2019. január 22. 02:01:30 re: #50825 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Játszós autónál, hadd legyenek már műszerek [SMIL:/szetvert.gif] Én konkrétan szeretek minden analóg szarságot és nem a telefonon nézegetni, még akkor is, ha esetleg a telefonon még pontosabbak is az adatok, nem minden arról szól [SMIL:/smile5.gif] Találkozón még soha nem voltam, magamnak építem nem másnak. Másoktól már sokszor megkaptam, hogy hülye vagyok, hogy ennyit költök erre a régi szarra, de kit érdekel, úgyse viszem magammal, azt a pénzt, amit megkeresek, ebben meg van némi boldogság. Tudom, hogy beteg vagyok, de majd megbeszélem a pszichológusommal, ő meg úgyis megfog érteni, hisz fizetek neki [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 22. 08:13:18: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50831 

#50827 sh adam 0  2019. január 21. 22:10:52 re: #50826 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze sokkal jobb, bár nekem most valamiért nem működik a xiaomi redmi note 5-el és Ectune progival. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2019. január 22. 08:08:46: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50829 

#50826 LINSZTER +  2019. január 21. 20:40:12 re: #50825 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem akartam menő lenni és nem is nagyon járok talikra. Sőt nekem Hondám sincs, csak asszonynak van :D
De én pl utálom ha van 5-6 analóg műszer a kocsiban amik ráadásul fillért nem érnek és még a rendőr is beleköt. Ott a teló, az legalább digitálisan mútatja az ECT és IAT-ot és egy fokkal pontosabb, mármint azt mutatja amit az ECU is lát.
2019. január 21. 22:10:52: megválaszolva sh adam 0  által, → #50827 

#50825 sh adam 0  2019. január 21. 19:01:00 re: #50823 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó hát nem is leszel menő soha, így az ecsethajú fácánfiúcskák nem veszik be neked tövig a talin/lurdynál/arénában ha nem egy vadászgépben ülsz! :D
Lehet olyan az AME mint anno Tamásnak a laptop töltő. Universal Adpater! :D :D
2019. január 22. 02:01:30: megválaszolva degumentes 0  által, → #50828 
2019. január 21. 20:40:12: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50826 

#50824 degumentes 0  2019. január 21. 18:17:00 re: #50823 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen az akart lenni [SMIL:/smile5.gif]

#50823 LINSZTER +  2019. január 21. 17:35:51 re: #50822 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom az AME az AEM akar lenni mert AME-ról még nem hallottam. Hogy milyen műszert veszel azt te döntöd el én mondjuk eleve nem aggatom tele az autót műszerekkel hanem használom a saját termékem :D
2019. január 21. 19:01:00: megválaszolva sh adam 0  által, → #50825 
2019. január 21. 18:17:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #50824 

#50822 degumentes 0  2019. január 21. 17:31:09 re: #50819 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dobtam egy licitet egy AME egt-re, akkor már csak azt kérdezném meg, hogy a többi kiegészítő műszer, olajnyomás mérő, olaj, víz hőmérő, illete rendeltem még egy nyomásmérő órát is, akkor azok se jók igazán? Vagy azoknál mindegy?
2019. január 21. 17:35:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50823 

#50821 CsekMG +  2019. január 21. 17:02:49    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem:

Valaki meg tudja mondani, hogy az 5gen VEi Civic utastéri kötege p&p lehet egy szintén 5gen VTi motortéri köteggel?
Vagy ha valakinek lenne kapcsolási rajza mindkét típushoz az is sokat segítene.

Előre is köszönöm a segítséget.

#50820 JoeCivic +  2019. január 21. 15:32:45 re: #50818 (degumentes 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hőmérsékletnél nyilván minél közelebb kell mérni a hengerfejhez, az afrnél nem sokat számít, hol méred. Erre példával is tudok szolgálni a saját autómmal, nekünk progizásnál ugyanazt az értéket mérte 2 különböző műszer: az egyik kb. gyári szonda helyen, a másik pedig a kipufogó végébe rögzítve.
Lehet jobban jársz, ha az afr helyére berakod az egt-t, az afrnek meg keresel valami kényelmesebb helyet.

#50819 LINSZTER +  2019. január 21. 12:57:11 re: #50818 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én több mint 10évig dolgoztam kalibráló laborban mindenféle műszert méregetve és hidd el van ám különbség műszer és műszer vagy érzékelő és érzekelő között. Anno direkt megmértem olcsó "turbónyomásmérőket" meg MAP szenzorokat és némelyiket még csak tájékoztató mérésre se használnám akkora hibák voltak. Hőmérséklet érzékelőből millió fajta van, mekkora tartományban képes mérni, mekkora a pontosság, szórás, milyen gyorsan követi le a hőmérséklet változást...stb...stb.
Nyílván egy 4-2-1-nél már túl messze van ilyenkor egy érzékelővel elég macerás mérni mind a négy hengert.
2019. január 21. 17:31:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50822 

#50818 degumentes 0  2019. január 21. 11:03:02 re: #50817 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkora különbség van tudásban két műszer között, pl amit elsőre néztem az egy AME kb 60e+10e posta és valószínű még vám is, mivel az usába van. Az összes, ami kínából jön az meg 5e-15e. A másik kérdésem, hogy ha mind a négy hengert méri, akkor nem lesz nagyon messze, 4-2-1 leömlő esetén. Az afr-t is fentre kötöttem be, mert nagyon közel van a féltengely a szondához, ha lentre teszem.
2019. január 21. 15:32:45: megválaszolva JoeCivic +  által, → #50820 
2019. január 21. 12:57:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50819 

#50817 LINSZTER +  2019. január 21. 07:20:55 re: #50816 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Lehetőleg ne valami kínai szart vegyél. Célszerűbb úgy berakni, hogy mind a 4 hengert lássa.
2019. január 21. 11:03:02: megválaszolva degumentes 0  által, → #50818 

#50816 degumentes 0  2019. január 20. 16:29:54 re: #50815 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És egt műszerből mindegy milyet választ az ember, mert azért árban vannak eltérések, illetve ha csak egyet kötök be, azt melyik henger leömlőjéhez érdemes?
2019. január 21. 07:20:55: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50817 

#50815 LINSZTER +  2019. január 19. 05:09:39 re: #50814 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ismerem. Bizonyos szint felett van értelme de akkor sem MS-t raknék.
2019. január 20. 16:29:54: megválaszolva degumentes 0  által, → #50816 

#50814 degumentes 0  2019. január 18. 22:49:07 re: #50811 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
MegaSquirt ecu-ukat ismered? D-s motornál van értelme P28 helyett, valami más ecu-nak?
2019. január 19. 05:09:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50815 

#50813 degumentes 0  2019. január 18. 13:40:47 re: #50810 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg elég magasak azok az adapterek, az nem befolyásolja az afr-t a pontos mérésben? De egyébként rohadt jól néz ki, az a 4 szonda [SMIL:/smile2.gif]

#50812 sacaekvti 0  2019. január 18. 13:17:21    ‹›  0 | rejt
Sziasztok!
B20b/z-be belemegy a b18c4 főtengely és hajtókar? Azt tudom,hogy az itr-é belemegy és csak ~1930ccm lesz,de más hajtórúdviszony miatt biztonságosabban lehet így forgatni midnenféle emrevítés nélkül ( talán még a nagyobb kompressziót is jobban tűrné??).

#50811 LINSZTER +  2019. január 18. 09:29:14 re: #50808 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha versenytechnikáról beszélünk akkor nem fogják kiszedni és mellette szokott lenni még hengerenkénti EGT. Az ECU folyamatosan tudja monitorozni és korrigálni vagy ha baj van akkor annak fejében cselekszik.
2019. január 18. 22:49:07: megválaszolva degumentes 0  által, → #50814 

#50810 sh adam 0  2019. január 18. 09:20:06 re: #50808 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem lóg az annyira be, elég magas az adapter. Plusz nem muszáj annak állandóan bent lenni.
2019. január 18. 13:40:47: megválaszolva degumentes 0  által, → #50813 

#50809 degumentes 0  2019. január 18. 09:15:46 re: #299062 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
3stage vtec-nél kettő db. vtec szelep van. dual vtec

#50808 degumentes 0  2019. január 18. 09:06:32 re: #299063 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ez nem rontja nagyon a kiáramló gázok távozását [SMIL:/okoska.gif] Mert gondolom, ha már valaki így hengerenként odafigyel arra, hogy mi történik, akkor, ahogy régebben írtad, az afr is részt vesz az ecu vezérlésében, így biztos nem szedik ki a szondákat, vagy de?
2019. január 18. 09:29:14: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50811 
2019. január 18. 09:20:06: megválaszolva sh adam 0  által, → #50810 

#299064 LINSZTER +  2019. január 18. 06:47:20 re: #299062 (ewqewq 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az D16Y8 sima vtec mint a D16Z6. Ott nincs elszeparálva a 2szelep.

#299063 LINSZTER +  2019. január 18. 06:45:28 re: #299061 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pl:



2019. január 18. 09:06:32: megválaszolva degumentes 0  által, → #50808 

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.43, 0.4
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.117 mp, 9 query