Ha most ez azt jelenti, hogy z7, és y8 vtec-je ugyanaz akkor két dologra merek gondolni, hogy miért nem jön létre az y8-nál "Lean burn"....y8-nál a másodlagos bütyök nagyobb, vagy a vtec, vagy a befecskendezési progi más.
Vagy engedjem el a témát, és maradjon Honda titka.
A célom, megszeretném érteni, illetve tudni szeretném ( Pl. d16y8-nál is három bütyök van a vezérműtengelyen)
mi a különbség a D15z7, és D16y8 vtec között ?
Én csak a régi CVCC motorokról tudok.
Szerintem amit te mondasz az inkább a 3 stage VTEC-el operál és úgy éri el a lean burn képességet. Ha ez nincs akkor te pusztán befecskendezéssel egy másik motoron ezt nem hiszem hogy megoldod úgy, hogy üzembiztos legyen és elérd a célt. Ami mi is?
Már régóta megszeretném kérdezni, tudnál olyan befecskendezést programozni, vagy már esetleg csináltál már ilyet, hogy szívóütemben három befecskendezés lenne, és sűrítéskor úgy nézzen ki a hengerben a töltet, hogy a dugattyúnál szegényebb, és egyre felfele haladva dúsulna a keverék?