HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 10:17,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#50824 degumentes 0  2019. január 21. 18:17:00 re: #50823 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen az akart lenni [SMIL:/smile5.gif]

#50823 LINSZTER +  2019. január 21. 17:35:51 re: #50822 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom az AME az AEM akar lenni mert AME-ról még nem hallottam. Hogy milyen műszert veszel azt te döntöd el én mondjuk eleve nem aggatom tele az autót műszerekkel hanem használom a saját termékem :D
2019. január 21. 19:01:00: megválaszolva sh adam 0  által, → #50825 
2019. január 21. 18:17:00: megválaszolva degumentes 0  által, → #50824 

#50822 degumentes 0  2019. január 21. 17:31:09 re: #50819 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dobtam egy licitet egy AME egt-re, akkor már csak azt kérdezném meg, hogy a többi kiegészítő műszer, olajnyomás mérő, olaj, víz hőmérő, illete rendeltem még egy nyomásmérő órát is, akkor azok se jók igazán? Vagy azoknál mindegy?
2019. január 21. 17:35:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50823 

#50819 LINSZTER +  2019. január 21. 12:57:11 re: #50818 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én több mint 10évig dolgoztam kalibráló laborban mindenféle műszert méregetve és hidd el van ám különbség műszer és műszer vagy érzékelő és érzekelő között. Anno direkt megmértem olcsó "turbónyomásmérőket" meg MAP szenzorokat és némelyiket még csak tájékoztató mérésre se használnám akkora hibák voltak. Hőmérséklet érzékelőből millió fajta van, mekkora tartományban képes mérni, mekkora a pontosság, szórás, milyen gyorsan követi le a hőmérséklet változást...stb...stb.
Nyílván egy 4-2-1-nél már túl messze van ilyenkor egy érzékelővel elég macerás mérni mind a négy hengert.
2019. január 21. 17:31:09: megválaszolva degumentes 0  által, → #50822 

#50818 degumentes 0  2019. január 21. 11:03:02 re: #50817 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkora különbség van tudásban két műszer között, pl amit elsőre néztem az egy AME kb 60e+10e posta és valószínű még vám is, mivel az usába van. Az összes, ami kínából jön az meg 5e-15e. A másik kérdésem, hogy ha mind a négy hengert méri, akkor nem lesz nagyon messze, 4-2-1 leömlő esetén. Az afr-t is fentre kötöttem be, mert nagyon közel van a féltengely a szondához, ha lentre teszem.
2019. január 21. 15:32:45: megválaszolva JoeCivic +  által, → #50820 
2019. január 21. 12:57:11: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50819 

#50817 LINSZTER +  2019. január 21. 07:20:55 re: #50816 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Lehetőleg ne valami kínai szart vegyél. Célszerűbb úgy berakni, hogy mind a 4 hengert lássa.
2019. január 21. 11:03:02: megválaszolva degumentes 0  által, → #50818 

#50816 degumentes 0  2019. január 20. 16:29:54 re: #50815 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És egt műszerből mindegy milyet választ az ember, mert azért árban vannak eltérések, illetve ha csak egyet kötök be, azt melyik henger leömlőjéhez érdemes?
2019. január 21. 07:20:55: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50817 

#50815 LINSZTER +  2019. január 19. 05:09:39 re: #50814 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ismerem. Bizonyos szint felett van értelme de akkor sem MS-t raknék.
2019. január 20. 16:29:54: megválaszolva degumentes 0  által, → #50816 

#50814 degumentes 0  2019. január 18. 22:49:07 re: #50811 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
MegaSquirt ecu-ukat ismered? D-s motornál van értelme P28 helyett, valami más ecu-nak?
2019. január 19. 05:09:39: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50815 

#50811 LINSZTER +  2019. január 18. 09:29:14 re: #50808 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha versenytechnikáról beszélünk akkor nem fogják kiszedni és mellette szokott lenni még hengerenkénti EGT. Az ECU folyamatosan tudja monitorozni és korrigálni vagy ha baj van akkor annak fejében cselekszik.
2019. január 18. 22:49:07: megválaszolva degumentes 0  által, → #50814 

#50808 degumentes 0  2019. január 18. 09:06:32 re: #299063 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ez nem rontja nagyon a kiáramló gázok távozását [SMIL:/okoska.gif] Mert gondolom, ha már valaki így hengerenként odafigyel arra, hogy mi történik, akkor, ahogy régebben írtad, az afr is részt vesz az ecu vezérlésében, így biztos nem szedik ki a szondákat, vagy de?
2019. január 18. 09:29:14: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50811 
2019. január 18. 09:20:06: megválaszolva sh adam 0  által, → #50810 

#299063 LINSZTER +  2019. január 18. 06:45:28 re: #299061 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pl:



2019. január 18. 09:06:32: megválaszolva degumentes 0  által, → #50808 

#299061 degumentes 0  2019. január 17. 23:11:57 re: #299054 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mi alapján lehet a hengereket külön progizni, hogyan lehet egyesével monitorozni? Lehet teljesen hülyeség, amit kérdezek. Miden leömlőben van egy afr, gondolom nem, de akkor hogyan? Csak felületesen érdekel a dolog, hogy legyen valami rálátásom [SMIL:/szetvert.gif]
2019. január 18. 06:45:28: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299063 

#299054 LINSZTER +  2019. január 17. 18:51:40 re: #299050 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Egy Motec vagy komolyabb ECU-val hasonlót amúgy meg lehet oldani.
"Hi-Lo or secondary injection mode
Each cylinder is wired to two injectors, requiring two injector drivers per cylinder. A typical installation would consist of one set of injectors located close to the inlet valve and targeted at the back and the second set located upstream in the inlet port."
2019. január 17. 23:11:57: megválaszolva degumentes 0  által, → #299061 
2019. január 17. 18:53:19: megválaszolva grego +  által, → #299055 

#299050 grego +  2019. január 17. 18:40:27 re: #299048 (ewqewq 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Elvileg pont ezt csinálják a közvetlen befecskendezéses motorok. Azokkal ezt meg lehet oldani, viszont szívócső befecskendezéssel szerintem nem.
2019. január 17. 18:51:40: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299054 
2019. január 17. 18:44:14: megválaszolva ewqewq 0  által, → #299052 

#299048 ewqewq 0  2019. január 17. 18:20:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Már régóta megszeretném kérdezni, tudnál olyan befecskendezést programozni, vagy már esetleg csináltál már ilyet, hogy szívóütemben három befecskendezés lenne, és sűrítéskor úgy nézzen ki a hengerben a töltet, hogy a dugattyúnál szegényebb, és egyre felfele haladva dúsulna a keverék?
2019. január 17. 18:40:27: megválaszolva grego +  által, → #299050 
2019. január 17. 18:33:06: megválaszolva LINSZTER +  által, → #299049 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.19, 0.29, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.016 mp, 21 query