Én csak 1 RGB LED-el akarom kijelezni az olajhőfokot.
Szépen váltogatja a színét a tartományok szerint:
- Fehér ..0C
- Kék 1C..30C
- Magenta 31C..89C
- Zöld 90C..102C
- Sárga 103...110C
- Piros 110...C
A színek, értékek egyenlőre be lesznek égetve a programba ( Amúgy ízlés szerint lehet legyártani, mind a tartományok száma, határai , színe tekintetében)
Lesz egy külső fényérzékelés..a szerint változtatja az adott szín fényerejét.
Tartomány váltáskor 3x bevillantja, hogy figyelem felkeltőbb legyen a változás.
Teszpadon működik az egész...még nem tudom mikor kerül be az autóba éles tesztelésre..
Gondolkodtam esetleg rádiós adatbeküldésen is, akkor nem kell átkábelezni a tűzfalon, csak a motortérben akkura kötni egy dobozt, ami a szenzort fogadja, a fülkében meg szintén tápra lógatva egy doboz ami meghajtja a LED-et.
De ahogy olvasom neked az igényeid ennél tovább terjednek.
Mondjuk a nyomást is lehetne olvasni másik szenzorról és figyelni és mondjuk az adott színt vadul villogtatni ha beesik 1 bár alá, de az annál összetettebb. Nem csak akkor lehet vele probléma, azt fordulat függvényében kellene figyelni, hogy az adott fordulathoz meg van-e a szükséges nyomás. (ha jól gondolom?)
Lehet hozzá fejlesztem ezt is
Nem értettelek félre én úgy gondoltam, hogy Honda Szívó Tuning topicban nem Toyotához keresgél valaki kijelzőt. OBD kiolvasás alatt nem tudom mit értesz, ennek spec köze nincs hozzá. Az OBD1 az ECU típúsa ezeknél nincs OBD csatlakozó amire te gondolsz.
High brightness and high definition OLED display
NO need for expensive "DF" control unit
Includes all electronic sensors
Includes own control unit
Can display up to 10 functions
0-100km/h and 0-200km/h measurements
Equipped with sequential indicator, 8 LED's
Opening / closing ceremonies
Mounting bracket for multi-angle display
This product can display eleven base functions:Volt,Water/Oil/Exhaust Gas Temperatures,Oil/Fuel Pressure.RPM.Speed.Turbo,IN-MF.P and A/F
Applicable number of cylinders:1.2.3.4.5.6.8(4 cycle)
Kit Includes
High quality Advance ZD display unit
ZD Control unit
Adjustment control unit
Mounting bracket
All sensors for: Boost (sensor, hose and t-piece), 2 x pressure sensors, EGT (Pyro) sensor, 2 x temp sensors.
3 x signal wires
All other wiring to function
English instruction manual
Valami ilyesmire gondoltam igen, a formája mondjuk lehetne kompaktabb, de ezzel még lehet, hogy meg lehet barátkozni. A kérdés, hogy a 60ezer forintos árban lévő szenzorok mennyire megbízhatóak? Van hozzá valamilyen bővebb leírás, hogy milyen funkciói vannak?
@Linszter kicsit szerintem félreértettél (vagy a te általad beírtakat keresgélve jutottam hibás következtetésre). Toyotához keresem, és nem is feltétlenül akarok OBD-t kiolvasni, inkább csak "hagyományos" adott esetben utólagos szenzorok jeleit megjeleníteni és arra reagálni.
Pl ezek jók OBD1-hez, de a speckó inputokhoz NeptuneRTP kell:
TunerView 2 Small
TunerView 2 Large
Vagy fogod magad, csinálsz egy kijelzőt és visszafejted a komplett ECU protokollt ha ilyen speckók az igényeid.
Telefon szvsz a legkönnyebb és legegyszerűbb módja, hisz nem kell faragni, és kiveszed amikor nem használod.
Én egy olyan megoldást szeretnék, ami nem ilyen nagy, mint ez a fire tablet, és nem is olyan mint egy analóg órákkal teleaggatott karácsonyfa, és nem is a telefonom.
Valami olyan bevállt megoldás lenne jó, ami obd2 nélküli autóban utólagos szenzorokból, turbónyomás, olajnyomás, olaj/vízhőfok, stb. tudja megjeleníteni az értékeket egy kb 1/4 akkora kijelzőn, mint az általad linkelt fire tablet, és beállíthatom rajta, hogy bizonyos határértékek elérésekor jelezze, hogy azt elértük. Pl. zöld fény, ha az olaj eléri a 90 fokot, sárga fény, ha az olaj 120fokos, és pl. piros fény, meg villogás meg hangjelzés, ha az olajnyomás leesik 1 bár alá, vagy a vízhőfok túl magas, vagy ilyesmi? Van erre megoldás?
Elég lehet, hogy egyszerre mondjuk csak 3-4 dolgot tudjon mutatni, csak lehessen közöttük lépegetni, és fontos a határérték esetén a jelzés.
Legyenek műszerek. Rakj be légyszi egy műszert az IAT-ra is, PWM duty-ra, injektor befecsire
Én meg telón látom egyből a hibakódot, tudok logolni és Neptune-nál "csak" ennyit látok jelenleg. Jah és mindenhez low/high alarm...stb:
Neptune
- RPM
- Speed
- Engine Coolant Temperature - Intake Air Temperature
- MAP
- O2
- Throttle Position
- Battery
- Ignition
- PA Sensor
- Gear
- ELD input
- EGR input
- B6 input
- PWM Duty
- Injector
- TPS Volt
LED indicators:
- Output 1
- Output 2
- Boost Control Output 1
- Boost Control Output 2
- Boost Control Output 3
- Full Throttle Launch Active
- Full Throttle Shift Active
- Output1 Input Active
- Output2 Input Active
- Clutch Input
- Secondary Maps
- PWM Hi Active
- VTEC Map
- FuelCut
- PSP
- VTP
- Service Connector
- AC Switch
- Brake Switch
- AC Clutch
- Evap Purge
- Alternator Control
- FAN Out
- IAB Out
- VTEC Out
- O2 Heater Out
- MIL Out
- Ignition Cut Active
- Anti-Theft Active
- On Board Logging Active
- Fuel Pump Relay Out
- Starter Signal Switch
Játszós autónál, hadd legyenek már műszerek Én konkrétan szeretek minden analóg szarságot és nem a telefonon nézegetni, még akkor is, ha esetleg a telefonon még pontosabbak is az adatok, nem minden arról szól Találkozón még soha nem voltam, magamnak építem nem másnak. Másoktól már sokszor megkaptam, hogy hülye vagyok, hogy ennyit költök erre a régi szarra, de kit érdekel, úgyse viszem magammal, azt a pénzt, amit megkeresek, ebben meg van némi boldogság. Tudom, hogy beteg vagyok, de majd megbeszélem a pszichológusommal, ő meg úgyis megfog érteni, hisz fizetek neki
Nem akartam menő lenni és nem is nagyon járok talikra. Sőt nekem Hondám sincs, csak asszonynak van
De én pl utálom ha van 5-6 analóg műszer a kocsiban amik ráadásul fillért nem érnek és még a rendőr is beleköt. Ott a teló, az legalább digitálisan mútatja az ECT és IAT-ot és egy fokkal pontosabb, mármint azt mutatja amit az ECU is lát.
Jó hát nem is leszel menő soha, így az ecsethajú fácánfiúcskák nem veszik be neked tövig a talin/lurdynál/arénában ha nem egy vadászgépben ülsz!
Lehet olyan az AME mint anno Tamásnak a laptop töltő. Universal Adpater!
Gondolom az AME az AEM akar lenni mert AME-ról még nem hallottam. Hogy milyen műszert veszel azt te döntöd el én mondjuk eleve nem aggatom tele az autót műszerekkel hanem használom a saját termékem
Dobtam egy licitet egy AME egt-re, akkor már csak azt kérdezném meg, hogy a többi kiegészítő műszer, olajnyomás mérő, olaj, víz hőmérő, illete rendeltem még egy nyomásmérő órát is, akkor azok se jók igazán? Vagy azoknál mindegy?