Régen én is szerettem az yokot-, de az ad08r után nem tartom valószínűnek, hogy fogok venni.
Garázsból jártam felfele, októberben, jóidő... esős talaj... kb fél métert dobott csattanásig a padkának. Kb mintha jégen autóztam volna fel. Másnap nyilván már nem volt autón a szett.
Nem az objektivitásával van bajom. Csak a continál már behúzza a legújabbat és összereszti a régebbi michelinnel stb. Ez is lehet érdekes de nem tudtuk meg, hogy a Michelin legújabb gumija ellen mit tud.
Én nagyrészt Yokohama fan vagyok és azon a vonalon én ezt a Fleva-val éltem át, na az volt egy felüdülés, a Neova után pl.
Mert a Fleva működött végre alapból is, külön bemelegítés nélkül is rögtön, még hidegben is bírta sokáig, csak olyan 3-4 fok alatt dobta el magát, de az meg azért indokolt szerintem.
De a Neovának külön bemelegítő "drift" kellett mire tapadt rendesen, szimplán hidegen csúszkáltál mint a szánkó télen.
Megjegyzem: a második szezonjától, mert az első szezonban még jó volt, de aztán annyi is volt.
Az Advan Fleva viszont tényleg jó, tuti az 5gen Civic-en az lesz. (ha eljutok odáig majd persze )
Na ezt el tudom képzelni, mert az egyik legnagyobb problémám a Ps4S-el az volt, hogy az oldalfala nagyon puha. és a kormányzás meg kanyarodás egy takony volt még akkor is ha bemelegedett. De ezt elmondják a videóban is.
Egyszerűen rosszul éreztem magam vele, miközben a Conti 6-al sínen mentem a Ps4S meg "kúszott". Egyszerűen nem passzolt az FK2 újkorától megszokott karakteréhez.
Ha a PS5-ben ezen javítottak az mindenképpen üdvözlendő.
Meglátjuk. Így rögtön a PS4 után látni fogom a változást. Állítólag a PS5-be valami olyasmi erősítést tettek amitől a Goodyear-nek közvetlenebb volt a kormányzási érzete. Meglátjuk.
Szétinformáltam az agyamat már azt se tudom melyik a jobb döntés Ez lett
1000 éve nem használtam gy-t... még a vti eagle f1-et anno... de abból is az egyik széria hibátlan volt, aztán vettem újat 3 év múlva, az meg valami kutyaszar....
Szóval nem tudom, de ezekről az asym-okról tényleg jókat hallok. Már az 5-öst is sokan szerették.
Jól van pihenj már
Tudom szar gumit vettem na. Majd ha nem sikerül azt a kb 0.2 tizedet kiautóznom ami a PS4 meg a PS4s között van akkor majd magamra vetek...
Én elötte conti-kat használtam de más világ amúgy. A michelinnek szerintem kell egy kis idő hogy a tapadás megjöjjön. Ha be van malegedve jobban tapad. Nekem nem volt vele bajom menet közben.
Pl érdekes, hogy a contik menet közben hajlamosabbak voltak megcsúszni a michelin meg indulásnál csússzant meg inkább.
Ennek a tesztnek csak az a baja ,hogy a Michelin PS4s-t ereszti össze a Sportcontact 7-essel. Így értelmezhetetlen a teszt.
A PS5 meg sokat javult a PS4-hez képest
De ezek utcai gumik, nem pálya gumik.
A gyártók nem azt nézik hogy te majd mire cseréled ha pályázni mész hanem hogy egy autó milyen méretben jön ki a gyárból.
De amúgy meg kismillió gyártó van amikből lehet válogatni
Nem tudom. Sokan nem nagy felnikkel pályáznak pl.
Én pl szándékosan nem váltok 18 collra mert szerintem az accord 17 collal sokkal agilisabban ,jobban viselkedik. Ultrakönnyű felniket meg nehéz találni ami árban is jó meg fasza erős. Főleg amilyen utak vannak itthon.
Erről a PS4 vs PS4s dologról meg néztem videókat nem egyet, többet is, tesztelték őket de ilyen hangyafasznyi különbség van a gumik között. Nem is tudom mi lehet a különbség. Több gyantát rakta a PS4-be vagy mi? Kicsit más a keverék?
Azért mert a Conti 7 úgy mint a Mislen PS4S pl eleve sportos vagy csúcs autókra van kitalálva azokon meg nem találsz 19 collnál kisebb kerekeket manapság.
Mislen is azt csinálja hogy van a PS4 és van a PS4S a csúcs autókra 18-19 coll felett.
Esélyes hogy lesz PS5S is majd a csúcs autóknak.
Ez a Gabesz Nekem csinált már pár gátlót, hondához i, bmw-hez is. Mind olyan lett, amilyennek lennie kellett. Ajánlom!
Kárászynál dolgozott, ott szerezte az alaptudását.
Nekem is azon van, ez valami univerzális racse vacak lehet, így vettem már az autót. A 4 dugattyús brembo féknyereg is hozzá passzol, amibe nemrég vettem sárga ebc betéteket, úgyhogy nem szívesen raknám fel a gyárit de lehet az lesz ha nem találok ilyen tárcsát, mert rázza a kormányt nagy sebességnél úgyhogy cserés.
A konkrét márka kéne (nemtom mi lehet ez^^) vagy az számít, hogy ilyen mart legyen?
Nekem volt EP3-mon ilyesmi mart, Zimmermann. Az nem jó? (nekem nem volt vele gondom utcán, de az is, nem pályára van a Zimmermann)
Ez is arra... Multkor már rámszóltak hogy föld úton 100 felett nem illik menni de ott kiegyenesít minden hibát mert már repül
Azért lett bőr ülés is mert azon nem zavaró a joghurt se. AMi zavart hogy vannak vízszintes gombok váltókar mellett, és ha beleöntünk ragacsos folyadékot és csipsz morzsát szórunk rá akkor bele tud ragadni, és ott kell a parkoló baromság üvöltését is ki be kapcsolni így sajnos azt rendbe kell hozni