Én nagyrészt Yokohama fan vagyok és azon a vonalon én ezt a Fleva-val éltem át, na az volt egy felüdülés, a Neova után pl.
Mert a Fleva működött végre alapból is, külön bemelegítés nélkül is rögtön, még hidegben is bírta sokáig, csak olyan 3-4 fok alatt dobta el magát, de az meg azért indokolt szerintem.
De a Neovának külön bemelegítő "drift" kellett mire tapadt rendesen, szimplán hidegen csúszkáltál mint a szánkó télen.
Megjegyzem: a második szezonjától, mert az első szezonban még jó volt, de aztán annyi is volt.
Az Advan Fleva viszont tényleg jó, tuti az 5gen Civic-en az lesz. (ha eljutok odáig majd persze )
Én elötte conti-kat használtam de más világ amúgy. A michelinnek szerintem kell egy kis idő hogy a tapadás megjöjjön. Ha be van malegedve jobban tapad. Nekem nem volt vele bajom menet közben.
Pl érdekes, hogy a contik menet közben hajlamosabbak voltak megcsúszni a michelin meg indulásnál csússzant meg inkább.
Ennek a tesztnek csak az a baja ,hogy a Michelin PS4s-t ereszti össze a Sportcontact 7-essel. Így értelmezhetetlen a teszt.
A PS5 meg sokat javult a PS4-hez képest