Na ezt el tudom képzelni, mert az egyik legnagyobb problémám a Ps4S-el az volt, hogy az oldalfala nagyon puha. és a kormányzás meg kanyarodás egy takony volt még akkor is ha bemelegedett. De ezt elmondják a videóban is.
Egyszerűen rosszul éreztem magam vele, miközben a Conti 6-al sínen mentem a Ps4S meg "kúszott". Egyszerűen nem passzolt az FK2 újkorától megszokott karakteréhez.
Ha a PS5-ben ezen javítottak az mindenképpen üdvözlendő.
Meglátjuk. Így rögtön a PS4 után látni fogom a változást. Állítólag a PS5-be valami olyasmi erősítést tettek amitől a Goodyear-nek közvetlenebb volt a kormányzási érzete. Meglátjuk.
Szétinformáltam az agyamat már azt se tudom melyik a jobb döntés Ez lett
Én elötte conti-kat használtam de más világ amúgy. A michelinnek szerintem kell egy kis idő hogy a tapadás megjöjjön. Ha be van malegedve jobban tapad. Nekem nem volt vele bajom menet közben.
Pl érdekes, hogy a contik menet közben hajlamosabbak voltak megcsúszni a michelin meg indulásnál csússzant meg inkább.
Ennek a tesztnek csak az a baja ,hogy a Michelin PS4s-t ereszti össze a Sportcontact 7-essel. Így értelmezhetetlen a teszt.
A PS5 meg sokat javult a PS4-hez képest