HONDA fórum
2024. május 6. hétfő, 02:55,  Frida, Ivett Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#4012 Yakumo +  2020. június 7. 13:48:40 re: #4011 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az újabbaknál (vtec) tényleg az az általános vélekedés, hogy elég az 1.2-es a 90 lovával, az 1.4-es cirka "felesleges".
A "réginél" viszont az 1.4-et (1339 cm3) mondják inkább, hogy annál megéri megvenni a nagyobbat.

Az újak közül engem az 1.5 érdekelne, ha már nagyobb, bár arra is azt mondják mint az 1.4 vtec-re, hogy vérszegénynek tűnik.
De rá kell dobni az 1.5T Civic turbóját, azt' attól csak megindul. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. június 7. 16:35:44: megválaszolva grego +  által, → #4017 
2020. június 7. 14:09:07: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4014 
2020. június 7. 14:01:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4013 


2020. június 7. 13:49: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#4011 KawaBazsy 0  2020. június 7. 12:46:16 re: #4009 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én a korábbit nem ismerem, nem vezettem, csak anyám 1.2 16V-ével van tapasztalatom. Nekem tökre tetszik ez a motor, egyáltalán nem tűnik gyengének, egyenletesen megy alul-felül. Autópályán is simán vállalható 3500-as fordulaton a 130. Ha ilyet vennék, biztos h nem erőlködnék az 1.4-ért, mint a legtöbb vevő, mert teljesen elég ez is egy kisautóba (90 vs 99 ló)
2020. június 7. 13:48:40: megválaszolva Yakumo +  által, → #4012 

#4010 CharlesPhilip +  2020. június 7. 11:18:23 re: #4009 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
köszi :)

#4009 glPopMatrix +  2020. június 7. 11:06:32 re: #4008 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A régebbi i-dsi motor, 8V, 2800- on adja le a max nyomatékot, hengerenkénti 2 gyertyával.
Az újabb az I-Vtec , 16V, 4800 a nyomatékcsúcs.
Nekem a régi karakterisztikája jön be, az újabb az 4000 alatt nagyon nem dinamikus.
Ugyanez a motor van az 1.4 Civic-ben, azt is vezettem, az ahhoz a bódéhoz harmatgyenge.

Szóval nem fogod érezni a lóerő többletet. Nálunk van a családban egy 2017es 1.4 is, az lomhábbnak tűnik a régebbihez képest. Ha pályázol sokat akkor viszont jobb az újabb, mert kevesebbet forog, csendesebb. A régebbi az 120-ig vállalható szvsz pályán, 130-140-nél már hangos.
Városra én elgondolkodnék a GD -n inkább, mert pont ott lényeg, hogy alul autózhatóbb legyen.
Belső anyghasználat viszont jobb az újaknál.
2020. június 7. 12:46:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4011 
2020. június 7. 11:18:23: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #4010 


2020. június 7. 11:11: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#4008 CharlesPhilip +  2020. június 7. 10:27:22    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Még egy láma kérdés, mi a különbség a 83 lovas 1.4 (2008 előtt) és a 99 lovas 1.4 (2009-től) közt?

Érdemes az erősebbet nézni, vagy a hétköznapi tartományban mindegy?
2020. június 7. 11:06:32: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4009 

#4007 KawaBazsy 0  2020. június 6. 16:41:10 re: #4006 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jah, a X gent én is láttam, de volt ott egy Jazz is, kicsit rozsdás hátsó sárvédőívvel (a lakás előtt).

#4006 glPopMatrix +  2020. június 6. 16:18:20 re: #4005 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igen, ő a Jazzeket pörgeti, azt hiszem neki is volt, bár mostanàban egy fehér X. gen Civicet làtok ott.
2020. június 6. 16:41:10: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4007 

#4005 KawaBazsy 0  2020. június 6. 15:41:55 re: #4004 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jah, eltűnt a hang. :-) Meg Attila azt mondta, h a kuplung is elég kopott volt, sz'al az sem feleslegesen lett kidobva..
Úgy láttam, a srác nem is Honda, hanem kifejezetten Jazz specialista. A szelephézag ellenőrzésre már nem maradt idő, majd a legközelebbi olajcserénél lesz megejtve.
2020. június 6. 16:18:20: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4006 

#4004 glPopMatrix +  2020. június 6. 14:12:14 re: #4003 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó lett? :)
2020. június 6. 15:41:55: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4005 

#4003 KawaBazsy 0  2020. június 5. 16:20:35 re: #4002 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is remélem. :-) A Facebookon már fent figyelnek a képek.
Ja, az egy gyík, régi motor a Fiestába. Meg az alap ülések is elég szarok, de nekem ugye az ST félbőrje figyel benne. A váltó meg pontos, rövid utakon jár, a futómű meg szuper. Nekem az MX-5-öm szokott eszembe jutni róla, csak puttonnyal. :-)
2020. június 6. 14:12:14: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4004 

#4002 glPopMatrix +  2020. június 5. 15:57:14 re: #4000 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na jól van, remélem meg lesztek elégedve vele.
Fiesta volt nálam 2007 körüli 1.2 -es 2 napig, az borzasztó volt, mind anyaghasználatra, mind pedig menetteljesítményre. :D A váltó pontatlan volt és hangos. Budán 1-esbe kellett mindenhol visszaváltanom, hogy felmenjen a dombon. Amúgy a középkonzol mozgott együtt a váltóval és már le volt mattulva minden fekete műanyag / gumi kívül pl. kilincs, tükör. Akkor volt kb. 8 éves az autó, nekem nem jött be.
A jazz meg azért se érződik sportosnak, mert a tankon ülsz magasan, rövid az ülőlap, az ablak is alacsonyan van, hogy jobban kiláss a városban.
2020. június 5. 16:20:35: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4003 

#4001 KawaBazsy 0  2020. június 5. 15:42:35 re: #4000 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha már, akkor egy kis összehasonlító. :-) Sz'al a Jazz nekem továbbra is kis luxusautó benyomását kelti, halk, puha, finom működéssel. Viszont az érdekes, h sportosságot semmit nem érzek benne.. Oké, hogy a Fiesta SportVan-em tkp egy ST dízelmotorral, de akkor is. Ha a Hondával kanyarodok, akkor vhogy olyan kelletlen, követi az ívet, de vhogy még a szervó is felkeményedik, ha tenyérrel tekerném a kormányt. A Fiesta meg betámaszt a kanyarba, s minél jobban kened neki, annál jobban kéri.. :-) De még a Bravo is sokkal sportosabb hangolású, pedig az nem sport modell. Nem volt ezekből véletlen Type-R, mert lehet h az az igazi?! :-)

#4000 KawaBazsy 0  2020. június 5. 15:31:11 re: #3999 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amíg nincs hangja, én se bolygatnám. Nem esik ez azért olyan hamar szét.
Reggel vittem a kocsit a szervizbe, engem tök idegesített a hang, anyám meg nem is hallotta.. Attila már rakja össze, mehetek érte nemsoká.
2020. június 5. 15:57:14: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #4002 
2020. június 5. 15:42:35: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4001 

#3999 glPopMatrix +  2020. június 5. 13:38:04    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Köszi a válaszokat!

Az lett a döntés végül, hogy nem nyúlunk a váltóhoz, amíg nincs hangja.
Ez így egész racionális döntésnek tűnik. :D
2020. június 5. 15:31:11: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4000 

#3998 Kázmér +  2020. június 5. 13:03:09 re: #3997 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Megnéztem, 158 van benne, és még semmi hangja nincs a váltónak.Szóval ne aggódj. [SMIL:/smile5.gif]
Most derült ki, h az asszony mennyit használta már.....De hova járhat vele ennyit??? [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/smile3.gif] [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif] [SMIL:/nevet/laugh16.gif] [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif] [SMIL:/nevet/rofl4.gif]

#3997 Kázmér +  2020. június 4. 18:56:48 re: #3994 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekünk is keveset van használva, úgy 130 körül lehet benne. Semmi hangja sincs. Én tuti nem nyúlnék hozzá. Nem úgy fog előjönni, h elkezd kopogni, és már szét is esik, akár évekig is elmegy kis kopogással.Akinek volt samarája az tudja.......Sajna azon cserélhetted akárhányszor, az zörgött mint a k.rva élet. [SMIL:/smile2.gif]
2020. június 5. 13:03:09: megválaszolva Kázmér +  által, → #3998 

#3996 KawaBazsy 0  2020. június 4. 18:43:56 re: #3992 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +1 | rejt
122 ezer körül van anyám Jazz-ében, holnap viszem az általad ajánlott szerelőhöz.. Anyám most se hallja a hangját, én meg nézek, h mi vonyít benne.. Kivi leszek.

#3995 grego +  2020. június 4. 13:43:59 re: #3994 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ugye nekem szétszedték. Semmi baja nem volt seholse, mintha új lenne, nem lógott semmi. Amíg nem esik szét addig így marad.

#3994 glPopMatrix +  2020. június 4. 13:41:50 re: #3993 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondják, hogyha szét van szedve akkor érdemes egy váltó felújítás is, de én kicsit luxusnak érzem most, tekintve, hogy jelenleg semmi baja nincs a váltónak 125k -nál... Kuplung tényleg gatya, azt már cserélni kell. Mivel második autó ezért nem megy bele annyi km se, aztán, ha 2-3-4 év múlva kell majd váltót javítani, akkor majd kifizetem azt a plusz munkadíjat rá.
2020. június 4. 18:56:48: megválaszolva Kázmér +  által, → #3997 
2020. június 4. 13:43:59: megválaszolva grego +  által, → #3995 

#3993 grego +  2020. június 4. 12:39:01 re: #3992 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem volt valami pici hang a váltóból, ami nyelestengelyre utalt. Kuplung csere, három csapágy kicserélve (kinyomó, nyeles tengely mindkét vége) 140 ezernél. Kiderült, hogy nem a nyelestengely csapágy adta a hangot hanem a kinyomó zörgött a helyén amikor NEM volt benyomva a kuplung. Majd kiderült hogy a kinyomó villa azon része ami támaszkodik el van kopva ezért zörgött a helyén a kinyomó csapágy. Szóval nem mindig az a csapágy adja a hangot amire gondolunk.

Most hogy minden csapágy cseréléve lett de a villa nem, picit most is van hangja, de szinte alig hallani.
2020. június 4. 13:41:50: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3994 

#3992 glPopMatrix +  2020. június 4. 12:31:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nyelestegely csapágy kopás , búgás stb. kinek mikor jött elő? Mennyi idősen, mennyi km-el?
Nálunk egyelőre még semmi hangja nincs. Az EP1-en 140k környékén már volt hangja, utána nem sokkal cseréltettem is. Gondolom lutri, mert bármikor előjöhet a dolog, csak kuplungozáskor még nem feltetélen nyúlnék a váltóhoz, ha mondjuk ennyi éves futásteljesítménnyel még 3-4 évet kibír... Szóval felmérés jelleggel kérdezem.
2020. június 4. 18:43:56: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #3996 
2020. június 4. 12:39:01: megválaszolva grego +  által, → #3993 

#3991 CharlesPhilip +  2020. június 2. 11:28:50 re: #3990 (kisherceg 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi srácok! :)

#3990 kisherceg 0  2020. június 1. 10:34:44 re: #3988 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ahogy Grego írja. Az indulásnak finoman simán kell megtörténnie magasabb fordulatról is. Ha beremeg, akkor az már lehet az indító kuplung hibája. Javítása munkadíjjal 200e körül van.
Ha csak bedadog, ránt kicsit, az lehet trafó is.

(Jazz motornak a kényes részei: egr járatok, hátsó trafók, gyertyák)

Mi 40 ezrenként cseréljük az olajat, gyári olajjal. Azt mondják az sem ér sokat, ha nincs a szűrő is cserélve, ami a váltóban van.
2020. június 2. 11:28:50: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #3991 

#3989 grego +  2020. május 31. 19:41:06 re: #3988 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha jól tudom az indító kuplung a kényes benne, de amúgy ha karban tartják semmi gond vele.

#3988 CharlesPhilip +  2020. május 31. 18:03:11 re: #3987 (kisherceg 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
köszi :)


És van valami olyan típushiba, amire érdemes figyelni vásárláskor?
2020. június 1. 10:34:44: megválaszolva kisherceg 0  által, → #3990 
2020. május 31. 19:41:06: megválaszolva grego +  által, → #3989 

#3987 kisherceg 0  2020. május 30. 20:21:46 re: #3986 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia.

Nagyon jó, de ki kell próbálni, mert kicsit szokni kell.
Igen, cvt.
2020. május 31. 18:03:11: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #3988 

#3986 CharlesPhilip +  2020. május 30. 17:38:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A 2006-2012 közti automata Jazzekről mi a véleményetek?
Mennyire használható az automata váltó? Úgy tudom CVT van bennük, ugye?
2020. május 30. 20:21:46: megválaszolva kisherceg 0  által, → #3987 

#3985 CTDpeti +  2020. május 29. 06:22:00 re: #3982 (chrisd75 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nekem a jazzen civicről megmaradt felnin van 195/50R15 nyári, kicsit keményebb, stabil, és jó fél literrel többet eszik mint a téli 185/60R14, 2006-oson

#3984 chrisd75 0  2020. május 28. 21:04:43 re: #3983 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!

Igen, 1.4-es, és tudom, az SI-n, meg az Executive-on 185/55 R16 van.

Nagyon köszönöm a válaszod és a linket!

Üdv,
Krisz

#3983 glPopMatrix +  2020. május 28. 09:01:05 re: #3982 (chrisd75 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
185/55 R16 sem tűnik vészesnek rá, az SI- n ez van, és az is 1.4 -es csak, bár a motort nem írtad.
A lényeg, hogy ne nagyon növeld a rugózatlan tömeget, tehát egy könnyebb felni ajánlott, könnyebb gumival. Gumik közt is van különbség, hogy melyik mennyire komfortos. Itt meg tudod nézni a handling-et és a comfortot.
2020. május 28. 21:04:43: megválaszolva chrisd75 0  által, → #3984 

#3982 chrisd75 0  2020. május 24. 10:09:47    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

A napokban vásároltunk a feleségemnek egy 2010-es Jazz-t, amin a gyári méretű, 175/65 R15 84T-s nyári gumik vannak, meglehetősen viseltes állapotban.

Használ valaki szélesebb (185/60 R15 vagy 195/60 R15) futófelületű nyári abroncsokat a gyári méret helyett?
Ha igen, kérlek, osszátok meg a tapasztalataitokat (kezelhetőség, komfort, kanyarsebesség, fogyasztás).

Válaszaitokat előre is köszönöm!
Krisztián
2020. május 29. 06:22:00: megválaszolva CTDpeti +  által, → #3985 
2020. május 28. 09:01:05: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3983 

#3981 gfeco 0  2020. március 23. 18:17:19 re: #3975 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jelenleg a családban van egy K20Z2 Accord és egy L13Z1 Jazz, tehát adott az összehasonlítási alap...

A Jazz 99 lóereje nekem abszolút nem jön át.
Én nem szeretem nagyon pörgetni sem, mert 3000-ig viszonylag csendes a motor, felette viszont nincs szép hangja és nem is történik semmi.
Pozitívum a parádés variálhatóság, fogyasztás, könnyű kezelhetőség. (A fék is jobb mint az Accordé.)
Negatívum a magas üléspozíció, a seggem alatt lötyög a benzin és a belső visszapillantó tükörtől nem látok ki a szélvédőn. [SMIL:/okoska.gif]
2020. március 23. 19:07:11: megválaszolva Yakumo +  által, → #138075 

#3980 glPopMatrix +  2020. március 23. 15:30:55 re: #3979 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
A GD nagyon hamar elfogy, de 50-ig oké. :D Nyilván megy az R20, csak pörgetni kell azt is, azért hoztam párhuzamba a 16V jazzel. de alacsony fordulaton az R20 nekem nagyon nem jön be. Na mindegy, marad a K24. [SMIL:/egyeb/marijuana.gif]

#3979 Yakumo +  2020. március 23. 14:25:32 re: #3977 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 7gen gyorsulása valóban jobb, de csak 9,1 mp a 8gen 9,4 mp-ével szemben, de elhiszem, ha mondod, nyilván van/volt Neked, úgy mondod, és el tudom képzelni, hogy az R20-at még papásabbra hangolták.
(a 2 literes 7gen se egy versenyautó hangolású pedig... [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/nevet/bucktooth.gif] )

Mondjuk 4 gyertya meg egy hibás gyújtó trafó csere után fickósabb lett lent is az enyém, de azért nem sokkal. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile2.gif]

szerk: Ja és k*rvára OFF vagyok itt ezzel, bocsánat... [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 23. 15:30:55: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3980 


2020. március 23. 14:27: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#3978 grego +  2020. március 23. 12:29:49 re: #3977 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jó hát a K betű tetejét összekötötték, naés? :D :D

#3977 glPopMatrix +  2020. március 23. 12:06:12 re: #3975 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a 7 gen K20 a 8 meg R20. Próbáljatok ki egy R20-at és meglátjátok miről beszélek :D
2020. március 23. 14:25:32: megválaszolva Yakumo +  által, → #3979 
2020. március 23. 12:29:49: megválaszolva grego +  által, → #3978 

#3976 JohnyFirpo +  2020. március 23. 11:58:18 re: #3975 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szigorúan kell taposni az Accordot! :D Megy az!

#3975 Yakumo +  2020. március 23. 11:49:15 re: #3972 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A két autó gyorsulása: 9,4 sec (8gen Accord 2.0) a 12 sec-kel (Jazz 1.4) szemben.

Cirka két és fél mp különbség, így eléggé össze kell szedni az Accord-ot ahhoz, hogy legyorsulja a "kis genyát".
Ha automata, akkor ez még kevesebb különbség.

De normál használatnál elindulva a Jazz a rugalmasabb, mert alul előbb megérkezik a nyomatéka, kínlódás nélkül jobban elmegy lámpánál, mint az Accord, mert azt tudjuk, hogy az alul meg gyengébb. (nekem is 2 literes Accord van, manuál 7gen)
2020. március 23. 18:17:19: megválaszolva gfeco 0  által, → #3981 
2020. március 23. 12:06:12: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3977 
2020. március 23. 11:58:18: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3976 

#3974 Yakumo +  2020. március 23. 11:38:43 re: #3970 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, én is a napokban láttam az SI-t. Ezekkel a spoilerekkel megkockáztatom, hogy még jól is néz ki a gép.

#3973 JohnyFirpo +  2020. március 23. 11:22:47 re: #3972 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tehát akkor újra: 3500-as fordulat.

#3972 JohnyFirpo +  2020. március 23. 11:10:03 re: #3971 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
350-as fordulat, aztán elrúgod. Nincs az az Isten, hogy egy Jazz lerajtoljon! :D
2020. március 23. 11:49:15: megválaszolva Yakumo +  által, → #3975 
2020. március 23. 11:22:47: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3973 

#3971 glPopMatrix +  2020. március 23. 10:38:13 re: #3969 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen más a karakterisztikája a kettőnek.
Amit írtam, a GD városban jobb szerintem, ott szerethetőbb a nyomaték miatt és elvégre oda való ez a kisautó...
A 2017+ -os valóban olyan, hogy 4000-ig kell pörgetni, hogy valami nyomatékot kapjál, ahogy előttem is írták emelkedőn vissza kell kapcsolni rendesen. Én ezt nem szeretem a modern kis köbcentis szívó benzinesekben, hogy 4000 alatt semmi élet. A 2 literes 8 gen Accorddal is ez volt a gond, lámpánál otthagyta a GD jazz.
Cserébe viszont valóban jól fogyaszt autópályán az újabb. Ja és ugyanez az 1.3 motor a Civicben borzalmas gyenge, már a jazzben sem fickós, de a Civic... Vezettem azt is , hát utána felüdülés volt átülni az akkori 90 lovas EP1-be.
2020. március 23. 11:10:03: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3972 


2020. március 23. 10:39: Szerkesztve glPopMatrix +  által, megtekintés

#3970 grego +  2020. március 23. 10:24:58 re: #3969 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerintem van. Zsolti barátom is vett egy ilyen újabb 1.4-et. Mellette ülve sokkal jobban érződik a nyomaték is, meg minden. Eladta most meg egy ugyanilyen fehár Si-t vett de CVT váltóval :D
Abban még nem ültem de elmondása szerit fasza :D
2020. március 23. 11:38:43: megválaszolva Yakumo +  által, → #3974 

#3969 Yakumo +  2020. március 23. 10:10:38 re: #3968 (PeaK^ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na mosmá' annyira kíváncsi lettem, hogy vajon tényleg ilyen különbség van az újabb 1.4-esek meg a régiek között, hogy tényleg ki kéne próbálnom egy ilyen újabbat, hogy érezzem én is ezt a különbséget. (régi van)

Na majd bepofátlankodom valahová egy próbavezetésre. [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2020. március 23. 10:38:13: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #3971 
2020. március 23. 10:24:58: megválaszolva grego +  által, → #3970 

#3968 PeaK^ +  2020. március 23. 10:03:46 re: #3919 (glPopMatrix + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Nekünk GG3 Jazz van, az 1.4-esnek nevezett (Si, de motorikusan ugyanaz mint a többi). Ez amelett, hogy szépen elindul városban és jól tartható vele a forgalom ritmusa, inkább 4000-es fordulat felett fickósodik. Ott érdemes vele előzni, ott már elhiszem róla, hogy egy 100 LE körüli kisautó, csak amíg odáig eljut a fordulatszám, azt kivárni... Emelkedőn felfelé néha megmosolyogtató, hogy mennyire nincs benne nyomaték, de cserébe országúton elég hamar lemegy a fogyasztás 5,5l körüli értékre. Amiket írtatok arról, hogy mennyire szerethető mert egyben van, jól kezelhető, teljesen igaz. Az Si futóműve pedig már-már parádés (szar utakon meg elég kemény is).


2020. március 23. 10:10:38: megválaszolva Yakumo +  által, → #3969 

#3967 JohnyFirpo +  2020. március 23. 05:38:37 re: #3966 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztán nehogy benézzen a ló!

#3966 madskillz +  2020. március 22. 20:29:39 re: #3964 (hrv2003 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jol néznèk ki, ha mègis..
2020. március 23. 05:38:37: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #3967 

#3965 grego +  2020. március 22. 20:27:34 re: #3964 (hrv2003 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Belátható, hogy nem :D

#3964 hrv2003 +  2020. március 22. 20:08:00 re: #3963 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
akkor nem kilátástalan a helyzet.
2020. március 22. 20:29:39: megválaszolva madskillz +  által, → #3966 
2020. március 22. 20:27:34: megválaszolva grego +  által, → #3965 

#3963 madskillz +  2020. március 22. 18:56:56 re: #3962 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
így 3 hónap után nincs rá semmi panaszom. kilátok rajta és karcmentes. :D
2020. március 22. 20:08:00: megválaszolva hrv2003 +  által, → #3964 

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.99, 0.57, 0.59
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.098 mp, 10 query