Jah, eltűnt a hang. :-) Meg Attila azt mondta, h a kuplung is elég kopott volt, sz'al az sem feleslegesen lett kidobva..
Úgy láttam, a srác nem is Honda, hanem kifejezetten Jazz specialista. A szelephézag ellenőrzésre már nem maradt idő, majd a legközelebbi olajcserénél lesz megejtve.
Én is remélem. :-) A Facebookon már fent figyelnek a képek.
Ja, az egy gyík, régi motor a Fiestába. Meg az alap ülések is elég szarok, de nekem ugye az ST félbőrje figyel benne. A váltó meg pontos, rövid utakon jár, a futómű meg szuper. Nekem az MX-5-öm szokott eszembe jutni róla, csak puttonnyal. :-)
Na jól van, remélem meg lesztek elégedve vele.
Fiesta volt nálam 2007 körüli 1.2 -es 2 napig, az borzasztó volt, mind anyaghasználatra, mind pedig menetteljesítményre. A váltó pontatlan volt és hangos. Budán 1-esbe kellett mindenhol visszaváltanom, hogy felmenjen a dombon. Amúgy a középkonzol mozgott együtt a váltóval és már le volt mattulva minden fekete műanyag / gumi kívül pl. kilincs, tükör. Akkor volt kb. 8 éves az autó, nekem nem jött be.
A jazz meg azért se érződik sportosnak, mert a tankon ülsz magasan, rövid az ülőlap, az ablak is alacsonyan van, hogy jobban kiláss a városban.
Ha már, akkor egy kis összehasonlító. :-) Sz'al a Jazz nekem továbbra is kis luxusautó benyomását kelti, halk, puha, finom működéssel. Viszont az érdekes, h sportosságot semmit nem érzek benne.. Oké, hogy a Fiesta SportVan-em tkp egy ST dízelmotorral, de akkor is. Ha a Hondával kanyarodok, akkor vhogy olyan kelletlen, követi az ívet, de vhogy még a szervó is felkeményedik, ha tenyérrel tekerném a kormányt. A Fiesta meg betámaszt a kanyarba, s minél jobban kened neki, annál jobban kéri.. :-) De még a Bravo is sokkal sportosabb hangolású, pedig az nem sport modell. Nem volt ezekből véletlen Type-R, mert lehet h az az igazi?! :-)
Amíg nincs hangja, én se bolygatnám. Nem esik ez azért olyan hamar szét.
Reggel vittem a kocsit a szervizbe, engem tök idegesített a hang, anyám meg nem is hallotta.. Attila már rakja össze, mehetek érte nemsoká.