Megnéztem, 158 van benne, és még semmi hangja nincs a váltónak.Szóval ne aggódj.
Most derült ki, h az asszony mennyit használta már.....De hova járhat vele ennyit???
Nekünk is keveset van használva, úgy 130 körül lehet benne. Semmi hangja sincs. Én tuti nem nyúlnék hozzá. Nem úgy fog előjönni, h elkezd kopogni, és már szét is esik, akár évekig is elmegy kis kopogással.Akinek volt samarája az tudja.......Sajna azon cserélhetted akárhányszor, az zörgött mint a k.rva élet.
Mondják, hogyha szét van szedve akkor érdemes egy váltó felújítás is, de én kicsit luxusnak érzem most, tekintve, hogy jelenleg semmi baja nincs a váltónak 125k -nál... Kuplung tényleg gatya, azt már cserélni kell. Mivel második autó ezért nem megy bele annyi km se, aztán, ha 2-3-4 év múlva kell majd váltót javítani, akkor majd kifizetem azt a plusz munkadíjat rá.
Nekem volt valami pici hang a váltóból, ami nyelestengelyre utalt. Kuplung csere, három csapágy kicserélve (kinyomó, nyeles tengely mindkét vége) 140 ezernél. Kiderült, hogy nem a nyelestengely csapágy adta a hangot hanem a kinyomó zörgött a helyén amikor NEM volt benyomva a kuplung. Majd kiderült hogy a kinyomó villa azon része ami támaszkodik el van kopva ezért zörgött a helyén a kinyomó csapágy. Szóval nem mindig az a csapágy adja a hangot amire gondolunk.
Most hogy minden csapágy cseréléve lett de a villa nem, picit most is van hangja, de szinte alig hallani.