Még képlékeny a dolog mi hogy legyen,meg mikor és hol lesz csinálva, szilntezés is lesz, szóval nem is szeretném annyiszor szétkapni, de köszönöm, és ha nem lesz más vagy jobb megoldás, majd lehet megkereslek !
Igazából nem tudom, hogy jobb-e. Nem érzek különbséget a két fajta között. Ha ültetni akarod, akkor érdemesebb keményítettet csináltatni. Nekünk Mazdában van kis ültetés, ott Katona féle kicsit keményebb gátló van. (utcai sportnak hívják ott) Az pont jó a csüccshöz.
Gyári rugókhoz tökéletesek ezek a KYB-k. Én azért utáltam az Ultra SR-t, mert nagyon b.zi színe van, és a full gyári kocsihoz festhettem még feketére... :-)
Ha az a gond szerintem tudok kölcsön adni egy szett csillapítót, amíg megcsinálják. Vasárnap leszek Kaposváron, ha gondolod.
Beszéltem itt fórumon is egy emberkével aki felújítónál dolgozik, csak sajna nem tudom sehova letámasztani napokra (ne adj isten vmi miatt egy hétre hetekre) a kocsit, és nincs másik szett sem amit addig be tudnék tenni addig. Szóval ezért marad a vétel. Tudok sima KYB et is meg Ulta SR-t is szerezni most. Olcsóbb kategória meg nem nagyon van már hozzá amit be is tennék, és a sima meg az Ultra SR között már nincs akkora ár különbség hogy ha tényleg jobb, akkor ne érné meg.
Azt olvastam róla hogy kb 20% al keményebb mint a sima. De nem igazán van róla teszt vagy vélemények...
Mi forgalmazunk a Lángnál KYB et és én nem találkoztam még olyannal aki panaszkodott volna rá vagy garis lett volna, ezért gondolom hogy ez sem lehet rosszabb mint pl: a mezei Exel G széria
Tesóm VT CR-X-én ilyenek vannak Vogtland rugókkal,viszont mivel évente kb 500 km-t használja nagy tapasztalokról nem tudok.
Működik,de egyébként úgyis most lesz teljes futómű felújítás,utána majd leírom,hogy milyen az új rugókkal.
Nekem a restaurált 4g3d alatt van hátul. Tökéletes. Elöl sima van, ezeket kaptam. Mindegyik jól tart. nekem gyári rugón vannak. Kb. 3 éve vannak beszerelve, tavaly nyáron mentem kb 1400km-t vele. Szóval hosszútávú tapasztalatom nincs. A járós kocsin az első lengéscsillapítót meg Katonáék csinálták meg Dömsödön. Az is tök jó, és kb harmada volt. Abban van azóta kb 25e km.
Helló!
Mivel a futómű topikban senki sem szólt semmit hozzá így megpróbálom a társaim között
Valakinek van tapasztalata KYB Ultra SR csillapítókkal? (utcán használnám, sajna messze a Hungaroring )
CRX alá menne a gyáriak (szó szerint) helyére, egyenlőre gyári rugókkal, de később majd lehetmennek vissza az ültető rugók (elvileg -40mm rugók sztem több vagy csak a mostani "összeült" gátlók miatt tűnik többnek)
A VÁM-ot megoldottam. Ha valakinek ilyen gondja van szóljon, megvan a megoldás...!
A származás ellenőrzést elindítottam már kb. 3 hete, arra még nem jött válasz.
Nem gyári a futómű, 3-4 cm-t ületetve van, de a fenivel együtt be van írva a forgalmiban, most mindenképpen így hagyom. aztán majd OT előtt meglátjuk... Valószínű ezeknek is köszönhető, hogy ilyen dögösen néz ki. Le van szedve a hátsó lökhárító, még jobban látszik a hátsó futómű. Durva, hogy mennyire kinn vannak a kerekek, mennyire szélesen fekszi az utat. Az aknára is nyugodtan tesszük rá, nem kell aggódni, mint sok szoci autónál...
Élmény az biztos lesz, csak lenne már... De monsjuk ebben az időben még ugysem vinném ki!
2018. február 17. 22:25: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Sziasztok!
A felfüggesztéshez vennék poliuretán szilenteket. Neten többféle méretet találtam. II. generációs D16Z5 1989-es 1.6 Si 124 PS típusba milyen paraméterekkel vegyek komplett készletet? Három adatra kérdez a csomagnál: Első stabilizátorra 18 vagy 19 mm ez jó lehet? , hátsó stabilizátor 13 vagy 15? és a külső stabilizátor szilent és belső nyomtávkar szilent 31 vagy 35mm??? Köszönöm a segítséget.
Olvasva soraidat kicsit nosztalgiázom...
Első autóm egy 4gen Civic volt, ami szintén Svájcból került be az országba. Hasonlóan jó alap volt, mint a Te CRX-ed. Én is átestem vele egy felújításon, ami a karosszériát illeti.
Jó pár éve már, hogy eladtam, azóta is bánom. Mai eszemmel nem adnám el!
Ahogy mondod a formájukkal nem lehet betelni, na meg a "gokartos" vezetési élményükkel.
Köszi! Igen jó alap, mert viszonylag kulturált a belseje. A vezető ülés volt elszakadva, de sikerült egy tökéletes anyós oldalit vennem. Itt szeretném megköszönni néhány lelkes, rended CRX-es segítségét! Nagyon sok, véleményem szerint ritka alkatrészt tudtam venni hozzá, mert nagyon segítőkész emberekkel kerültem kapcsolatba. Csak hogy néhányat kiemeljek, gyári szép hátsó lökhárító, hátsó lámpák közötti CRX felírat (lámpa?), a tökéletes ülés, gyári rádió!, sárfogó "gumik", kormány... Szóval majdhogynem minden megvan, hogy nagyon szép gyári legyen.
Újra azt mondom, hogy jó alap, mert még nem volt a karosszéria javítgatva. De most kell...! Mindkét küszöböt cseréljük, a hátsó ívek egy részét cseréljük, és alul hátul az egyik küszöb végénél kell még hozzányúlni. Más baja nincs, ezeket most rendesen megcsináljuk, és többet nem kell hegeszteni, mert esőt már nem nagyon fog látni.
Ez egy piros autó volt. A motortér, és belül most is piros. Nekem talán a fekete jobban tetszik, de látva belül a tökéletes piros fényezését, meginogtam. Most kijavítjuk feketével a fényezést ahol kell, üzembe helyezem, és majd két év múlva OT előtt valószínű teljesen szétszedjük, és újra lesz fényezve.
Nagyon várom, hogy mehessek vele. Csak az udvarban mentem, max kettőig húzatva, de így is érződik a fürgesége, ereje, virgoncsága. A formájával pedig nem lehet betelni...
nem is baj ha nem emeled a topic szinvonalat a jovoben...
nyilvan visszajarsz majd leskelodni, illetve ha valami nyugod lesz es segitseg kell akkor is majd, segond :P nyilvan segitunk majd
Kedves Honda CRX fórumozó kartársak. Örülök annak, hogy még az Admin és mások is poénkodnak azon, hogy vettem egy CRX-et és meg akartam veletek osztani, de látom, hogy ebben a Topicban is, mint Magyarországon az uralkodik, ami. Azt gondoltam, hogy ez a Topik is, mint a fórum is egymásért jött létre anno és a segítség az, ami akár összetartja az embereket, de a hozzászólások, nem ezt mutatják. Örülök neki, hogy mit hogyan nem lehet megoldani, de hogy ti is értsétek én a mai napon az összes alkatrészt, amit jelenleg be akartam szerezni, megoldottam. Én nem azért írtam le itt, hogy én is egy boldog CRX tulaj leszek újból, hogy majd mit hogy nem fogok tudni megoldani, hanem, hogy hátha mást is inspirál, vagy legalábbis más is örülni fog neki. Mivel a szükséges alkatrészeket beszereztem, ezért egyenlőre nincs szükségem az autómhoz másra. Szerencsére a tükörrel nincsen gondom, így azt a ritka alkatrészt nem kellett megvennem...
A jövőben nem kívánok itt hozzászólni ebben a Topicban semmihez, így kérlek Titeket Ti se szóljatok ehhez a hozzászólásomhoz hozzá.
Nekem 2 évbe tellett, mire találat relatív jó állapotú első sárvédőket, rá egy évre sikerült találnom sliteyed jóvoltából nfl helyzetjelzőket, amiből a jobbost rommá tört egy őzike tavaly és azóta is keresek megint, de csak egy repedtet találtam hozzá, irányjelző ugyan ez a szitu, most után gyártott van benne, mert van egy pár gyári fl, de nem merem betenni, mert ha törik nincs másik. Szóval 2db crx-et vegyél
Szia! Ok, de meg akarom várni a pénteki napot és utána megírom privátban, hogy mit szereztem be olyat hozzá, ami szerintem ritka manapság. Valójában azért akartam CRX-et már évek óta, mert amikor elgondolkoztam, hogy mit bántam meg az elmúlt több, mint 10 évben az életemben, akkor mindig a CRX eladása jutott az eszembe és ezt akartam most kompenzálni. A korábbi hozzászólásaimból szerintem ezt simán le is szűröd. Nekem a CRX nem csak egy autó, egy életérzés. Ami hiányzik ehhez az autóhoz, az csak pár alkatrész, amit szerintem fél év alatt be is fogok tudni szerezni. Bár ez 2. gen. és nem 1. gen, de ez számomra eddig a legszebb gép, amit találtam az életem során. Ha teljesen felújítottam, akkor posztolom majd ide is mindenkinek.
Ezzel a vásárlással és az alkatrészbegyűjtéssel nagyon elkéstél! már 4gen civichez sincsenek normális alkatrészek,nem hogy crxhez bármilyen állapotú,főleg karosszéria elem..
10 évnyi keresés után végre, ha az égiek is úgy akarják, akkor 2 gen. CRX tulaj leszek pénteken.
A segítséget kérem, hogy van-e valakinek bontott CRX-e? Azt láttam és köszönöm Kartács hozzászólását a facebook csoportot illetően, de szeretnék 1-2 alkatrészt begyűjteni és hátha van itt, aki bontott 2 gen. CRX-el foglalkozik!
Kedves Grego, szóval 2 gen. lesz, nem 1 gen., de legalább újból CRX tulaj leszek és amit kinéztem személyesen, abból szerelem első látásra lett.
Egyetlen egy másik Honda tetőablaka sem egyezik a CRX-ével sajnos.
Civicé jó lenne ha belemenne (üveg), de jóval nagyobb.
Megoldás még az lehetne ha üvegeshez elviszed és levágatod talán ez megoldható.
2018. január 25. 13:45:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #75113
Az ablak cseréje egyszerű.
Körbe megbontod a kárpitot, lámpákat, napellenzőt, akasztót kitekered.
Ha jól emlékszem oldalanként 4-4 anya fogja 10-es vagy 12-es.
lazítsd meg mindet, húzd le a víz elvezető csöveket és kösd le a motort.
Egyedül is ki lehet bányászni de nem egyszerű legyen egy segítőd aki fogja ott ahol kicsavartad.
Az ajtón is kifér, de jobb az az egyik ülés nincs benne ebben az esetben.
Az hogy a civic egyezik-e vele, nem tudom.
Sziasztok! Érdeklődnék 2. generációs CRX tetőablak cseréjét hogyan lehet kivitelezni. Még nem bontottam szét, és nem tudom hogy lehet a mozgó részt levenni. Találtam egy CIVIC komplett tetőablakot, de az nagyobb panelen van. Az üveges tetőablak szerintetek leszerelhető és áttehető a CRX fém tetőablak helyére?
Szerintem annyi az egész hogy ide havonta ha felnéz "1-2" ember, tehát sok válaszra ne számíts majd fél év után ha valaki tudja és észre veszi.
Inkább facebook hondás csoportokba írj vagy "honda civic 4 gen és 2 gen crx alkatrészek (88-91)" csoportba ott több sikerrel jársz.
Én pl a 2G CRX-eket gyűjtöm azokról tudok, de 1G sajnos nem, de szerintem van aki nézi azokat is vagy láthatta ezt.
Az infó sem ártana, tiéd volt a kocsi? Mikori a kép? Bár azt nem egészen értem, ha tudod mi lett a sorsa akkor mi a kérdés?
Hát félek én is, de Te tudod a problémámat a legjobban, hogy a Te autódat akartam a sajátom helyett megvenni (sajátomat visszavásárolni akartam, de nem találom), de egyik sem sikerült... Sajnos most verem a fejem a falba, hogy nem tudtam lépni előbb, de az élet ezt dobta. Sokat dolgoztam érte, hogy megtehessem/megvehessem a kettő közül valamelyiket, de nem sikerült...
Sziasztok!
Azon csodálkozom, hogy ez a Honda CRX fórum, de senki nem tud erről a CRX-ről semmit. Én elhiszem, hogy akik regisztrált tagok, azok olvassák a hozzászólásokat, csak csodálkozom, hogy ilyen kicsi országban hogyan tud eltűnni egy CRX, mikor egy ilyen darabot nem bontatni vesz meg az ember (gondolom). Biztosan látta valaki. Én egy ideje keresem, de nem találom. Mivel ki van vonva, ezért vagy alkatrészként végezte, vagy valaki egyenlőre nem foglalkozik vele, de csak látta valaki ezt a példányt!
Szóval tényleg fontos kérés volt mindenkihez, amihez most hozzászóltam. Már a fél világgal beszéltem szó szerint, de szerintem nem került ki az országból. Laci
Sziasztok! Köszönöm a befogadást! Egyik ismerősömnek szeretnék segíteni. Van egy 1991 -es Honda Crx-e, sportkormányt szeretnék venni (műbizonylatosat - úgy néz ki már sikerül beszerezni), viszont kormányagyat sehol sem találok hozzá. Tudtok ajánlani valamilyen boltot/helyet ahol betudnám ezt szerezni (Momo kormány lesz a befutó)!
Érdekelne, hogy van-e még valaki, akinél találni első generációs crx-hez alkatrészt. Nem olyanokra gondolok, amiket az unixnál megkapok, hanem pl. ha beltérbe kellene vmi...
Köszi!
Sziasztok!
Ha valaki felismeri ezt az autót kérem írjon rám egy privit (mármint aki tudja, hogy kinél van jelenleg).
Azt most már tudom, hogy mi lett sajnos a sorsa, azaz ki lett vonva, de lehet, hogy valaki tudja, hogy kinél. Természetesen egy telefonszám is kellene, ha valaki tud segíteni.
Sziasztok!
Tudna nekem segiteni valaki feltengely csuklo(kulso) fogszamokban mert az unix meg a tobbi ceg hoz kulmbozoeket.
Ha esetleg lenne otthon valakinek es megtudna mondani sokat segitene.(D16A8/A9)
Koszonom
Szia!
Köszi, elfogadom!
Azt hiszem tudom mi a menete (származásellenőrzés, VÁM, KPM vizsga, eredetvizsga, forgalomba helyezés).
A gondom az, hogy a forgalmi szerint 2012-ben kivonták az autót, illetve az látszik a forgalmiban, hogy érvénytelen, és át is lyukasztották. Azt tudtam, hogy több éve itt van már Magyarországon, de teljesen elhomályosult szemekkel, semmi nem érdekel hozzáállással vettem meg, és nem gondoltam végig ezen tényt. Tehát magyarok kezén volt már, de eddig egyiknek sem jutott eszébe a forgalomba helyezés. Most nekem le kell vámolnom. A kérdés, hogy ha oda megyek egy mai dátumú adásvételivel..., és egy 2012-ben érvénytelenített forgalmival, ahhoz mit szólnak? Azaz, ha Svájcban 2012-ben érvénytelenítettek egy forgalmit, akkor az azt jelenti, hogy kivitték az országból? Mert, ha igen, akkor 2012-es adásvételit kell vinnem, viszont akkor nem vámoltam le 5 év alatt, és megbüntetnek.
Mondjuk azt nem tudom, hogy VÁM elmulasztás esetén mennyi lehet az elévülési idő. Mert ha 5 év, akkor elévült a dolog...
Sziasztok!
Köszönöm a felvételt!
Egy 2.gen CRX-em van pár napja, ezzel kb. 25 éves álmom teljesült.
Svájcból behozott autóm van. Van rajta munka, de nem annyira vészes. Közel gyári állapotra szeretném megcsinálni, és valószínűleg amikor eléri a 31 évet, akkor kap egy teljes felújítást, és elviszem OT-ra. Egyáltalán nem értek a típushoz, kérlek segítsetek majd, ha elakadok! Előre is köszi!
Sziasztok!
Van egy b16a2 delsolom, a problémám az lenne , hogy amikor megvettem a benne lévő akku eléggé savgőzös volt , ezért cseréltem egy újra, namár most az új akkunál is megjelentek ilyen savas kicsapódások a tetején, túltöltésre gyanakszom.... multival mérve 14,5V a töltés alapjáraton, terhelésre is visszaáll, a generátorom lehet a ludas ?
(Exide premium japan 45ah akku van benne)
Előre is köszönöm a válaszokat !
2017. december 4. 15:29:46: megválaszolva Tonx + által,
→ #75091
Tudnál esetleg adatokat írni ròla?Sokat segítene!
Hossz, meg N erő?
Nekem az ajtò felöli végén faudi fejes, a kasztninban meg egy kis lemez fülön keresztül dugni a teleszkòp menetét és egy anyával fixálni.Neked is ilyen?