Még képlékeny a dolog mi hogy legyen,meg mikor és hol lesz csinálva, szilntezés is lesz, szóval nem is szeretném annyiszor szétkapni, de köszönöm, és ha nem lesz más vagy jobb megoldás, majd lehet megkereslek !
Igazából nem tudom, hogy jobb-e. Nem érzek különbséget a két fajta között. Ha ültetni akarod, akkor érdemesebb keményítettet csináltatni. Nekünk Mazdában van kis ültetés, ott Katona féle kicsit keményebb gátló van. (utcai sportnak hívják ott) Az pont jó a csüccshöz.
Gyári rugókhoz tökéletesek ezek a KYB-k. Én azért utáltam az Ultra SR-t, mert nagyon b.zi színe van, és a full gyári kocsihoz festhettem még feketére... :-)
Ha az a gond szerintem tudok kölcsön adni egy szett csillapítót, amíg megcsinálják. Vasárnap leszek Kaposváron, ha gondolod.
Beszéltem itt fórumon is egy emberkével aki felújítónál dolgozik, csak sajna nem tudom sehova letámasztani napokra (ne adj isten vmi miatt egy hétre hetekre) a kocsit, és nincs másik szett sem amit addig be tudnék tenni addig. Szóval ezért marad a vétel. Tudok sima KYB et is meg Ulta SR-t is szerezni most. Olcsóbb kategória meg nem nagyon van már hozzá amit be is tennék, és a sima meg az Ultra SR között már nincs akkora ár különbség hogy ha tényleg jobb, akkor ne érné meg.
Azt olvastam róla hogy kb 20% al keményebb mint a sima. De nem igazán van róla teszt vagy vélemények...
Mi forgalmazunk a Lángnál KYB et és én nem találkoztam még olyannal aki panaszkodott volna rá vagy garis lett volna, ezért gondolom hogy ez sem lehet rosszabb mint pl: a mezei Exel G széria
Nekem a restaurált 4g3d alatt van hátul. Tökéletes. Elöl sima van, ezeket kaptam. Mindegyik jól tart. nekem gyári rugón vannak. Kb. 3 éve vannak beszerelve, tavaly nyáron mentem kb 1400km-t vele. Szóval hosszútávú tapasztalatom nincs. A járós kocsin az első lengéscsillapítót meg Katonáék csinálták meg Dömsödön. Az is tök jó, és kb harmada volt. Abban van azóta kb 25e km.
Helló!
Mivel a futómű topikban senki sem szólt semmit hozzá így megpróbálom a társaim között
Valakinek van tapasztalata KYB Ultra SR csillapítókkal? (utcán használnám, sajna messze a Hungaroring )
CRX alá menne a gyáriak (szó szerint) helyére, egyenlőre gyári rugókkal, de később majd lehetmennek vissza az ültető rugók (elvileg -40mm rugók sztem több vagy csak a mostani "összeült" gátlók miatt tűnik többnek)