Beszéltem itt fórumon is egy emberkével aki felújítónál dolgozik, csak sajna nem tudom sehova letámasztani napokra (ne adj isten vmi miatt egy hétre hetekre) a kocsit, és nincs másik szett sem amit addig be tudnék tenni addig. Szóval ezért marad a vétel. Tudok sima KYB et is meg Ulta SR-t is szerezni most. Olcsóbb kategória meg nem nagyon van már hozzá amit be is tennék, és a sima meg az Ultra SR között már nincs akkora ár különbség hogy ha tényleg jobb, akkor ne érné meg.
Azt olvastam róla hogy kb 20% al keményebb mint a sima. De nem igazán van róla teszt vagy vélemények...
Mi forgalmazunk a Lángnál KYB et és én nem találkoztam még olyannal aki panaszkodott volna rá vagy garis lett volna, ezért gondolom hogy ez sem lehet rosszabb mint pl: a mezei Exel G széria
Nekem a restaurált 4g3d alatt van hátul. Tökéletes. Elöl sima van, ezeket kaptam. Mindegyik jól tart. nekem gyári rugón vannak. Kb. 3 éve vannak beszerelve, tavaly nyáron mentem kb 1400km-t vele. Szóval hosszútávú tapasztalatom nincs. A járós kocsin az első lengéscsillapítót meg Katonáék csinálták meg Dömsödön. Az is tök jó, és kb harmada volt. Abban van azóta kb 25e km.
Helló!
Mivel a futómű topikban senki sem szólt semmit hozzá így megpróbálom a társaim között
Valakinek van tapasztalata KYB Ultra SR csillapítókkal? (utcán használnám, sajna messze a Hungaroring )
CRX alá menne a gyáriak (szó szerint) helyére, egyenlőre gyári rugókkal, de később majd lehetmennek vissza az ültető rugók (elvileg -40mm rugók sztem több vagy csak a mostani "összeült" gátlók miatt tűnik többnek)