HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 09:26,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Kergyu 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 99 | 98 | 97 | 96 | 95 | 94 | 93 | 92 | 91 | 90 | 89 | 88 | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | vége >> 

Téma információk
A fórum közössége nem kíváncsi politikai tartalmú hozzászólásokra, kérjük tartózkodj ezektől, ellenkező esetben szankciókat alkalmazunk.




A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-



[SMIL:/smile7.gif] Kezdő-, és képet vagy linket beszúrni nem tudó userek számára egy kis használati utasítás képekben:

1.rész: kép beszúrása

2.rész: link beszúrása

a video beszúrása:

youtube flash url-je: https://www.youtube.com/v/***********?version=3&%20amp

VIMEO flash url-je: https://vimeo.com/moogaloop.swf?clip_id=******&amp


Indavideo flash url-je:
https://assets.indavideo.hu/swf/player.swf?vID=**********&v=1071&onsite=1&autostart=0


Streetfire.net video flash url-je: https://www.streetfire.net/vidiac.swf?video=**********
(természetesen a csillagozott részt mindig annak a videó kódjára cseréld ki, amit linkelsz! Valahogy így... )
Reméljük ezek után már több sikerrel jártok! [SMIL:/smile1.gif]




Képfeltöltésre ajánlott oldalak:

https://hu.imgbb.com/

https://into.hu/kepfeltoltes

https://www.kepfeltolto.com/kepfeltoltes
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 5000 hozzászólást őrzi meg.
#321205 Adameus +  2024. február 14. 12:17:06 re: #321204 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem is 4F volt nemrég, szintén 3.0 Tdi quattro tiptronic, csak 2004-es (még gyárilag DPF nélküli), zseniális autó, picivel több, mint 80e km-t használtam (300e km után került hozzám, lényegében hibátlan állapotban), volt egy-két érdekesség, de nagyon durva hibák nem jöttek elő. Az előző tulajnak a vezérlésben cseréltek feszítő(ke?)t, azzal utána nem volt semmi gond (a vezérlés cserét sokszor olvasni-hallani, de simán lehet, hogy valóban túloznak vele, a tiptronic ebben viszont tartós darab, a 4G-nél is így gondolják). A környéken hirdették meg aznap vagy előző nap, elmentem megnézni, hogy legyen legalább összehasonlítási alapom, de annyira egyben volt, hogy aznap el is hoztam. Időnként nem volt olcsó egy-egy hiba, de amikor meghirdettem, az első ember, aki megnézte, rögtön meg is vette. Valamennyire visszasírom, de féltem, hogy 400e km felett mennyire akarnák majd megvenni, illetve a korából fakadóan is jelentkeztek már hibák. Ennek ellenére újra kacsintgatok velük. [SMIL:/smile2.gif]
2024. február 14. 15:46:16: megválaszolva Shad 0  által, → #321207 
2024. február 14. 14:58:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321206 

#321204 bejemves 0  2024. február 14. 09:44:04 re: #321201 (Adameus + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nekem A6 van, igaz, nem 4G, hanem 4F (2010, 3.0 tdi, tiptronic, quattro). Valamiben az egyik jobb, valamiben a másik. Az újabbnál módosítottak az egyik láncfeszítőn, így kevésbé hajlamos csörögni. Ezzel a vezérlés dologgal egyébként szerintem csak egymást hülyítik a tulajok, mert iszonyatosan lefingott, 6-700 ezret futott darabok mennek gyári vezérléssel, szakadtal vagy átugrottal pedig csak elvétve találkozni. A cseréhez nem muszáj kivenni a motort, legalábbis a 4F-nél. Láncszett valami 300 ezer környéke, plusz tömítések, ez-az-amaz. Itt sem az anyag a sok, hanem a lehúzás, mint ezeknél az autóknál általában.
A 4f-ben lévő tiptronic váltó sokkal stabilabb, mint a 4g-ben lévő S-tronic (dupla kuplung). Eléggé limiten van, mert a hivatalos méretezési nyomatéka 500 Nm, ezt pedig tudja a motor is. Ebből nem nehéz kikövetkeztetni, hogy DPF off, EGR off, akkor már egy kis csipsz, és lehet is törni benne a lamellatartó kosarat.

A másik gyíkjuk, mint mindig, a nem megfelelő használat (városi gyilkolászás, állórajtok, oviüzem), millió km és hanyag tulajok.

Én a sajátommal már hatvanezret mentem, és az ég világon semmi baja nincsen. EGR, DPF, váltó, motor, futómű; minden gyári és tökéletesen működik. A nagy titok az volt, hogy fél év keresgélés után vettem egy megkímélt darabot bőven a kínálat tetejéből, amit arra használok, amire kitalálták: megyek vele az autópályán; erre való, pazar utazóautó.
2024. február 14. 12:17:06: megválaszolva Adameus +  által, → #321205 

#321203 [TypeV] +  2024. február 13. 22:39:39 re: #321202 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Végülis mindenki a maga szintjén nyomorog ugye.

#321202 Kázmér +  2024. február 13. 13:30:04 re: #321201 (Adameus + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Mit vársz egy auditól? A tulajok boldogok mint az állat, amikor 5 kiló alatt van egy számla, és boldogan újságolják, h szintre semmi költség nincs az autóikon. [SMIL:/smile2.gif]
2024. február 13. 22:39:39: megválaszolva [TypeV] +  által, → #321203 

#321201 Adameus +  2024. február 13. 10:54:49 re: #321185 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolkodtam ilyen A6-osban, de elég sok szériahibájuk van.

A V6-os TDI-knél egy idő után kell vezérlést cserélni, ami láncos, ráadásul a motor hátsó részén található, ezért ideális esetben ki kell szerelni a motort a munkához (munkadíj és alapanyag is elég húzós), emellett ezek a motorok szeretik szivárogtatni a hűtővizet, a 2015-ös facelift után pedig egy környezetvédelmi megfelelés miatt alap esetben károsan alacsony olajnyomással működnek, emiatt szoftveresen módosítani kell vagy rosszabb esetben motor felújítás, esetleg csere. A DSG/S-tronic pedig nagyon érzékeny jószág, elég sokat kell javítani, ismerősöm váltófelújítása pl. 1,4 millió volt (mondjuk ennél drágábbról nem tudom hallottam-e). Tiptronic váltó is járt még ehhez a szériához, ami állítólag megbízhatóbb, de csak a dupla turbós változatok mellé adták.

Egy Bosch szerviz tulaját kérdeztem ennek kapcsán, hogy van-e valami jóféle konstrukció, az volt a válaszsa, hogy "minél újabb, annál szarabb..."
2024. február 14. 09:44:04: megválaszolva bejemves 0  által, → #321204 
2024. február 13. 13:30:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #321202 

#321200 Shad 0  2024. február 13. 09:26:53 re: #321199 (pokolember 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Az előltöltős mosógép előnyei? :D

#321199 pokolember 0  2024. február 13. 08:45:02    ‹›   →  ↑  +20 | rejt

2024. február 13. 09:26:53: megválaszolva Shad 0  által, → #321200 

#321198 integra_type_r 0  2024. február 12. 20:38:04    ‹›  0 | rejt


#321197 integra_type_r 0  2024. február 12. 13:46:03    ‹›  0 | rejt


#321196 integra_type_r 0  2024. február 12. 10:51:51    ‹›  +1 | rejt
"A társadalommérnökösködés ára.

Teljes összeomlásban van a kínai nők gyerekvállalási kedve, már csak 1 gyerek jut 1 nőre, amikor a népességszám fenntartásához 2,1 kéne. Emiatt a jövőben az eddig vártnál jobban és gyorsabban zuhanhat a kínai populáció, 2100-ra akár 500 millióra (!) eshet a mai 1400 millióról, ami példátlan demográfiai összeomlás, alig kezelhetőnek tűnő gazdasági problémákat fog okozni.

És a fő ok a 40 évvel ezelőtti kommunista állami szabályozás, az 1 gyerek modell bevezetése, ami egy utólag tévesnek bizonyult matematikai modellen alapult, amit egy Moszkvában végzett rakétatudós dolgozott ki, a várható jövőbeli demográfiára vitte át a rakétaröppálya-számításban használt kalkulációkat - akkor még attól rettegtek, hogy ha marad az akkori 3-as fertilitás, akkor 4-5 millliárdra nőhet a kínai népesség. Ezért akár erőszakkal avatkoztak be a családtervezésbe, kötelező sterilizációval és erőszakos abortusszal.

Csakhogy a modellben nem számoltak több társadalmi és gazdasági változással, az emberek változó viselkedésével, az urbanizációval és azzal, hogy a tanult, jobb módban élő városi nők eleve, minden beavatkozás nélkül is sokkal kevesebb (vagy semennyi) gyereket akarnak mindenhol, mint a tanulatlan falusiak, azaz túlkorlátozták a gyerekvállalást, ami a fejlődéssel magától is csökkent volna - és ennek itt vannak és lesznek a borzasztó következményei.

A legjobb, ha az állam egyáltalán nem szól bele olyan magánügybe, mint a gyerekvállalás. A fejlett gazdaságok, a liberális demokráciák is küzdenek demográfiai problémákkal, de messze nem ilyen nagyokkal és technológiai fejlődéssel és szabályozott bevándorlással meg tudjak azokat oldani, éppen elég vonzó helyek ehhez. A kommunista diktatúra a könyörtelen beavatozással a polgárok magánéletébe elmérnökösködte a jövőt. A diktatúra nem csupán embertelen rendszer, de gazdasági zsákutca is, mert a tervutasítással felülről próbálja irányítani az egyént, kioltja az egyéni érdekeket és elveszi az egyén szabadságát a jövője alakításában.

A merev központi állami tervek mindig elbuknak, mert a valóság bonyolultabb annál, hogy előre modellezni lehessen, mindig beüt a váratlan, az előre nem látható - amihez a szabad társadalmak, ahol béken van hagyva az egyén, és jól tud artikulálódni a sok-sok egyéni érdek, folyamatos adaptációval alkalmazkodni tudnak."

How China Miscalculated Its Way to a Baby Bust





#321195 integra_type_r 0  2024. február 11. 18:53:08    ‹›  +1 | rejt


#321194 integra_type_r 0  2024. február 11. 18:52:06    ‹›  +2 | rejt


#321193 integra_type_r 0  2024. február 11. 18:45:46    ‹›  0 | rejt


#321192 Tonx +  2024. február 10. 18:18:35 re: #321191 (Tomi77 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
De az inverter és a motorszabályzó hozzá tartozik az elektromos autó hajtásához ahogy az egr meg az injektorok a másik motorhoz.

#321191 Tomi77 0  2024. február 10. 18:05:48 re: #321190 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az Auidiban is van még csomó minden más nem csak a motor..

Még is a komplett motor és a váltó már háromszor annyiba kerül mint a Tesla motorjai meg az akkupak.
2024. február 10. 18:18:35: megválaszolva Tonx +  által, → #321192 


2024. február 10. 18:07: Szerkesztve Tomi77 0  által, megtekintés

#321190 Tonx +  2024. február 10. 15:02:33 re: #321189 (Tomi77 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert még van bennünk inverter meg egyéb dolgok is.
2024. február 10. 18:05:48: megválaszolva Tomi77 0  által, → #321191 

#321189 Tomi77 0  2024. február 10. 11:42:57 re: #321185 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkó mé ilyen drágák az eletronyosak? [SMIL:/szetvert.gif]
2024. február 10. 15:02:33: megválaszolva Tonx +  által, → #321190 

#321188 Tonx +  2024. február 10. 11:07:07 re: #321187 (Newdesign + )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak hogy megnyugtassalak egy nsx-be a blokk 52e euró plus a két hengerfej 20e/db unix oldalán viszont már csak 7millió a blokk. Az elektromotor ház 5160 a rotor 3371 euro.

#321187 Newdesign +  2024. február 10. 10:12:53 re: #321185 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt nem tudom össze rakni fejben :)
Ezek most "beszerzési árak", vagy mik? VAgy, hogy talán így áll össze az ára? :D . Azt nem értem miért kerülne egy BLOKK egy AUDIBA 10Millába, aztán külön számolva a vezérműtengely meg a főtengely... Kicsit fura. Értem én a terminológiát, hogy nyilván azé olcsóbb (kéne legyen) a villany, mert kevesebb az alkatrész... Vagy nem is tudom, mi itt a lényeg....
2024. február 10. 11:07:07: megválaszolva Tonx +  által, → #321188 

#321186 integra_type_r 0  2024. február 9. 17:55:16    ‹›  0 | rejt

Most of the energy you put into a gasoline car is wasted; this is not the case for electric cars...



#321185 integra_type_r 0  2024. február 9. 17:38:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2024. február 13. 10:54:49: megválaszolva Adameus +  által, → #321201 
2024. február 10. 11:42:57: megválaszolva Tomi77 0  által, → #321189 
2024. február 10. 10:12:53: megválaszolva Newdesign +  által, → #321187 

#321184 grego +  2024. február 9. 08:53:39    ‹›  0 | rejt
A németek újra lendületben :D

#321183 integra_type_r 0  2024. február 8. 08:46:12    ‹›  0 | rejt


#321182 Kázmér +  2024. február 7. 19:58:40    ‹›  +13 | rejt








#321181 integra_type_r 0  2024. február 7. 14:54:29    ‹›  +1 | rejt


#321180 fonsie +  2024. február 7. 09:17:22 re: #321179 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szerintem ilyet használ:

https://au.gktech.com/blogs/news/frs-gt86-brz-5x114-3-convers
ion-hub-update



Mivel 4x100 bán nincs elég választék, főleg a nagyobb méretekben.

#321179 Wagonist 0  2024. február 7. 08:50:47 re: #321173 (fonsie + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagy vagy, köszi! Ahogy nézem ez az R verzió vadiúj, sokkal hangsúlyosabb a konkáv dizájn meg a küllők dőlése, viszont azt továbbra sem értem, hogy hogyan került fel a GR86-ra ha csak 5x114-es verzióban van. :-)
2024. február 7. 09:17:22: megválaszolva fonsie +  által, → #321180 

#321178 KawaBazsy 0  2024. február 6. 22:06:03 re: #321177 (Yakumo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Felállt?? Fura az ízlésed.. [SMIL:/szetvert.gif]

#321177 Yakumo +  2024. február 6. 21:51:23 re: #321176 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
OK, nem vártam meg míg felállt. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

Ezt most miért kellett, de komolyan....? [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]
2024. február 6. 22:06:03: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321178 


2024. február 6. 21:53: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#321176 Yakumo +  2024. február 6. 21:50:21 re: #321169 (Dontwalk + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na, ez mér nem tetszik nekünk? Valami trap?
2024. február 6. 21:51:23: megválaszolva Yakumo +  által, → #321177 

#321175 LasiIS250 0  2024. február 6. 21:18:13 re: #321168 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ránézésre sem GTR felni, az nincs ilyen konkáv.
Viszont lövésem sincs mi lehet. [SMIL:/pislog/eyepop4.gif]

#321174 integra_type_r 0  2024. február 6. 20:22:54    ‹›  0 | rejt


#321173 fonsie +  2024. február 6. 18:06:59 re: #321168 (Wagonist 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
VERZ-RACING VRF01R

https://kuhl-japan.com/tochigiblog/53921/
https://www.verz-wheels.com/vrf01/
2024. február 7. 08:50:47: megválaszolva Wagonist 0  által, → #321179 

#321172 KawaBazsy 0  2024. február 6. 16:15:44 re: #321171 (pIeTRo 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mi a kérdés?

#321171 pIeTRo 0  2024. február 6. 15:33:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt


Ingatlanos vagy ingatlanjogász nincs véletlenül közöttünk? Esetleg ismeretségi körben?



2024. február 6. 16:15:44: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321172 

#321170 Dontwalk +  2024. február 6. 14:18:16    ‹›  0 | rejt


#321169 Dontwalk +  2024. február 6. 14:15:12    ‹›   →  ↑  -2 | rejt

2024. február 6. 21:50:21: megválaszolva Yakumo +  által, → #321176 

#321168 Wagonist 0  2024. február 6. 13:14:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felniguruk, help!

Ránézésre R35 GTR gyári felni, de az csak 5x114-ben volt, a GR86/BRZ viszont 5x100-as! Nem tudja valaki milyen felni lehet ez? Köszcsi! (A Kuhl Racing honlapján nincs info).


2024. február 6. 21:18:13: megválaszolva LasiIS250 0  által, → #321175 
2024. február 6. 18:06:59: megválaszolva fonsie +  által, → #321173 

#321167 integra_type_r 0  2024. február 6. 12:29:05    ‹›  0 | rejt


#321166 integra_type_r 0  2024. február 6. 10:02:33    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
"Magyarországon európai értelemben a társadalom 75%-a (!) szegény - hiszen havi 1000 euró alatti jövedelem az a nyomor szintje az EU-ban, ahol a tisztes fizetések nem magasan kvalifikált munkakörben is 2-3000 euró körül vannak, akár egy sima összeszerelőüzemben. Ez a legfőbb probléma. És amíg ez a költségvetésből való lopásra épülő autokrácia marad, nincs is esély javulásra."

Szegénységkutatás 2023. IV. NEGYEDÉV


2024. február 6. 14:23:02: megválaszolva Dontwalk +  által, → #17092 

#321165 integra_type_r 0  2024. február 6. 09:19:08    ‹›  0 | rejt

Heti Meteor az első magyar podcast-ek egyike. Készítik Fejes "FB2" Balázs és Schaffer "angelday" József.
A műsor 2024 februárban 9 év kihagyás után hirtelen újra feltámadt.

#133 – DAT tape delivery



#321164 Tomi77 0  2024. február 6. 00:35:38 re: #321160 (Shad 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Inkább valami szilikon tömítőszalagot javasolnék. Strapabíróbb. Többféle vastagságban és profil variációban kapható. Jobban bírja a strapát mint a szivacs.

#321163 JohnyFirpo +  2024. február 5. 21:27:24 re: #321160 (Shad 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
A kedves szomszéd fejét kell beleb@szni a rácsba, ha a szép szó ellenére is ugyanúgy csapkodja! Az olcsóbb, nem kell elmenni és megvenni a Praktikerben! :)

#321162 Kázmér +  2024. február 5. 20:39:35    ‹›  +15 | rejt





Elég hideg lehetett arrafelé....







#321161 KawaBazsy 0  2024. február 5. 15:39:53 re: #321160 (Shad 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Bármi jó, én egy darab bicikli belső gumit ragasztottam a vasrácsra.

#321160 Shad 0  2024. február 5. 13:05:34    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintetek ez megfelelő megoldás lehet, ha fel akarom ragasztani a folyosón lévő vagyonvédelmi rács ajtajára, hogyha a kedves szomszédok bebasszák kora reggel a rácsot, akkor ne zengjen az egész lépcsőház?

https://www.praktiker.hu/epites-felujitas/festek-lakk-ragaszt
o/ragasztoszalag-ragaszto/tesapur-ajto-ablaktomito-habszalag-
6mmx9mmx10m/p/164175
2024. február 6. 00:35:38: megválaszolva Tomi77 0  által, → #321164 
2024. február 5. 21:27:24: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #321163 
2024. február 5. 15:39:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #321161 

#321159 Yakumo +  2024. február 5. 09:31:39 re: #321158 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Mielőtt fel lett újítva, simán. [SMIL:/smile2.gif]

#321158 CharlesPhilip +  2024. február 5. 08:22:21 re: #321155 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
bakker, azt hittem ez a KöKi :D
2024. február 5. 09:31:39: megválaszolva Yakumo +  által, → #321159 

#321157 pIeTRo 0  2024. február 5. 08:13:16 re: #321155 (White + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Mekkora egy rohadt putri az az ország.

#321156 Tomi77 0  2024. február 4. 08:22:18 re: #321155 (White + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jók a sínek ha így tud hasítani :)

 << eleje | 99 | 98 | 97 | 96 | 95 | 94 | 93 | 92 | 91 | 90 | 89 | 88 | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.31, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.225 mp, 10 query