Gondolkodtam ilyen A6-osban, de elég sok szériahibájuk van.
A V6-os TDI-knél egy idő után kell vezérlést cserélni, ami láncos, ráadásul a motor hátsó részén található, ezért ideális esetben ki kell szerelni a motort a munkához (munkadíj és alapanyag is elég húzós), emellett ezek a motorok szeretik szivárogtatni a hűtővizet, a 2015-ös facelift után pedig egy környezetvédelmi megfelelés miatt alap esetben károsan alacsony olajnyomással működnek, emiatt szoftveresen módosítani kell vagy rosszabb esetben motor felújítás, esetleg csere. A DSG/S-tronic pedig nagyon érzékeny jószág, elég sokat kell javítani, ismerősöm váltófelújítása pl. 1,4 millió volt (mondjuk ennél drágábbról nem tudom hallottam-e). Tiptronic váltó is járt még ehhez a szériához, ami állítólag megbízhatóbb, de csak a dupla turbós változatok mellé adták.
Egy Bosch szerviz tulaját kérdeztem ennek kapcsán, hogy van-e valami jóféle konstrukció, az volt a válaszsa, hogy "minél újabb, annál szarabb..."