HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 00:41,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#321201 Adameus +  2024. február 13. 10:54:49 re: #321185 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolkodtam ilyen A6-osban, de elég sok szériahibájuk van.

A V6-os TDI-knél egy idő után kell vezérlést cserélni, ami láncos, ráadásul a motor hátsó részén található, ezért ideális esetben ki kell szerelni a motort a munkához (munkadíj és alapanyag is elég húzós), emellett ezek a motorok szeretik szivárogtatni a hűtővizet, a 2015-ös facelift után pedig egy környezetvédelmi megfelelés miatt alap esetben károsan alacsony olajnyomással működnek, emiatt szoftveresen módosítani kell vagy rosszabb esetben motor felújítás, esetleg csere. A DSG/S-tronic pedig nagyon érzékeny jószág, elég sokat kell javítani, ismerősöm váltófelújítása pl. 1,4 millió volt (mondjuk ennél drágábbról nem tudom hallottam-e). Tiptronic váltó is járt még ehhez a szériához, ami állítólag megbízhatóbb, de csak a dupla turbós változatok mellé adták.

Egy Bosch szerviz tulaját kérdeztem ennek kapcsán, hogy van-e valami jóféle konstrukció, az volt a válaszsa, hogy "minél újabb, annál szarabb..."
2024. február 14. 09:44:04: megválaszolva bejemves 0  által, → #321204 
2024. február 13. 13:30:04: megválaszolva Kázmér +  által, → #321202 

#321185 integra_type_r 0  2024. február 9. 17:38:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2024. február 13. 10:54:49: megválaszolva Adameus +  által, → #321201 
2024. február 10. 11:42:57: megválaszolva Tomi77 0  által, → #321189 
2024. február 10. 10:12:53: megválaszolva Newdesign +  által, → #321187 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.3, 0.34, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.009 mp, 7 query