HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 06:32,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 

Téma információk
Hasznos oldalak:


Hasznos oldal 4.gen Accorddal kapcsolatban (A 'część techniczna' alatt elég érdekes/hasznos 'mókolások' találhatóak)


Honda Accord típushibák 92-2008
#139662 LINSZTER +  2023. szeptember 22. 16:36:23 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen nagyjából így néz ki egy gyári Accord görbéje.
2024. február 4. 19:24:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139842 
2023. szeptember 24. 10:39:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139667 

#139661 KawaBazsy 0  2023. szeptember 22. 10:47:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy érdekes cikket ugyanabban a 2003-as Autóteszt újságban, ahol az akkor új 7gen Accordot bemutatták. Kipróbálták 95-ös, ill. prémium benzinnel is, s mérhető a különbség, nem csak placebo hatás, nem véletlen, h csak 100-asat tolok bele. Ill. van még egy érdekesség, a nyomatékgörbén világosan látszik, amit használat közben érzek is, h 3000 és 5000 közt a legerősebb, itt is használom, ha dinamikusan akarok haladni. Tovább lehet pörgetni, 6000-nél látszik, h picit rátesz, de ez már végig a nyomatékcsúcs alatt van.. Ill. azon csodálkoztam, hogyhogy nem hozta a gyári nyomaték értéket. Linszter olvtársnak biztos van mérése szintén stock K24A3-ról, kivi vagyok, ott mit mutatott..








2023. szeptember 23. 08:12:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139663 
2023. szeptember 22. 16:36:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139662 

#139660 Szabb +  2023. szeptember 17. 20:56:42 re: #139649 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen valóban brutál sok idő a progizás. Amit veled csináltunk millió logot meg ugyanennyi állítás és finomhangolás és mégis volt kopogás amiből én semmit nem érzékeltem de a flashpro-val laptopon láttam. Nem nagyon zavart, főleg amit beszéltünk is anno hogy hiába van faszán felprogizva az autó mondjuk omv100-as benyával ha vmiért kicsit más minőségű üzemanyagot tankolsz már is nem lesz olyan fasza.
A reflashbe valóban nem láttam bele, de Sergey igen mert ők írtàk meg anno illetve tud változtatni a paramétereken is volt is erre példa amikor egy ufo 1.8-nál alacsony volt az alapjárat megemelte a tulaj kérésére vagy volt olyan 8 gen. Accordos aki nem kért flasht de azt ugen hogy kapcsoljuk ki a 2-es lambda figyelést mert check engine van. Persze tudom nem ez a megoldás rá hanem szonda vagy kat csere de nem akart rá ennyit költeni a gazdája.
Szal Sergey-ben maximálisan megbízom ilyen téren nem hülye gyerek tudja hogy mit csinál.
Programozott egyébként nekem is logok alapján.

Nameg ott van usa-ban a hivatalos tsx reflash. Tudod az a 295$-os.
Itt se tudod hogy mit töltenek fel mégis fasza és működik. Persze azt a hondata csinálta de ők is csak rátöltik és nem egyedileg progizzák. Átlag usernek gyári autóra vagy minimális módosítással teljesen jó.
Akinek komolyabb változtatásai vannak annak nyilván kell az egyedi progi.

A kókler tuning cég közül sok az átverős ez tény és valóban nem tudod hogy mit kapsz.
És igen a jónak mondottak között is csöcsre lehet szaladni ez is tény.
Ilyen ez.

#139659 KawaBazsy 0  2023. szeptember 17. 19:15:17 re: #139655 (Csizi 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah pont ilyen volt a ZX-9R is, pedig az sornégy.. 4000 alatt csak rángatózott, meg rázta magát, mint egy versenymotor. 9000 felett viszont olyat ráhúzott, mintha ott is lenne nagytengely, s nyitott volna a V-tec . :-) Brutál jó kis csapatós motor volt, de túrázásra pont ezért macerásabb volt. Pedig annak még rendes, szélvédett idoma volt, meg kihajtható csomagrögzítő fülek a hátsó ülés alatt.

#139658 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:35:51 re: #139657 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja igen, el is felejtettem hogy valaha volt egy ilyen modell. :) Számomra az igazi VFR-ek fogaskerekes vezérlésűek. :)

#139657 Tonx +  2023. szeptember 17. 18:27:07 re: #139656 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Kivéve a vfr800, ott van vtec ami ugye low meg high cam
2024. február 4. 19:44:46: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139845 
2023. szeptember 17. 18:35:51: megválaszolva Csizi 0  által, → #139658 

#139656 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:23:47 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na igen, motorkerékpárnál nincsenek ilyen low cam meg hi cam cuccok, mivel fix a vezérlés.
2023. szeptember 17. 18:27:07: megválaszolva Tonx +  által, → #139657 

#139655 Csizi 0  2023. szeptember 17. 18:22:04 re: #139653 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt nem a teljesítménynövelés volt a lényeg, hanem a használhatóság. 4000RPM alatt halott volt az egész, olyan volt mintha egy nagy vibrátoron ülnél. A hatodikat 120-130 környékén lehetett csak kapcsolni, alatta csak remegett, rázkódott az egész. A PC beszerelése után egészen kisimult, 3000RPM-től már használható volt, hatodikban pedig százzal simán lehetett menni, és gázra szépen elkezdett húzni. Egy ilyen fordulatra kihegyezett V2 gyakorlatilag olyan mint egy hoki sor4 600ccm sportgép, amit folyamatosan fordulaton kell tartani hogy haladjon is. :)
2023. szeptember 17. 19:15:17: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139659 

#139654 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 17:30:56 re: #139652 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nah az meg megint a másik véglet. Bár annak is van előnye és hátránya is.

#139653 KawaBazsy 0  2023. szeptember 17. 17:30:08 re: #139650 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nah, motort még sose jutott eszembe tunyingolni, a nagyobbak mind úgy mentek, hogy nem volt minek.. :-) Na jó, az egy foggal kisebb első lánckerék az játszott, de annyi.
2023. szeptember 17. 18:22:04: megválaszolva Csizi 0  által, → #139655 

#139652 grego +  2023. szeptember 17. 17:29:39 re: #139651 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Bezzeg az FK2 Bosch ECU...
2023. szeptember 17. 17:30:56: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139654 

#139651 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 17:25:51 re: #139650 (Csizi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Hát az én véleményem szerint az ilyen piggyback cuccoknál mint ez a PowerCommander még egy előre megírt program is jobb lehet. Programozás azért nem annyiból áll, hogy gyújtás meg benzin, főleg egy Hondánál.
Vegyünk egy Accord 2.4 ECU-t. Van 2db VTC tábla VTEC alatt (Low Cam) és VTEC felett (High Cam). Ezzel tudod szabályozni, hogy a szívó tengely adott fordulaton és vákuumon mekkorát fokoljon.
Van 5db Low Cam Fuel, 5db High Cam Fuel, 5db Low Cam Ignition, 5db High Cam Ignition, 5db Low Cam Knock Limit, 5db High Cam Knock Limit, 1-1db Knock Retard, 1-1db Knock Sensitivity, 3-3db WOT Enrichment tábla, és ezek csak az alap táblák amik az üzemanyagot és a gyújtást változtatják. Ezeken kívül van egy rakat gyújtás és üzemanyag korrekció motor hőmérsékletre, beszívott levegő hőmérsékletre, fordulat/gázpedál/sebesség kompenzálás, hengerenként külön gyújtás és üzemanyag korrekciók..stb. Táblák amivel szabályzod, hogy mikor legyen WOT és mikor ne, mikor váltson a VTEC és mikor ne, gázpedál/pillangó nyitás, befecskendezési szög...stb..stb. Ezeket egy piggyback-el nem fogod tudni soha felül írni, de egy előre megírt programmal tudod változtatni. Hiába állítod a benzint meg a gyújtást, ha a többit nem állítod akkor sokat nem érsz el vele. Ráadásul állíthatod piggyback-el a gyújtást, ha a motorvezérlő folyamatosan rá korrigál és dinamikusan elveszi a gyújtást. Olyan motoroknál lehet értelme ahol nincsenek ilyen korrekciók, de 2003 utáni Honda ECU-nál már nincs.
2023. szeptember 17. 18:23:47: megválaszolva Csizi 0  által, → #139656 
2023. szeptember 17. 17:29:39: megválaszolva grego +  által, → #139652 

#139650 Csizi 0  2023. szeptember 17. 17:10:07 re: #139649 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az autós szakmában létezik olyan megoldás mint motorkerékpároknál a Dynojet PowerCommander? A PowerCommandernél lehetőség van akár minden egyes hengerhez más programot írni, illetve 250 RPM-enként és 10 gázállásonként lehet módosítani a befecskendezést és a gyújtási időt. Nem kell hozzá ECU-t módosítani, csak rá kell dugni az eszközt az ECU elé (ez is ilyen piggyback cucc) és padon fel kell programozni. Előtte minden leömlő ághoz kell csináltatni kipufogósnál egy menetes csatlakozási lehetőséget, ahová a mérőpad lamdba szondáját be lehet tekerentyűzni és indulhat a buli. Ezek az előre megírt ECU progik nem más mint bullshit, nincs 2 egyforma jármű amiben koppra ugyanolyan minden alkatrész, a tuningnak csak úgy van igazán értelme ha az adott járműhöz van igazítva. Nekem anno a motoromat AGO Mester csinálta, nagyon durva változás lett az előtte/utána állapot, ennél a motornál egy 2 térképes progi lett írva (V2-es motor).


2023. szeptember 17. 17:30:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139653 
2023. szeptember 17. 17:25:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139651 

#139649 LINSZTER +  2023. szeptember 17. 06:22:52 re: #139645 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem akarok vitát generálni. A saját autódon láttad, hogy valójában egy programozás mennyire rohadt sok idő. Minden autónál így kéne működnie, bár igény az kb nulla erre, mert mindenki 5perc alatt elkészült programot szeretne. Sajnos te nem látsz bele a programba, így nem is tudhatod, hogy mi van állítva és hogyan. Sajnos én is csináltam pár autót anno így és rájöttem, hogy ott vernek át ahol akarnak, sőt sok esetben aki küldi a programot, az se tudja, mert vette valahonnan korábban. Persze jobb lesz az autó és az emberek 99.9%-nak ez bőven elég, de sajnos vannak esetek amikor olyan módosítások vannak, amiknek nem örülnél ha kiderülne. Lásd ezt az FK8-at a múltkor, vagy a másikat legutóbb. De volt Accord is ilyen. És mindezt az egyik legnagyobb hazai cég kezei közül akit rengetegen dicsérnek, hogy mennyire jók és mennyire profik. Én ezek miatt nem bízom már az olyan programokba amikbe nem látok bele. Emiatt viszont vannak autók amiket ugyan tudnék programozni (dízelek...stb), de ezekhez egy saját, egyedi "Stage1" program kifejlesztése amit később gyorsan fel lehet tölteni és max minimálisan korrigálni kell, akár több nap is lehet. Erre meg nem nagyon találsz embert aki ilyet bevállal, jó nekik a "nagyon profi chiptuning cég" aki majd 5perc alatt feltölt valamit.
2023. szeptember 17. 20:56:42: megválaszolva Szabb +  által, → #139660 
2023. szeptember 17. 17:10:07: megválaszolva Csizi 0  által, → #139650 

#139648 JohnyFirpo +  2023. szeptember 16. 23:17:49 re: #139647 (Szabb + )  ←  ‹›  +2 | rejt
No de én nem fikáztalak, sőt! Jópár ismerősömnek ajánlottam a munkátokat. :)
Egyszer sem mondtam, hogy átvertetek, KawaBazsy-nak is én ajánlottalak, mert nekem bevált a cucc.
Ezért is tudtam anno éppen csisszre visszaérni záróra előtt a szállásra, mert sokkal faszábban ment, gyorsabb voltam! :D [SMIL:/szetvert.gif]

#139647 Szabb +  2023. szeptember 16. 21:30:44 re: #139563 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Semmiféle átejtés nem volt.
Ezt el is mondtam anno mindenkinek hogy ha vkinek nem tetszik akkor semmi gond, visszatesszük a gyári progit és money back. :)
2023. szeptember 16. 23:17:49: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139648 

#139646 Szabb +  2023. szeptember 16. 21:21:38 re: #139561 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Pontosan így történt.
Fel lett töltve rá az elôre megírt program pont úgy ahogy a gyári autóknál is, ott se írják meg egyesével külön [SMIL:/smile7.gif]

Ahol komlyabb módosítási igények voltak mint pl. szívósor, tengely vtc. stb. ott mindig is a L. Petit ajánlottam mert ô tudja személyesen felprogizni.

Bár nekem anno log alapján lett programozva amit elküldtem és módosítottak rajta majd visszaküldték rátöltöttem újabb loggolás és így ment ez qrva sokáig.
Aztán van aki utcán menetközben progizik, más padon csinálja ugyanezt. Így megy ez.

Egyébként olyan nem lesz hogy vkit. mindenki dicsérjen.
Fikáz itt mindenki mindenkit sajnos... :(

Sergeyt is, engem is Petit is... ilyen ez.

#139645 Szabb +  2023. szeptember 16. 21:09:44 re: #139557 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az immo és a 2-es lambda azért lett kikapcsolva mert úgy kérte a tulajdonos.
Egyébként nem mindegyiknél volt/van kikapcsolva a 2-es lambda figyelés.
Immozni meg nem akartattak így az is ki lett kapcsolva de természetesen meglehet csinálni anélkül is.
A keverék szegényedik fordulaton, gyári ecu-val is ha kap egy leömlôt, de pl. Fn2-nél még egy direktszûrô esetén is.
Annyi hogy gyárilag elég dúsra van megírva.
A gázreakció is jobb lett mint gyárilag persze lehet még érzékenyebbre állítani.
Sergey tud rajta állítani kb. bármit, de az tény hogy én nem. :D
Persze ettôl még teljesen jól mûködik, vannak akiknek már több 100 ezer km. óta. ;)
2023. szeptember 17. 06:22:52: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139649 

#139644 Kázmér +  2023. szeptember 16. 21:01:39 re: #139643 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na ezt még eddig nem hallottam itt az accordhoz.

#139643 Szabb +  2023. szeptember 16. 20:56:33 re: #139642 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nagyon röviden egy olyan eszköz ami átveri az ecu-t.
2023. szeptember 16. 21:01:39: megválaszolva Kázmér +  által, → #139644 

#139642 Kázmér +  2023. szeptember 16. 20:51:27 re: #139640 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az a piggyback? [SMIL:/mosoly.gif]
2023. szeptember 16. 20:56:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139643 

#139641 KawaBazsy 0  2023. szeptember 16. 20:47:54 re: #139639 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Éés a tékozló olvtárs visszatért! Csak nem nyert Hamilton? [SMIL:/szetvert.gif]

#139640 Szabb +  2023. szeptember 16. 20:47:06 re: #139550 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A tisztánlátás végett Peti itt nem a reflash-re gondolt hanem a piggyback-re. ;)
2023. szeptember 16. 20:51:27: megválaszolva Kázmér +  által, → #139642 

#139639 Szabb +  2023. szeptember 16. 20:43:39 re: #139553 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem szar az a reflash, rengeteg ember elégedett vele nem csak te. ;)
2023. szeptember 16. 20:47:54: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139641 

#139638 KawaBazsy 0  2023. szeptember 8. 13:52:30 re: #139637 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
A full fekete bőrnél a félbőr is jobb, csak én a világost preferálom.

#139637 Kázmér +  2023. szeptember 8. 13:44:35 re: #139636 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én imádtam a félbőrt az accordban, ha tehetném, minden autómban ilyen lenne. A szövet meg valami nagyon sötét olajzöld volt az ülésen.
2023. szeptember 8. 13:52:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139638 

#139636 KawaBazsy 0  2023. szeptember 8. 13:41:31 re: #139635 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem, sima textiles volt, nem type-S. De ha ez ilyen, akkor ok, alapból a full fekete bőr, amit nem szeretek.
2023. szeptember 8. 13:44:35: megválaszolva Kázmér +  által, → #139637 

#139635 Kázmér +  2023. szeptember 8. 13:33:07 re: #139634 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De az full bőr volt, nem? Meg gondolom exe.
Mert a type-s félbőrös, mindig fekete.
2023. szeptember 8. 13:41:31: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139636 

#139634 KawaBazsy 0  2023. szeptember 8. 13:29:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
VAn ez a pohártartó középen, a váltó mögött, annak nem marad zárva a fedele. Nagyon nem zavar, mert oda pakolok, de bonyi kiszedni, megjavítani, csinált vki már ilyet?
Ill. láttam ma egy bézs belsős Accordot, tök teccett. Létezett ilyen Type-S-ben is, vagy ehhez csak fekete?
2023. szeptember 8. 13:33:07: megválaszolva Kázmér +  által, → #139635 

#139633 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:37:06 re: #139632 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
S nem is időben egyszerre nyitnak.. éértem. :-)

#139632 grego +  2023. szeptember 4. 11:30:32 re: #139631 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A két szélső kisebb profilú bütykök se egyformák. Ez azárt van mert így kis fordulaton is lehet biztosítani a jó keverékképzést, örvényléssel.
Itt jól látszik
2023. szeptember 4. 11:37:06: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139633 

#139631 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:27:23 re: #139629 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem. Így viszont azt nem, h miért jobb a 3 bütyök, tehát a szelid profilnál mindegyik szelepnél saját, nem közös, mint K20-nál..?
2023. szeptember 4. 11:30:32: megválaszolva grego +  által, → #139632 

#139630 grego +  2023. szeptember 4. 11:26:34 re: #139628 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A két szélső bütyök közel azonos profilú a középső a nagy profilú.
VTEC alatt a két külső bütyök mozgatja a két szelepet, VTEC felett meg az egy nagy középső mozgatja a két szelepet.
Létezik 3 stage VTEC de az más.

Sima VTEC:



3 stage VTEC:



#139629 grego +  2023. szeptember 4. 11:23:46 re: #139628 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem.

2023. szeptember 4. 11:27:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139631 

#139628 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:20:01 re: #139626 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 3 bütyök nem 3 profilt jelent? Mer akkor nem értem..
2023. szeptember 4. 11:26:34: megválaszolva grego +  által, → #139630 
2023. szeptember 4. 11:23:46: megválaszolva grego +  által, → #139629 

#139627 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 11:16:54 re: #139625 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A VTEC mindkét oldalon egyszerre vált, tehát K24-nél mindig 6000-en.

#139626 grego +  2023. szeptember 4. 11:15:14 re: #139625 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen másodikra?
Ez nem 3 stage VTEC.
2023. szeptember 4. 11:20:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139628 

#139625 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:14:20 re: #139624 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Yepp.. gondolom a másodikra olyan 2500-3000 körül vált, mert onnan király a középtartomány 5000-ig, bármilyen forgalmi szituban elég az erő. Feljebb még a pályá is csak azért forgattam, mer jól esett. :-)
2023. szeptember 4. 11:16:54: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139627 
2023. szeptember 4. 11:15:14: megválaszolva grego +  által, → #139626 

#139624 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 11:10:30 re: #139623 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
3-3 van mindkét oldalon.
2023. szeptember 4. 11:14:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139625 

#139623 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:09:30 re: #139620 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, van kipuff oldali vezérlés váltás is? Ez még nem került elő.. de gondolom itt is csak 2 bütyök van, s 6000-nél vált élesebbre.
2023. szeptember 4. 11:10:30: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139624 

#139622 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:06:28 re: #139619 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +1 | rejt
6800-ra jól emlékeztél, de az a teljesítménycsúcs-hoz tartozó fordulatszám.

#139621 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 10:47:34 re: #139619 (Dontwalk + )  ←  ‹›  +2 | rejt
6000-nél.

#139620 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 10:47:21 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen más a kettőnél a VTEC rendszere.
K20Z2: VTEC csak szívó oldalon van, ott is csak két bütyök. VIDEO
K24A3: Szívó és kipu oldalon is 3 "bütykös" VTEC van.
2023. szeptember 4. 11:09:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139623 

#139619 Dontwalk +  2023. szeptember 4. 10:43:51 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
K24-nél 6800-nál vált a vtec. Gyárilag persze
2023. szeptember 4. 11:06:28: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139622 
2023. szeptember 4. 10:47:34: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139621 

#139618 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 09:27:59 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
2023. szeptember 4. 10:47:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139620 
2023. szeptember 4. 10:43:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139619 


2023. szeptember 4. 09:28: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139617 grego +  2023. szeptember 3. 16:50:36 re: #139616 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Automata fényszóró magasság állító szenzora

#139616 KawaBazsy 0  2023. szeptember 3. 16:28:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy érzékelőt a hátsó futóművön baloldalt, olyan, mintha azt mérné, h mennyire rugózik be a kerék.. ez a VSA-nak kell?


2023. szeptember 3. 16:50:36: megválaszolva grego +  által, → #139617 


2023. szeptember 3. 16:29: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139615 Gergice +  2023. augusztus 28. 16:42:21 re: #139614 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
Ilyen volt nekem a Civicben. Mp3 lejátszáshoz teljesen jó. Rá tudod dugni a telefont is, de pendrive-ról is működik. A gyári rádióról lehet vezérelni, mintha CD-tár lenne.
Ezt még én is be tudtam üzemelni. Rádió ki, kütyüt bedugod a CD-tár foglaltba, a csatlakozókat meg bevezeted a kesztyűtartóba.
Ha csak ennyi az igényed, arra teljesen jó.
Arra figyelj, hogy jó legyen a csatlakozó, hogy ne kelljen buherálni utólag.

Én komolyabbat szerettem volna, főleg hogy nekem gyakran kell a navigáció, és elég macerás telefonról.

2023. augusztus 28. 16:43: Szerkesztve Gergice +  által, megtekintés

#139614 KawaBazsy 0  2023. augusztus 28. 16:36:45 re: #139613 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az általam linkeltre gondoltam, nem tudtam, h létezik ilyen. De akkor ezek szerint te ilyen nagyobb tudású egységet szeretnél.. Engem nem mozgat meg, volt a fullos Kia-ban is, ami itt volt nálam, de egyszer se kapcsoltam be. Öregszem, vagy mi. :-)
2023. augusztus 28. 16:42:21: megválaszolva Gergice +  által, → #139615 

#139613 Gergice +  2023. augusztus 28. 16:25:29 re: #139611 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az általad linkeltre gondolsz, vagy amit én rendeltem?

Előbbi esetben:
Hasonló kütyü van Accordhoz is, pár ezer ft-ért rendelhető Kínából. Civic-emben volt ilyen.

Utóbbi esetben:
Ez egy Androidos fejegység, tulajdonképpen egy tablet, ami vezérel mindent, amit a gyári rádió is (klíma, ventilátor, rádió stb.), sőt a kormány gombjai is működnek. Emellett azt telepítesz rá amit akarsz (navigáció, böngésző, youtube, stb.), meg telefont is tudsz tükrözni. Bluetooth-os kihangosítóként is működik.
Tulajdonképpen azt tudja majd a 17 éves autóm, amit sok új autó tud.
Az enyém már elvileg úton van, lassan meg kellene érkeznie. Ha be lesz szerelve, összefuthatunk, és megmutathatom.
2023. augusztus 28. 16:36:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139614 

 << eleje | 2699 | 2698 | 2697 | 2696 | 2695 | 2694 | 2693 | 2692 | 2691 | 2690 | 2689 | 2688 | 2687 | 2686 | 2685 | 2684 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.29, 0.37, 0.34
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.105 mp, 10 query