HONDA fórum
2024. május 17. péntek, 23:46,  Paszkál Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#139631 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:27:23 re: #139629 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Értem. Így viszont azt nem, h miért jobb a 3 bütyök, tehát a szelid profilnál mindegyik szelepnél saját, nem közös, mint K20-nál..?
2023. szeptember 4. 11:30:32: megválaszolva grego +  által, → #139632 

#139629 grego +  2023. szeptember 4. 11:23:46 re: #139628 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem.

2023. szeptember 4. 11:27:23: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139631 

#139628 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:20:01 re: #139626 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A 3 bütyök nem 3 profilt jelent? Mer akkor nem értem..
2023. szeptember 4. 11:26:34: megválaszolva grego +  által, → #139630 
2023. szeptember 4. 11:23:46: megválaszolva grego +  által, → #139629 

#139626 grego +  2023. szeptember 4. 11:15:14 re: #139625 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Milyen másodikra?
Ez nem 3 stage VTEC.
2023. szeptember 4. 11:20:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139628 

#139625 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:14:20 re: #139624 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Yepp.. gondolom a másodikra olyan 2500-3000 körül vált, mert onnan király a középtartomány 5000-ig, bármilyen forgalmi szituban elég az erő. Feljebb még a pályá is csak azért forgattam, mer jól esett. :-)
2023. szeptember 4. 11:16:54: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139627 
2023. szeptember 4. 11:15:14: megválaszolva grego +  által, → #139626 

#139624 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 11:10:30 re: #139623 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
3-3 van mindkét oldalon.
2023. szeptember 4. 11:14:20: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139625 

#139623 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 11:09:30 re: #139620 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hö, van kipuff oldali vezérlés váltás is? Ez még nem került elő.. de gondolom itt is csak 2 bütyök van, s 6000-nél vált élesebbre.
2023. szeptember 4. 11:10:30: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139624 

#139620 LINSZTER +  2023. szeptember 4. 10:47:21 re: #139618 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Teljesen más a kettőnél a VTEC rendszere.
K20Z2: VTEC csak szívó oldalon van, ott is csak két bütyök. VIDEO
K24A3: Szívó és kipu oldalon is 3 "bütykös" VTEC van.
2023. szeptember 4. 11:09:30: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139623 

#139618 KawaBazsy 0  2023. szeptember 4. 09:27:59 re: #139522 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Összehasonlítva a K20Z2-t, ill. a K24A3-at, ugye írtad, h a kisebbnél már 2200nál a nagyobb profilra vált a Vtec, a K24-nél meg csak 6000-nél.. lehet tudni, h miért ez a különbség?
Ill. még azt találtam, h a K24-nél 500-al feljebb van a redline, viszont a kisebb "négyzetes" motor, megegyezik a furat s a löket, a nagyobbnál csak a löket hosszabb, ami elvben nyomatékosabb karaktert ad, a pörgősséggel szemben..
2023. szeptember 4. 10:47:21: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139620 
2023. szeptember 4. 10:43:51: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139619 


2023. szeptember 4. 09:28: Szerkesztve KawaBazsy 0  által, megtekintés

#139522 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:59:26 re: #139521 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
- 8G Civic R18/R18 i-VTEC: - alapból "nagy" tengelyen fut és egy ECO profilra vált részterhelésen 1000-3500rpm között

- Accord/CRV és néhány L-es motor ugyanez.
- 7G Accord K20Z2, Civic VSA, FRV K20..stb csak szívó oldalon van VTEC, jellemzően 2200 körül vált viszont van szívó oldali VTC
- EP3, FN2...stb K20 szívó és kipu oldalon is van VTEC és 5500 környékén vált és szintén van szívó oldaon VTC.
- Újabb motoroknál van "Cruising" és WOT VTEC, turbósoknál jellemzően csak szívó oldalon, de szívó és kipu oldalon is van VTC.

Accord K24-nél, FN2-nél ...stb van értelme piszkálni a VTEC váltás, a többinél nem nagyon, de VTC-vel lehet játszani
2023. szeptember 4. 09:27:59: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139618 
2023. augusztus 9. 15:01:03: megválaszolva grego +  által, → #139532 
2023. augusztus 8. 20:30:35: megválaszolva Tonx +  által, → #139526 
2023. augusztus 8. 20:10:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139523 

#139521 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 19:45:06 re: #139520 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor azzal nem teszt autózok.. :-)
2023. augusztus 8. 19:59:26: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139522 

#139520 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:35:27 re: #139518 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
i-vtec és i-vtec között is nagy a különbség.
2023. augusztus 8. 19:45:06: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139521 

#139518 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 19:34:04 re: #139517 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Érdekes, h érezni nem annyira lehet, meg a hangja se nő meg, mint pl az EP2-ben.. Lehet elmék autózni, s megfigyelem. :-)
Anyám 1.2 Jazz-e is i-vtec, gondolom ott előbb nyit, mer az 6500 körül tilt. :-)
2023. augusztus 8. 19:35:27: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139520 

#139517 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 19:18:38 re: #139516 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Relatív, ott legalább használva is van. Accordnál meg tényleg csak akkor ha forgatod is tításig.
2023. augusztus 8. 19:34:06: megválaszolva Tonx +  által, → #139519 
2023. augusztus 8. 19:34:04: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139518 

#139516 Tonx +  2023. augusztus 8. 19:17:12 re: #139512 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De az még mindig jobb mint az én 2500-as vtec váltásom:(
2023. augusztus 8. 19:18:38: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139517 

#139512 LINSZTER +  2023. augusztus 8. 16:54:22 re: #139510 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
6800 körül jah, és 6000-nél vált a VTEC ???? Programozás után még forgatni se kell annyira mert a nyomaték középen jobb lesz.
2023. augusztus 8. 19:17:12: megválaszolva Tonx +  által, → #139516 
2023. augusztus 8. 17:16:53: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139513 

#139510 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 15:45:48 re: #139506 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt néztem, h ennél a K24A3 motornál a legnagyobb teljesítményhez tartozó fordulatszám 6800 (a pickupnál 4500 :-), úgyhogy eddig ez a legpörgősebb autóm. Anno kurvára szerettem a Celicámat, de az ugye max pároknak lehet használós autó. A Type-S kb ugyanazt tudja, alul tol, felül pörög, sportos, jó futómű, jó hang, de ebben elfér a plusz két gyerek, meg a csomagok is. Viszont emiatt nem olyan szép, sportkocsi forma.. vmit vmiért. :-)
2023. augusztus 8. 16:54:22: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139512 

#139506 KawaBazsy 0  2023. augusztus 8. 14:57:48 re: #139486 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Fasz kivan, h jár az agyam rajta. A zasszony is biztat, h vegyem meg. Nehommá egy piros, műanyag "S" betűért ennyi pénzt.. még küzdök. [SMIL:/szetvert.gif]
2023. augusztus 8. 15:45:48: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139510 

#139486 White +  2023. augusztus 3. 12:58:54 re: #139482 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2004-es accordra vettem Zsemitotol gyári hátso 4 centis type-S feliratot. Anno ez vagy 6-7 évvel ezelőtt volt 12.300 Ft + posta... hja.. megkérik. :)
2023. augusztus 8. 14:57:48: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139506 

#139482 KawaBazsy 0  2023. augusztus 3. 08:17:03 re: #139477 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt írja a Honda bontó, hogy elöl nem volt Type-S embléma, csak a ráncfelvarrás után, a hátsó meg 14700 Ft! (Egy kis piros S betű). Ezek után sztem kvára vigyáznom kell pl a toldatokra (hétfőn leálltam egy kis padkáról, s leért az alja, ilyen a pickuppal még nem fordult elő, figyelnem kell. :-)
2023. augusztus 3. 12:58:54: megválaszolva White +  által, → #139486 
2023. augusztus 3. 08:37:42: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #139485 

#139477 KawaBazsy 0  2023. augusztus 2. 17:34:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kié ez a sárkány, aminek a CRX fórumon lekövethető az előélete? :-) Nem sámli az 500+ km.. Olyan Type-S embléma nekem is kéne a motorrácsra, meg hátul is elhagyódott az S betű.
Jól gondolom, h ez lehet a gyári 17" felni, ami ezen a gépen van? Azt néztem, h nekem a specben nem szerepel, sztem 20 éve még nem volt rendelhető. Anno az ügyfelem vadi új, piros példányát nézegettük (annak full alu volt a váltógombja), s mindketten megállapítottuk, h vhogy kicsinek néz ki a kerék, de nem értettük, mert akkor a 16 tök nagynak számított. Sztem a toldatok miatt tűnik annak.. Vicces, h az udvarban mellette áll a 90 lovas 1.4i, s azon 225/45 R17 feszül..
2023. augusztus 5. 12:19:14: megválaszolva Kázmér +  által, → #139496 
2023. augusztus 3. 08:17:03: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139482 
2023. augusztus 2. 17:39:02: megválaszolva Kázmér +  által, → #139478 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.19, 0.23, 0.26
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.062 mp, 27 query