Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.
OFF autók kitárgyalása is ér!
Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com
Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.
Külföldi autó honosítása:
1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)
2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.
3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)
Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...
Hát ha 6m a kereted de nincs típus spec akkor állapotot vegyél valamiből és ne márkát.
A V8-asok jellemzően prémium gépek prémikum hibákkal. Halmozottan igaz ez a német márkákra. Jók meg szépek meg mennek de azokat tényleg az első tulajnak és a gariidőnek tervezték. Kivétel ez 90-es évek környéke és előtte mert azokat még nem.
Japánból izgalmas V8-ast találni 6M körül nem könnyű mert vannak a steril Lexus szedánok meg az Infiniti suvok. Utóbbiból az FX majd QX széria finom darab (M56 esélytelen) de a motorjuk (4.5 majd 5.0) a hazai ridegtartást sokszor motorhalállal hálálja meg, javításuk pedig fájdalmasan drága.
Aztán vannak a finom és ritka darabok mint pl Jag vagy egy Volvo, Land, esetleg valami amerika. Itt lehet igazán szép pofonba belelépni cserébe egy jó példány tényleg élmény és még karakterük is van és az auchan parkolóban sem kell keresgélni.
Ha nem szeretnél kiógni a sorból és a kihívásokat sem keresed akkor hajrá egy német gépre. Nem feltétlen a megbízhatóság záloga cserébe van hozzájuk minden polcról, sokan értenek hozzájuk.
A japók már nehezebb eset szaki és alkatrész témában lehetnek meglepik, pl az Infiniti szoftveresen rumlis egy ideje.
Az egyediségnek meg az az ára, hogy kell ismerned jó szakit, alkatrész forrást meg kell lennie sok idődnek ha a mester épp azt mondja, 4hét múlva lesz nála szabad csáp.
(a poszt szerzője krónikus betege az utolsó halmaznak már kb xx éve, gyógyulása nem remélt…)
S akkor kell még a 120d? Nálunk amúgy a Bravo a kisebb, szaladgálós városi, de szükség esetén abban is elférünk, tavaly pl elég volt a hszoboszlói nyaralásra. A pickup a nagyobb melóra, s nyaralásra, de ezzel nem megyek be a városba, így nem érdekel, h mekkora parkolóhelyet foglal. S ha látnék vmi szépet, akkor lenne hobby is, ez bármi lehet, sokminden érdekel. :-)
nem városi szaladgálós lenne, arra ott a fiat 500.
Igazából csak annyi ütött be, hogyha lassan úgy is vége a benzinkorszaknak, akkor egy jó V8 még lehetne előtte, mielőtt kihalnak.
Igen, hibrid e-cvt váltóval. Nekem a kényelem igényem elég alacsony, ilyen nagy utazó bálnát kizárólag akkor vennék, ha olyan melóm vagy bizniszem lenne, h nagy távokat kell rendszeresen utazni hozzá, akár Eu-n keresztül... S ezekből ugye akkor is pihenten szállsz ki.
Ezeket az újakat nem ismerem, nekem teljesen levesztették Jaguar-os jellegüket, ezek a ráncfelvarrás előtti XF-ek meg szerintem kimondottan hülyén néznek ki ezzel az első lámpával.
Hobbi autónak biztos nem vennék ilyet, legfeljebb csak ha valami kimondottan fiatal kocsit szeretnék napi használatra és beleférne a keretbe, akkor maradnék a kedvenc márkámnál, de én akkor inkább XE-t vennék.
Megbízhatóságról nem sokat tudok. Annyi, hogy ezekből szinte csak dízel van már eladó, benzines bármelyikből csak elvétve.
Én csak tudod miért gyűlölöm a fehér Jaguar-t? Mert rögtön annak a gyökérnek a száma jut eszembe!!!
De nagy duzzogva azért bevállalnám... Mert rohadt jól néz ki fehérben ez a széria!
Ezekben a luxusautókban amúgy a V8 nem a dögös működésre van kihegyezve, hanem a finomságra, magyarán villanymotor érzet lesz.. csak hogy nehogy mást várj, s csalódj. Ha esetleg a V6 is elég, akkor a Legend is ott van.
6m hosszú csak, s én így is kicsinylem. :-)
A W220 a betegágy, ez már okésabb sorozat. De persze ez sem olcsó fenntartású autó, már csak a kategóriája miatt sem. De sztem hobbíra bármit vehetsz, azok úgyis keveset futnak, kevéssé érdekes a fogyi, vagy a fenntartás.
Escalade ESV a megoldás.
5 ember, 4 napra utazva. Összes karácsonyi csomag + előfőzött karácsonyi kaják + egy 2méteres karácsonyfa talppal: 80% telitettség.
3 ember, 7 napra utazva, teljes önellátásra felkészülve +80liter benzin mert az egyik célországban sztrájk miatt benyahiányra kellett számítani: 50% telítettség.
Egy haverom amúgy a héten vett egy Merci S500-ast (W221). Aszongya, hogy halk, kényelmes, de harap, ha kell. Sztem meg tatás.. dehát lassan taták vagyunk. :-)
Egy ideje úgy érzem kezd megcsapni a kapuzárási pánik szele.
No nem új asszony után néznék, vagy valami őrült sportmotor után, sokkal inkább V8 felé kacsingatnék.
Bevallom őszintén lövésem sincs mibe lehetnek valami klafa V8 motor, amibe a család is belefér.
Amiket ismerek, pl. BMW, attól a frász kerülget, vagy randa pl. a Lexus LS... vagy drága, olyan 6 milláig nézelődök (nyilván nem holnap kell )
Most amibe belefutottam az a Jaguar XF/XJ, de hol jókat hol rosszakat olvasok róluk.
Szóval ki mit ajánlana, ami nem orbitális szopás és azért megvehető, plusz a család is belefér.
Sanszosan úgy sem sokáig élvezzük már a benzingőzt.
Nem kisebb a régi Ioniq -nál ( az új ioniq 5 más tészta) elöl hátul simán elférünk benne a családdal úgy hogy én 190cm vagyok. A csomagtartó ami kisebb kemény 20L-el viszont jobban pakolható. Viszont a mostani árak mellett nem tudom mennyire elérhető egy jó nagy akkus Kona
Nekem is hosszútávon. Az bőven elég mindenre is. Amiért egy picit félek tőle az az akkucsere (mert ott voltak hibás szériák amiket cseréltek) és a mérete. Mert az még az Ioniq-nál is kisebb.
8 gen DÍZEL Accordnak vannak hasonló betegségei, mint a 7. generációsnak (pl leömlő elrepedés, szervócső elfáradás). Egyik ismerősöm szeretne 8 gen Accordot, dízelt és automatát. Napi munkábajárós (oda-vissza 60km/nap, javarészt országúton) + családi autóra lenne szükségük. Esetleg egy benzines manuális változat jobb választás lehet ebből a típusból? Dízel vs benzin, automata vs manuál, ár/érték arányban, fenntartási költségekben melyik a tuti Accord? (Én speciel benzinmotor+manuál váltó híve vagyok. )
Nekünk is van pár ügyfélnek teslája. Amit a megjelenéskor nyújtottak az egyedi és extrém volt. De kb ennyi. Minőség szar, ügyfélszolgálat szar, szervíz szar. Úgyfél visszavitte szervízre, majd jött az ajánlat hogy 5312 euró és elfogad gomb. Nem válaszolt rá mert kiváncsi volt hogy mi lesz, miután telefonon nem lehetett elérni őket. Újabb email hogy 5312 euró és egy elfogad gomb. Erre sem válaszolt, mert szeretett volna telefonon beszélni velük. Újabb email hogy 5312 euró lesz és az elfogad gomb. Mivel már 3 hete nem volt kocsija gondolta rányom az elfogad gombra. 1 perc múlva újabb email, autója elkészült.
Az Ioniq-ot én is csak ajánlani tudom Nekem most 11,1kWh/100km-es átlagot ír. A reteszelő hiba nekem is előjött a nyáron, de ezen kívül kb semmi. És ez is bőven többet ér most mint pl 2 éve amikor vettem
Hát nem tudom, nekem a tesla egy nagy csalódás. Múlt héten adtam vissza a Tesla Y P-t. 30 miliót sehol nem ér . Az a beltér vicc ebben az árkategóriában. Ennyiért sokkal jobb alternatívák is vannak.
2022. november 29. 19:44:49: megválaszolva Tonx + által,
→ #31696
LOL!
Hol írtam én ilyet? Kicsit túlzásba estél.....
Leírtam, hogy milyen idegesítő fosvágenes hibái vannak, de felgyújtani nem akartam.... legjobb döntés volt ez az autó.
Nekem a kis Skoda CitigoE most lesz decemberben 2 éves.
99%-ban otthon töltöm, amit fullban kitermelt a napelem rendszerem.
Így a mérlegem a korábbi 8l átagfogyis benzines autómhoz képest:
65.000 km-t mentünk 2 év alatt.
Ez benzinessel 5200l benya, ami 480as árral ~2.5M ft lett volna...
Az autó 5.3M volt, tehát több mint a felét visszahozta eleve, és nem költöttem semmire rajta, meg 23 hónapig ingyen is parkoltam.
Ja, és most 8-9M közt lehetne eladni.....