Szerintem ha igy nezed, akkor ne Lexust nezz. Nekem van/volt egy utolso generacios LS400-am, 4liter v8. A Lexus v8 nagyon kulturalt, ha nem csinalsz kipufogo nyitast, arra az ilyen dobot megkerülö täviränyitható kipufogo vegzödesre gondolok, akkor a nagyobb szivo nyomatekon kivül szinte semmi nem fogja elarulni, hogy v8-ban ülsz. Egy teljesen kulturalt luxus jellegü közlekedöedeny iszonyat jo hangrendszerrel, ahogy jóbarátom hivja: szanatórium. Ha kipuf.kivagast csinalsz, az meg nem tudom mennyire jo. Nekem eltört a kipufogo egyszer, a hangja nagyon "fasza" lett magasabb fordulaton, megsem nagyon hangos, ellenben meguntam fel nap alatt, mert nem az auto hangulatahoz passzolt. Ami a Lexusban es a toyota v8 UZ motorjaiban a megbizhatósagon tul jo, hogy tud sokat is pörögni, tehät fasza hangot lehet belöle csinälni, ha valakinek az a vägya, ellenben szerintem az nem nagyon passzol a lexus karakterehez. Talän az SC-hez, de nem LS-hez. Mondjuk az a lentebbi GS forma nekem is tetszik, de a GS az meretben valahol egy 3as es 5ös BMW között lehet. A lexus egy toyota, rendelhetö hozza gyäri alkatresz neten olcsobban, mint a szalonbol, de persze azert egy europai autohoz mindig lesz több utangyärtott alkatreszvasarlasi lehetöseg, ha esetleg az kellene.
Ha a v8 miatt akarnek ilyen autot, akkor en biztosan egy amerikai v8-at neznek, egy rotyogósat.
De azert az e38 formaja sem rossz
Hát ha 6m a kereted de nincs típus spec akkor állapotot vegyél valamiből és ne márkát.
A V8-asok jellemzően prémium gépek prémikum hibákkal. Halmozottan igaz ez a német márkákra. Jók meg szépek meg mennek de azokat tényleg az első tulajnak és a gariidőnek tervezték. Kivétel ez 90-es évek környéke és előtte mert azokat még nem.
Japánból izgalmas V8-ast találni 6M körül nem könnyű mert vannak a steril Lexus szedánok meg az Infiniti suvok. Utóbbiból az FX majd QX széria finom darab (M56 esélytelen) de a motorjuk (4.5 majd 5.0) a hazai ridegtartást sokszor motorhalállal hálálja meg, javításuk pedig fájdalmasan drága.
Aztán vannak a finom és ritka darabok mint pl Jag vagy egy Volvo, Land, esetleg valami amerika. Itt lehet igazán szép pofonba belelépni cserébe egy jó példány tényleg élmény és még karakterük is van és az auchan parkolóban sem kell keresgélni.
Ha nem szeretnél kiógni a sorból és a kihívásokat sem keresed akkor hajrá egy német gépre. Nem feltétlen a megbízhatóság záloga cserébe van hozzájuk minden polcról, sokan értenek hozzájuk.
A japók már nehezebb eset szaki és alkatrész témában lehetnek meglepik, pl az Infiniti szoftveresen rumlis egy ideje.
Az egyediségnek meg az az ára, hogy kell ismerned jó szakit, alkatrész forrást meg kell lennie sok idődnek ha a mester épp azt mondja, 4hét múlva lesz nála szabad csáp.
(a poszt szerzője krónikus betege az utolsó halmaznak már kb xx éve, gyógyulása nem remélt…)
S akkor kell még a 120d? Nálunk amúgy a Bravo a kisebb, szaladgálós városi, de szükség esetén abban is elférünk, tavaly pl elég volt a hszoboszlói nyaralásra. A pickup a nagyobb melóra, s nyaralásra, de ezzel nem megyek be a városba, így nem érdekel, h mekkora parkolóhelyet foglal. S ha látnék vmi szépet, akkor lenne hobby is, ez bármi lehet, sokminden érdekel. :-)
nem városi szaladgálós lenne, arra ott a fiat 500.
Igazából csak annyi ütött be, hogyha lassan úgy is vége a benzinkorszaknak, akkor egy jó V8 még lehetne előtte, mielőtt kihalnak.