HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 02:54,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Autóvásárlás topikja

Nyitotta: Devilsmile + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 

Téma információk
Mit vegyek?
Mennyiért?
Milyen állapotban van?
Népítélet?
- Itt ki lehet vesézni a témát.


OFF autók kitárgyalása is ér!

Honda gépkocsik előélete és szervíz története ezen az emailen kérhető: hhgservice@honda-eu.com

Forgalmi és személyi másolatát kell elküldeni, a tulajdonos kérheti az információkat.


Külföldi autó honosítása:


1. A hazahozott autót először a kijelölt NKH vizsgaállomására (pl. Szigetszentmiklós, Bp Mozaik u..)kell elvinni műszaki vizsgára. (Brief I, Brief II, Adás-vételi 2 nyelvű)

2. Ha megvan a vizsga utána irány egy VÁM kirendeltség (pl.Törökbálint DEPO), ahol a regadót kell elintézni. Ezeken a helyeken vannak vámügyintéző cégek akik 10e -ért 1 óra alatt elintézik az egészet. Neked max 1 közeli bankba kell elmenned, hogy befizesd a regadó összegét, ha helyben nem lehet fizetni.

3. Ezek után a műszaki vizsga anyagával és a regadós papírokkal beballagsz egy okmányirodába, ahol forgalomba helyezik. Megkapod a forgalmit és a rendszámot.(fontos a kétnyelvű adás-vételi szerződés, mert elküldenek lefordíttatni)


Tudni kell még, ha ideiglenes német rendszám van az autón azt csak a műszaki vizsga után vezetheted M.o.-on...


Hasznos linkek:



Neppertrükkök kezdőknek, így add el az autódat!
Hogyan fotózzuk le szépen az autót?

Gépjármű honosítás, magyarországi forgalomba helyezés és biztosítás

autodna.hu - Külföldi autók lekérdezése alvázszám alapján

hu.vin-info.com - alvázszám ellenőrzés

Járműéletút-adatszolgáltatás (km óra lekérdezés, tulajdonosok száma, azonosító változások, műszaki és eredetvizsga fotók... )


Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
#31825 Kázmér +  2023. február 6. 13:35:42 re: #31717 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
A megbízhatósághoz egy kis adalék: Jaguár XF használt autó teszt. [SMIL:/smile10.gif]
2023. február 6. 16:51:14: megválaszolva Gergice +  által, → #31827 
2023. február 6. 15:18:52: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #31826 

#31824 Kázmér +  2023. január 26. 17:16:59 re: #31823 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +2 | rejt
A civicet is adják radaros tempomattal.Persze "egy idő után", nem a 6 gen. vti-mben. [SMIL:/okoska.gif] [SMIL:/smile10.gif] [SMIL:/smile5.gif]

#31823 KawaBazsy 0  2023. január 26. 17:02:43 re: #31822 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi az a SS terepváltó? A Super Select? De hát a Pajerok egy idő után mind olyanok voltak, nem?
Én javítottam egy kicsit az első terepszögön.. :-)


2023. január 26. 17:16:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #31824 

#31822 Kázmér +  2023. január 26. 16:41:53 re: #114610 (moka.. 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor a zöld lett volna a te autód, ilyen állapotút nem sokat találsz az országban. Kaptam céges fosvagent, és eladtam tavaly. A legkisebb baja, nyikkanása volt, azonnal cseréltem rajta mindent, csilli-villi volt. Több mint 10 pajerot néztem meg, mire megvettem, első gazdás, végig márkaszervizes , gazdag siófoki vállalkozó bácsié volt. Egy divatház tulajdonosáé volt, 17 éves koráig nem volt rajta bekapcsolva az elsőkerék hajtás. SS terepváltóval ráadásul, ami nálunk nem sok autóban van.
Rengeteg romot árulnak. Pedig megmondtam az eladóknak, h már volt vagy 5-6 pajerom, tudom milyennek kell lennie, akkor is át akartak baszni szétrohadt, széthajtott csatragányokkal. [SMIL:/smile9.gif] De nem sikerült neki. [SMIL:/szetvert.gif]
Ezt meg imádtam, a fosvagenre egy év alatt többet költöttünk, mint a mitsura 20 év alatt....
2023. január 26. 17:02:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31823 

#31821 Gergice +  2023. január 25. 15:42:25    ‹›  +1 | rejt
Most jött szembe velem a facebookon (semmi közöm hozzá, csak hátha valakinek érdekes lehet):

"Eladó a képen látható Mitsubishi Pajero 3.5 V6 terepjáró.2.tulajdonostól. Megkímélt szép állapotban. Motor, váltó tökéletes. Fekete bőr belső, fűthető első ülésekkel. 7 személyes. Forgalmiba bejegyzett gallytörővel és sötétített üvegekkel. Friss műszaki vizsga. Cobra fényezéssel. Brutális hang, egyedi kipufogó.
Csere, beszámítás szóba jöhet!
Pick up esetleg 7-9 személyes kisbusz előny."


Ára: 3 millió forint









#31820 kecsee 0  2023. január 21. 17:27:16 re: #31799 (Macdor 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A leg egyszerűbb ha már a nevedre kitöltött adásvételit megy oda a barátod, a többit meg a kereskedő kitöti. nem tudom mit akarsz venni de látatlanba bárkit megbízni az gáz! Kivéve ha már láttad, megnézted előtte az autót. STB STB!

#31819 Macdor 0  2023. január 20. 10:11:17 re: #31815 (Andorfy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kösz. Sajna a kiszemelt verdák állapota khmm siralmas. Csekkolva az előéletet újra szembe jött a régi magyar módszer: megvenni kint a romot és itthon nagyjából helyrepofozni és szép haszonnal eladni a balekoknak a fost. Volt olyan hogy németben még kék volt de mire itthon piacra dobták már fehér lett mert abban a színben kelendőbb és drágább. 3 hónap után rozsda ahol annak lennie kell mert kasztnizásra már nem futotta. Ha nepper rendszám nélkül rak fel autót az már alapból felejtős.
Hagyjuk b+, megyek megint ki autóért, meg már oda is adtam el az előzőeket.

#31818 integra_type_r 0  2023. január 19. 08:56:37    ‹›  +1 | rejt




#31817 Andorfy 0  2023. január 17. 17:24:48 re: #31816 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nálam semmi plusz költség nem volt szerencsére, én ezt egy vidéki kis faluban intéztem, ott azért azt tapasztaltam, hogy a legnagyobb hülyeségekben is próbálnak segíteni amiben csak tudnak. De szinte biztos vagyok benne, hogy ez évenként és okmányirodánként változik. Nekem volt olyan, hogy egy pesti okmányirodában nem akartak egy autót átírni, mert nem volt biztosítás rajta, ami igaz volt, viszont a kocsi ki volt vonva ideiglenesen, és én nem is akartam visszahelyezni forgalomba, így nem is kellett volna rá. Átmentem egy városon kívülibe, ott fel sem merült, hogy van e biztosítás, mert látják, hogy ki van vonva, csak annyit kérdeztek, maradjon e így.

Szóval van valami rugalmasság a rendszerben, de mindenképp ezeket a "nem alap" helyzeteket érdemes előre tisztázni, lehetőleg ott ahol az átírás történni fog, ott jó eséllyel tudnak mondani valamit már előre is.

#31816 Tonx +  2023. január 17. 17:08:03 re: #31815 (Andorfy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt én 2008-ban is így csináltam, majd mondták hogy mivel jogilag a nevemen is volt az autó legyek már szíves a vagyonszerzési illetéket megfizetni. Viszont megspóroltam a forgalmi eredetiségvizsga és törzskönyv árát. Mert azokat ki sem állították.
2023. január 17. 17:24:48: megválaszolva Andorfy 0  által, → #31817 

#31815 Andorfy 0  2023. január 17. 16:47:40 re: #31799 (Macdor 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szia!

Nekem korábban azt javasolták okmányirodában erre, hogy vegye meg papíron az az autót, aki ott van. Ő ne csináljon semmit az adásvételivel, hanem egyből írjunk még egyet közte és a végleges vevő között. Célszerű ugyan azon a napon elintézni ezt, így a "köztes" embernek nem kell biztosítást kötnie 1-2 napra. A végleges vevő vigye el eredetvizsgára az autót, és menjen be az okmányirodába az összes adásvételivel, és egyből az ő nevére fog kerülni az autó, a köztes vevő meg sem fog jelenni a rendszerbe.

Célszerű azért ezt megkérdezni, hogy jó e így még ma is, mert ez már 4-5 éve volt, de akkor működött gond nélkül, mindenki értette, hogy mit akartam.
2023. január 20. 10:11:17: megválaszolva Macdor 0  által, → #31819 
2023. január 17. 17:08:03: megválaszolva Tonx +  által, → #31816 

#31805 grego +  2023. január 15. 17:26:33 re: #31803 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pont az élesedő versenyhelyzetre válaszolt a Tesla
2023. január 15. 17:33:10: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31806 

#31804 grego +  2023. január 15. 17:09:03 re: #31803 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pár napja lehetett ezt olvasni, és az oka az volt, hogy decemberben visszaestek az eladások és ezért csökkentik az árakat csak vigyék az emberek. Valszeg azért is mert a Tesla gyárak under absorption számai különben drámaiak lennének.

#31803 KawaBazsy 0  2023. január 15. 17:01:33    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Végre a sok rohadt áremelkedés alatt vki árat csökkent, a Tesla modell Y pl 25-ről 20 misire, s szállítani is tudnak.. Nem rajongok Musk-ért, de zseni a faszi, a konkurencia meg keresheti a megoldást. Vki az élelmiszer gyártók közt is megléphetne vmi ilyesmit, h legyen verseny. :-)

https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2023/01/15/draga-e-a-tesl
a/
2023. január 15. 17:26:33: megválaszolva grego +  által, → #31805 
2023. január 15. 17:09:03: megválaszolva grego +  által, → #31804 

#31802 KawaBazsy 0  2023. január 15. 16:59:40 re: #31801 (Macdor 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jah, írj egy meghatalmazást 2 tanúval a másik mintája alapján, s csá.

#31801 Macdor 0  2023. január 15. 16:32:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jogi fórumon ez van:
Szerződést kötni meghatalmazással úgy lehet, ha a meghatalmazás maga is azoknak a formai követelményeknek felel meg, mint amelyek magára a szerződésre vannak előírva.
Mivel autót venni/eladni teljes bizonyító erejű magánokirattal lehet, ezért a meghatalmazásnak is legalább olyannak kell lennie.
Vagyis meghatalmazás, benne a meghatalmazó és a meghatalmazott minden személyes adata ami az adásvételibe is kellene , mire szól a meghatalmazás, mindketten és két tanú (név, lakcím, aláírás) is aláírja. Mintát hirtelen én se találtam, de nincs rá szükség. Gondolom, az ügyintézést is intéznéd, úgyhogy legyen az is benne.

No majd kiderül.
2023. január 15. 16:59:40: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31802 

#31800 KawaBazsy 0  2023. január 15. 16:25:00 re: #31799 (Macdor 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hö, én is csak olyat találtam, ahol a tulajdonos (eladó) hatalmaz meg vkit, vevőset nem..

#31799 Macdor 0  2023. január 15. 15:53:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv, kérdésem lenne: szeretnék venni egy autót de nem tudok ott lenni a használtautó kereskedőnél az adásvételnél. Egy barátom venné meg az én nevemben. Létezik erre hivatalos meghatalmazás? Mert nem találok, csak okmányirodásat. De lehet csak bénázok.
Köszi.
2023. január 21. 17:27:16: megválaszolva kecsee 0  által, → #31820 
2023. január 17. 16:47:40: megválaszolva Andorfy 0  által, → #31815 
2023. január 15. 16:25:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31800 

#31798 KawaBazsy 0  2023. január 10. 15:45:01 re: #31797 (Gergice + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Akkor idén se cabriozunk.. :-)

#31797 Gergice +  2023. január 10. 15:17:31 re: #31795 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem rossz, ez a széria tetszik belőle, a színe is jó, az ára is elfogadható. De most továbbra sem kellene autóra költenem... Szerencsére jó messze van, és egy vagyon lenne behozni gondolom, így fel sem merül bennem, hogy megnézzem :-)
2023. január 10. 15:45:01: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31798 

#31796 CharlesPhilip +  2023. január 10. 14:30:48 re: #31795 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
fincsike, de hogy lehet kaputelefonnal fényképezni? :D

#31795 KawaBazsy 0  2023. január 10. 14:27:45 re: #31793 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez az XJS Cabrio nem érdekel? Mer ha igen, nézzük meg, engem a Boxsterük izgat.. :-)
2023. január 10. 15:17:31: megválaszolva Gergice +  által, → #31797 
2023. január 10. 14:30:48: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31796 

#31794 integra_type_r 0  2023. január 5. 22:42:03 re: #31793 (Gergice + )  ←  ‹›  +2 | rejt
mondjuk ja...
a jaguár után valóban... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]

#31793 Gergice +  2023. január 5. 22:32:49 re: #31792 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Óóó ilyenek engem nem szoktak zavarni....
Meg a Jaguar után szerintem sok meglepetés nem tud érni.
2023. január 10. 14:27:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31795 
2023. január 5. 22:42:03: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #31794 

#31792 integra_type_r 0  2023. január 5. 22:28:15 re: #31790 (Gergice + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a fenntartása és a fogyasztása nem túl pénztárca barát...
2023. január 5. 22:32:49: megválaszolva Gergice +  által, → #31793 

#31791 Gergice +  2023. január 5. 15:48:58 re: #31790 (Gergice + )  ←  ‹›  0 | rejt
Mondjuk eddig volt 8 tulajdonosa...

#31790 Gergice +  2023. január 5. 15:30:40    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez jött ma szembe velem a facebook-on:



Honda Legend 3.5 V6

Ha nem csere, akkor 2,4m az irányár.

Semmi közöm hozzá, de nem tűnik rossznak. Még én is elgondolkodtam rajta. Ha nem lenne ilyen messze biztos, elmennék megnézni.
Jó csere lenne, az Accordot szinte ennyiért el lehetne adni...
2023. január 5. 22:28:15: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #31792 
2023. január 5. 15:48:58: megválaszolva Gergice +  által, → #31791 

#31789 coyote_ +  2022. december 13. 10:58:17 re: #31787 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Na ez egy kellemes opció. [SMIL:/smile2.gif]

#31788 bejemves 0  2022. december 13. 06:39:10 re: #31781 (coyote_ + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Hehe, ez jó. VCDS nálam is van mindig. [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]

#31787 CharlesPhilip +  2022. december 13. 06:34:50 re: #31786 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egyszer lehet megkedvelem ezeket.
Mikor feldobtam a témát a haveroknak, ez jött :D
Valahogy a keret nem ment át :D
2022. december 13. 10:58:17: megválaszolva coyote_ +  által, → #31789 

#31786 KawaBazsy 0  2022. december 12. 21:23:16 re: #31785 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez nem tecc? Még a dzsuvában is elmegy. :-)

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/jeep/grand_cherokee/j
eep_grand_cherokee_6.1_srt8_automata_srt8-17793301
2022. december 13. 06:34:50: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31787 

#31785 CharlesPhilip +  2022. december 12. 16:03:03 re: #31784 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
fasza :D
2022. december 12. 21:23:16: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31786 

#31784 Tonx +  2022. december 12. 15:26:54 re: #31781 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És az új 2.0T motornál hajlamosak a trafók gumivégei beleszakadni a hengerfejbe. Szóval a gyertyacsere 4 trafócserével kezdődik.
2022. december 12. 16:03:03: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31785 

#31783 CharlesPhilip +  2022. december 12. 15:26:09 re: #31781 (coyote_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
A gyújtótrafó az első 1.8T-nél használódott gyorsan. Haverom, már csukott szemmel tudja cserélni, az AC pumpát is.

#31782 CharlesPhilip +  2022. december 12. 15:25:00 re: #31780 (coyote_ + )  ←  ‹›  0 | rejt
oké, oké :)
gondoltam, hogy fáj.

#31781 coyote_ +  2022. december 12. 14:58:01 re: #31766 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ehhe... vezérlés a tűzfal felőli oldalon. Ami nem lenne baj, ha a vezlánc feszítők nem lennének hajlamosak meghalni. Szóval motor ki. Igaz, csak egyszer kell megcsinálni.
Ja meg olajpumpa betegségre hajlamos, cserébe ha kint a motor, azt is lehet preventíve cserélni.
Azt hiszem a katalizátor cseréhez is ki kell venni, de lehet, hogy az 2.7T-nél volt.
Amúgy priceless. :D

ui.: és ahogy egy megrögzött Audi-s haverom mondja, "én gyújtótrafó meg VAG nélkül már nem indulunk nyaralni".
2022. december 13. 06:39:10: megválaszolva bejemves 0  által, → #31788 
2022. december 12. 15:26:54: megválaszolva Tonx +  által, → #31784 
2022. december 12. 15:26:09: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31783 


2022. december 12. 14:59: Szerkesztve coyote_ +  által, megtekintés
2022. december 12. 14:58: Szerkesztve coyote_ +  által, megtekintés

#31780 coyote_ +  2022. december 12. 14:53:01 re: #31779 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez nem főtengely hanem vezérműtengely. És az a sz@r, hogy hacsak nem történik optikai ellenőrzés, akkor nem tudhatod mikor lyukad ki a kupak, Ha épp 5000rpm-nél akkor a fémdarabokat megeszi a hengerfej > tűztér ... tovább is van mondjam még?
Szóval ilyenkor jön az átlag halandó számára a sanax+folyószámlahitel cseking. :D
2022. december 12. 15:25:00: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31782 

#31779 CharlesPhilip +  2022. december 12. 12:16:55 re: #31776 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
talán még mindig egyszerűbb egy másik főtengellyel, mint a BMW v8, ahol a turbók a két V sor között van és megfőnek :D
2022. december 12. 14:53:01: megválaszolva coyote_ +  által, → #31780 

#31778 coyote_ +  2022. december 12. 12:00:13 re: #31777 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én csak M156-nak jártam utána, a kompresszorosról nincsenek egzakt infóim.

#31777 KawaBazsy 0  2022. december 12. 11:56:21 re: #31776 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor a kompresszoros ok?
Amúgy a legjobban egy - szintén - 6.2 motoros, 12 gen F-150 kéne, de az nagyon ritka, itthon még nem is láttam. Kintről meg ugye nem lehet a COC papír miatt.
2022. december 12. 12:00:13: megválaszolva coyote_ +  által, → #31778 

#31776 coyote_ +  2022. december 12. 11:54:50 re: #31775 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
M156:

The M156 engine's alleged defects include defective camshaft adjusters and the engine's camshaft lobes made of iron are incompatible – through extended use – with the engine's valve lifters, which are made of harder steel.

Vagyis:


Perszövetség is volt az USA-ban miatta a Merci ellen.

Illetve korai példányoknál hengerfejcsavarok.
Ezen túl csak a szokásos.

Az 5.5 kompresszoros nem betegágy.




2022. december 12. 12:16:55: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31779 
2022. december 12. 11:56:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31777 


2022. december 12. 11:55: Szerkesztve coyote_ +  által, megtekintés

#31775 KawaBazsy 0  2022. december 12. 11:50:25 re: #31774 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem jó ez az AMG motor? Pedig régóta tetszik, meg a másik, a kompresszoros 5.5 is, párhuzamosan rakosgatták őket Mercikbe. Egyik se jó? Mi a bajuk?
2022. december 12. 11:54:50: megválaszolva coyote_ +  által, → #31776 

#31774 coyote_ +  2022. december 12. 11:45:22 re: #31773 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ezzel az M156-os motorral ne akarjunk neki rosszat... ;)
2022. december 12. 11:50:25: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31775 

#31773 KawaBazsy 0  2022. december 12. 11:40:02 re: #31772 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azt nem mondtad, h fulfull kell.. :-) Nekem egy ilyenre porcosodna pl a te feltételeiddel, de ez is tekert órás.

2022. december 12. 11:45:22: megválaszolva coyote_ +  által, → #31774 

#31772 CharlesPhilip +  2022. december 12. 11:01:57 re: #31770 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az igen, bár kicsit fapad szegény :)

@coyote:

leborulok, köszi, egy új világ nyílt ki előttem :)
Van mit nézelődjek :)
2022. december 12. 11:40:02: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31773 


2022. december 12. 11:04: Szerkesztve CharlesPhilip +  által, megtekintés

#31771 coyote_ +  2022. december 12. 10:18:01 re: #31769 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyűrődő zóna egy új Yaris-ban vagy egy új Twingo-ban sincs mégis erősek. Már rég nem attól erős egy autó, hogy mennyi vas van az elejében.

Általánosságban az újkori amerikai autók nem rohadnak jobban mint pl. a németek. (saját példáimból kiindulva pedig egyáltalán nem de az nem minta)

6M-ért fiatal USA szedán nem egyszerű de biztos lesz más is itt aki tud nálam okosabbat:

- Mopar vonalon 300C/Magnum az 5.7-es Hemi-vel nem sz@r, faék autó, ha nem évjárat elejéről van akkor szelepfészek probléma is ritka, váltó a legendás 722.6-os merci váltó (nag1) ami rengeteget bír. Hengerlekapcsolós ami ügyesen és szépen dolgozik, ha nem egy félmilliót futott példány akkor rendben működik. (tapasztalat). Van hozzá minden mivel a motoron kívül kb minden megegyezik a dízel verziókkal. Cserébe öregecske merci alapokból épült ami sok szempontból inkább előny. Jól törik, lehet vele hüjjegyerek módjára pörögni vagy nagypapásan kocogni. SRT8-at (6.1) is tudsz venni ennyiért de jót inkább a kínálat aljából és kintről.
- GM vonalból Cadillac STS játszhat 2001-2005 között, hátul kapar, (a korábbiak évjáratok elöl) 4.6-os NS motor ami tud meglepit okozni de ha rendben van (vagy olyan hüjjétől veszed mint én aki tökéletesre építette majd eladta) akkor egy tökéletes utazó autó, csendes, jól megy, rengeteg a lufi meg a kényelmi bizbaz hiszen annó a merci-bmw vonal ellen indították (pl valódi hud amit nagyon szerettem). Alkatrész ellátottság jellemzően kintről de minden van fingért (mint általában az amerikai autókhoz).
- GM vonalból még érdekes lehet a Chevy SS avagy Pontiac G8 (ami igazából egy Holden) és az LS3-as 6.2-es motort hordva az orrában igazi sleeper, pusztítóan erős és kutya sem nézi ki belőle amúgy faék autó. Európában sajnos ritka de simán lehet hozatni kintről. (
- Ford-okat nem ismerem de ha jól tudom ők CrownVic-el kivezették a V8-at a szedánokban.




2022. december 12. 10:19: Szerkesztve coyote_ +  által, megtekintés

#31770 KawaBazsy 0  2022. december 12. 10:06:26 re: #31769 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pl:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/chrysler/300_c/chrysl
er_300_c_5.7_automata-18691991
2022. december 12. 11:01:57: megválaszolva CharlesPhilip +  által, → #31772 

#31769 CharlesPhilip +  2022. december 12. 09:36:48 re: #31765 (coyote_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért egy Fiat 500-ban minden van, csak gyűrődési zóna nincs :D

@bejemves: Nem rossz, köszi :)

@csizs: na igen, hozzáértés és alkatrész vs. megbízhatóság vs. kurózium (Jag esetében)

Jó kis hármas :)


ui.: Amcsi V8, van olyan, ami árban belefér, nem rohad szét, értenek hozzá és nem 2 ajtós?
2022. december 12. 10:18:01: megválaszolva coyote_ +  által, → #31771 
2022. december 12. 10:06:26: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31770 


2022. december 12. 09:37: Szerkesztve CharlesPhilip +  által, megtekintés

#31768 KawaBazsy 0  2022. december 12. 09:36:31 re: #31767 (czizs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha a v8 miatt akarnek ilyen autot, akkor en biztosan egy amerikai v8-at neznek, egy rotyogósat.

Azzal csak az a baj, h télen is lehúzom az ablakot, h halljam, s megfázik a fülem. :-)

#31767 czizs +  2022. december 12. 09:24:50 re: #31727 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szerintem ha igy nezed, akkor ne Lexust nezz. Nekem van/volt egy utolso generacios LS400-am, 4liter v8. A Lexus v8 nagyon kulturalt, ha nem csinalsz kipufogo nyitast, arra az ilyen dobot megkerülö täviränyitható kipufogo vegzödesre gondolok, akkor a nagyobb szivo nyomatekon kivül szinte semmi nem fogja elarulni, hogy v8-ban ülsz. Egy teljesen kulturalt luxus jellegü közlekedöedeny iszonyat jo hangrendszerrel, ahogy jóbarátom hivja: szanatórium. Ha kipuf.kivagast csinalsz, az meg nem tudom mennyire jo. Nekem eltört a kipufogo egyszer, a hangja nagyon "fasza" lett magasabb fordulaton, megsem nagyon hangos, ellenben meguntam fel nap alatt, mert nem az auto hangulatahoz passzolt. Ami a Lexusban es a toyota v8 UZ motorjaiban a megbizhatósagon tul jo, hogy tud sokat is pörögni, tehät fasza hangot lehet belöle csinälni, ha valakinek az a vägya, ellenben szerintem az nem nagyon passzol a lexus karakterehez. Talän az SC-hez, de nem LS-hez. Mondjuk az a lentebbi GS forma nekem is tetszik, de a GS az meretben valahol egy 3as es 5ös BMW között lehet. A lexus egy toyota, rendelhetö hozza gyäri alkatresz neten olcsobban, mint a szalonbol, de persze azert egy europai autohoz mindig lesz több utangyärtott alkatreszvasarlasi lehetöseg, ha esetleg az kellene.
Ha a v8 miatt akarnek ilyen autot, akkor en biztosan egy amerikai v8-at neznek, egy rotyogósat.
De azert az e38 formaja sem rossz:)
2022. december 12. 09:36:31: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #31768 

 << eleje | 17 | 16 | 15 | 14 | 13 | 12 | 11 | 10 | 9 | 8 | 7 | 6 | 5 | 4 | 3 | 2 | 1 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.43, 0.39, 0.56
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.113 mp, 10 query