Ez a kis vasdarab szorult be a szenzor és a tárcsa közé, és ez hozott 2 ABS hibakódot.
Valószínűleg a porvédő pereméből való, elég minimális eséllyel kerülhet oda.
Nálam ha már egyszer megnyílt onnantól jó, de ne mindíg megy elsőre.
Most csinálok egy Win7-es gépet a garázsba pont az ilyen régebbi diag és manualok miatt.
Igen, így kellene mennie, de legtöbbször simán bezárja az ablakot mielőtt bármit is ki tudnék választani. Ha a html-ben kitörlöm a figyelő részt akkor nem reklamál, de megzavarodik utána. Így inkább használom a régi gépet ahol jól megy. Mondjuk az ie11-nél is reklamál de simán tovább kell nyomni oszt megy
HONDAESM.HTML jobb klikk, társítás explorer
Megnyílik az EDGE, ott jobb felül a ... , megnyitás internet explorer módban.
Van amikor nem sikerül elsőre, de amikor már igen feldob egy ablakot két csúszkával és kiválasztható, hogy legközelebb alapból explorer módban nyíljon meg.
Viszont nincs semmi leírás hogy mennyi lenne. Pontosabban nincs benne sehol sem a magyar kiadásban. De holnap majd ránézek a másik dvd-re hátha ángélus nyelven megvan.
Ja most látom ez egy 2003-as kocsi...na azokhoz tartozó lapok megnyitásához csoda kell mert ezek még csak IE-ben nyíltak csak meg ami meg már ugye nincs
Megoldódott. Több szerviz sem válaszolt, a NET-en talált kulcs újratanítási módszer (négyszer gyújtásra kapcsol, kulcs gombjának nyomogtása) nem működött. Váratlan ötlettel a zárban a kulccsal való zárás közben nyomva tartottam a záró gombot a kulcs elektronikáján, és működik. Lehet, hogy egy egyszerűbb kulcs újratanítási módszer is? Hátha valkinek hasznos lehet...
Szia 7gen Civic 2001-es, csak kiváncsi vagyok, hogy mire kell figyelni ami esetleg befolyásolhatja a teljesítményt, vagy a működést. Ezen a 2 helyen van elvileg ilyen doboz vagy nem?
Csak én tartom faszságnak,h. az 1.4 FK1-ben hátul vannak a gyertyák?
Jó kis tornamutatvány volt cserélni
De legalább kész van és kipróbálhattam az új NEO nyomatékkulcsomat is
Apró kérdésem lenne.
Van ugye a "biztosítékos doboz" egyszer egy a kormány alatt, és egy a motortérben helyezkedik el.
Kérdés, ha valami ki ég benne, mennyire van hatással a motor teljesítményére vagy az autó működésére.
Olvastam a neten ezekről, de annyira részletesen leírnak mindent, hogy már sok volt nekem. Elég egy VAN/NINCS válasz is. Előre is köszi!
Köszönöm a hozzászólásod. Igazad lehet, hogy nem sokan csinálhattak hasonlót, de ez a szakmám, és nekem egyszerűbbnek tünt, mint kárpitokat és múszerfal elemeket leszedni, igaz, kiderült nem nagy ügy ez sem. Bér ezzel kezdtem volna. Székesfehárvári szevíz nem reagál a kérésemre, nekem ez a legközelebbi. Az lenne a logikus, hogy ezt a jelenséget ki lehetne olvasni, és korrigálni a computerben.
Sziasztok!
Honda Civic FK2 autómba saját kezüleg tolatóradart szereltem. Hogy ne kelljen a kárpitokat leszedni egy 433Mhz-es adó vevő párral általam kitalált kódolással küldtem a jeleket a műszerfali kijelzőre. Nem hittem volna, de ez azt ookzta, hogy a rádiós kulcsos nyitás megszünt. Kétszer engedte újra tanítani a kulcsokat, de tübbé a hivatalos módszerrel sem.
Letiltott a rendszer, mert lopási kísérletnek érzékelte? Hallottatok már ilyenről? Márkaszervízet e-mailben megkerestem, azóta is hallgat. Azóta bevezetékeztem inkább...
Sziasztok!
2005-ös 7gen. Civicem EPS, ill. a légzsák visszajelző visszajelzőim menet közben rendszertelenül felvillannak. Az EPS visszajelző felvillanásakor a kormány mintha nehézzé válna ( friss a hiba jelenség, még nem tudtam pontosan megfigyelni ). Ebben az ügyben szeretnék tőletek segítséget kérni. üdv. Tibi
Ui: ( ugyan itt egy 2003-as 1.4-es 4ajtós, ill. egy 2005-ös 1.6-os 5 ajtós Civic eladó )
Sziasztok! A mostani (hengerfejes) D15Z6 EK civic motoromat szeretném egy bontott D15Z8ra cserélni MB civicből. Tudtommal más az ECU, kivitelezhető ez a swap egyáltalán? Köszi a segítséget!
Én a saját tapasztalataimról tudok beszélni. E10-zel szarabbul ment mindkét autó, nem sokkal de már éppen érezhető mérétkben. És a fogyasztás is megemelkedett.
Ezeket a következtetéseket nem 10km megtétele után mondom. Több tanknyi ugyanolyan benzin elhasználása után mondom ezt.
Hogy ez most a biokomponens miatt van, vagy mert a 100-as benyában jobbak az adalékok, esetleg az oktánszám miatt (ezt tartom a kegkevésbé valós lehetőségnek) ezt nem tudom semmivel bizonyítani.
Én annak örülnék a legjobban ha normális minőségű 95-öt lehetne kapni nem iylen pancsolt fosokat....
Németeknél tényleg lehet kapni biobuzerálatlan 95-öt?????
Fura. EP3 nem tudta kihasználni, de legalább többet evett a 100-asból
Erősebb nem lett a 100-asól, Dynoprojectnél mértük és semmi difi nem volt.
Maradtam is a sima 95-nél.
Amelyik motort a magasabb oktánszámhoz tervezik, ott term erősebb vele, erre céloztam a korábbi hsz-emben, hogy a pickup egyszerű, 2 szelepes, nyomatékra hangolt motorjának mindegy ez az érték. Az ATS - performance sorozatú - k24A3 blokkja viszont ki tudja használni az előnyt.
Lehet én nem értelmeztem jól valamit, de az írásból csak annyi derül ki, hogy a 100-as benzin használatával 2-3% emelkedés érhető el a leadptt lőerőben és a nyomatékban. De hoyg ezt mi okozza, a magasabb oktánszám vagy az egyéb adalékok, a kénmentesség, ez nem derül ki belőle...
A 100-as meg a 95-ös között az oktánszámban van különbség (nyomástűrés) és a biokomponens arányban 5% és 10%
Azért érzed a 100-assal erősebbnek mert kevesebb benne a biokomponens amit beleraknak. Ezért valószínű tökéletesebb az égés. Ezeket a motorokat benyára tervezték, ezért minél "tisztább" az üzemanyag, annál jobban leadja a nyomatékot.
Egy kurva nagy faszság az egész biokomponens bekeverés...
Kedvesek vagytok, köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat, utána járok a dolgoknak, én is a generátorra célzok, hogy azzal lesz valami. Ő az én kedvesem: https://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=32120220410_134
107.jpg
Nem az a lényeg,h. 100 vagy 95, hanem a biokomponens tartalom.
E5 a jó midnen benzines motornak. Ezek nem etanolra meg egyéb szarokra lettek kitalálva.....
Jó az OMV super 100 mert az is E5 benzin.
Esetleg próbáld ki azt,h. üresben alapjáraton nyomkodd a kuplungot, hirtelen be, tartsd bent, engedd fel és figyeld,h. van-e jelenség. Bár fogalmam sincs mi okozhatja.
Ha csak az nem,h. menet közben kuplungolásnál, váltásnál gyorsabban változik a fordulat mind mondjuk gyorsításnál, de ez is a generátorra enged következtetni...