Amikor szét szedtem úgy nézett ki hogy egy foggal arrébb van a vezérműszíj tárcsa a jelhez képest ezért állitotam jelre a tárcsát össze rakva kopogás hallatszik hiba kód nincs
A vezérműtengelyen a nyíl pont felfelé mutat vagy a két jel van a hengerfej tetejével egy vonalban? Mivel a blokk döntött a jel (nyíl) nem felfelé kell hogy mutasson hanem kicsit hátrafelé.
2021. december 28. 11:12:46: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124796
Ha mérhető akkor zár ha nem mérhető akkor nem zár. Azért tovább tekerted a motort hogy mindig más henger legyen felső holtponton és annak megfelelően mérd a hézagot?
Az első hengernél csak az első hengert kell mérni, a többi hengernél a szelepek lehet hogy épp nyitnak vagy zárnak esetleg teljesen nyitva vannak. Aztán tovább tekerni és újra mérni másik hengert.
A legegyszerűbb megoldás tekered a főtengelyt és nézed mikor zár a kipufogó és nyit a szívó szelep. Akkor az ellentétes hengert méred tehát ha a 4. zár nyit akkor az elsőt méred aztán ha zár nyit a 2. akkor a 3. méred, ha a 1 zár nyit akkor a 4.et majd ha a 3 zár nyit akkor a 2.
Vagy felső holtpontra rakod (jelre a főtengelyt) az első hengernél beállítod, továbbtekered a főtengelyt 180fokkal jön a 3. henger majd további 180 fok és jön a 4. henger majd újabb 180fok és jön a 2. És ha újra 180 fok akkor megint az első.
Sziasztok! a helyzet a következő 1 henger szelep hézagok jónak tűnik min kipufogó mind szívó oldalon , viszont van valami furcsa dolog a 2.henger szívó oldalai nem zárnak az is mérhető de a kipufogó része zár illetve a 3. henger kipufogó oldal is mérhető nem zár viszont 3.henger szívó oldal csak az egyik van nyitva és mérhető ez valahogy így nem jó .
Szerivkönyv szerint megvan milyen állásban kellene mérni a hengereket miért van nyitva a 2henger szívó oldala is illetve a 3.. henger kipufogó oldal és az egyík szívó ? Mikor úgy van beállítva hogy csak az 1hengert mérem
Sziasztok!
Kérdésem lenne hozzátok
A kérdésem az van egy Honda accord 2.3 vtec 2001 f23z5 vezérlést cseréltem el volt forgatva 1foggal a vezérműszíjtárcsa a jelhez képest furcsálottam is de ment a kocsi és kopogást sem hallottam , viszont most én vissza tettem gyári jelekre a vezérlést indul megy is de van valami kopogó hang a motorból mi lehet ez pedig most van a vezérlés gyári állapotban, többször elenőriztem.
Lehet ezért volt elrakva mert hibás a motor vagy kezdődő hiba ez a kopogás vagy állítani kellene hozzá a szelep hézagokat is netán az kopognak?
Üdv, János
Segítségeteket szeretném kérni.
Régen én is Hondás voltam,de 15 évig Toyotáztam,most újra Hondás lettem.
Kérdésem,hogy Hondához mely oldalakon találok olyan robbantott ábrákat gyári cikkszámokkal,amilyen például a Toyotánál a toyodiy.com?(annak idején én is tudtam,de mára sajnos kiment a fejemből)
leezi "Fékmester" Zita alkatrész küldésével itthon home szervízbe ki lett cserélve a motor hőm. érzékelő, meg a beszívott levegő hőm. érzékelő . ( az újj érzékelők ellenállását mérve kb. 15% eltérés volt az eredetihez képest) Az új érzékelőkkel "mintha" egy kicsit könnyebben indulna, de így is lényegesen többet teker az indító motor mint a másik Hondánkon. Tettem vele egy olyan kísérletet is, hogy indításkor adtam egy pici gázt, és "mintha" ez is segített volna. Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a gond? Üdv : Tibi
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, illetve ötletet mielött szét lenne szedve teljesen.
Adott egy 5g3d 1.3 karbi azaz d13b2 ami olyan jelenséget produkál ha megy a fűtés akkor eszi a motor a vizet, indiánfüst, 3 henger stb jelekkel. Ha nem megy a fűtés akkor nem csinálja. Tavaly lett a hengerfej síkolva. Nem az enyém a gép és sajna nincs nálam csak távsegítséget nyújtanék egyenlőre
Sziasztok segitsègèt kèrnèk civic 99-es 6gen d15z6 olaj csere utân 1perc alapjáratás múlva leáltt tudom nincs hozzá közé az olajcserènek de nem indul be nincs szikra azóta ,, a szerelö kicserèlte a gyujtâs elosztot komplettan de nem lett jó..Olajcsere közbe amig volt idöm pár csatlakozott le huztam a motorérben befujkáltam
Kontak sprayvel majd vissza dug de ezt mindig elvėgeztem règeben is szerintetek mi lehet a gond köszönöm
igen. igazából ez egy régebbi probléma. Annak idején ezért volt cserélve a szűrő is. Most nemrégiben meg a többi alkatrész. Az ideáig jól működött az autó arra értettem, hogy tavasztól ideáig jól működött az autó. Üdv
Úa nyomás felépülése után indítózol?
Lehet, hogy üa szűrőt kell cserélned, hiába 40 ezer van benne, esetleg gyenge minőségű üzemanyagot tankoltál, gyertyahézag.
Sziasztok! 7. gen. 1,4-es 2003-as Civic lépcsőshátú D14Z5 motorkódú autómon az idő hűlésével kb 0 ( -1) C. jelentkezett egy nehezen beinduló jelenség. Az aksi kb 1.5 éves, ami teker normálisan ( ugyan úgy mint nyáron ). Az autó kb. 4-5 másodperc elteltével indul be. A km. őra 150ekm. mutat. Jűlius végén kb. 3ekm. -el ezelőtt volt szelephézag állítás, vezérlés csere, gyújtógyertya, vezérműtengely jeladó, főtengely jeladó csere. A benzinszűrő kb. 5-6 éve ( kb 110 ekm.-nél ) volt cserélve. Ideáig jól működött az autó. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gond? Szerelőhöz "bejutni" már- már lehetetlen küldetés.
Üdv Tibi
Az egyik az A betű alatti nagy imbusz csavar a másik meg az U betűnél lévő hatlapfejű csavar, ezeket írja leeresztő csavarnak. Aztán van még pár kisebb imbusz csavar ott de azok az olajfurat csavarjai.
A motorszám mellett az egyik.
Sziasztok, 2006-os civic, 8 gen, sedan (R18A2) HOL találom a fagydugót (fagycsavart) a blokk oldalában...?
Szeretnék beszerelni egy fűtőegységet, de nem találom ezen csavar helyét..
Előre is köszi a segítséget.
üdv
Szabicrx
Sziasztok!
A donor egy 1.4 s civic, 1997-es sedan. Motorkód d14a4.
A probléma a következő: Menet közben villant párat a zöld kulcs jel a müszerfalon, mintha egy relé is kattant volna, de az az autó ment, nem állt le. Amikor leállítottam, próbáltam újra indítani, de nem indult. Tekerni teker, de nem indul. Gyújtást mikor ráadom, az immobilser jel, zöld kulcs, eltűnt a műszerfalról. Korábban, mikor indítottam, mindig villant párat, és az autó leállításakor is. Próbáltam pótkulccsal is, azzal se jó. Elvittem szerelőhöz, nem tudnak vele mit kezdeni. Nincs neki obd1 vagy obd2 szerviz csatlakozója.
Esetleg valami tipp valakinek? Válaszokat köszi előre is.
Sziassztok! Veszprémbe keresek valakit aki ért a 3g benzines CRV-hez. Tesóm autóját kellene átnézni(bemostak a motortértbe...), illettve hozzáértő szerelőt keresek! Sajnos távgyógyításban nem tudok neki érdemileg segíteni! Nem egy lerúgott darabról van szó!
Előre is köszönöm a segítséget!
Fiamé az autó, most két napot dolgozik vele, az 400km,ha nem jön elő akkor elmegy vele hosszúhétvégézni csütörtökön. Aztán majd kiderül. Amúgy azt sem értjük, miért nem vesszük észre ha regenerál a dpf, én civicemben ugyanez a 2.2 idtec motor van, mindig észreveszem ha fut a program, más a kocsi hangja, és felmegy a fogyasztás. Nálam 1000-1500kmenként regenerál.
Sziasztok, elsőre távdiagnosztikára volna szükségem. Fiam 2010es 2.2es dízel Accordja tegnap este hazafelé check engine ikont adott és elment belőle az erő, alig gyorsul, 2300 fölé nem megy a fordulat, és kisebb dombon is csak 3-ban, 50nel ment fel. Indul szépen, hangja nem változott. Míg nincs mód kiolvasni, mire lehet tippelni?
Köszönöm válaszokat.
A réz kenéshez van, a grafitos szintén, nem tömítéshez. Amúgy vissza kell rakni aztán meghúzni a csavarokat, de 4444ft a gyári tömítés unixnál úgy hogy van raktáron nekik.
Akkor vegyél valami egr tisztítót, a maf szenzort meg ahogy grego írta, egr tömítés általában fém, úgyhogy elég ha bekened réz vagy grafitos pasztával.
Köszönöm a választ!
Ezekkel is már elkezdtem foglalkozni, jó is hogy emlékeztettél, elmaradt a művelet. Legutóbbi szerelésénél az EGR-t féktisztítóval próbáltuk pucolni (épp az volt) eredménytelenül. Nem volt otthon épp benzin amibe áztathattam volna. Emiatt viszont tömítést kéne vegyek, ne egye meg a benya.
Nézegettem már a légtömeg mérőt is, hallottam ajánlásnak, de őszintén szólva.... Passzolom. Melyik részén lehet konkrétan a szenzor?! Vagyishát na... Azt hogy pucoljam körbe ?
Hidegen vagy melegen esetleg mindkét állapotban?
Javasolnám az egr szelep leszerelését és tisztítását ill. a légtömeg érzékelő tisztítást is.
( szerintem a Denso jobb )
2021. október 26. 14:04:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124756
Gondoltam bepróbálkozok, hátha lesz némi ötlet
Az alany, egy 2006 os 8gen civic (1.8benzin - 5ajtós), amely Gázadásra és Elvételre is, bedöccen, ránt egyet.
(Mint amikor 1es fokozatban mész, és hírtelen leugrasz a pedálról, meg hírtelen rányomsz)
facebook csoportban is téma, sőt, voltam vele honda szervízben is, 2x cseréltem benne gyertyákat is (istenítették az NGK-t, hogy csak a best, de semmi változás semmiben), a Pillangószelep rész lett kitakarítva, alaphelyzetbe állítva a hondaszervízben is, meg egy másik szerelőnél is. Futómű is patika feszes mindenhol, az sem kottyan. Motortartóbakok is jók, az is lett nézve (hátsó tartó bak is).
Kicsit mintha üzemanyag vagy levegő adagolás probléma lenne, de cseréltem üzemanyagszűrőt is, az sem csinált semmit.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
2gen Cr-v tolatás közben nyikorog, de csak tolatásnál. Csápos emelőn kerékkel, kerék nélkül is csendben van, hiába forgatjuk. Aknán előre-hátra tolásnál is csendben van. A szerelő is vagy tízszer szétszedte, de semmit sem talált.
Volt valakinek hasonló problémája?
A Honda computere se svájci óra.
1.6-1.8 autóim voltak, vannak, lesznek (talán), sosem sikerült 6 alá vinnem egyiket sem, de ezektől nem is várom el, 7-10 lityó között menjenek ki a világból oszt jóvan. 30 éves a motor vagy 3 éves tök mndegy. (d16z6 vtec-nél elkezd hörpinteni mint ahogy a toyo tvis váltásnál)
Az asszony twingóját sikerült egyszer öt alá vinnem, a régi hármason, 22 fokban, hátszéllel, gyorsan técére is raktam, és lett egy twinyesz gt, őszíntén leírom fingom sincs mennyit zabál, sosem néztem. Ja nem is képes kijelezni. Pedig csere lett mert a hondát lenyúlta a csajos én meg a twingó interszeptorral tolom és qrva jó. Gondoltam is hogy átfaragom stricimobillá, már tök mindegy így is úgy is vicces és szánalmas vagyok abban a kis gyöszben. De azé aláz ha kell...90-ig. najó 70-ig.